Geen mooie taal inderdaad; een vreemd accent ook.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:02 schreef Em31 het volgende:
Ik weet dat Nederlanders blijkbaar ook verschrikkelijk klinkt, maar deze taal is ook niet best![]()
Nou inderdaad, komen op het verkeerde moment binnen geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
De twee nummers die ik nu heb gehoord vind ik in ieder geval nog niets (heb nog helemaal geen studioversies geluisterd).
Ja he?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:24 schreef Cee het volgende:
Zo hallo Victor naar Tel Aviv, zingen hoeft niet, dit is al prima![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:26 schreef Em31 het volgende:
Oh ik had helemaal niet door dat hij niet uit Estland komt![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:26 schreef Momo... het volgende:
[..]![]()
Jij was druk met naar andere dingen kijken
OH WA LEUKquote:
Ik wil gewoon dat ie wint en dan bij EiC is.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Hij lijkt wel een beetje op Mans vind ik
Dit zou wel wat verklarentwitter:xtrabasicunited twitterde op donderdag 31-01-2019 om 19:30:13@silmades yeah they have audio issues. confirmed by the team of eesti laul reageer retweet
Dat ja, vooral bij de "home"squote:Op donderdag 31 januari 2019 19:38 schreef Momo... het volgende:
Hij zingt wel een beetje alsof hij een hete aardappel in de mond heeft
Inderdaad, klinkt als enige een beetje normaalquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:41 schreef Momo... het volgende:
Stefan lijkt wel goed in zijn snippet
Ja, Victor is die knapperdquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:50 schreef Greys het volgende:
Victor is dat die hele knappe.
Ik kijk niet. Maar is dat m'n hier eerder benoemde eye candy? If so, douze points. Ongeacht vocals of lied.![]()
Oeh dan moet hij winnen.quote:
Ja. Liedje maakt inderdaad niet meer uit, rest van de inzendingen voor het ESF ook niet, doezepwa.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:50 schreef Greys het volgende:
Victor is dat die hele knappe.
Ik kijk niet. Maar is dat m'n hier eerder benoemde eye candy? If so, douze points. Ongeacht vocals of lied.![]()
Nee, toen moest er geld worden gespaard voor Elena's projectiejurk.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
HOU OP ik zit al de hele tijd met oelemoele in m’n hoofd.
Hij heeft alleen wel een achtergrondzanger nodigquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dan moet hij winnen.
Hij doet me beetje denken aan die knappe zangert uit serie Nashville (die nu ook in Greys Anatomy speelt)
#imshallowlikethat
Ow da's niet best nee, livequote:Op donderdag 31 januari 2019 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wel een achtergrondzanger nodig
https://menu.err.ee/906419/eesti-laul-i-pf-victor-crone-storm
quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:21 schreef Cyan9 het volgende:
Victor is niet knap genoeg om dat vreselijke nummer te rechtvaardigen.
Ik dacht misschien zurri = juryquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Geen idee, ik versta er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |