Zo te lezen geen kans, want ze willen geen grappenmakers in 2019.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:20 schreef oranjevogel1 het volgende:
Hopen dat Kreisiraadio weer mee gaat doen.
Cringenquote:Op woensdag 5 september 2018 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben benieuwd. De Estse voorronde is meestal van hoog niveau. Een enkele uitzondering daargelaten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:30 schreef ato het volgende:
[..]
Zo te lezen geen kans, want ze willen geen grappenmakers in 2019.
Zin inquote:Op donderdag 6 september 2018 09:56 schreef Nexum het volgende:
4 december worden de Eesti Laul songs bekend gemaakt. Ze zijn er eerder bij dan Albanië voor het eerst
1 dec dus zelfs al, als het artikel hierboven kloptquote:Op donderdag 6 september 2018 09:56 schreef Nexum het volgende:
4 december worden de Eesti Laul songs bekend gemaakt. Ze zijn er eerder bij dan Albanië voor het eerst
Elke keer weer grinniken om jouw UserName. Heb je de nieuwe commercial van Geer al een beetje in je hoofd? Met de klemtoon in euróótjes verkeerd?quote:Op zondag 18 november 2018 01:41 schreef Gerard-Joling het volgende:
En deze versie van "Goodbye to yesterday" is ook baas!
Van de Lieeeeedellllll? Ja zeker, hij is goed heh?quote:Op maandag 19 november 2018 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer weer grinniken om jouw UserName. Heb je de nieuwe commercial van Geer al een beetje in je hoofd? Met de klemtoon in euróótjes verkeerd?
Ja! Hopelijk niet dezelfde kwaliteit als Letlandquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat ze allemaal op YouTube komen net als bij Letland
Ik mag toch hopen van niet neequote:Op vrijdag 30 november 2018 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Hopelijk niet dezelfde kwaliteit als Letland
Mooi! Dan kan ik gelijk een top 24 video maken.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:49 schreef Em31 het volgende:
We krijgen zelfs al 24 videoclipsrond 17:45 komen ze online.
https://twitter.com/songf(...)787109081812992?s=21
Geweldigquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:49 schreef Em31 het volgende:
Oh leuk, ik heb een luie dag vandaag (op wat huishoudelijke taken na)quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:49 schreef Em31 het volgende:
2 liedjes met zoveel potentie, maar tegen vielen live toen het grote werk moest gebeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:50 schreef Cyan9 het volgende:
Met Estand zit dat meestal wel goed, hopelijk maken ze dit jaar ook even een goede keuze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is altijd leuk om te zien dat het ene liedje opvalt en je zeker weet dat het hoog gaat eindigen. Bv Noorwegen 2009.quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GeweldigGaat weer een leuke middag worden. Hopelijk wel wat meer kwaliteit dan hun zuiderburen (hoe hard ik er ook om moest lachen, ik wil ook wel wat kwaliteit zien).
Ja hoop ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GeweldigGaat weer een leuke middag worden. Hopelijk wel wat meer kwaliteit dan hun zuiderburen (hoe hard ik er ook om moest lachen, ik wil ook wel wat kwaliteit zien).
Ik vond vorig jaar Eesti Laul niet heel geweldig overall. Er zaten maar een paar liedjes tussen die ik aardig tot goed vond. In eerdere jaren vond ik het wel vaak een van de betere voorrondes.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hoop ik ookIk heb altijd wel hoge verwachtingen van Estland, hopelijk maken ze dat nu ook weer waar.
Ik was meteen verliefd op het liedje van Eleni.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar Eesti Laul niet heel geweldig overall. Er zaten maar een paar liedjes tussen die ik aardig tot goed vond. In eerdere jaren vond ik het wel vaak een van de betere voorrondes.
Elena bedoel je?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:37 schreef ato het volgende:
[..]
Ik was meteen verliefd op het liedje van Eleni.
Oh ja Elena, Eleni was van Cyprus toch?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elena bedoel je?![]()
Ik vind het ook nog steeds prachtig, maar op een paar andere liedjes dat jaar na vond ik Eesti Laul niet heel geweldig. Er zat veel troep tussen.
Iemand is er mee bezig zie ik: https://www.youtube.com/channel/UCXEeohMiVO50AYQaOtNfPJg/videosquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:00 schreef Greys het volgende:
Geen youtubes? Meh. Vindt reviews maken altijd leuker als je de youtube er hier bij kunt zetten
Ik vind Storm tegenvallen, doorsneeliedje.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:05 schreef Nexum het volgende:
Ik ben heel erg teleurgesteld met deze nationale finale.
Ik had grote hoop want Eesti Laul is vaak 1 van mijn favoriete NF's, maar dit is gewoon niks. Er zit teveel generic radiocrap bij, en ook teveel songs die proberen 'experimental' te zijn en gewoon falen.
Victor Crone - Storm is het enige lied dat nog enige potential heeft. De rest is gewoon meuk.
Vind je? Zo rommelig, het zijn trouwens de oud kandidaten van 2013 en 2014.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:11 schreef Nexum het volgende:
Oh, side note: ik vind dit nog wel echt heel leuk.
https://menu.err.ee/88070(...)in-the-neighbourhood
Is echt zo'n 80s swing lied
Ik vind Kadiah juist prachtig en breekbaar. Storm vind zo doorsnee. Zo kan je zien dat smaken kunnen verschillenquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:22 schreef Em31 het volgende:
1. STEFAN - Without You
Mooie stem! Als dit live goed is, is dit wel een kanshebber denk ik. Wel jammer dat er geen echt refrein is zeg maar. Dacht eerst dat hij flink uit zou pakken na dat stukje waarin ze klappen. Mooi nummer, was nog beter geweest als het ergens naar toe had gewerkt.
2. Marko Kaar "Smile"
Doet me in het begin denken aan de blikken van Jüri Pootsmann tijdens de halve finale. Verder echt een niemendalletje dit. Nee dit is het niet.
3. INGER "Coming Home"
Cuteeee, maar te zoetsappig. Hoooohooohoooo, nee dit is niets voor mij.![]()
4. Victor Crone "Storm"
Dit nummer kan zo op de radio. Vind dit wel een goed nummer, alleen dit zijn van die nummers die live op een groot podium ineens weg kunnen vallen/niet overkomen denk ik. Was dit uitgebracht door een Nederlandse DJ dan zouden we deze 1000 keer horen op 538![]()
5. Lacy Jay "Halleluja"
Leuk nummer, hoop dat ze dit live ook zo goed kan brengen. Dat stukje voor halleluja x10 vind ik erg mooi.Sfeertje van dit nummer houd ik wel van.
6. Kaia Tamm "Wo Sind Die Katzen?"
What. the. fuck.Dit kan echt niet.
7. Uku Suviste "Pretty Little Liar"
Nehh saai dit is niets.
8. Synne Valtri "I´ll Do It My Way"
Oh god nee
9. Kadiah "Believe"
Ook heel zoetsappig. Stem doet me aan Litouwen van vorig jaar denken. Deze heb ik afgezet, vreselijk.
10. Kerli Kivilaan "Cold Love"
Deze vind ik heel leuk, maar ben bang dat dit totaal niet overkomt op een groot podium. Ook weer echt een nummer voor op de radio
Jaquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:27 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind Kadiah juist prachtig en breekbaar. Storm vind zo doorsnee. Zo kan je zien dat smaken kunnen verschillen
Dank jequote:Op zaterdag 1 december 2018 20:49 schreef ato het volgende:
Je geeft heldere en grappige recensies Hawaď Tim
Heel veel artiesten hebben nu zelf hun officiële videoclip online gezet.quote:Op zondag 9 december 2018 11:54 schreef Greys het volgende:
Aan de eerdere reviews van jullie in dit topic te zien zijn heel veel youtubes dus al offline gehaald.
Jaquote:Op zondag 9 december 2018 11:54 schreef Greys het volgende:
Aan de eerdere reviews van jullie in dit topic te zien zijn heel veel youtubes dus al offline gehaald.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Alle nummers die ik leuk vind zitten in de eerste.quote:Op maandag 10 december 2018 12:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie nu pas dat praktische alle nummers die ik leuk vind in de tweede halve finale zijn geplaatst. Dat wordt nog wat.
Bedankt voor het plaatsen in de OP en ja Estland heeft toch wel bijna ieder jaar goed nummers.quote:Op maandag 10 december 2018 14:11 schreef iBenny het volgende:
Estland komt ieder jaar weer verrassend hoog in mijn favo-lijstje. Dus benieuwd welke het wordt
Goodbye to Yesterday blijf ik nog steeds wel gaaf vindenquote:Op maandag 10 december 2018 14:43 schreef ato het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen in de OP en ja Estland heeft toch wel bijna ieder jaar goed nummers.
Voor ons misschien beter dat hij het niet wordt. Kan ook zomaar zo’n soort nummer zijnquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:41 schreef Greys het volgende:
Hier zitten echt goede nummers bij idd. Gaat voor mij ook tussen die twee Em. En idd concurrentie voor Duncan
Ik vind dat een irritant nummer. Bij de eerste keer luisteren krijg ik al zin om de tekst te herschrijven.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:51 schreef Momo... het volgende:
Volgens de odds is Victor Crone - Storm duidelijk de favoriet. Benieuwd hoe het live klinkt.
quote:Op zondag 18 november 2018 01:40 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Meisterjaan!!
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:30 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet of het een goed teken is dat hij de eerste keer dat hij het nummer live zingt, niet live zingt.
Waar is de stream?quote:
Thanks!quote:
Geen mooie taal inderdaad; een vreemd accent ook.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:02 schreef Em31 het volgende:
Ik weet dat Nederlanders blijkbaar ook verschrikkelijk klinkt, maar deze taal is ook niet best![]()
Nou inderdaad, komen op het verkeerde moment binnen geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
De twee nummers die ik nu heb gehoord vind ik in ieder geval nog niets (heb nog helemaal geen studioversies geluisterd).
Ja he?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:24 schreef Cee het volgende:
Zo hallo Victor naar Tel Aviv, zingen hoeft niet, dit is al prima![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:26 schreef Em31 het volgende:
Oh ik had helemaal niet door dat hij niet uit Estland komt![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:26 schreef Momo... het volgende:
[..]![]()
Jij was druk met naar andere dingen kijken
OH WA LEUKquote:
Ik wil gewoon dat ie wint en dan bij EiC is.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Hij lijkt wel een beetje op Mans vind ik
Dit zou wel wat verklarentwitter:xtrabasicunited twitterde op donderdag 31-01-2019 om 19:30:13@silmades yeah they have audio issues. confirmed by the team of eesti laul reageer retweet
Dat ja, vooral bij de "home"squote:Op donderdag 31 januari 2019 19:38 schreef Momo... het volgende:
Hij zingt wel een beetje alsof hij een hete aardappel in de mond heeft
Inderdaad, klinkt als enige een beetje normaalquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:41 schreef Momo... het volgende:
Stefan lijkt wel goed in zijn snippet
Ja, Victor is die knapperdquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:50 schreef Greys het volgende:
Victor is dat die hele knappe.
Ik kijk niet. Maar is dat m'n hier eerder benoemde eye candy? If so, douze points. Ongeacht vocals of lied.![]()
Oeh dan moet hij winnen.quote:
Ja. Liedje maakt inderdaad niet meer uit, rest van de inzendingen voor het ESF ook niet, doezepwa.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:50 schreef Greys het volgende:
Victor is dat die hele knappe.
Ik kijk niet. Maar is dat m'n hier eerder benoemde eye candy? If so, douze points. Ongeacht vocals of lied.![]()
Nee, toen moest er geld worden gespaard voor Elena's projectiejurk.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
HOU OP ik zit al de hele tijd met oelemoele in m’n hoofd.
Hij heeft alleen wel een achtergrondzanger nodigquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dan moet hij winnen.
Hij doet me beetje denken aan die knappe zangert uit serie Nashville (die nu ook in Greys Anatomy speelt)
#imshallowlikethat
Ow da's niet best nee, livequote:Op donderdag 31 januari 2019 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wel een achtergrondzanger nodig
https://menu.err.ee/906419/eesti-laul-i-pf-victor-crone-storm
quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:21 schreef Cyan9 het volgende:
Victor is niet knap genoeg om dat vreselijke nummer te rechtvaardigen.
Ik dacht misschien zurri = juryquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Geen idee, ik versta er niks van
quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:11 schreef Cee het volgende:
Jezus zeg, dat saaie nummer van die pony is toch alleen door omdat ze al een keer is geweest.
Zit dat erin? Ik herken dat niet. Maar dit is absoluut geen winnaar ESF 2019.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:38 schreef Cyan9 het volgende:
Dat ik Storm vreselijk vind, komt waarschijnlijk doordat ik een vrij stevige afkeer heb voor de "Avicii sound".
Ik vind het overduidelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:40 schreef ato het volgende:
[..]
Zit dat erin? Ik herken dat niet. Maar dit is absoluut geen winnaar ESF 2019.
Eens, dit nummer is ook prima.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:48 schreef Nexum het volgende:
Ik ben nog steeds voor Uku Suviste met Pretty Little Liar. Dat lied is echt heel krachtig en als hij het live net zo goed kan brengen als in de clip, dan kan ie makkelijk winnen.![]()
die hardquote:
Spijkerbroek groen jasje? Is dat de goeie? Met band?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:23 schreef grazz het volgende:
Lied is oké, maar zou compleet wegvallen op het ESF. Zanger vind ik niet echt charismatisch.
Ja die waren net idd! Douwe Bob zou dit lied naar een hoger niveau hebben getild.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Spijkerbroek groen jasje? Is dat de goeie? Met band?
Serieus? Grappigquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:32 schreef grazz het volgende:
Nu Dave Benton's (Estland 2001) dochter.
Oh sorry lees ik nu pas.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:32 schreef grazz het volgende:
Nu Dave Benton's (Estland 2001) dochter.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:37 schreef Cee het volgende:
Oh is dat de dochter van die halve Nederlander/Arubaan die won in 2001?
dat is het blijkbaar ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even in de keuken en hoorde toen die rare pingetjes en dacht even dat het onderdeel van het volgende nummer was
Ja die zijn nu aan de beurt! Dat was het livepuntquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
Mobiel typen en kijken werkt niet. Elke keer moet ik weer het recente live punt zoeken. Kom elke keer op twee lui die achter de schermen op een toetertje blazen ofzo.
Ik geef het op, ik ga wel duimen voor de katzen
Het is sowieso een wat rare stream, ook op laptop. De vorige keer moest ik hem geregeld verversen omdat hij wel eens stil blijft staan. Mobiel lijkt het me al helemaal niet meer te doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
Mobiel typen en kijken werkt niet. Elke keer moet ik weer het recente live punt zoeken. Kom elke keer op twee lui die achter de schermen op een toetertje blazen ofzo.
Ik geef het op, ik ga wel duimen voor de katzen
Ik moet een beetje denken aan Estland 2004 geloof ik....vond ik ook al zo verschrikkelijk. Alsof je aan het trippen bentquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vind ik erg vermoeiend klinken...
Inderdaad; die gast in dat martelwerktuig en zij met dat rare fluitje en die tettetettereh'tjes. Wat een vreemd lied en vreemde act, gewoon bizar.quote:
Oh ja, dat groepje meisjes met die hoge priegelstemmetjes en dat gekke dansje, die allemaal wat gesnoven leken te hebben. Hadden nog bijna de finale gehaald toen volgens mij; werden net 11e in de semiquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik moet een beetje denken aan Estland 2004 geloof ik....vond ik ook al zo verschrikkelijk. Alsof je aan het trippen bent
Nee dit was Parmumang, of zoiets. De katzen komen na het huidige lied.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:46 schreef Momo... het volgende:
Ik ben ergens anders, welke act was wtf, die katzen?
Ik vind het zeker heel oké na al het vorige, maar vind het ook wat saaiig.quote:
Ik heb nog niets geluisterd van tevoren; had ik vorige semi ook al niet. Dus geen idee of het überhaupt iets is of zo, maar die titel alleen al maakt me nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:50 schreef grazz het volgende:
Ik hoor iets over Katzen. En jullie hadden het net ook al over Katzen. Maar geen idee wie of wat dat zijn. Ik laat me maar verrassen.
haha ja ik zei het toch, de Estse shalaliequote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:50 schreef Greys het volgende:
Ja ik hoorde alleen tien seconden want toen ging ik hier typen en dan hoor ik niks meer. Maar ik vond die cello's enzo mooi
En ik moest hardop lachen om m'n eigen tweet![]()
https://twitter.com/ESF_FOK/status/1091754730097991681?s=19
Ik dacht ook al; echt zo'n kittig pakje dat je kan kopen in een sexshop met Alice in Wonderland themaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:53 schreef grazz het volgende:
wat is dit nou weerZangeres ziet eruit als een stoute Alice ( in Wonderland) *miaaauuw*
Mijn kat lag lekker te slapen en zit nu verschrikt overeind. Volgens mij viel het niet zo in de smaakquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:54 schreef grazz het volgende:
Nou, kattenliefhebbers, wat vond men ervan?
Mehiauwwwquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:54 schreef grazz het volgende:
Nou, kattenliefhebbers, wat vond men ervan?
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn kat lag lekker te slapen en zit nu verschrikt overeind. Volgens mij viel het niet zo in de smaak
Die ligt hier op schoot en geeft geen kik, dus echt onder de indruk is m’n Katze niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:56 schreef grazz het volgende:
Volgens mij is Cee d'r kat aan het zoeken
Wo sind der Freddiequote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:56 schreef grazz het volgende:
Volgens mij is Cee d'r kat aan het zoeken
Zoiets jaquote:
Echt zo'n "dit wil ik niet zien"-houdingquote:
Arm beest idd, Aoibhin moet zo nodig zonder headset op luisterenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoiets jaAl was ze al aardig wakker geworden na dat maffe gepingel van het gekrompen hoofd. Nu ze net weer in slaap was gesukkeld bij dat rustige liedje net, kwam dit. Arm beest.
Ja! Eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:02 schreef grazz het volgende:
Cold Love is het eerste liedje van deze semi waarvan ik denk, dit zie ik wel op het ESF
09. Grete Paia – Kui isegi kaotanquote:
HOE DANquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:04 schreef grazz het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:
[ afbeelding ]
Ja zou leuk zijn, kan denk ik best verrassenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:02 schreef grazz het volgende:
Cold Love is het eerste liedje van deze semi waarvan ik denk, dit zie ik wel op het ESF
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:05 schreef grazz het volgende:
[..]
09. Grete Paia – Kui isegi kaotan
10. Lacy Jay – Halleluja
11. Around the Sun – Follow Me Back
12 . Uku Suviste – Pretty Little Liar
Dit moet ik duidelijk terugzienquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:04 schreef grazz het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:
[ afbeelding ]
Dat gebeurt op 7 maart sowieso welquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vind ik wel een aardig nummer, maar het is ook weer erg niksig. Misschien dat het kan werken met een revamp, maar ik word nu nog niet weggeblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |