En wtf maakt dat uit dan?quote:
Bij deze zou ik zeggen: “don’t stick your dick in crazy”quote:
Is dat niet dat mokkel die 5 jaar geleden met Rinus in bad zat in die clip van Ushi Dushi?quote:
Idd hier zit een luchtje aan. Neem wel aan dat hij haar familiegeschiedenis tot 3 eeuwen terug gecheckt heeft.quote:
Uitstekend. Ik heb na mijn scheiding een prachtvrouw geschaakt die 15 jaar jonger isquote:
Heijmans zou inderdaad een joodse achternaam kunnen zijn.quote:
Ging die niet zeuren dat ze nog kinderen wou dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik heb na mijn scheiding een prachtvrouw geschaakt die 15 jaar jonger is
Met dikke tetten
Heeft ze al. Maar ik sluit niks uit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ging die niet zeuren dat ze nog kinderen wou dan?
Waarom neem je dat aan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:04 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Idd hier zit een luchtje aan. Neem wel aan dat hij haar familiegeschiedenis tot 3 eeuwen terug gecheckt heeft.
Wat had hij met een blondequote:Op dinsdag 4 september 2018 01:49 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Een half jaar gelee had Thierry nog met een blonde of niet.
Zullen we die nog een keer plaatsen hier? Anders weten de mensen misschien niet welke je bedoelt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vond je van de foto die Davide maakte van Thierry?
Leuk voor de vrouwtjes op FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zullen we die nog een keer plaatsen hier? Anders weten de mensen misschien niet welke je bedoelt.![]()
Lekker jong blaadjequote:
Kijken mag toch wel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk voor de vrouwtjes op FOK!
Maar nu hij gaat trouwen is dat ook niet meer van belang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |