Hij lag al sinds midden augustus op stervenquote:Op donderdag 6 september 2018 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, als het erg hard is aangekomen.
Ze moet natuurlijk rouwen om het verlies van haar lange weekenden.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij lag al sinds midden augustus op sterven.
En ja, iedereen rouwt anders. Maar het leven gaat wel door. Beetje afleiding en zo.
quote:Op donderdag 6 september 2018 09:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze moet natuurlijk rouwen om het verlies van haar lange weekenden.
Bluhquote:Op donderdag 6 september 2018 09:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ik er een extra gaatje in prik die van mij ook.quote:
Dat is niet zo handigquote:Op donderdag 6 september 2018 10:09 schreef Samzz het volgende:
Alleen schuift m'n rijbroek dan steeds open.
Nerdquote:Op donderdag 6 september 2018 10:15 schreef El_Thijs het volgende:
Plaatje in de OP: ik hoor Megatron die zin ook echt zeggen
Komt je string dan boven je paardrijbroek uit?quote:Op donderdag 6 september 2018 10:09 schreef Samzz het volgende:
Alleen schuift m'n rijbroek dan steeds open.
Ik zie hem nu pasquote:Op donderdag 6 september 2018 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nerd
Het stond er al. Ik ben niet zo van de nieuwe plaatjes zoeken.
Dit is het tweede bijgeprikte gaatjequote:Op donderdag 6 september 2018 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik er een extra gaatje in prik die van mij ook.
Neequote:Op donderdag 6 september 2018 10:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt je string dan boven je paardrijbroek uit?
Volgens mij verwar je een paardrijbroek met een heupbroek.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt je string dan boven je paardrijbroek uit?
Godsammequote:Op donderdag 6 september 2018 09:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik een verkeerd beeld bij
Ben jij ook al zo oud dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Welkom aan de verkeerde kant van de 30![]()
Neukles gevenquote:Op donderdag 6 september 2018 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat moet een hoer op een training?
Pijples geven?quote:Op donderdag 6 september 2018 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even wat kunstjes bijslijpen, nieuwe technieken leren.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik moet ze aan de verkeerde kant bijprikken.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is het tweede bijgeprikte gaatje.
Ja ditquote:Op donderdag 6 september 2018 10:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik moet ze aan de verkeerde kant bijprikken.
Hou je mondquote:Op donderdag 6 september 2018 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Welkom aan de verkeerde kant van de 30![]()
It's all downhill from here though.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:54 schreef rival het volgende:
Allemaal nog een heel leven voor jullie
Minder zwaar dan tegen de heuvel opklimmen iigquote:Op donderdag 6 september 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
It's all downhill from here though.
Gefeliciteerd met je verjaardag, kip. Dat het komende levensjaar het een en ander maar eens flink door die spleet mag gieren.quote:
Oproep van het rijksoverheidonderzoek voor baarmoederhalskanker was vast niet wat je in gedachte had?quote:Op donderdag 6 september 2018 10:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag, kip. Dat het komende levensjaar het een en ander maar eens flink door die spleet mag gieren.
quote:Op donderdag 6 september 2018 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oproep van het rijksoverheidonderzoek voor baarmoederhalskanker was vast niet wat je in gedachte had?
quote:Op donderdag 6 september 2018 10:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag, kip. Dat het komende levensjaar het een en ander maar eens flink door die spleet mag gieren.
#Prouitstrijkjes.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oproep van het rijksoverheidonderzoek voor baarmoederhalskanker was vast niet wat je in gedachte had?
JE KUNT NU DOODGAAN AAN KANKER GR. GR.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]wel fijn dat je die ook echt meteen krijgt. HOI JE BENT 30 VEEL SUCCES ERMEE DOEI
quote:Op donderdag 6 september 2018 10:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik moet ze aan de verkeerde kant bijprikken.
Ik kreeg hem echt heel vroeg, was echt een reminder van 'ohja, ik word 30'quote:Op donderdag 6 september 2018 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]wel fijn dat je die ook echt meteen krijgt. HOI JE BENT 30 VEEL SUCCES ERMEE DOEI
quote:Dirty Thirty
When a woman reaches the age of 30 and becomes an insatiable nymphomaniac.
Susie hit her Dirty Thirty, and now there's no stopping her!
Hoezo heb jij daar verstand vanquote:Op donderdag 6 september 2018 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je een paardrijbroek met een heupbroek.
quote:Op donderdag 6 september 2018 10:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Oh die vond ik wel fijn eigenlijk. Eerst grote eigen beslissing die je dan zelf mag nemen als volwassenequote:Op donderdag 6 september 2018 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Net als wanneer je 18 wordt:
Gefeliciteerd, vul je donorcodicil in, duizenden mensen wachten tot je je om een boom vouwt.
Bizar he, jij bent al 2x 18quote:Op donderdag 6 september 2018 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd, vul je donorcodicil in, duizenden mensen wachten tot je je om een boom vouwt.
De Sahara?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan jij niet ergens anders even een zonnetje zijn vandaag?
Onze overheidquote:Op donderdag 6 september 2018 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Nouuuu, ik ben moequote:Op donderdag 6 september 2018 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan jij niet ergens anders even een zonnetje zijn vandaag?
Echt? Wow! Zeldzaamheid hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens iemand met een paardrijbroek aan heb gezien.
Heel slecht maar zelf weten, heb respect voor je lijfquote:Op donderdag 6 september 2018 11:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens niks gedaan met die oproep voor een uitstrijkje.
Je was okay.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:05 schreef Samzz het volgende:
Dat vind ik wel een beetje domquote:Op donderdag 6 september 2018 11:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet maar zoveel risico loop ik niet met mijn incel-leven.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:05 schreef Samzz het volgende:
Dat mag.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje dom.
Net of kanker zich daar iets van aantrektquote:Op donderdag 6 september 2018 11:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zoveel risico loop ik niet met mijn incel-leven.
Je hebt serieus wel iets moederachtigs in jequote:Op donderdag 6 september 2018 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of kanker zich daar iets van aantrekt
Ja precies, dus goed luisteren vandaag en lief doen!quote:Op donderdag 6 september 2018 11:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt serieus wel iets moederachtigs in je
Toch meer kans als je vieze seks zonder condoom hebt?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of kanker zich daar iets van aantrekt
Seks is sowieso vies.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch meer kans als je vieze seks zonder condoom hebt?
Zou je niet alsnog terecht kunnen als je het uitlegt aan de huisarts? Ik ben nogal pro uitstrijkjesquote:Op donderdag 6 september 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben t gewoon vergeten. Krijg je zo'n stom kaartje die op de hoop belandt en opeens is ie weg.
Ah well. Over vier jaar weer een kans.
Geen idee, ik ken de statistieken niet precies.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje alle hpv-types sparen.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HPV virus ofzo? Geloof het wel jaquote:Op donderdag 6 september 2018 11:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon zo aanvragen. Staat vast wel ergens in het systeem.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben t gewoon vergeten. Krijg je zo'n stom kaartje die op de hoop belandt en opeens is ie weg.
Ah well. Over vier jaar weer een kans.
Gotta catch'em all!quote:Op donderdag 6 september 2018 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje alle hpv-types sparen.
Oh dat kan ik eens opzoeken.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon zo aanvragen. Staat vast wel ergens in het systeem.
Geldt dat voor alle soa's?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je ze groot genoeg laat groeien worden het ook beesten die je kan laten vechten enzo
quote:Op donderdag 6 september 2018 11:23 schreef Samzz het volgende:
Gelukt. Zodra ik m heb maar een afspraak maken. Lekker een ouwe vent in m'n kut laten roeren..
Misschien krijg je wel een jonge.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:23 schreef Samzz het volgende:
Gelukt. Zodra ik m heb maar een afspraak maken. Lekker een ouwe vent in m'n kut laten roeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |