Dit is slechts het begin van zijn harem.quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:52 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Meh, hij had beter kunnen krijgen vinnik. Mijn leider verdient het beste.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit is slechts het begin van zijn harem.
Goed betoog heur. alleen waarom na elke zin. knip. zie ik een knip. knip. ?quote:
Wat vond je van de foto die Davide maakte van Thierry?quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:08 schreef DeniesSY het volgende:
Draak van een politicus. Oke als persoon.
Felicitaties voor het stel.
Wat ik er van vond? Vrij weinig. Sterker nog, ik heb er helemaal niet over of bij nagedacht. En nu ff denken... ik vind er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vond je van de foto die Davide maakte van Thierry?
En wtf maakt dat uit dan?quote:
Bij deze zou ik zeggen: “don’t stick your dick in crazy”quote:
Is dat niet dat mokkel die 5 jaar geleden met Rinus in bad zat in die clip van Ushi Dushi?quote:
Idd hier zit een luchtje aan. Neem wel aan dat hij haar familiegeschiedenis tot 3 eeuwen terug gecheckt heeft.quote:
Uitstekend. Ik heb na mijn scheiding een prachtvrouw geschaakt die 15 jaar jonger isquote:
Heijmans zou inderdaad een joodse achternaam kunnen zijn.quote:
Ging die niet zeuren dat ze nog kinderen wou dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik heb na mijn scheiding een prachtvrouw geschaakt die 15 jaar jonger is
Met dikke tetten
Heeft ze al. Maar ik sluit niks uit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ging die niet zeuren dat ze nog kinderen wou dan?
Waarom neem je dat aan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:04 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Idd hier zit een luchtje aan. Neem wel aan dat hij haar familiegeschiedenis tot 3 eeuwen terug gecheckt heeft.
Wat had hij met een blondequote:Op dinsdag 4 september 2018 01:49 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Een half jaar gelee had Thierry nog met een blonde of niet.
Zullen we die nog een keer plaatsen hier? Anders weten de mensen misschien niet welke je bedoelt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vond je van de foto die Davide maakte van Thierry?
Leuk voor de vrouwtjes op FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zullen we die nog een keer plaatsen hier? Anders weten de mensen misschien niet welke je bedoelt.![]()
Lekker jong blaadjequote:
Kijken mag toch wel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk voor de vrouwtjes op FOK!
Maar nu hij gaat trouwen is dat ook niet meer van belang.
Toen Thierry zelf 22 was, was zij nog 10quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:29 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit![]()
Ze trouwen wel wat snel, maar hopelijk is en blijven ze een leuk stel.
Ik vraag me af of ze hem over een paar jaar niet beu is en dat ze toch andere plannen met haar leven heeft. De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:38 schreef Ludachrist het volgende:
Wel netjes dat hij haar voor het eerst geprikt heeft toen ze nog 20 was. Lekker een studentje halverwege de bachelor oppikken niks mis mee man.
Dat moeten ze lekker zelf weten. Als Thierry maar genoeg tijd over houdt om het land te redden vind ik het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze hem over een paar jaar niet beu is en dat ze toch andere plannen met haar leven heeft. De tijd zal het leren.
Zo is dat. En als zij maar genoeg tijd over heeft om af en toe een paar mooie foto's van hem te maken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat moeten ze lekker zelf weten. Als Thierry maar genoeg tijd over houdt om het land te redden vind ik het allemaal wel best.
Ze zijn beide volwassen. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toen Thierry zelf 22 was, was zij nog 10
Wel wat verschil in levenservaring, maar daar voel je in bed niks van.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze zijn beide volwassen. Dus ik zie het probleem niet.
Die artistieke types draaien er sowieso een wokkel van, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel wat verschil in levenservaring, maar daar voel je in bed niks van.
Jij zou haar kut nog leeglikken he nadat Thierry erin is klaargekomen. Cream pie eater.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo is dat. En als zij maar genoeg tijd over heeft om af en toe een paar mooie foto's van hem te maken.
Ik denk eerder dat Thierry straks weer een ander heeft. Toen het over deze verloving ging, dacht ik nog dat het over zijn vorige vriendin ging (die Iraanse), maar er is blijkbaar alweer een nieuwe.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze hem over een paar jaar niet beu is en dat ze toch andere plannen met haar leven heeft. De tijd zal het leren.
Gelukkig heb ik niet zo'n rare fantasieën als jij...quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij zou haar kut nog leeglikken he nadat Thierry erin is klaargekomen. Cream pie eater.
je weet zelf ook dat je het zou doen als Thierry je ertoe zou opdragen...quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zo'n rare fantasieën als jij...![]()
Opdragen nog wel. Jij spoort volgens mij echt niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat je het zou doen als Thierry je ertoe zou opdragen...
Een oude, eigenlijk, deze scharrelt al een tijdje rond.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Thierry straks weer een ander heeft. Toen het over deze verloving ging, dacht ik nog dat het over zijn vorige vriendin ging (die Iraanse), maar er is blijkbaar alweer een nieuwe.
Mensen doen zichzelf en elkaar uit naam van de monogamie enorm te kort. Ik zie zo veel stellen om me heen die ongelukkig zijn met elkaar, met name op seksueel gebied. Mensen die helemaal opdrogen. Dat is toch zonde?quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een oude, eigenlijk, deze scharrelt al een tijdje rond.
Ik heb een aantal fantastische vriendinnen gehad. Het ligt aan mijn behoefte aan persoonlijke groei, roes, avontuur en verliefdheid dat die relaties zijn geëindigd, niet aan hen. Misschien blijft die behoefte haaks staan op de huiselijke liefde en word ik de eeuwige vrijgezel. Misschien moet ik gewoon wat ouder worden. Misschien vind ik alles in één ideale vrouw. Dat laatste is wel de werkhypothese.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mensen doen zichzelf en elkaar uit naam van de monogamie enorm te kort. Ik zie zo veel stellen om me heen die ongelukkig zijn met elkaar, met name op seksueel gebied. Mensen die helemaal opdrogen. Dat is toch zonde?
Was getekend: Thierry Baudet.
''Ik zou niet willen dat mijn vriendin om een andere reden bij mij is dan uit vrije wil. Als ik dat meen, moet ik ook bereid zijn om te accepteren dat ze ook wel eens bij een ander is. Hetzelfde geldt andersom."quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb een aantal fantastische vriendinnen gehad. Het ligt aan mijn behoefte aan persoonlijke groei, roes, avontuur en verliefdheid dat die relaties zijn geëindigd, niet aan hen. Misschien blijft die behoefte haaks staan op de huiselijke liefde en word ik de eeuwige vrijgezel. Misschien moet ik gewoon wat ouder worden. Misschien vind ik alles in één ideale vrouw. Dat laatste is wel de werkhypothese.
Was getekend: Thierry Baudet.
Genoeg over Thierry inderdaad, het is een matig politicus die veel media-aandacht weet te vergaren.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
Maar goed, je kan ook trouwen zonder monogaam te zijn natuurlijk. Weet ik veel hoe ze dat allemaal gaan inrichten. Lekker zelf weten.
jouw toewijding aan de Leider is grenzeloos, jeweettog...quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Opdragen nog wel. Jij spoort volgens mij echt niet.
De Leider? Waar gaat dit over? Verwar je mij met iemand of zo? Of ben je een moslim?quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jouw toewijding aan de Leider is grenzeloos, jeweettog...
Niels is inderdaad een 'speciale' user hier. Dat kan je maar het beste gewoon amusant vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De Leider? Waar gaat dit over? Verwar je mij met iemand of zo? Of ben je een moslim?
Wat trekt Fok! toch vaak rare figuren aan... Maar uiteindelijk is dat ook wel weer grappig hoor.
Ze zal haar agenda vast naast die van haar drukbezette verloofde moeten leggen, dus dat kan kloppen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:46 schreef Hexagon het volgende:
Die Davide lijkt me een type met een dubbele agenda.
En die van haar carriereplanning.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:47 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ze zal haar agenda vast naast die van haar drukbezette verloofde moeten leggen, dus dat kan kloppen.
D66-mol?quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:46 schreef Hexagon het volgende:
Die Davide lijkt me een type met een dubbele agenda.
Ok, maar ik ben benieuwd waarom je dat denkt?quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En die van haar carriereplanning.
Zo werkt het dus niet. Vrouwen worden rechtsgeneukt. Mannen zijn standvastiger.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die gaat van Thierry een nette GroenLinkse knaap maken.
Ok.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:51 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Vrouwen worden rechtsgeneukt. Mannen zijn standvastiger.
Speciaal in de categorie Loekie1 en john2406?quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niels is inderdaad een 'speciale' user hier. Dat kan je maar het beste gewoon amusant vinden.
Geil man. meiden worden vroeger volwassen en zitten vol verlangen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toen Thierry zelf 22 was, was zij nog 10
Iedere speciale user is uniekquote:Op dinsdag 4 september 2018 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Speciaal in de categorie Loekie1 en john2406?
Ik vind het wat opvallend dat zo'n type als die Davide op dr 22e al in het huwelijksbootje gaat stappen met iemand die ze een paar maanden kent. En dan ook nog met een veel oudere kerel die waarschijnlijk snel kinderen wil gaan produceren. Tel daarbij haar baantje als Freelance fotograaf op.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ok, maar ik ben benieuwd waarom je dat denkt?
Ik ben niet naīef, maar niet iedere vrouw die een relatie heeft met een geslaagde man zit er slechts voor de centen of status.
Kan best, maar ze gaan dan ook niet trouwen.quote:Of is dat relatief nieuwe lokale D66-neukertje van Pechtold ook een carričrevrouwtje?
Ze kent hem al een paar jaar, wel nauwkeurig lezen he.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het wat opvallend dat zo'n type als die Davide op dr 22e al in het huwelijksbootje gaat stappen met iemand die ze een paar maanden kent.
We gaan het zien. Ik gun het komende huwelijkskoppel het voordeel van de twijfel en veel geluk. Vroeg trouwen is zeker in rechtse kringen, die vaak wat traditioneler zijn, niet ongebruikelijk. Nu nog veel kinderen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het wat opvallend dat zo'n type als die Davide op dr 22e al in het huwelijksbootje gaat stappen met iemand die ze een paar maanden kent. En dan ook nog met een veel oudere kerel die waarschijnlijk snel kinderen wil gaan produceren. Tel daarbij haar baantje als Freelance fotograaf op.
[..]
Goed, paar maanden wat heeftquote:Op dinsdag 4 september 2018 12:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze kent hem al een paar jaar, wel nauwkeurig lezen he.
Zal denk ik ook echt met het meer rechtse, traditionele profiel van Baudet en wellicht ook Davide te maken hebben. Ik vind het wel mooi, een verloving.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
En er staat toch ook niet wanneer ze gaan trouwen. Is dat verloofd zijn niet iets wat jaren kan duren? Ik vind dat zo'n raar fenomeen van vroeger, verloofd zijn, of komt dat nog wel vaker voor? In mijn omgeving kom ik het nooit tegen.
Die was gewoon aan het rondneuken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:02 schreef Hexagon het volgende:
Waarom is Thierry dan niet op zn 24e getrouwd als ie zo traditioneel is? Ik bedoel het is geen domme lelijke gast.
Omdat Baudet graag het bed deelt met meerdere vrouwen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:02 schreef Hexagon het volgende:
Waarom is Thierry dan niet op zn 24e getrouwd als ie zo traditioneel is? Ik bedoel het is geen domme lelijke gast.
Niet erg traditioneel dusquote:Op dinsdag 4 september 2018 13:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat Baudet graag het bed deelt met meerdere vrouwen.
Hij is ook voorstander van polyamorie (of iets in die trant, hij is niet van het monogame in ieder geval).
Monogamie is eigenlijk een vrij modern verschijnsel en veruit de meeste samenlevingen zijn niet monogaam.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:02 schreef Hexagon het volgende:
Ben het grotendeels met je eens. Lekker naar een prachtig landgoed in Frankrijk met Davide, bouillon laten trekken, boekje schrijven. Ik vind Baudet eigenlijk helemaal geen politicus. Hij had beter kunnen blijven schrijven, lezingen verzorgen, debatten aflopen en soortgelijke activiteiten. Vele van zijn boeken werden, toen ze oorspronkelijk werden uitgegeven, goed beoordeeld in krantenrecensies. Nu deugt er natuurlijk niets meer van.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:15 schreef Harvest89 het volgende:
Ik kan die man al lang niet meer uitstaan. Kan Hiddema de boel niet overnemen?
Ik wens hem overigens wel veel geluk met zijn grote liefde. Meisje ziet er leuk uit.
Hopelijk verhuist hij naar een warm landje met haar, om te rentenieren en boeken te schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |