is een algemeen bekende mode tip hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:31 schreef Samzz het volgende:
Maar hoezo rood dan? Toont dat niet juist meer?
M'n moeder draagt weleens witte broeken. Dus dan doet ze er rood ondergoed onder aan 'want dat zie je niet'.quote:
Doe eensquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan in mijn blote pens gaan zitten?
Ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan in mijn blote pens gaan zitten?
oke vooruit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar misschien komt het doordat ik een bleekscheet ben en het contrast dan te groot is.
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is een algemeen bekende mode tip hoor.
Zelfs ik wist dit.
Lekker hoerigquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder draagt weleens witte broeken. Dus dan doet ze er rood ondergoed onder aan 'want dat zie je niet'.
Dat zie je wel. Tenzij de witte stof dik genoeg is. Maar negen van de tien keer schijnt het gewoon door.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder draagt weleens witte broeken. Dus dan doet ze er rood ondergoed onder aan 'want dat zie je niet'.
Dat zie je wel. Tenzij de witte stof dik genoeg is. Maar negen van de tien keer schijnt het gewoon door.
Ik heb geen lekker kleurtje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:33 schreef rival het volgende:
Rood zie je niet als je een lekker kleurtje hebt, als je lijkbleek bent is het te donker.
Waarom weet ik dit wel en jullie niet?
Rode onderbroek met bruine streep. Win-win.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:35 schreef O_o_ het volgende:
Beter rode onderbroek dan bruine streep toch.
plussize in omvang en niet in tetformaat zeker?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:38 schreef Samzz het volgende:
Wel toffe bh's gezien bij BonPrix, ga de gok eens wagen.
Wel jammer dat de plussize maten op B en C cupjes worden getoond.
daar gaat mn leuke zaterdag weer..quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:38 schreef Samzz het volgende:
Wel toffe bh's gezien bij BonPrix, ga de gok eens wagen.
Wel jammer dat de plussize maten op B en C cupjes worden getoond.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spierwitte onderbroeken hier. Is handig, weet je dat je een nieuwe moet aantrekken als ie beige-bruin is.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spierwitte onderbroeken hier. Is handig, weet je dat je een nieuwe moet aantrekken als ie beige-bruin is.
Jij weet de vrouwtjes te verleidenquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alsof je een pens hebt met al dat gefietsquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn collega's en klasgenoten daar zo blij van worden.
Als je nou doorgegaan was met liften wel. Vieze fietsecto./quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar gaat mn leuke zaterdag weer..
TaMieke, ik heb deze week ook al tijd
Ga ja dit weekend verhuizen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik moet klussen/verhuizen dit weekend. Mag wel komen helpen
Die zien graag een vent die af en toe zijn onderbroek verschoont ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij weet de vrouwtjes te verleiden
Vast welquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beide. Ik wil graag zien hoe een plussize model op een plussize vrouw staat. Niet hoe een plussize op formaat nul persoon staat. Niet zo gek toch?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
plussize in omvang en niet in tetformaat zeker?
Ik hoop het. Er moet nog laminaat gelegd worden. Maar we willen een gedeelte hergebruiken uit mijn huidige woning. Dus er moeten wel al dingen verhuist worden.quote:
Ja en zo weet je het zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zien graag een vent die af en toe zijn onderbroek verschoont ja.
oh ja, laminaat he..quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik moet klussen/verhuizen dit weekend. Mag wel komen helpen
Oei spannend! Nja komt vast allemaal goed alleen even in de rotzooi zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hoop het. Er moet nog laminaat gelegd worden. Maar we willen een gedeelte hergebruiken uit mijn huidige woning. Dus er moeten wel al dingen verhuist worden.
Geen idee of het helemaal gaat lukken. Ik ben er bang voor
Cupmaat is nogal essentieel als je een bh wil bestellen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Is trouwens je cupmaat vermelden bij vrouwen net zoiets als roepen dat je als FOK!ker 30 cm hebt?
Waarom denk je dat ik mijne niet noem? Dat is hetzelfde als een fokker met 18cmquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Is trouwens je cupmaat vermelden bij vrouwen net zoiets als roepen dat je als FOK!ker 30 cm hebt?
Tuurlijk gaat het lukkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hoop het. Er moet nog laminaat gelegd worden. Maar we willen een gedeelte hergebruiken uit mijn huidige woning. Dus er moeten wel al dingen verhuist worden.
Geen idee of het helemaal gaat lukken. Ik ben er bang voor
Piemelmaat ook bij condooms.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cupmaat is nogal essentieel als je een bh wil bestellen.
Niet teveel voorover buigen aubquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens ook een rode bh en een spierwit bloesje. Zelfs met een hempje eronder zie je het rood erdoorheen. Niet zo heftig als zwart of donkerblauw, maar toch.
Nogsteeds ja.quote:
Ik kan nu ook niet echt veel inpakken want ik kan het nergens laten...quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oei spannend! Nja komt vast allemaal goed alleen even in de rotzooi zitten.
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |