Dit is slechts het begin van zijn harem.quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:52 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Meh, hij had beter kunnen krijgen vinnik. Mijn leider verdient het beste.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit is slechts het begin van zijn harem.
Goed betoog heur. alleen waarom na elke zin. knip. zie ik een knip. knip. ?quote:
Wat vond je van de foto die Davide maakte van Thierry?quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:08 schreef DeniesSY het volgende:
Draak van een politicus. Oke als persoon.
Felicitaties voor het stel.
Wat ik er van vond? Vrij weinig. Sterker nog, ik heb er helemaal niet over of bij nagedacht. En nu ff denken... ik vind er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vond je van de foto die Davide maakte van Thierry?
En wtf maakt dat uit dan?quote:
Bij deze zou ik zeggen: “don’t stick your dick in crazy”quote:
Is dat niet dat mokkel die 5 jaar geleden met Rinus in bad zat in die clip van Ushi Dushi?quote:
Idd hier zit een luchtje aan. Neem wel aan dat hij haar familiegeschiedenis tot 3 eeuwen terug gecheckt heeft.quote:
Uitstekend. Ik heb na mijn scheiding een prachtvrouw geschaakt die 15 jaar jonger isquote:
Heijmans zou inderdaad een joodse achternaam kunnen zijn.quote:
Ging die niet zeuren dat ze nog kinderen wou dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik heb na mijn scheiding een prachtvrouw geschaakt die 15 jaar jonger is
Met dikke tetten
Heeft ze al. Maar ik sluit niks uit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ging die niet zeuren dat ze nog kinderen wou dan?
Waarom neem je dat aan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:04 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Idd hier zit een luchtje aan. Neem wel aan dat hij haar familiegeschiedenis tot 3 eeuwen terug gecheckt heeft.
Wat had hij met een blondequote:Op dinsdag 4 september 2018 01:49 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Een half jaar gelee had Thierry nog met een blonde of niet.
Zullen we die nog een keer plaatsen hier? Anders weten de mensen misschien niet welke je bedoelt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vond je van de foto die Davide maakte van Thierry?
Leuk voor de vrouwtjes op FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zullen we die nog een keer plaatsen hier? Anders weten de mensen misschien niet welke je bedoelt.![]()
Lekker jong blaadjequote:
Kijken mag toch wel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk voor de vrouwtjes op FOK!
Maar nu hij gaat trouwen is dat ook niet meer van belang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |