is een algemeen bekende mode tip hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:31 schreef Samzz het volgende:
Maar hoezo rood dan? Toont dat niet juist meer?
M'n moeder draagt weleens witte broeken. Dus dan doet ze er rood ondergoed onder aan 'want dat zie je niet'.quote:
Doe eensquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan in mijn blote pens gaan zitten?
Ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan in mijn blote pens gaan zitten?
oke vooruit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar misschien komt het doordat ik een bleekscheet ben en het contrast dan te groot is.
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is een algemeen bekende mode tip hoor.
Zelfs ik wist dit.
Lekker hoerigquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder draagt weleens witte broeken. Dus dan doet ze er rood ondergoed onder aan 'want dat zie je niet'.
Dat zie je wel. Tenzij de witte stof dik genoeg is. Maar negen van de tien keer schijnt het gewoon door.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder draagt weleens witte broeken. Dus dan doet ze er rood ondergoed onder aan 'want dat zie je niet'.
Dat zie je wel. Tenzij de witte stof dik genoeg is. Maar negen van de tien keer schijnt het gewoon door.
Ik heb geen lekker kleurtje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:33 schreef rival het volgende:
Rood zie je niet als je een lekker kleurtje hebt, als je lijkbleek bent is het te donker.
Waarom weet ik dit wel en jullie niet?
Rode onderbroek met bruine streep. Win-win.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:35 schreef O_o_ het volgende:
Beter rode onderbroek dan bruine streep toch.
plussize in omvang en niet in tetformaat zeker?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:38 schreef Samzz het volgende:
Wel toffe bh's gezien bij BonPrix, ga de gok eens wagen.
Wel jammer dat de plussize maten op B en C cupjes worden getoond.
daar gaat mn leuke zaterdag weer..quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:38 schreef Samzz het volgende:
Wel toffe bh's gezien bij BonPrix, ga de gok eens wagen.
Wel jammer dat de plussize maten op B en C cupjes worden getoond.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spierwitte onderbroeken hier. Is handig, weet je dat je een nieuwe moet aantrekken als ie beige-bruin is.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spierwitte onderbroeken hier. Is handig, weet je dat je een nieuwe moet aantrekken als ie beige-bruin is.
Jij weet de vrouwtjes te verleidenquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alsof je een pens hebt met al dat gefietsquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn collega's en klasgenoten daar zo blij van worden.
Als je nou doorgegaan was met liften wel. Vieze fietsecto./quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar gaat mn leuke zaterdag weer..
TaMieke, ik heb deze week ook al tijd
Ga ja dit weekend verhuizen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik moet klussen/verhuizen dit weekend. Mag wel komen helpen
Die zien graag een vent die af en toe zijn onderbroek verschoont ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij weet de vrouwtjes te verleiden
Vast welquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beide. Ik wil graag zien hoe een plussize model op een plussize vrouw staat. Niet hoe een plussize op formaat nul persoon staat. Niet zo gek toch?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
plussize in omvang en niet in tetformaat zeker?
Ik hoop het. Er moet nog laminaat gelegd worden. Maar we willen een gedeelte hergebruiken uit mijn huidige woning. Dus er moeten wel al dingen verhuist worden.quote:
Ja en zo weet je het zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zien graag een vent die af en toe zijn onderbroek verschoont ja.
oh ja, laminaat he..quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik moet klussen/verhuizen dit weekend. Mag wel komen helpen
Oei spannend! Nja komt vast allemaal goed alleen even in de rotzooi zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hoop het. Er moet nog laminaat gelegd worden. Maar we willen een gedeelte hergebruiken uit mijn huidige woning. Dus er moeten wel al dingen verhuist worden.
Geen idee of het helemaal gaat lukken. Ik ben er bang voor
Cupmaat is nogal essentieel als je een bh wil bestellen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Is trouwens je cupmaat vermelden bij vrouwen net zoiets als roepen dat je als FOK!ker 30 cm hebt?
Waarom denk je dat ik mijne niet noem? Dat is hetzelfde als een fokker met 18cmquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Is trouwens je cupmaat vermelden bij vrouwen net zoiets als roepen dat je als FOK!ker 30 cm hebt?
Tuurlijk gaat het lukkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hoop het. Er moet nog laminaat gelegd worden. Maar we willen een gedeelte hergebruiken uit mijn huidige woning. Dus er moeten wel al dingen verhuist worden.
Geen idee of het helemaal gaat lukken. Ik ben er bang voor
Piemelmaat ook bij condooms.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cupmaat is nogal essentieel als je een bh wil bestellen.
Niet teveel voorover buigen aubquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens ook een rode bh en een spierwit bloesje. Zelfs met een hempje eronder zie je het rood erdoorheen. Niet zo heftig als zwart of donkerblauw, maar toch.
Nogsteeds ja.quote:
Ik kan nu ook niet echt veel inpakken want ik kan het nergens laten...quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oei spannend! Nja komt vast allemaal goed alleen even in de rotzooi zitten.
Dankjequote:
Hosti over allebeiquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar we hebben t toch over bh's.
Samzz, wilde nog ff excuses aanbieden. Slechts 1 note kwam van jullie, dus niet alle 3.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar we hebben t toch over bh's.
Meer iets als je salaris posten toch?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Geen schuur bij je nieuwe huis?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nogsteeds ja.
[..]
Ik kan nu ook niet echt veel inpakken want ik kan het nergens laten...
Adem in, adem uit...
[..]
Dankje
Geen idee waar t over gaat, maar bedankt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz, wilde nog ff excuses aanbieden. Slechts 1 note kwam van jullie, dus niet alle 3.
Doe dan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz, wilde nog ff excuses aanbieden. Slechts 1 note kwam van jullie, dus niet alle 3.
Goed idee. Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht?!quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed idee. Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht?!
Ik ben er nog niet eens geweest kijkenmaar die heb ik dus wel 1.
Bedankt voor deze info, weten we gelijk wie de note geschreven heeftquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee waar t over gaat, maar bedankt.
Altijd die STING weer he.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, weten we gelijk wie de note geschreven heeft
Ja dat was ik. Maar ik wist niet dat je er boos om was.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, weten we gelijk wie de note geschreven heeft
Haha omg, waarom nog niet gekeken?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed idee. Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht?!
Ik ben er nog niet eens geweest kijkenmaar die heb ik dus wel 1.
0.7 Modaal en 11 cm.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Meer iets als je salaris posten toch?
Als je zit heb je altijd een pensquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof je een pens hebt met al dat gefiets
weet ikquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je zit heb je altijd een pens
Ben ik ook niet joh maar nu kan ik moeilijk smeken bij de fa-tjes dat ik al tijden een clean sheet hebquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat was ik. Maar ik wist niet dat je er boos om was.
Van de winter maar weer de sportschool in.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je nou doorgegaan was met liften wel. Vieze fietsecto./
Hosti is bitcoin miljonair tochquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent hartstikke rijk hier trappen we niet in.
"Hee Samzz! Je jurkje is lelijk!".quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben ik ook niet joh maar nu kan ik moeilijk smeken bij de fa-tjes dat ik al tijden een clean sheet heb
Gewoon grapje maken over haags z'n mod capaciteiten, heb je gelijk een ban erbij.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Hee Samzz! Je jurkje is lelijk!".
Crewbash, tr gezetquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Hee Samzz! Je jurkje is lelijk!".
Geen ideequote:Op dinsdag 4 september 2018 10:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha omg, waarom nog niet gekeken?
Oh daarvoor moet je niet bij mij zijn. R&P is toch veel leuker.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Zodat ik weer in cul kan maar ik ben hier prima geadopteerd
Zou jij je schuldig voelen als je los mocht gaan met de creditcard van een rijke man?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:54 schreef Samzz het volgende:
Ik wil nog te veel dingen kopen. Pffff.
Ok ik verwijs je nog even naar je sig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen ideeniet interessant genoeg.
"te ver" lopen
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zou jij je schuldig voelen als je los mocht gaan met de creditcard van een rijke man?
Wel mooi begin om weer te trainenquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de rest van het inderdaad wel mee. Geen afdakje meer.
Wat is het laatste dat je bij PABO hebt gekocht?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:56 schreef Elvi het volgende:
Het schijnt dat de PABO en Christine leDuc ook goede bh's hebben voor plussize.
En dan straks gelijk weer een pens erbij bulken/quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de rest van het inderdaad wel mee. Geen afdakje meer.
Zijn daar geen mensen voor je aan het klussen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen ideeniet interessant genoeg.
"te ver" lopen
quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok ik verwijs je nog even naar je sig.
In het schuurtje? Nee. Wat valt daaraan te klussen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn daar geen mensen voor je aan het klussen?
Niks. Nog nooit wat gekocht. Tenzij je de pabo studie bedoelt, dan waren het readersquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:57 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat is het laatste dat je bij PABO hebt gekocht?
Readers zijn goed. Ik las ze nooit, maar zocht er wel regelmatig wat in op.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niks. Nog nooit wat gekocht. Tenzij je de pabo studie bedoelt, dan waren het readers
Nee joh, pauper. Met blikken schultenbrau. Alles.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent hartstikke rijk hier trappen we niet in.
Dat was niet het planquote:Op dinsdag 4 september 2018 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan straks gelijk weer een pens erbij bulken/
Weet hij dat ik ermee losga? En vindt hij t goed? Dan denk ik niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zou jij je schuldig voelen als je los mocht gaan met de creditcard van een rijke man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |