SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Weekend?quote:Op zondag 2 september 2018 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wat zal ik hierna eens draaien.... hmmmmm.... eens zien....
Deze maar.... ook al heb ik 'm al wel 10 keer gedraaid dit jaar....
Op één of andere manier las dit behoorlijk eng, livelink.quote:Op zondag 2 september 2018 20:45 schreef livelink het volgende:
Ja, maar jij verwent Lucky dan ook met zijn lievelings-Tungg
quote:Op zondag 2 september 2018 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op één of andere manier las dit behoorlijk eng, livelink.
Dit zou de 11e keer moeten zijnquote:Op zondag 2 september 2018 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Deze heb je sowieso een keer eerder gedraaid
Dit is dus ook Tunng....quote:Op zondag 2 september 2018 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op één of andere manier las dit behoorlijk eng, livelink.
Muzikanten laten zich uiteraard ook beïnvloeden door andere muziek, maar hoe kom je nu op een nummer als dat van net uit? Van een potje jammen zal het niet komen.quote:
Zie hierboven. Tevens de #11 uit mijn Top 200 allertijden.quote:Op zondag 2 september 2018 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe kom je hier ineens op? Mooie klassieker.
Kan meteen je Top 1000 inquote:Op zondag 2 september 2018 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
Zo deze kende ik nog niet. Mooi nummer
Hopen dat ik daar nog aan toe kan komen ivm studerenquote:
Had het over Procol Harum, maar daar ben ik inmiddels al achter.quote:Op zondag 2 september 2018 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie hierboven. Tevens de #11 uit mijn Top 200 allertijden.
Ik ook hoorquote:Op zondag 2 september 2018 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het over Procol Harum, maar daar ben ik inmiddels al achter.
Wel een tikje lang en ik had in het begin al vrij veel dancetracks gedraaid... maar goed, die komen vast nog wel eens langs.quote:Op zondag 2 september 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vorige week was het een toffe show en deze keer was het ook erg lekker luisteren. Thanks heer 11!
Misschien straks maar eens doen. Ik heb hier nog een fles witbier liggenquote:Op zondag 2 september 2018 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
U mag gerust een alcoholische versnapering tot u nemen na al die tijd draaien.
De 1e 2 nummers op je draailijst waren ook wat voor mij. Die jongens van 10cc konden er wat van.quote:Op zondag 2 september 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een tikje lang en ik had in het begin al vrij veel dancetracks gedraaid... maar goed, die komen vast nog wel eens langs.
Volgende keer beterquote:Op zondag 2 september 2018 21:03 schreef peaceman het volgende:
Dank 11. Niet veel gehoord, naar toch..
Slecht geslapen, dus laat dat goede er maar vanaf.quote:
quote:Op maandag 3 september 2018 05:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Slecht geslapen, dus laat dat goede er maar vanaf.
Dank je.quote:
Sterkte ook dan.quote:Op maandag 3 september 2018 05:43 schreef livelink het volgende:
Ja, dat herken ik heel goed. Ik ben maar 1 week vrij geweest en ben nu ook al zenuwachtig voor al het werk dat op me ligt te wachten.
Goedemorgen aRdquote:Op maandag 3 september 2018 07:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sterkte voor Melting, en een goedemorgen voor livelink en peaceman
Ging niet door, volgende keer beterquote:
quote:Op maandag 3 september 2018 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Even een snelle goedemorgen tussendoor, en nu hard aan het werk
het kost wel eenmalig tien euro extra, dus of de sporadische reiziger er wat mee opschiet vraag ik me af. Die ¤7,50 elke paar jaar voor de kaart vind ik ook al waardeloos, er gaan jaren voorbij dat ik die kaart niet gebruikquote:Op maandag 3 september 2018 11:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ging het vorige week hier nog over de OV chipkaart en de verplichte 20 euro....
Zie hier de oplossing van NS
https://nos.nl/l/2248728
Ahww, vervelend!quote:Op maandag 3 september 2018 09:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ging niet door, volgende keer beter
ze hebben meegelezen hierquote:Op maandag 3 september 2018 11:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ging het vorige week hier nog over de OV chipkaart en de verplichte 20 euro....
Zie hier de oplossing van NS
https://nos.nl/l/2248728
Fok toch nog ergens handig voorquote:
De sporadische reiziger koopt gewoon een kaartje in de automaat van A naar B. Daar hoeft geen saldo op. Of beter nog: maakt gebruik van één van de kortingsacties de regelmatig door Blokker, Kruidvat of andere winkels worden aangeboden.quote:Op maandag 3 september 2018 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het kost wel eenmalig tien euro extra, dus of de sporadische reiziger er wat mee opschiet vraag ik me af. Die ¤7,50 elke paar jaar voor de kaart vind ik ook al waardeloos, er gaan jaren voorbij dat ik die kaart niet gebruik
Zo, verf zit weer op mijn haar, het spul was knaloranje, ik hoop maar dat mijn haar uiteindelijk de beloofde mahoniekleur gaat krijgen
Ziet er prima uitquote:Op maandag 3 september 2018 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is mooi rood geworden, ben er blij mee. Nog niet helemaal droog, maar nu al stukken beter dan de vorige poging
Mooie kleurquote:Op maandag 3 september 2018 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is mooi rood geworden, ben er blij mee. Nog niet helemaal droog, maar nu al stukken beter dan de vorige poging http://nl.tinypic.com/r/34td7i1/9
ah, jij ziet ‘m gedraaidquote:Op maandag 3 september 2018 13:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ziet er prima uit![]()
(al zou ik niet zoveel aan het plafond gaan hangen)
Idd geen kaartje bij de balie kopen. Op elk station staan automaten; daar kan je ook je kaartje kopen. Of via de app idd.quote:Op maandag 3 september 2018 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en geen kaartje bij de balie kopen van de NS, dan moet je daarvoor ¤ 1,= toeslag betalen. Als ik kaartje nodig heb (anders dan dagje weg), koop ik via de app van NS.
Ja, jij niet dan?quote:
Goed hoorquote:Op maandag 3 september 2018 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, en hoestie daar?
Kut, per ongeluk op "Rapporteer" geklik i.p.v. "quote".
Snap ik. Was ook echt een belachelijke post. Sloeg he-le-maal nergens opquote:Op maandag 3 september 2018 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, en hoestie daar?
Kut, per ongeluk op "Rapporteer" geklik i.p.v. "quote".
quote:
quote:Op maandag 3 september 2018 13:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Snap ik. Was ook echt een belachelijke post. Sloeg he-le-maal nergens op
Ik luister nooit 538, als ik muziekradio luister, luister ik 3fmquote:Op maandag 3 september 2018 14:18 schreef Charlotte3 het volgende:
Luisteren jullie 538 toevallig?
Ze hebben daar een radiospel, waarvan je bepaalde stemmen moet herkennen..
3FMquote:Op maandag 3 september 2018 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik luister nooit 538, als ik muziekradio luister, luister ik 3fm
Thnx, ik ga erheenquote:Op maandag 3 september 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
MUZ / Radio 538 #6 Win met de zin!
Er is een 538-topic
De Tokkies hier om de hoek lijken langzaam maar zeker iets rustiger te worden; we horen hen zelden meer tegen iemand schreeuwen.quote:Op maandag 3 september 2018 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Een man en een vrouw hebben ruzie hier in de buurt. *pakt popcorn*
Over een paar jaar laait de ellende weer op. Dan is mini-ToT oud genoeg om kattekwaad uit te halenquote:Op maandag 3 september 2018 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De Tokkies hier om de hoek lijken langzaam maar zeker iets rustiger te worden; we horen hen zelden meer tegen iemand schreeuwen.Af en toe loopt de vrouw nog wel dreigend op iemand af als het kind van die persoon iets gemeens gedaan heeft tegen haar kind, maar verder blijft het rustig.
quote:Op maandag 3 september 2018 15:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over een paar jaar laait de ellende weer op. Dan is mini-ToT oud genoeg om kattekwaad uit te halen
Vanaf wanneer kunnen de buren ook al weer bij jullie klagen over baby gekrijs, uit jullie huis afkomstig?quote:Op maandag 3 september 2018 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De Tokkies hier om de hoek lijken langzaam maar zeker iets rustiger te worden; we horen hen zelden meer tegen iemand schreeuwen.Af en toe loopt de vrouw nog wel dreigend op iemand af als het kind van die persoon iets gemeens gedaan heeft tegen haar kind, maar verder blijft het rustig.
Whehe!quote:Op maandag 3 september 2018 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kunnen de buren ook al weer bij jullie klagen over baby gekrijs, uit jullie huis afkomstig?
Bij de automaat betaal je ook een ¤ 1,= extra hoor.quote:Op maandag 3 september 2018 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd geen kaartje bij de balie kopen. Op elk station staan automaten; daar kan je ook je kaartje kopen. Of via de app idd.
Serieus? Ik ben nog uit de tijd van "balie +¤0,50, automaat +¤0,00".quote:Op maandag 3 september 2018 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij de automaat betaal je ook een ¤ 1,= extra hoor.
En als je net toevallig de actie bij Kruidvat, Hema, AH of Blokker hebt gemist (ik dus eigenlijk altijdquote:Op maandag 3 september 2018 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De sporadische reiziger koopt gewoon een kaartje in de automaat van A naar B. Daar hoeft geen saldo op. Of beter nog: maakt gebruik van één van de kortingsacties de regelmatig door Blokker, Kruidvat of andere winkels worden aangeboden.
Oranje haar? Is het alweer carnaval?
Hmm ik moet begin oktober naar Utrecht. Ik zal die site af en toe checken om te zien of daar iets mee te doen valt.quote:Op maandag 3 september 2018 16:00 schreef livelink het volgende:
[..]
En als je net toevallig de actie bij Kruidvat, Hema, AH of Blokker hebt gemist (ik dus eigenlijk altijd), dan heb je bij de Spoordeelwinkel altijd wel zo'n soort actie met een dagretour inclusief iets.
Nu is het toevallig deze:
https://www.spoordeelwinkel.nl/uitjes/dagretour-burger-king.html
Die neem ik dan. De whopper laat ik lekker zitten, maar ik kan wel voor 20 euro retour naar Limburg. Dat is voor mij altijd goedkoper dan op welke andere manier dan ook.
Dagkaart voor ¤19 (inclusief bus, tram en metro)quote:Op maandag 3 september 2018 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm ik moet begin oktober naar Utrecht. Ik zal die site af en toe checken om te zien of daar iets mee te doen valt.
Ahh jammer, thx anyway!quote:Op maandag 3 september 2018 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dagkaart voor ¤19 (inclusief bus, tram en metro)
https://www.treinreiziger.nl/primera-treinkaartjes-ov-dagkaart/
Geldig t/m 28 oktober. Te koop tot 16 september.
Edit: oeps, alleen tijdens daluren.
Gewoon regelmatig even zoeken. Spoordeelwinkel heeft regelmatig acties, en andere bedrijven ook. Google op "korting treinkaartje" bv.quote:Op maandag 3 september 2018 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh jammer, thx anyway!
Hmmm de heenreis is wel tijdens daluren-tijd, maar de terugreis waarschijnlijk niet. Dan moet ik dus weer extra lang wachten.
Ik zal het in de gaten houden!quote:Op maandag 3 september 2018 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig even zoeken. Spoordeelwinkel heeft regelmatig acties, en andere bedrijven ook. Google op "korting treinkaartje" bv.
Wel zo handig om dan met de trein te gaan. Wellicht, met parkeerkosten erbij, zelfs goedkoper, zeker met zo'n actie.quote:Op maandag 3 september 2018 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden!
Ik denk wel dat ik met de trein ga; parkeren is daar ook weer lastig en ik moet toch in het centrum zijn.
quote:Op maandag 3 september 2018 16:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel zo handig om dan met de trein te gaan. Wellicht, met parkeerkosten erbij, zelfs goedkoper, zeker met zo'n actie.
Soms heeft vakantieveilingen.nl of dat soort websites ook acties voor de trein trouwens.
Ja, dat snap ik. Dat is verder aan jou/julliequote:Op maandag 3 september 2018 16:36 schreef ToT het volgende:
Thx!
Aan de andere kant zit ik er over te denken de afspraak wat uit te stellen omdat het vrij kort na de verwachte geboorte van mini-ToT zal zijn.
Bij actie van de dag hebben ze meestal 2 kaartjes te koop voor enkele reis a ¤12 per stuk, dan is een retour ¤24. https://www.actievandedag(...)kaartjes-enkele-reis (Op het moment van schrijven is de actie tot eind september maar hij verschijnt regelmatig)quote:Op maandag 3 september 2018 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm ik moet begin oktober naar Utrecht. Ik zal die site af en toe checken om te zien of daar iets mee te doen valt.
Ow, handig!quote:Op maandag 3 september 2018 16:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bij actie van de dag hebben ze meestal 2 kaartjes te koop voor enkele reis a ¤12 per stuk, dan is een retour ¤24. https://www.actievandedag(...)kaartjes-enkele-reis (Op het moment van schrijven is de actie tot eind september maar hij verschijnt regelmatig)
Dan is 20 euro inclusief whopper goedkoperquote:Op maandag 3 september 2018 16:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bij actie van de dag hebben ze meestal 2 kaartjes te koop voor enkele reis a ¤12 per stuk, dan is een retour ¤24. https://www.actievandedag(...)kaartjes-enkele-reis (Op het moment van schrijven is de actie tot eind september maar hij verschijnt regelmatig)
Dat kloptquote:Op maandag 3 september 2018 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan is 20 euro inclusief whopper goedkoper
Dat is ook weer waar. Ik heb die twee aparte kaartjes ook wel eens gebruikt voor een weekendje Maastricht.quote:Op maandag 3 september 2018 16:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat klopt, maar meestal als ik die actie daar pak reis ik nooit de zelfde dag terug dus dan is het over het algemeen wel voordeliger
Yeps. Het gaat volgens mij om het printen van een kaartje...quote:Op maandag 3 september 2018 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben nog uit de tijd van "balie +¤0,50, automaat +¤0,00".
Even in gedachten houden dan maar.
Dure inkt danquote:Op maandag 3 september 2018 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Het gaat volgens mij om het printen van een kaartje...
quote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Bam. Ex-collega van me zelfmoord gepleegd.
Ook al eentje toen ik nog bij het bedrijf werkte en later nog eentje euthanasie van datzelfde bedrijf.
Teringjantje
Ook al eentje toen ik nog bij het bedrijf werkte en later nog eentje euthanasie van datzelfde bedrijf.
Teringjantje
Jakkie...quote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Teringjantje
Sterkte toegewenst spijkerbroekquote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Teringjantje
Teringjantje
Och jeetje...quote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Teringjantje
Damn... heftigquote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Teringjantje
quote:
Tof! Had ze een mooi rugzakje?quote:Op maandag 3 september 2018 19:42 schreef just me het volgende:
[..]kabouter was helemaal enthousiast over haar 1e schooldag
Ja er lag nog een andere mooie rugzak met uiltjes eropquote:Op maandag 3 september 2018 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tof! Had ze een mooi rugzakje?
quote:Op maandag 3 september 2018 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ja er lag nog een andere mooie rugzak met uiltjes erop
Mijn neefje heeft nu voor het eerst continu rooster (groep acht) en vind de dagen wel lang, verder geen klachten. En zo kan mn zus wel makkelijker wat werken. Maar dat zal ook zo wennen. En ze mogen weer sporten, dat is ook wel leukquote:Op maandag 3 september 2018 19:42 schreef just me het volgende:
[..]kabouter was helemaal enthousiast over haar 1e schooldag
Hoorde van een oudcollega dat de 1e stakingsdag in het onderwijs alweer bekend isquote:Op maandag 3 september 2018 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft nu voor het eerst continu rooster (groep acht) en vind de dagen wel lang, verder geen klachten. En zo kan mn zus wel makkelijker wat werken. Maar dat zal ook zo wennen. En ze mogen weer sporten, dat is ook wel leuk
Nu de directeuren in het basisonderwijs. Maar niet echt staken, maar een ontruimingsoefening.quote:Op maandag 3 september 2018 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Hoorde van een oudcollega dat de 1e stakingsdag in het onderwijs alweer bekend is
quote:Op maandag 3 september 2018 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nu de directeuren in het basisonderwijs. Maar niet echt staken, maar een ontruimingsoefening.
Die schijnen het ook heel zwaar te hebben en dit kost maar een paar uur en geeft wel een signaal las ik.quote:
een duidelijk signaalquote:Op maandag 3 september 2018 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die schijnen het ook heel zwaar te hebben en dit kost maar een paar uur en geeft wel een signaal las ik.
Laat, maar damnquote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Teringjantje
Lekker dan.quote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Teringjantje
Vooral berichtjes van haar mama en een filmpje van toen ze bij de naschoolse opvang was en met een jongen in een boom aan het klimmen was en boos want ze wilde niet naar huis!quote:Op maandag 3 september 2018 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow, kabouter 1.0 naar school, met een rugzakje. Hoeveel berichtjes heb je al van haar gehad?
Heftig zeg! Ongezonde situaties op de werkvloer?quote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Teringjantje
Nee, waren allemaal persoonlijke issues.quote:Op maandag 3 september 2018 22:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heftig zeg! Ongezonde situaties op de werkvloer?
Sterkte
Jezusquote:Op maandag 3 september 2018 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Teringjantje
Tijd vliegtquote:Op dinsdag 4 september 2018 02:30 schreef ok01 het volgende:
Ik kwam er net achter dat gisteren precies een jaar geleden Walter Becker overleed![]()
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 05:40 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar en Melting![]()
En dan ga ik er maar vanuit dat ok01 inmiddels slaapt.
Had je een keer wat langer blijven kunnen blijven liggen, was je weer vroeg op.quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:09 schreef just me het volgende:
Lekker rustig dagje vandaag, schilder komt niet ivm de regen dus wat tijd voor mezelf.
Ze begrijpt sowieso weinig van het begrip pensioen. Ze is altijd maar druk druk druk ipv de vrijheid genieten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je een keer wat langer blijven kunnen blijven liggen, was je weer vroeg op.
Ik krijg straks kabouter 3.0 'n uurtje hier omdat zijn papa cursus hier om de hoek heeftquote:Op dinsdag 4 september 2018 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je een keer wat langer blijven kunnen blijven liggen, was je weer vroeg op.
de geraniums zijn uitgebloeidquote:Op dinsdag 4 september 2018 08:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze begrijpt sowieso weinig van het begrip pensioen. Ze is altijd maar druk druk druk ipv de vrijheid genieten.
quote:
Gezellig!quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg straks kabouter 3.0 'n uurtje hier omdat zijn papa cursus hier om de hoek heeft
quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
Op de valreep nog een goedemorgen allemaal
Enorme slaapproblemen voor beiden, maar verder prima.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hey ToT, hoe gaat het er ondertussen mee?
en dan is de baby er nog niet eens, dat wordt nog wat met dat slapenquote:Op dinsdag 4 september 2018 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorme slaapproblemen voor beiden, maar verder prima.Tof dat je het vraagt.
En hoestie daar?
Weinig/geen slaap is erg vervelend, hoop voor jullie dat het toch iets beter wordt. (Maar met een baby op komst zal dat vrees ik alleen nog maar minder gaan wordenquote:Op dinsdag 4 september 2018 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorme slaapproblemen voor beiden, maar verder prima.Tof dat je het vraagt.
En hoestie daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, echt he!quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dan is de baby er nog niet eens, dat wordt nog wat met dat slapen
quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Weinig/geen slaap is erg vervelend, hoop voor jullie dat het toch iets beter wordt. (Maar met een baby op komst zal dat vrees ik alleen nog maar minder gaan worden)
En hoe het hier is:Ach komt wel goed hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kut zeg.![]()
Oh?quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Is het al opgevallen dat Gup de muziek tegenwoordig in alfabetische volgorde afspeelt?
Yep, dat is al een tijdje bekend.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Is het al opgevallen dat Gup de muziek tegenwoordig in alfabetische volgorde afspeelt?
Het blijft een merkwaardig wezen, die vis....quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat is al een tijdje bekend.
Na een herstart van GUP gebeurt dat, maar verder wel ad random.
Naarmate de reboot langer verstreken is, steeds meer ad random...
Doet ie wel vakerquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Je kunt toch ook vragen of je daar kunt gaan zitten?quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
We zitten weer in de trein gepropt.
Mensen die het stoeltje bij het raam bezet houden met een tas, waardoor je over ze heen moet klimmen.
Heb het gewoon gedaan. Fuck dat soort mensen
quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de liefhebber: ik heb een Spotify-playlist gemaakt van mijn recente Trevor Horn-shows:
MUZ / Spotify: Deel jouw afspeellijst
Nee, want ze keken expres niet op of om. Treinvolk is asociaal heb ik wel gemerkt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt toch ook vragen of je daar kunt gaan zitten?
als ze niet opkijken als jij het netjes vraagt dan is dat asociaalquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, want ze keken expres niet op of om. Treinvolk is asociaal heb ik wel gemerkt.
Ach, het valt mij sowieso op dat heel veel mensen expres doen alsof hun neus bloed of hun tassen uitgebreid op stoelen leggen zo van "bezet".quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
als ze niet opkijken als jij het netjes vraagt dan is dat asociaal
Je moet je niet zo druk maken! Slecht voor je hart om je elke dag zo te ergeren! Het is zoals het is en mijn ervaring is gewoon vragen of je kunt gaan zittenquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, het valt mij sowieso op dat heel veel mensen expres doen alsof hun neus bloed of hun tassen uitgebreid op stoelen leggen zo van "bezet".
Vorige week nog van die bejaarde dames die allemaal kleine tasjes op de twee stoelen tegenover hun hadden gezet.
Was bijna geneigd om dit te doen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Tassen naast je neerzetten werkt dan ook niet om mensen niet naast je te laten komen zitten.
Wat wél werkt is, zodra er mensen de coupé binnenkomen, naar ze lachen, knipogen, je tong sensueel over je lippen laten glijden, op je lip bijten, en andere overdreven flirtbewegingen maken, en dan naar de lege stoel naast je wijzen. Gegarandeerd dat er niemand naast je komt zitten.
Dan ga je tenminste een interessante avond tegemoetquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik zie dat deze stoel nog vrij is?"
Niet eentje waar ik interesse in heb, in ieder geval!quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ga je tenminste een interessante avond tegemoet
Ach, je kan altijd wegrennenquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet eentje waar ik interesse in heb, in ieder geval!
idd, echt hard zal hij niet kunnen rennen, lijkt me zo!quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd wegrennen
Tassen naast je neerzetten werkt dan ook niet om mensen niet naast je te laten komen zitten.
Wat wél werkt is, zodra er mensen de coupé binnenkomen, naar ze lachen, knipogen, je tong sensueel over je lippen laten glijden, op je lip bijten, en andere overdreven flirtbewegingen maken, en dan naar de lege stoel naast je wijzen. Gegarandeerd dat er niemand naast je komt zitten.
Ik maak me niet druk. Ik constateer gewoon het gedrag van treinvolkquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken! Slecht voor je hart om je elke dag zo te ergeren! Het is zoals het is en mijn ervaring is gewoon vragen of je kunt gaan zitten
Je maakt je ook wel een beetje druk, volgens mijquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik constateer gewoon het gedrag van treinvolk
Dan heb je aan mij een slechte. Ik wil 's middags gewoon zitten, dus als er ergens een plekje is dan zit ik.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:40 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Peaceman's Ipod
Oew!quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:02 schreef peaceman het volgende:
Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ingeschakeld, op de achtergrond luistert nog iemand anders mee in de SR
SR?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ingeschakeld, op de achtergrond luistert nog iemand anders mee in de SR
Interessant!quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:09 schreef peaceman het volgende:
And You Will Know Us By The Trail Of Dead - Flood of Red
Sociale Ruimtequote:Op dinsdag 4 september 2018 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
SR?
Servië? Stadsregio Rotterdam? Swissair? Socialistische Republiek?
kende je ze nog niet?quote:
Radio luisteren in je uppie klinkt erg sociaalquote:
Ow ik dacht Serious Request!quote:
Nee, ben nog op de universiteit, in de SR van de studieverenigingquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht Serious Request!
Ah, maar je woont dus ergens waar ze een sociale ruimte hebben? Dat hebben onze achterburen ook. Altijd grote lol om te horen wat ze daar allemaal doen!
Ah!quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ben nog op de universiteit, in de SR van de studievereniging
Op een aantal artiesten na, zou het best goed passen ja... misschien maak ik ooit promotiequote:Op dinsdag 4 september 2018 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit Radio 2, maar ik heb wel het idee dat de ipod van peaceman zomaar de muzieksamensteller van Radio 2 zou kunnen zijn
Die artiesten kan je dan vervolgens natuurlijk pluggen aldaarquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op een aantal artiesten na, zou het best goed passen ja... misschien maak ik ooit promotie
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Royal Mail heeft een nieuw machtsmiddel ingezet in de Brexit-onderhandelingen. Het kaartje van mijn broer uit Schotland is 27 dagen onderweg geweest. Ik verdenk van achterhouden om in de onderhandelingen leverage te hebben.
Maar Schotland is toch juist pro EU ed, of maakt dat niet uit voor het verhaalquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Royal Mail heeft een nieuw machtsmiddel ingezet in de Brexit-onderhandelingen. Het kaartje van mijn broer uit Schotland is 27 dagen onderweg geweest. Ik verdenk van achterhouden om in de onderhandelingen leverage te hebben.
Bij sommige artiesten lukt het hier al niet om die door iemand gewaardeerd te krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die artiesten kan je dan vervolgens natuurlijk pluggen aldaarDergelijke dingen schijnt Ekdom ook gedaan te hebben destijds
Alle post wordt door Royal Mail behandeld, en dat wordt door de Britse regering in London onder de duim gehouden. #ConspiracyTheoryquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar Schotland is toch juist pro EU ed, of maakt dat niet uit voor het verhaal
Nope.. dat denk ik ook niet...quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dit niet zo heel erg snel op Radio 2 te horen zal zijn
Bind je wifi vast aan een draadje dan. Dan kan ie ook niet weggaan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
De wifi hier is niet goed en iedere keer als wifi weggaat, moet ik opnieuw de listen.pls in VLC indrukken
Ja, maar de muizen hier zullen dat draadje vast opvretenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bind je wifi vast aan een draadje dan. Dan kan ie ook niet weggaan.
Zit jij in SR met naatje?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetjoend
Universiteit is weer begonnen. Het is weer even wennen maar tot nu toe bevallen de vakken goed gelukkig. Moirgen naar een Death Grips concert in Amsterdam, dus wordt nog leuk morgen
SRquote:
Stadsregio Rotterdam, Servië, Socialistische Republiek, Sociale Ruimte...quote:
+1quote:Trouwens, sorry Peace, maar dit vind ik echt helemaal niks
Geen van allenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stadsregio Rotterdam, Servië, Socialistische Republiek, Sociale Ruimte...
[..]
+1
Speciaal voor klapperende wifiquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit op de VU, lijkt me sterk dat als je in Groningen studeert je dan naar Amsterdam gaat voor een Sociale Ruimte
ben je al weer een beetje bijgekomen van het weekend?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetjoend
Universiteit is weer begonnen. Het is weer even wennen maar tot nu toe bevallen de vakken goed gelukkig. Moirgen naar een Death Grips concert in Amsterdam, dus wordt nog leuk morgen
Oh ja hoor, een beetje rust pakken en dan gaat het weerquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben je al weer een beetje bijgekomen van het weekend?
Twee jaar geleden gezien in de HMH, was een geweldig concert.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Weezer is echt zo'n bandje dat wel lekker klinkt, maar dan gewoon een keer tussendoor. Een beetje van "ohja, die doen ook nog wat in de muziek".
als je nagaat dat ik begonnen ben met een top 50 en later top 100 en je bedenkt dat het nog altijd in de top 100 staat.. ja dan kun je wel concluderen dat ik fan van het nummer ben.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik een Top-zoveel zou maken, zou deze best heel erg hoog komen te staan.
En ik vind haar ook zo mooi in deze clipquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:41 schreef peaceman het volgende:
Ik heb het al eens eerder verteld, maar doe het toch nog een keer. Sinds 1987 maak ik een top zoveel allertijden elk jaar en dit nummer is het enige nummer wat in alle edities heeft gestaan.
dat is echt veel te laag!quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Deze zou bij mij waarschijnlijk ergens rond 250 staan of zo.
even snel toevoegen![]()
In hoeverre wijkt je iPod af van je Top 1000 c.q. andersom?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je nagaat dat ik begonnen ben met een top 50 en later top 100 en je bedenkt dat het nog altijd in de top 100 staat.. ja dan kun je wel concluderen dat ik fan van het nummer ben.
Ik vind dit een mooi nummer maar het pakt mij lang niet zo erg als vele andere nummers op mijn lijst.quote:
best veelquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In hoeverre wijkt je iPod af van je Top 1000 c.q. andersom?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
De video van haar op Pinkpop met dit nummer is![]()
Klein wijffie op een groot podium met 80.000 man voor zich
Lijkt mij ook logisch, daarom mijn vraag.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
best veel, maar dat er bij die 5300 nummers ook nummers uit mijn top 1000 staan, lijkt me redelijk logisch.
vandaag tot nu toe 3 uit mijn top 1000quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt mij ook logisch, daarom mijn vraag.
Volgens mij zie/hoor ik namelijk redelijk veel overeenkomsten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |