abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:41:14 #226
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181681567
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:38 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Jawel. Dan wordt een nieuwe reden, vaak gezondheid, seksuele geaardheid en dergelijke, verzonnen en begint het circuit van vooraf aan. Dat is op zich genereuse en zorgvuldige wetgeving, maar er wordt eigenlijk standaard misbruik van gemaakt door asieladvocaten. Daarmee is het verworden tot een weeffout die leidt tot dit soort situaties. Maar de verantwoordelijheid ligt echt bij de asieladvocaten en de afgewezen asielzoekers die door middel van trucjes hun verblijf proberen te verlengen. En de advocaten blijven cynisch hun uren schrijven terwijl ze de morele high ground claimen.
Dus ligt het probleem wel degelijk bij de overheid die een deur open heeft laten staan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:49:58 #227
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_181681713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dus ligt het probleem wel degelijk bij de overheid die een deur open heeft laten staan.
Probleem of verantwoordelijkheid? De redenering rond verantwoordelijkheid is verleidelijk, maar in mijn ogen niet correct. Het komt voort uit het zeer lofrijke streven van de Nederlandse overheid om asielzaken zo zorgvuldig en correct mogelijk af te handleen. De verantwoordelijkheid om hier keer op keer, meestal op basis van verzinselen, misbruik van te maken is de verantwoordelijkheid van de asielzoekers en hun advocaten.

Dat het voorkomen hiervan een probleem is dat door de overheid moet worden opgelost klopt natuurlijk wel. Maar dat gaat altijd ten koste van de zorgvuldigheid. Je zult toch altijd de zeldzame gevallen hebben die rond hun afwijzing plotseling ernstige medische redenen hebben om in Nederland te blijven of die inderdaad niet durfden toe te geven dat ze op personen van hetzelfde geslacht vallen.

Strengere wetgeving zorgt dus weer voor andere schrijnende gevallen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:54:26 #228
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181681775
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:49 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Probleem of verantwoordelijkheid? De redenering rond verantwoordelijkheid is verleidelijk, maar in mijn ogen niet correct. Het komt voort uit het zeer lofrijke streven van de Nederlandse overheid om asielzaken zo zorgvuldig en correct mogelijk af te handleen. De verantwoordelijkheid om hier keer op keer, meestal op basis van verzinselen, misbruik van te maken is de verantwoordelijkheid van de asielzoekers en hun advocaten.
Het probleem ligt in de regelgeving, niet in degene die gebruik maakt van de regels zoals die er zijn. De verantwoordelijkheid voor het welbevinden van de asielzoekers (en kinderen) in kwestie is wat mij betreft gedeeld, met het zwaartepunt bij de advocaten en de belangenclubjes die in moeten zien dat hun juridische gepruts geen zin heeft en alleen maar leidt tot onzekerheid en oplopende ellende.
quote:
Dat het voorkomen hiervan een probleem is dat door de overheid moet worden opgelost klopt natuurlijk wel. Maar dat gaat altijd ten koste van de zorgvuldigheid. Je zult toch altijd de zeldzame gevallen hebben die rond hun afwijzing plotseling ernstige medische redenen hebben om in Nederland te blijven of die inderdaad niet durfden toe te geven dat ze op personen van hetzelfde geslacht vallen.

Strengere wetgeving zorgt dus weer voor andere schrijnende gevallen.
Voor dergelijke uitzonderlijke gevallen heeft de minister een discretionaire bevoegdheid, die dan alleen maar ingezet moet worden als de situatie na de 1e aanvraag op dat gebied is veranderd. Laten we wel wezen, homoseksualiteit als 'nieuwe' reden opvoeren is wel erg lachwekkend.

Schrijnende gevallen ontstaan overigens bij iedere grens die je trekt, maar het worden er meer naar mate de grens vager wordt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181682501
Wat gebeurde er met Thier's Iraanse?
pi_181683088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:44 schreef ArischeAlex het volgende:
Wat gebeurde er met Thier's Iraanse?
Gokje: die is gedumpt, aangezien hij nu met een ander verloofd is. Wilde gok hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181683108
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gokje: die is gedumpt, aangezien hij nu met een ander verloofd is. Wilde gok hoor.
Wrm dumpte ie 'r?
pi_181683124
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:27 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Wrm dumpte ie 'r?
Dat zal je toch echt aan hem moeten vragen, vriendelijke vriend.
pi_181683171
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:49 schreef Dwersdriever het volgende:
Dat het voorkomen hiervan een probleem is dat door de overheid moet worden opgelost klopt natuurlijk wel. Maar dat gaat altijd ten koste van de zorgvuldigheid.
Is het ook niet een kwestie van dat het niet als één en hetzelfde "ding" wordt gezien? De beslissing over de verblijfsvergunning, de beslissing om iemand het land uit te zetten en de beslissing om iemand in vreemdelingendetentie te zetten zijn verschillende acties waarbij bij elk ervan weer opnieuw de mogelijkheid van bezwaar en beroep open staat.
pi_181683965
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Alsof je een asielzoeker kwalijk kan nemen dat hij er alles aan doet om te blijven. Oh alles verkocht om deze reis te betalen, woestijn en zeeen overgestoken, wellicht geliefden verloren en met de eerste vlucht weer terug. Klinkt als iets wat ieder weldenkend mens zou doen.
pi_181684011
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Alsof je een asielzoeker kwalijk kan nemen dat hij er alles aan doet om te blijven. Oh alles verkocht om deze reis te betalen, woestijn en zeeen overgestoken, wellicht geliefden verloren en met de eerste vlucht weer terug. Klinkt als iets wat ieder weldenkend mens zou doen.
Men gooit toch niet zijn oude schoenen weg voordat men nieuwe heeft?
pi_181684065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Men gooit toch niet zijn oude schoenen weg voordat men nieuwe heeft?
Moet je wel schoenen hebben.
pi_181684112
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Moet je wel schoenen hebben.
Alles verkocht lees ik in je eerder opmerking, dat slaat niet alleen op schoenen.
pi_181684119
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als de hele dorpsgemeenschap geld voor de reis bij elkaar heeft gesprokkeld dan is terugkomen met lege handen ook geen optie. In kranteinterviews zeggen die mensen vaak genoeg dat ze het dan wel in een ander land nog eens "moeten" proberen en niet terug "kunnen".
pi_181684218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Alles verkocht lees ik in je eerder opmerking, dat slaat niet alleen op schoenen.
Kost wat als je iets beters wilt hebben.
pi_181684266
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Als de hele dorpsgemeenschap geld voor de reis bij elkaar heeft gesprokkeld dan is terugkomen met lege handen ook geen optie. In kranteinterviews zeggen die mensen vaak genoeg dat ze het dan wel in een ander land nog eens "moeten" proberen en niet terug "kunnen".
Met dorpsgemeenschappen ben ik niet zo bekend maar het is niet gratis zo'n reis naar Europa.
pi_181684270
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kost wat als je iets beters wilt hebben.
Uiteraard, echter een weg van no return?
Misschien denk ik als westerling wel heel anders?

Als ik naar Noorwegen zou gaan of willen kan verkopen nog altijd, het onroerende goed hier!
Valt het tegen is er nog steeds een weg terug. En dan lees weg aub niet zoals het er staat maar zoals het bedoeld is.
pi_181684311
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:36 schreef john2406 het volgende:

[..]

Uiteraard, echter een weg van no return?
Misschien denk ik als westerling wel heel anders?

Als ik naar Noorwegen zou gaan of willen kan verkopen nog altijd, het onroerende goed hier!
Valt het tegen is er nog steeds een weg terug. En dan lees weg aub niet zoals het er staat maar zoals het bedoeld is.
Dan denk je inderdaad te veel als Westerling, het is uiteraard hun eigen verantwoordelijkheid en het risico bestaat dat ze terug moeten, maar er is niet veel om naar terug te keren wat dat betreft in hun landen.
pi_181684375
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

maar er is niet veel om naar terug te keren wat dat betreft in hun landen.
Wat hebben ze dan verkocht?
pi_181684404
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:41 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat hebben ze dan verkocht?
Huis, spullen, spaargeld. Het zijn vaak de wat meer bedeelde, relatief dan, jongeren die op zo'n trektocht gaan enigszins.
pi_181684430
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Huis, spullen, spaargeld. Het zijn vaak de wat meer bedeelde, relatief dan, jongeren die op zo'n trektocht gaan enigszins.
Zou het kunnen dat die welke hun geld niet eerlijk verdiend hebben daar?
Er is immers niet veel om naar terug te keren zoals jij schrijft.
pi_181684517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat die welke hun geld niet eerlijk verdiend hebben daar?
Er is immers niet veel om naar terug te keren zoals jij schrijft.
Of dat wel of niet eerlijk zou zijn verdiend is niet zo relevant met de enorme zwarte markt in dat soort landen wat weer vaak met een falende overheid heeft te maken.
pi_181684557
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Of dat wel of niet eerlijk zou zijn verdiend is niet zo relevant met de enorme zwarte markt in dat soort landen wat weer vaak met een falende overheid heeft te maken.
Wat ik wens te vragen, waarom zouden deze dan opeens op het rechte pad zijn gekomen, als het zo zou zijn wel te verstaan?
Of zou men in de Westerse landen gewoon op hun manier hun geld verder willen verdienen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2018 15:51:46 ]
pi_181684967
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Met dorpsgemeenschappen ben ik niet zo bekend maar het is niet gratis zo'n reis naar Europa.
:Y Reken maar 10.000 euro om als asielzoeker te mogen aankloppen, of 25.000 euro om legaal met een werk- en verblijfsvergunning op pad te gaan.
pi_181688403
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat ik wens te vragen, waarom zouden deze dan opeens op het rechte pad zijn gekomen, als het zo zou zijn wel te verstaan?
Of zou men in de Westerse landen gewoon op hun manier hun geld verder willen verdienen?
Hoezo zouden ze niet op het rechte pad zijn.
pi_181688441
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoezo zouden ze niet op het rechte pad zijn.
Daarom is als het zo zou zijn eraan toegevoegd, jou rechte pad kan mijn kronkel pad zijn en andersom.
pi_181688498
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

Daarom is als het zo zou zijn eraan toegevoegd, jou rechte pad kan mijn kronkel pad zijn en andersom.
Zwarte markt betekent niet per se dat ze niet op het rechte pad zitten.
pi_181688517
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zwarte markt betekent niet per se dat ze niet op het rechte pad zitten.
Beweer ik dat of vraag ik dat, en wat mij betreft?
Zwarte markt is het verboden ja of nee?
Waarom heet die anders zwarte markt?

Ik vraag eens het ergste wat mij betreft, drugs markt is dat zwarte markt ja of nee?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2018 19:00:23 ]
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:42:04 #253
79262 Dwersdriever
pi_181689309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Is het ook niet een kwestie van dat het niet als één en hetzelfde "ding" wordt gezien? De beslissing over de verblijfsvergunning, de beslissing om iemand het land uit te zetten en de beslissing om iemand in vreemdelingendetentie te zetten zijn verschillende acties waarbij bij elk ervan weer opnieuw de mogelijkheid van bezwaar en beroep open staat.
Dat kan ook een rol spelen inderdaad. Ik baseer mijn betoog op iemand uit Bangladesh die een jaar of acht bezig is geweest in Nederland en die ik heb leren kennen. Toen hij uiteindelijk ook geen erkenning kreeg als homo is hij naar een ander Europees land vertrokken waar hij onder een andere naam een nieuwe poging doet.
We Came A Long Time Ago
pi_181696095
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Beweer ik dat of vraag ik dat, en wat mij betreft?
Zwarte markt is het verboden ja of nee?
Waarom heet die anders zwarte markt?

Ik vraag eens het ergste wat mij betreft, drugs markt is dat zwarte markt ja of nee?
De zwarte markt, of informele markt, betekent in dat soort landen vaak net iets anders ;).
  woensdag 5 september 2018 @ 07:30:15 #255
79262 Dwersdriever
pi_181697741
Gisteravond naar Blackkklansman van Spike Lee geweest. Interessant gemaakte film die veel stof biedt tot napraten. Ik werd echter wel vooral erg nieuwsgierig naar het échte verhaal van Ron Stallworth, want zoals wel vaker is de film hooguit gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Het is lange tijd een tragikomische film, tot de laatste paar minuten waarin de parallel met Charlotteville wordt getrokken.

Wel een écht filmhuispubliek voor die film. Eigenlijk alleen maar blanken in de zaal.
We Came A Long Time Ago
  woensdag 5 september 2018 @ 07:37:39 #256
79262 Dwersdriever
pi_181697788
De trend dat het alcoholgebruik onder jongeren daalde, is gestopt, zo blijkt uit nieuw onderzoek. Verder voelen de meeste jongeren in Nederland weliswaar stress door schoolwerk, maar zijn ze ook best wel gelukkig. Ze gebruiken overigens ook steeds minder vaak een condoom.

quote:
Nederlandse jongeren zijn gelukkig en blij met hun sociale relaties. Wel ervaren steeds meer leerlingen druk door schoolwerk, gebruiken ze minder vaak een condoom, en drinken vijftien- en zestienjarigen nog veel. Dat blijkt uit het internationale onderzoek Health Behaviour in School-aged Children (HBSC). In Nederland is het een gezamenlijk project van de Universiteit Utrecht, het Trimbos-instituut en het Sociaal en Cultureel Planbureau.

Het percentage middelbare scholieren dat door schoolwerk druk ervaart, is toegenomen van 16 in 2001 naar 35 procent in 2017. Bijna een derde van de leerlingen in het voortgezet onderwijs heeft gedurende de hele dag contact met anderen op sociale media. Bij 7 procent van deze leerlingen is sprake van problematisch gebruik.

In voorgaande jaren daalde het alcoholgebruik van de Nederlandse jongeren. Die dalende trend lijkt te zijn gestopt, blijkt uit het rapport. Voor het onderzoek zijn ruim achtduizend jongeren tussen elf en zestien jaar bevraagd.
We Came A Long Time Ago
  woensdag 5 september 2018 @ 08:30:10 #257
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_181698237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:30 schreef Dwersdriever het volgende:
Wel een écht filmhuispubliek voor die film. Eigenlijk alleen maar blanken in de zaal.
Hemeltje.
Volgende keer de film bekijken in Pathé Arena.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_181698238
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:30 schreef Dwersdriever het volgende:
Gisteravond naar Blackkklansman van Spike Lee geweest. Interessant gemaakte film die veel stof biedt tot napraten. Ik werd echter wel vooral erg nieuwsgierig naar het échte verhaal van Ron Stallworth, want zoals wel vaker is de film hooguit gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Het is lange tijd een tragikomische film, tot de laatste paar minuten waarin de parallel met Charlotteville wordt getrokken.

Daar wil ik binnenkort ook nog heen, heb ik eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord.
pi_181698242
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hemeltje.
Altijd naar Kriterion natuurlijk.
  woensdag 5 september 2018 @ 08:47:40 #260
79262 Dwersdriever
pi_181698405
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar wil ik binnenkort ook nog heen, heb ik eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord.
Ja, hij is écht de moeite waard al is de film niet universeel sterk. Vooral het opzettelijke overacteren in sommige rollen is af en toe vermoeiend, ook zijn de sneren naar Donald Trump soms wat vermoeiend. Topher Grace als David Duke kon mij ook niet erg overtuigen.

Maar zoals ik al schreef: het is echt een film waar je nog uren over kunt napraten. Adam Driver is echt fantastisch. Oscar voor beste bijrol lijkt me een optie.
We Came A Long Time Ago
  woensdag 5 september 2018 @ 10:19:32 #261
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181699778
Oh joepie, het debat met Blok begint met Kuzu.
pi_181699794
Heeft Kuzu nou een nieuw kapsel?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 5 september 2018 @ 10:22:56 #263
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181699842
Die is inderdaad kortgewiekt.
pi_181699877

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_181700000
Naar Asscher kan je tenminste luisteren. Oftewel niet geluisterd naar Kuzu :P
pi_181700100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:30 schreef StephanL het volgende:
Naar Asscher kan je tenminste luisteren. Oftewel niet geluisterd naar Kuzu :P
Lilianne kan ik niet naar luisteren, zie elke keer dat hoofd van Slagter voor mij.
  woensdag 5 september 2018 @ 10:38:55 #267
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181700145
Wilders doet ook weer zijn riedeltje....
pi_181700175
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wilder doet ook weer zijn riedeltje....
Gratis promotie _O_
  woensdag 5 september 2018 @ 10:47:09 #269
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181700285
Wat zit Van Oijk raar in zijn stoel.
pi_181700324
quote:
Stekeltjes gaan helemaal terugkomen.
  woensdag 5 september 2018 @ 10:57:18 #271
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181700445
Als de matjes maar wegblijven.
pi_181700503
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als de matjes maar wegblijven.

Dit wordt het komende zomer.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2018 @ 12:44:59 #273
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181702345
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit wordt het komende zomer.
Die paar weken?
Carpe Libertatem
  woensdag 5 september 2018 @ 13:18:06 #274
79262 Dwersdriever
pi_181703011
Er komt weer een lastenverzwaring aan.

quote:
De belasting op de energierekening valt volgend jaar fors hoger uit. Volgens de Vereniging Eigen Huis (VEH) gaan huiseigenaren volgend jaar gemiddeld 150 euro meer aan belastingen op gas en elektra betalen. Daarmee valt dat deel van de rekening een kwart hoger uit dan dit jaar, zo blijkt uit eigen berekeningen van de organisatie van huiseigenaren.

De stijging van de energierekening is een optelsom van een hogere energiebelasting op gas, een forse verhoging van de Opslag Duurzame Energie (ODE), een verlaging van de belasting op elektra en een kleinere korting op de energiebelasting.

De VEH vindt het vooral onrechtvaardig dat mensen die zelf niet in staat zijn om hun huis energiezuiniger te maken worden benadeeld. Ook mensen die wel maatregelen nemen om hun energieverbruik te verminderen hebben daar volgens de organisatie maar weinig voordeel van. Een besparing van 5 procent aan elektra levert volgens de VEH nog geen 5 euro aan belastingvoordelen op.
We Came A Long Time Ago
pi_181703079
Pas op 9 september 100 jaar geleden, maar nu al aandacht hiervoor vanuit België:
quote:
Nederland krijgt voor het eerst een katholieke premier.
Nieuwe regering in Nederland

Twee maanden na de parlementsverkiezingen heeft Nederland een nieuwe regering. Ze wordt geleid door Charles Ruijs de Beerenbrouck.

De nieuwe premier is een katholieke edelman uit Limburg. Daar was hij sinds enkele maanden commissaris van de Koningin (gouverneur).

Hij leidt een “confessioneel kabinet”, bestaande uit de katholieken en de twee grote protestantse partijen: de Antirevolutionaire Partij en de Christelijk-Historische Unie.

Ruijs de Beerenbrouck wordt daarmee de eerste katholieke premier van Nederland. Door het nieuwe kiesstelsel zijn de katholieken verreweg de sterkste fractie in de Tweede Kamer. Het was de katholieke fractieleider mgr. Nolens die als formateur optrad, maar als geestelijke kon deze moeilijk een regering leiden.

Het nieuwe kabinet telt voor het eerst een minister van Onderwijs en een minister van Arbeid.

Wat de oorlog betreft, wil de nieuwe regering net als de vorige strikt neutraal blijven. Nederland heeft het in die rol al moeilijk gehad, nu het aan landszijde helemaal door het Duitse leger is ingesloten, terwijl de Britse vloot de zee blokkeert.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-achter-de-hindenbu/
pi_181703349
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wilders doet ook weer zijn riedeltje....
Vind de positie van de PVV wel heel interessant in dezen. Wilders probeert Blok onder druk te zetten om toch vooral niets terug te nemen omdat dit is wat de PVV-aanhang en een deel van de VVD'ers daadwerkelijk vindt. Ik denk dat hij daar ook best een punt mee heeft. Blok probeert net genoeg terug te krabbelen om iedereen te kalmeren maar zonder echt af te doen aan zijn uitspraken.
pi_181703934
Buiten de serie "Cobra Kai" is youtube premium zijn geld ook niet waard
pi_181704146
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hemeltje.
Nemen ze je met SG&P serieus bij CBRE/is dat beetje V&M op universitair niveau?
  woensdag 5 september 2018 @ 14:23:34 #279
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_181704283
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vind de positie van de PVV wel heel interessant in dezen. Wilders probeert Blok onder druk te zetten om toch vooral niets terug te nemen omdat dit is wat de PVV-aanhang en een deel van de VVD'ers daadwerkelijk vindt. Ik denk dat hij daar ook best een punt mee heeft. Blok probeert net genoeg terug te krabbelen om iedereen te kalmeren maar zonder echt af te doen aan zijn uitspraken.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wat snel was toen ik dat schreef. Wilders begon zijn inbreng met het standaard gespuug op de islam en hoe het Nederland vernietigd en daar reageerde ik op.
pi_181704340
Heeft Baudet al gereageerd?
pi_181704382
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Stekeltjes gaan helemaal terugkomen.
Ik zie nu al met afgrijzen op tegen de rest van de 90's revival die ons te wachten staat.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:12:46 #282
79262 Dwersdriever
pi_181705205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie nu al met afgrijzen op tegen de rest van de 90's revival die ons te wachten staat.
Strak, strak in je trainingspak, pak?
We Came A Long Time Ago
pi_181705267
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:12 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Strak, strak in je trainingspak, pak?
pi_181705344
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:25 schreef ArischeAlex het volgende:
Who cares?
Ja doei.
pi_181705366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Who cares?
Gezien het debat en de reacties op z'n verloving: veel.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:40:46 #286
79262 Dwersdriever
pi_181705792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:25 schreef ArischeAlex het volgende:
Ik begreep dat Hiddema het debat doet. Hij heeft Blok een FvD-ledenpas aangeboden. Om hem duidelijk te maken dat hij welkom was bij de partij van de “echte liberalen.

Superhuisvrouw twitterde op woensdag 05-09-2018 om 12:38:34 Debat geschorst tot 13.15 u.: #Blok steekt door Hiddema gegeven FVD-pasje in de rechterbroekzak #cliffhanger https://t.co/vaADKsbe5W reageer retweet
We Came A Long Time Ago
pi_181708785
Ik ben misschien ongevoelig, maar ik moest lachen om ene U Wa Lone die is veroordeeld tot (eenzame?) opsluiting.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181708845
Vandaag een artikel van Leo Lucassen in de werkgroep compleet afgekraakt, vandaag was een goede dag.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:03:25 #289
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_181708887
Precies zoals verwacht.

Minister doet wat uitspraken, betoont berouw omdat het wat grof was geformuleerd, ruime meerderheid van de Kamer steunt hem en een paar linkse marginale partijtjes druppelen af met een motie van wantrouwen die niemand boeit.

Over naar de echt belangrijke zaken:

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  woensdag 5 september 2018 @ 18:10:01 #290
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181709049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:58 schreef Monolith het volgende:
Ik ben misschien ongevoelig, maar ik moest lachen om ene U Wa Lone die is veroordeeld tot (eenzame?) opsluiting.
Samen met U Thet Soon gevangengenomen, las ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_181712066
Ik dacht een leuk vakje kerkgeschiedenis te volgen. En dat is het ook wel, maar met focus op mystiek en spiritualiteit. Mijn hemel, wat een geklets komt er dan op je af.
pi_181712325
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik dacht een leuk vakje kerkgeschiedenis te volgen. En dat is het ook wel, maar met focus op mystiek en spiritualiteit. Mijn hemel, wat een geklets komt er dan op je af.
Ben je gelovig? Opleiding die je volgt is bedoelt om pastoor te worden toch?
pi_181712409
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:09 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Ben je gelovig? Opleiding die je volgt is bedoelt om pastoor te worden toch?
Theologie mondt uiteindelijk inderdaad uit in een mogelijke opleiding tot priester, al ga ik dat zelf niet doen. De methodologische aanpak van de collegereeks is zelf weliswaar wetenschappelijk te noemen (historisch), maar de inhoud zelf..

En nee, totaal niet gelovig verder. Wel geïnteresseerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 20:15:09 ]
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2018 @ 20:17:53 #294
137949 Disana
pi_181712468
quote:
Ja, dat zou mij weerhouden van het bestuderen ervan. Inhoudelijk is het maar gezever.
pi_181712532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat zou mij weerhouden van het bestuderen ervan. Inhoudelijk is het maar gezever.
Ik zal het toch moeten afmaken wil ik een bachelordiploma halen. Benieuwd waar het me in hemelsnaam gaat brengen.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2018 @ 20:22:37 #296
137949 Disana
pi_181712557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:21 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik zal het toch moeten afmaken wil ik een bachelordiploma halen. Benieuwd waar het me in hemelsnaam gaat brengen.
Hemelsnaam. Daar begint het al.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:22:38 #297
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_181712558
quote:
En hoe gaat het met het Grieks?
pi_181712677
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Wel goed, alhoewel ik het wel pittig vind tegelijkertijd. We zijn nu met allerlei verbuigingen bezig en hoe dat doorwerkt in de taal.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:30:09 #299
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_181712742
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:27 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wel goed, alhoewel ik het wel pittig vind tegelijkertijd. We zijn nu met allerlei verbuigingen bezig en hoe dat doorwerkt in de taal.
Koinè Grieks, of niet?
  woensdag 5 september 2018 @ 20:36:04 #300
104871 remlof
Europees federalist
pi_181712920
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Oh ja, een priester moet het natuurlijk ook op z’n Grieks kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')