abonnement Unibet Coolblue
pi_183481087
Oh jullie zeggen hetzelfde ja :D het zijn echt radio nummers. Ik vind het niet meteen crap, maar ze gaan denk ik niet werken op het songfestival.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 19:27:32 #52
368283 ato
pi_183481107
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:22 schreef Em31 het volgende:
1. STEFAN - Without You
Mooie stem! Als dit live goed is, is dit wel een kanshebber denk ik. Wel jammer dat er geen echt refrein is zeg maar. Dacht eerst dat hij flink uit zou pakken na dat stukje waarin ze klappen. Mooi nummer, was nog beter geweest als het ergens naar toe had gewerkt.

2. Marko Kaar "Smile"
Doet me in het begin denken aan de blikken van Jüri Pootsmann tijdens de halve finale. Verder echt een niemendalletje dit. Nee dit is het niet.

3. INGER "Coming Home"
Cuteeee, maar te zoetsappig. Hoooohooohoooo, nee dit is niets voor mij. :+

4. Victor Crone "Storm"
Dit nummer kan zo op de radio. Vind dit wel een goed nummer, alleen dit zijn van die nummers die live op een groot podium ineens weg kunnen vallen/niet overkomen denk ik. Was dit uitgebracht door een Nederlandse DJ dan zouden we deze 1000 keer horen op 538 :P

5. Lacy Jay "Halleluja"
Leuk nummer, hoop dat ze dit live ook zo goed kan brengen. Dat stukje voor halleluja x10 vind ik erg mooi. O+ Sfeertje van dit nummer houd ik wel van.

6. Kaia Tamm "Wo Sind Die Katzen?"
What. the. fuck. :D Dit kan echt niet.

7. Uku Suviste "Pretty Little Liar"
Nehh saai dit is niets.

8. Synne Valtri "I´ll Do It My Way"
Oh god nee

9. Kadiah "Believe"
Ook heel zoetsappig. Stem doet me aan Litouwen van vorig jaar denken. Deze heb ik afgezet, vreselijk.

10. Kerli Kivilaan "Cold Love"
Deze vind ik heel leuk, maar ben bang dat dit totaal niet overkomt op een groot podium. Ook weer echt een nummer voor op de radio _O-
Ik vind Kadiah juist prachtig en breekbaar. Storm vind zo doorsnee. Zo kan je zien dat smaken kunnen verschillen :7
Life can be a bitch, so like it..
pi_183481422
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:27 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vind Kadiah juist prachtig en breekbaar. Storm vind zo doorsnee. Zo kan je zien dat smaken kunnen verschillen :7
Ja :D Gelukkig ook maar :P

Hmm ik luister nu verder, maar het is nu wel echt veel van hetzelfde. 'Milline päev' vind ik op zich nog wel oké.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 20:03:44 #54
368283 ato
pi_183481815
Ik zie dat de video lijst compleet is, ik zet het er wel op.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 20:12:23 #55
368283 ato
pi_183481969
Edit: op verzoek alle video's in de OP gezet dus hier even weg anders blijven we scrollen.

Dank voor het verzamelen ato!

[ Bericht 99% gewijzigd door Greys op 01-12-2018 20:34:20 ]
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 20:16:19 #56
368283 ato
pi_183482042
Van Estland vind ik vooral Sandra en Kadiah prachtig.
Verder vind ik dat rock liedje Iseloo mad, dat Estse liedje Milline Paev, around the sun, little baby, halleluja, xBasic wel leuk klinken.

[ Bericht 2% gewijzigd door ato op 01-12-2018 20:48:34 ]
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 1 december 2018 @ 20:25:14 #57
39237 crew  H_T
2733
pi_183482211
Op YouTube staan ze in een andere volgorde, dus ga ik ze ook in een andere volgorde langs >:O


Hey wat leuk, een mosterdjas! Aardig popnummer, niet zoveel mis mee. Gelijk bij het eerste fragment bedenk ik al een mogelijk nadeel: dit zijn allemaal clips. Ze hebben dus dingen over kunnen doen als het niet goed ging, wat de kans op hilarische missers een stuk kleiner maakt ;( . Verdere gedachte bij deze clip: wat zijn grote Estse steden leeg :o


Een baby aan het begin. Dat is geen toeval zodra ze begint te zingen. Mevrouw heeft een bedrade microfoon (wat niet nodig is in een videoclip) en zo'n bril in een hippe kleur en model die ik eigenlijk helemaal niks vindt. Die bril heeft ze zelf ook niet nodig, want even later zit ze zonder in een of ander bos. Even later komen allemaal oude auto's in beeld, wat ik interessanter vind dan het liedje. Deze clip laat zien dat niet alleen de steden in Estland leeg zijn, maar ook de dubieuze roodverlichte clubs.


Een bandje en hihi, het woord Kak zit ergens in de naam. Ze zijn lekker met de lens aan het spelen, dus daar moet je wel tegen kunnen als je de clip op volledig scherm wil kijken. De stem van de zanger staat me niet aan, maar het moeilijk doen met de camera maakt deze softrock nog wel aardig. Alleen ga je dat bij het echte ESF natuurlijk nooit op deze manier voor elkaar krijgen.

Leuk gitaarriffje aan het begin, wat gevolgd wordt door een leuk muzieklijntje. De zang is niet mijn smaak. De clip is opgenomen in een of ander kantoor, met als gevolg dat de toetsenist alleen een heel klein keyboard naar binnen heeft kunnen smokkelen. De gitaristen hebben wel een instrument op ware grootte mee naar binnen gekregen, alleen de versterkers niet. Boeit ook niet in een clip.

Gloednieuwe clip die voor een retro-feel wil gaan. Hoeveel van de huidige jongeren zouden ooit iets op VHS hebben gekeken en de artefacten herkennen? Mevrouw is totaal niet plantaardig en probeert een roos in de fik te steken, wat overigens niet lukt. Toch blijft ze het proberen. Misschien is dat wel heel symbolisch of toepasselijk bij de tekst, maar die is in het Ests en begrijp ik dus niet.

Als je je groep The Swingers noemt kan je twee totaal verschillende kanten op. De saxofoon aan het begin wijst naar de brave kant, en maakt het liedje duidelijk anders. Best vrolijk, en kan opvallen op de grote avond zelf.

Sissi blijkt al snel niet de beroemde Oostenrijkse te zijn. In plaats daarvan doet hij me denken aan die Zweedse gladjakker van vorig jaar. Wat mij betreft is dat geen goed teken. Hij mekkert drie minuten door, en dan is het klaar. Da's maar goed ook.

Uh, wat? De hele clip lijkt met Snapchat-filters in elkaar gezet te zijn. Ik vind het nogal creepy, en het nummer irritant. Graag snel weer verder, maar ik kijk het af. Het is even doorzetten, dus ik hoop deze types niet in mei nog een keer te zien.

Deze stad is niet helemaal leeg, want af en toe zijn er rijdende auto's in beeld te zien. Mevrouw knijpt elke keer met haar wenkbrauwen als er een hoge noot in het nummer zit, en voor de zekerheid tussendoor af en toe ook nog een keer. Niks mis mee, maar ik zie het ook niet heel ver komen.

Bij de eerste klanken zou dit een Estse Enya kunnen worden, maar daar is het net wat te heftig voor. In een kek gebreid gewaad en met een pony van bijna Sia-formaat zingt ze wat in een besneeuwd landschap. Het nummer klinkt alsof je het voor 7,99 op een verzamel-cd koopt bij De Tuinen. Niet onaardig, wel redelijk zweef.

Gele achtergrond en mondharp. Deze lui proberen anders te zijn. De man verdenk ik er sowieso van leraar te zijn in het dagelijks leven, en bij de rest zou het me niet verbazen. Dit kan dus ook gewoon een uit de hand gelopen bedrijfsuitje zijn. De tekst 'trila trila tralalala' en alle varianten die daarop volgen versterken dat vermoeden.

Da's handig, de tekst staat in beeld. Jammer dat het altijd even goed te lezen is. Nummer heeft weinig om het lijf en is redelijk dertien in een dozijn. Verder kan ik er niets bij bedenken -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 1 december 2018 @ 20:38:05 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_183482462
Voor mij springen Hallelujah, Storm, Coming Home, Without You, Soovide Pu eruit.
Maar eerst zien of ze het live ook kunnen brengen.
Niveau is over het algemeen best prima :)
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 20:49:41 #59
368283 ato
pi_183482600
Je geeft heldere en grappige recensies Hawaď Tim ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 1 december 2018 @ 21:37:36 #60
39237 crew  H_T
2733
pi_183483386
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:49 schreef ato het volgende:
Je geeft heldere en grappige recensies Hawaď Tim ^O^
Dank je :)

Ik heb even pauze genomen en een Grimbergen, dus gaan we door met de tweede helft *O*


Mevrouw gaat graag naar de kapper, want binnen de eerste dertig seconden heeft ze minstens drie verschillende haarstijlen gehad. Al kan het zijn dat een van die haarstijlen eigenlijk een hoed is. Later probeert ze nog Kabouter Spillebeen in een val te lokken met een vermomming, maar dat lijkt niet te werken. En dus zingt ze verder, waarbij ze in het woord 'water' bijna alle klinkers weet te verwerken. Da's ook knap.

Wanneer de zangeres in beeld komt kan je het door haar heen zien sneeuwen. Dat kan twee dingen betekenen: of ze is een spook, of de editor heeft niet helemaal op zitten letten met de videolagen. Hetzelfde effect blijft wanneer ze in haar eentje in de ruimte hangt, maar daar snap ik het. Niet als ze tussen die gordijnen staat. Net-niet eurohouse, dus doe maar helemaal niet.

Langzaam liedje met een piano en een knul met z'n haar voorover. Als je ervan houdt vast best aardig, maar dit vind ik niks.

Al vroeg in het nummer zegt de zangeres 'I wanna give you myself'. Kan een interessant aanbod zijn. Verder een saaie clip: de band is out of focus en blondie staat wat heen en weer te zwaaien . Dat blijft de hele clip lang hetzelfde. Nou ja, er heeft vast een student wat studiepunten voor gekregen dus helemaal voor niets is het niet.

Tweede groep die begint met vintage video-effecten, maar dit keer ook echt met vintage video. Voor zolang het duurt. De trucendoos wordt snel opengetrokken en er komen zat kunstmatig toegevoegde effecten langs. Het nummer vind ik prima. Ik moet nog zien of het blijft hangen, maar het zou kunnen.


Leuke muziek, de zangeres vind ik niet zo. Iets te overdreven allemaal. In combinatie met de glitterjurk doet het mij denken aan een willekeurig Tros Muziekfeest op het plein. Daar stikt het ook van de mensen, dus wie weet kan het scoren. Alleen niet bij mij.

Hijgerig begin van de zanger. Voor de verandering beginnen we in een verlaten stad, en schakelen daarna over naar een korenveld. Om toch maar weer terug te gaan naar een verlaten weg in de nacht. Estland ziet er niet heel gezellig uit op deze manier. Dit nummer heeft een goede kans om hoger te eindigen dan wat mij betreft nodig was geweest.

Dit begint veelbelovend :D Duitse titel voor een Ests nummer en een vreemd begin van de video. Ook deze clip ontkomt niet aan een shot van een vrijwel lege stad. De makers hebben vast een leuk weekend gehad, maar ik denk niet dat we dit ooit nog terug gaan zien.

Klinkt meteen als een degelijke keuze. Zou zomaar uitgeroepen kunnen worden tot Megahit of zoiets. Ik denk dat dit nummer het meeste kans maakt van wat ik tot nu toe heb gehoord.

Meisje laat de zoveelste verlaten stad al snel achterwege om op hooibalen te gaan zitten en te klimmen. Haar uithalen werken mij op de zenuwen, en de stukken ertussen vind ik eigenlijk ook niets. Sileeeeeeeeeeence is wat mij betreft welkom.

Stem doet mij aan Passenger denken. Gezellig liedje wel, met hier en daar een bijzondere Engelse uitspraak. Of het opvalt op ESF hangt af van waar de rest mee komt, maar het zou kunnen werken.

Flink geproduceerd nummer dat bij een willekeurige winnaar van The Voice past. Zanger heeft letterlijk een grote mond en een wenkbrauw waar hij maar mee blijft trekken. Typisch zo'n nummer dat je voor de televoting alweer vergeten bent.

Alles bij elkaar vond ik de voorronde van Letland toch leuker, maar ik ben benieuwd naar de andere recensies :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183486941
De reviews maken me enorm nieuwsgierig. Estland heeft elk jaar wel wat parels, dat verwacht ik ook voor 2019. Ik ga er op een later moment ff naar luisteren en tot die tijd volg ik hier jullie reviews ^O^
~The present is all there is~
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 02:06:10 #62
375570 crew  Cyan9
pi_183487754
Leuk leuk, daar gaan we dan. Geen één woord reviews dit keer. :P

1. Around the Sun - "Follow Me Back": Niet onaardig, ligt wel lekker in het gehoor. Maar het wordt nergens spannend. De beat komt er wel lekker in op het eind.
2. Lumevärv Ft. INGA - "Milline Päev": Ook hier mis ik wat. Het heeft wel echt lekkere stukjes, en de Estse taal past prima. Er mag wel wat meer vocale power in.
3. Jennifer Cohen - "Little Baby El": De geluidjes irriteren me vanaf het begin, en dat verpest het hele nummer voor me. Ook dit mist wat power.
4. Iseloomad - "Kaks Miinust": Lekkere gitaar sound, begint prima. Maar op een gegeven moment wordt het wel wat zoetsappig. Beetje soft, ondanks de rasp in de stem.
5. Grete Paia - "Kui Isegi Kaotan": Eurodance! Of toch niet.. Begint veelbelovend, maar dan komt het refrein. En vanaf dat moment is het nummer me kwijt. Zitten nog wel wat lekkere stukjes in, maar toch wat matig.
6. The Swingers - "High Heels In The Neighbourhood": Titel is leuk, begin is leuk. Saxofoon is lekker. Vrolijk nummer, ze hebben er sowieso lol in. Refrein is weer wat minder, weet niet precies wat het is.

7. Sissi - "Strong": Lekker deuntje, maar nogal middle of the road. Het heeft niet echt wat bijzonders, en het valt niet echt binnen m'n muzieksmaak. De ooooooohooohooohoooo's zijn niet eens zo irritant, dat past wel in het nummer. Hopen dat hij ze live een beetje zuiver kan produceren.
8. Ăed - "Ăhusloss": De clip maakt me een beetje agressief. Het nummer doet me weinig; het is niet slecht, maar ik word er niet enthousiast van. Het heeft wel een aanstekelijk ritme.
9. Johanna Eendra - "Miks Sa Teed Nii?": Stem is mooi, beetje galm er op, helemaal goed. Maar wat een soft nummer, het lijkt helemaal nergens naartoe te gaan. Had meer in gezeten.
10. Sandra Nurmsalu - "Soovide Puu": De muziek neemt me meteen helemaal mee, en Sandra heeft een prachtige stem. Het nummer heeft wat mysterieuze elementen, past heel mooi. De lichte beat die halverwege komt opzetten past in dit nummer juist heel goed. So far het beste nummer.
11. Cătlin Măgi & Jaan Pehk - "Parmumăng": Heel uh.. bijzonder. Intrigerend ook. Maar wat moeten we hier nou mee? Het is geen joke entry, denk ik. Maar wat het wel is? Ik weet het nog niet.
12. Xtra Basic & Emily J - "Hold Me Close": Kan zo op de radio. Dat is zowel een voordeel als een nadeel. Grote kans dat het bij veel mensen aanslaat, maar het is ook wat veilig. De drop is verrassend leuk.

13. Sofia Rubina Ft. Janika Tenn - "Deep Water": Begint als een lekkere dance knaller, maar lijkt daarna wel wat af te zwakken. Om daarna weer aan te streken met een beetje retro in de beat. En dan is daar opeens bijzondere vocale acrobatiek, of beter gezegd uitspreek acrobatiek. Heeft potentie.
14. Ranele - "Supernova": Een nummer dat z'n best doen lekker upbeat te zijn, maar daar niet helemaal in slaagt. De eigen taal lijkt hier niet helemaal goed te passen. Het is ook wel een beetje ouderwets, Mental Theo vibes maar dan een stuk softer.
15. Stefan - "Without You": Speelt duidelijk vanaf het begin op de emotie. Goede stem, past goed bij het nummer. Zou ook zo op de radio kunnen. En dan komt er opeens verrassend bij het refrein een beat. Het klopt allemaal, nummer zit goed in elkaar. Toch een beetje veilig.
16. Kerli Kivilaan - "Cold Love": Begint gewoon lekker, met daarna een veelbelovende opbouw. En dan klopt het refrein ook nog. Ik heb hier eigenlijk niks op aan te merken.
17. Kadiah - "Believe": Wat een lieve stem. Deze speelt het ook op de emoties, met een mooie opbouw met cello, koor, en alles wat je verder nog nodig hebt. Dit nummer weet me wel te raken, dus missie geslaagd. Ik pink even een traantje weg, ben zo terug.
18. Synne Valtri - "I'll Do It My Way": Dit is een behoorlijk bedaagde stem. Het nummer kan alle kanten op, maar uiteindelijk kiest het wat mij betreft niet de goede. Wat een middelmatig nummer, beetje een meezinger op kuch.. gezellige feestjes met aansteker in de hand. Next.

19. Uku Suvitse - "Pretty Little Liar": Ooooh wat maken we het spannend in de opbouw. En het refrein klinkt prima, goede vocalen ook. Weer een prima radio nummer, en daar zitten weer de eerder genoemde voordelen en nadelen aan vast. Dat Christina Aguilera-achtige deel op driekwart deel van het nummer is het sterkste deel van het nummer.
20. Kaia Tamm - "Wo Sind Die Katzen?": NEE.
21. Victor Crone - "Storm": Begint als een nummer die ik al heel vaak heb gehoord, wederom op de radio. Het heeft wat Avicii vibes, en dat vind ik niet echt positief. Het zit prima in elkaar, zou op het songestival zelf ook best wel wat kunnen doen. Maar jongens, laten we het gewoon toch niet doen. Want het is wel heel erg standaard, toch?
22. Lacy Jay - "Halleluja": Weer een hele fijne stem. Het nummer zit heel goed in elkaar, klinkt modern, maar heeft niet perse die standaard radiosound. Als ze dit live ook sterk neer kan zetten, heeft het wat mij betreft veel kans.
23. Inger - "Coming Home": Ik heb niks met nummers die zo klinken als dit nummer, ik kan het geen eens een naam geven. Vocalen zijn goed, het klopt allemaal, maar ik vind het veel te kabbelend.
24. Marko Kaar - "Smile": Typisch zo'n populair nummer, maar ik heb er weinig mee. Hier zijn de woooohoooohooohoo's wel nogal storend. Kan ook weer zo op de radio, maar dan wissel ik wel even van zender.

Leuke voorronde weer! Ben er nog niet uit welk nummer ik het leukste vind, moet eerst nog wat vaker luisteren. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 02-12-2018 14:30:51 ]
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_183487847
Ik had vanavond hier niet echt de tijd voor, maar morgen volgen er ook van mij reviews. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zondag 2 december 2018 @ 14:11:43 #64
368283 ato
pi_183493654
Cyan: ik ben het eens met Sandra en Kadiah ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 15:23:28 #65
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 15:42:26 #66
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183495668
Hier hebben ze tenminste wat om uit te kiezen. Genoeg nummers van behoorlijk niveau.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 december 2018 @ 11:53:34 #67
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 december 2018 @ 11:54:44 #68
163650 Greys
pi_183622058
Aan de eerdere reviews van jullie in dit topic te zien zijn heel veel youtubes dus al offline gehaald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 14:13:36 #69
375570 crew  Cyan9
pi_183624025
quote:
11s.gif Op zondag 9 december 2018 11:54 schreef Greys het volgende:
Aan de eerdere reviews van jullie in dit topic te zien zijn heel veel youtubes dus al offline gehaald.
Heel veel artiesten hebben nu zelf hun officiële videoclip online gezet.
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 december 2018 @ 14:14:55 #70
39237 crew  H_T
2733
pi_183624046
quote:
11s.gif Op zondag 9 december 2018 11:54 schreef Greys het volgende:
Aan de eerdere reviews van jullie in dit topic te zien zijn heel veel youtubes dus al offline gehaald.
Ja :o Praktisch geen link meer over
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183631343
Mijn top!

freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_183631474
Ik moet een groot gedeelte nog luisteren (had het nogal druk met thermenbezoeken en familiebezoeken); hoop dat ik het allemaal nog kan vinden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 12:46:14 #73
375570 crew  Cyan9
pi_183639133
Ik zie nu pas dat praktische alle nummers die ik leuk vind in de tweede halve finale zijn geplaatst. Dat wordt nog wat.
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_183639429
quote:
11s.gif Op maandag 10 december 2018 12:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie nu pas dat praktische alle nummers die ik leuk vind in de tweede halve finale zijn geplaatst. Dat wordt nog wat.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Alle nummers die ik leuk vind zitten in de eerste. :D
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2018 @ 13:35:03 #75
368283 ato
  † In Memoriam † maandag 10 december 2018 @ 14:01:49 #76
368283 ato
pi_183640470
Ik heb alle video's onwillekeurig erop gezet, veel plezier.
Life can be a bitch, so like it..
pi_183640701
Estland komt ieder jaar weer verrassend hoog in mijn favo-lijstje. Dus benieuwd welke het wordt
  † In Memoriam † maandag 10 december 2018 @ 14:43:32 #78
368283 ato
pi_183641466
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2018 14:11 schreef iBenny het volgende:
Estland komt ieder jaar weer verrassend hoog in mijn favo-lijstje. Dus benieuwd welke het wordt
Bedankt voor het plaatsen in de OP en ja Estland heeft toch wel bijna ieder jaar goed nummers.
Life can be a bitch, so like it..
pi_183641490
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 14:43 schreef ato het volgende:

[..]

Bedankt voor het plaatsen in de OP en ja Estland heeft toch wel bijna ieder jaar goed nummers.
Goodbye to Yesterday blijf ik nog steeds wel gaaf vinden
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 december 2018 @ 20:25:38 #80
163650 Greys
pi_184556360
Running order

Semi 1

1. The Swingers, Tanja & Birgit - “High Heels In The Neighbourhood”
2. Marko Kaar – “Smile”
3. xtra basic & Emily J – “Hold Me Close”
4. Johanna Eendra – “Miks sa teed nii?”
5. STEFAN - “Without You”
6. Sandra Nurmsalu – “Soovide puu”
7. Jennifer Cohen - Little Baby El
8. SOFIA RUBINA (ft. JANIKA TENN) - Deep Water
9. ÖED - Öhuloss
10. Victor Crone - Storm
11. Ranele - Supernova
12. INGER - Coming Home

Semi 2
1. Synne Valtri - "I'll Do It My Way"
2. Iseloomad - "Kaks miinust"
3. Lumevärv ft. INGA - "Milline päev"
4. Sissi - "Strong"
5. Cätlin Mägi & Jaan Pehk - "Parmumäng"
6. Kadiah - "Believe"
7. Kaia Tamm - "Wo sind die Katzen?"
8. Kerli Kivilaan - "Cold Love"
9. Grete Paia - "Kui isegi kaotan"
10. Lacy Jay - "Halleluja"
11. Around The Sun - "Follow Me Back"
12. Uku Suviste - "Pretty Little Liar"
pi_184590804
Was op de achtergrond een top 24 filmpje aan het luisteren en dacht echt even een seconde dat ik Duncan hoorde 8)7 stemmen lijken best wel. Dit is ook wel m'n favoriet dit jaar samen met Cold Love.


maar geloof dat Storm de grootste kanshebber is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 januari 2019 @ 12:41:57 #83
163650 Greys
pi_184590980
Hier zitten echt goede nummers bij idd. Gaat voor mij ook tussen die twee Em. En idd concurrentie voor Duncan :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184591982

Dit blijft objectief gezien wel de beste voor mij.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_184594164
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:41 schreef Greys het volgende:
Hier zitten echt goede nummers bij idd. Gaat voor mij ook tussen die twee Em. En idd concurrentie voor Duncan :P
Voor ons misschien beter dat hij het niet wordt. Kan ook zomaar zo’n soort nummer zijn :D
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 15:51:39 #86
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184594189
Volgens de odds is Victor Crone - Storm duidelijk de favoriet. Benieuwd hoe het live klinkt.
pi_184596249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:51 schreef Momo... het volgende:
Volgens de odds is Victor Crone - Storm duidelijk de favoriet. Benieuwd hoe het live klinkt.
Ik vind dat een irritant nummer. Bij de eerste keer luisteren krijg ik al zin om de tekst te herschrijven.

"A storm like this, can break a man like this" This rijmt op this, fantastisch.
pi_184618734
Ik weet niet of het een goed teken is dat hij de eerste keer dat hij het nummer live zingt, niet live zingt.

pi_184711233
Storm luister wel lekker weg ja, typische EDM-radiohit....

Estland heeft toch altijd wel een prima voorselectie O+ ook al is er heel veel inwisselbaar tussen de 24 liedjes

Mijn favorieten:

Storm
Coming Home
Pretty Little Liar
Follow me Back
Miline Paev
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184711264
quote:
:o ik zie dit nu pas, maar die staat gewoon in mijnpersoonlijke spotifylijstje nav Eurosonic vorig jaar :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 januari 2019 @ 14:26:16 #91
163650 Greys
pi_184711331
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:30 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet of het een goed teken is dat hij de eerste keer dat hij het nummer live zingt, niet live zingt.

:D

Nee dat is alles behalve live idd.
Maar eh.. HELLO EYE CANDY! :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184714209
Morgen halve finale *O* #zinin
  ESF Reporter donderdag 31 januari 2019 @ 18:27:53 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_184734979
Zo, ik zit Estse tv te kijken.
pi_184735234
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:27 schreef Cee het volgende:
Zo, ik zit Estse tv te kijken.
Waar is de stream?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter donderdag 31 januari 2019 @ 18:45:29 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_184735362
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Waar is de stream?
https://otse.err.ee/k/etv

Nu Stefan. w/
  Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 18:48:57 #96
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184735415
Iemand hier de volgorde van de nummers vanavond?
  Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 18:50:21 #97
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184735451
Sandra O+ Hoop dat ze net als in 2009 naar ESF mag gaan
pi_184735545
Wie zijn al geweest? :@
pi_184735547
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:45 schreef Cee het volgende:

[..]

https://otse.err.ee/k/etv

Nu Stefan. w/
Thanks!

Ik ben ingeschakeld. Is er al iemand geweest?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 18:54:50 #100
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184735571
We zijn nu bij 6 van de 12
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')