wat kost dat dan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:33 schreef Flippiee het volgende:
Heb de ander gesloten om verwarring te verkopen
Snel, aan de oplader met die mobiel en dan .....quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja ik fok ook mobiel ik lig nu in bad Gvd 11% batterij
Het zal je maar gebeurenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:38 schreef maily het volgende:
[..]
Snel, aan de oplader met die mobiel en dan .....
https://www.metronieuws.n(...)d-door-mobiel-in-bad
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En vooral niet naar wollah luisteren
wtf... word wel bang nuquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:38 schreef maily het volgende:
[..]
Snel, aan de oplader met die mobiel en dan .....
https://www.metronieuws.n(...)d-door-mobiel-in-bad
sinds jij hier bent is idd net een begrafenisquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Niet in jouw topic, zo te zien.
Begrafenissen zijn de volgende deurquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef wollah het volgende:
[..]
sinds jij hier bent is idd net een begrafenis
binnenkort ook voor mij want ik pak mijn lader zoquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:49 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Begrafenissen zijn de volgende deur
Zoetzure saus natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:56 schreef wollah het volgende:
[..]
Ze zitten er net in. Mayo, curry of ketsjup erbij?
eens, alle andere sausjes verneukt het alleen maar.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:07 schreef I. het volgende:
[..]
Nuggets moeten sowieso met rode saus.
Wordt het zulke vettige meuk van.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eens, alle andere sausjes verneukt het alleen maar.
dat houden ze er wel goed in heh die 200% op zondag.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:08 schreef wollah het volgende:
[..]
zondag man 14-22 lekker 200% toch
ja man chille teamleider altijd op zondag die gaat elke halfuur buiten peukje roken ga ik er gewoon bij staan beetje praten makkelijk verdienen manquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat houden ze er wel goed in heh die 200% op zondag.
lolquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef wollah het volgende:
[..]
ja man chille teamleider altijd op zondag die gaat elke halfuur buiten peukje roken ga ik er gewoon bij staan beetje praten makkelijk verdienen man
ik wil ze ook wel persoonlijk komen langsbrengen dan zijn ze een soort van gratis hihiquote:
Wat zijn aahtjes?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Frikandel speciaal dan met aahtjes
Ja, daar mag het wel bijquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Frikandel speciaal dan met aahtjes
Zolang jr maar niet verdwaald raakt in weilanden. Dan moet ik je weer opkomen halen met mijn scootmobielquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:12 schreef wollah het volgende:
[..]
ik wil ze ook wel persoonlijk komen langsbrengen dan zijn ze een soort van gratis hihi
niks mis met viesdikquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, daar mag het wel bijVanavond nog op
#viesdik
Buhhh ik houd niet van huilenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:14 schreef wollah het volgende:
[..]
die doorzichtige dingen waarvan je moet huilen als je ze snijdt
Ben nog steeds boos op je dat me niet kwam reddenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang jr maar niet verdwaald raakt in weilanden. Dan moet ik je weer opkomen halen met mijn scootmobiel
nepperd!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:17 schreef wollah het volgende:
Weet ik veel ik ben toch geen eckte hagenees
Ja maar nu weet je dat je jezelf kan reddenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Ben nog steeds boos op je dat me niet kwam redden
Das beter dan dronken imoquote:
Heeft ook niet zoveel behalve flatjes en tokkiesquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niets mee eigenlijk.
Alcohol drink ik niet meer.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Das beter dan dronken imo
Als je dronken ben moet je verl plassen en je ziet fucking alles dubbel
ben er wel 1x gruwelijk verdwaald midden in de nacht, dronken dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:24 schreef wollah het volgende:
[..]
Heeft ook niet zoveel behalve flatjes en tokkies
ik pis gewoon in badquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Das beter dan dronken imo
Als je dronken ben moet je verl plassen en je ziet fucking alles dubbel
Aait lekker manquote:
In je jonge jaren? Niet beroofd?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben er wel 1x gruwelijk verdwaald midden in de nacht, dronken dat dan weer wel.
Is goed. Zie je 4 uur in het parkje. Be therequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:25 schreef I. het volgende:
[..]
Kom dan. Gaan we zien wie het best verbelendendt dingt.
Lekker mang dat zijn de mooie verhalenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, jaartje of 16 geleden. Neu. Werd wakker op een bankje ergens.
Mis het ook echt niet, heb het nu 2,5 jaar niet gehad. Ik blow alleen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik snap elke keer weer waarom goed bezig
[..]![]()
Komquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa doe. Zou ook wel willen eigenlijk
Lekker bezigquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:25 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Aait lekker man
En ja goed maar dronken, net tussem drugs mensjes gezeten doen alsof ik G op had maar ze hadden niets door
Heb ik ook een keer in Salou gehad, kon ik het hotel niet meer vinden. Had ik de hele nacht rondjes gelopen rondom de kermisquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef wollah het volgende:
[..]
Lekker mang dat zijn de mooie verhalen
Ik jad geaag gerolen, maar helaas kan ik niet meer blowenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mis het ook echt niet, heb het nu 2,5 jaar niet gehad. Ik blow alleen.
Okok, gaan we dit zaakje eens even goed recht zetten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is goed. Zie je 4 uur in het parkje. Be there
in je uppie?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer in Salou gehad, kon ik het hotel niet meer vinden. Had ik de hele nacht rondjes gelopen rondom de kermis![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer in Salou gehad, kon ik het hotel niet meer vinden. Had ik de hele nacht rondjes gelopen rondom de kermis![]()
Bah bah bahquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:27 schreef wollah het volgende:
[..]
geen zorgen ik neem dan een slokje bad en het water is weer schoon
Ik zal als ik jou was zeker even je zaakje goed recht zettenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef I. het volgende:
[..]
Okok, gaan we dit zaakje eens even goed recht zetten.
Ja maarja jullie zijn dan ook de kers ip se taart van de samenlevigquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:27 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker bezigJammer dat we het hier wel snel door hebben hé.
Waar woon jij eigenlijk? Vast niet in het westen anders was je wel gekomen toen ik verdwaald waaquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel willen maar je woont letterlijk aan andere kant van het land
Ik begreep er echt geen reet meer van heh. Ik schijn tegen een vriend gezegd te hebben dat de kermis fucking groot was en dat er geen eind aan kwamquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dit doet me denken aan dat rondjes lopen video 😂
Hangt m'n zaakje weer scheef ja?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal als ik jou was zeker even je zaakje goed recht zetten
Ik reed om toen. Ik ben te stads om buiten het westen te wonenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:29 schreef wollah het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk? Vast niet in het westen anders was je wel gekomen toen ik verdwaald waa
gaat dat niet vanzelf dan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
Hangt m'n zaakje weer scheef ja?Man man.. Ik blijf bezig met recht leggen. Niet te doen.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:29 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja maarja jullie zijn dan ook de kers ip se taart van de samenlevig
Oftewel geen partij. Oneerlijk
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begreep er echt geen reet meer van heh. Ik schijn tegen een vriend gezegd te hebben dat de kermis fucking groot was en dat er geen eind aan kwam
Klinkt wel erg vervelend.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
Hangt m'n zaakje weer scheef ja?Man man.. Ik blijf bezig met recht leggen. Niet te doen.
Nee joh, glijdt constant m'n broekspijp in.. Met een beetje geluk drukt ie weer in m'n knieholte, dan weet ik dat het weer zover is, maar af en toe haalt ie dat net niet.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat dat niet vanzelf dan?
Voed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:31 schreef I. het volgende:
[..]! We zijn gewoon te alert, niet eerlijk.
ik voel je probleem bro.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef I. het volgende:
[..]
Nee joh, glijdt constant m'n broekspijp in.. Met een beetje geluk drukt ie weer in m'n knieholte, dan weet ik dat het weer zover is, maar af en toe haalt ie dat net niet.
Dagquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Voed bezig
Ik ga coma nu
Doei fijne avond *O^
man man manquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de rest van de groep was op het strand.
echt he, man man man. Wat was ik de weg kwijtquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Dat is niet heel gek als je rondjes blijft lopen
[..]
Klinkt wel erg vervelend.
Groningen is wel een leuk stadjequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik reed om toen. Ik ben te stads om buiten het westen te wonen
Goed plan man.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Voed bezig
Ik ga coma nu
Doei fijne avond *O^
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt he, man man man. Wat was ik de weg kwijt
Challassssquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Voed bezig
Ik ga coma nu
Doei fijne avond *O^
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Dat is niet heel gek als je rondjes blijft lopen
[..]
mooiste avonden zijn eigenlijk altijd onder invloedquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]kan gebeuren hoor. Zijn stiekem wel de mooiere avonden
Het leven met een stoma gaat niet over rozen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik voel je probleem bro.
Ik vind dat niet zo heel gekquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:34 schreef wollah het volgende:
[..]
mooiste avonden zijn eigenlijk altijd onder invloed
Heel gek
jepquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:34 schreef wollah het volgende:
[..]
mooiste avonden zijn eigenlijk altijd onder invloed
Heel gek
Godverdommequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel willen maar je woont letterlijk aan andere kant van het land
Walking fridge aanschaffen dan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver mn drinken is al een tijdje op maar ik zit zo comfi.
Herkenbaar en dan vind ik het ook nog gezellig op FOK!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Pff gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef wollah het volgende:
[..]
ik was ook niet sarcastisch hoowwrr
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar en dan vind ik het ook nog gezellig op FOK!
Ja kut leven. Maar ik ga want wil weer chips eten en dan krijg je een droge bek. En van blowen ook. Meteen maar plasje doen. Moeilijk moeilijk.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar en dan vind ik het ook nog gezellig op FOK!
jezus Amaquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut leven. Maar ik ga want wil weer chips eten en dan krijg je een droge bek. En van blowen ook. Meteen maar plasje doen. Moeilijk moeilijk.
werkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie allemaal voor spannends doen dan dit weekend?
First world problems.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut leven. Maar ik ga want wil weer chips eten en dan krijg je een droge bek. En van blowen ook. Meteen maar plasje doen. Moeilijk moeilijk.
FILMquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Ja zeker als je aan de verkeerde kant zitquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef wollah het volgende:
[..]
Jammer dat de grens 300 km lang is. Wel lastig zoeken zo
Oké oké oké.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
totaal geen first world problems dit hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga actief woningen bezichtigen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
kom je dichterbij mij wonen? Wat liev!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga actief woningen bezichtigen.
Je blowt niet, je hebt geen idee hoe zwaar mijn leven nu is.quote:
we leven ook in zo’n tering groot land Eyquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker als je aan de verkeerde kant zit
[..]
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:38 schreef wollah het volgende:
[..]
kom je dichterbij mij wonen? Wat liev!
Doe er wat aan heyquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:39 schreef wollah het volgende:
[..]
we leven ook in zo’n tering groot land Ey
Ik voel met je meequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je blowt niet, je hebt geen idee hoe zwaar mijn leven nu is.
Nieuw bier pakkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Kijk zo mogen we het horenquote:
Ik ga de 2e kamer in en creeer een enclave waar alleen jij en ik wonenquote:[..]
Doe er wat aan hey
Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen we niet ergens onze eigen republiek stichten??quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:41 schreef wollah het volgende:
[..]
Kijk zo mogen we het horen
[..]
Ik ga de 2e kamer in en creeer een enclave waar alleen jij en ik wonen
Klussen, feestje en psv kijken. En verder kinders vermaken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Beste oplossing welquote:
Pics van je babypoesquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:42 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.
Morgen als in, zaterdag, of zondag?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:42 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.
Laten we met hooivorken Vlieland bestorm en iedereen wegjagen en dan een groot paleis voor jou en mij bouwen waar jij de koningin bent en ik de koning en de hele dag wijn drinken en FOK!kenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens onze eigen republiek stichten??
Straks afterparty in Ypquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit is jouw feestje vriend. Project X is er niks bij.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Laten we met hooivorken Vlieland bestorm en iedereen wegjagen en dan een groot paleis voor jou en mij bouwen waar jij de koningin bent en ik de koning en de hele dag wijn drinken en FOK!ken
Nee joh. Moet gewoon weer even zitten met mijn fleece-dekentje.quote:
ik kom eraan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Geen privé sauna in je huis hebben
ik krijg het juist altijd warm van smokenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Moet gewoon weer even zitten met mijn fleece-dekentje.
Moet nog nieuwe draaien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
ik krijg het juist altijd warm van smoken
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Nee geintje hoor, ben echt tering lui.
Ramen altijd volledig beslagen zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Geen privé sauna in je huis hebben
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Doorgewinterd smokertje dit hoor. Daar hou ik wel van
In de winter hier wel wat sneller, anders is het écht zo een vrieskist.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die gaat in de winter al zelden aan hier
Ja dan teken ik allemaal mooie vrouwen in het glas en dan ga ik daarop fappenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ramen altijd volledig beslagen zeker.
wat cutequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Babypoes gaat maar niet slapen
Het echte leven.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja dan teken ik allemaal mooie vrouwen in het glas en dan ga ik daarop fappen
Je moet toch wat he. Binnenkort nog vaker want ik ga mijn vriendin dumpen volgende weekquote:
Oooooooommgmgmwfnkwqmqquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Sow. Daar doe je nogal luchtig over.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Je moet toch wat he. Binnenkort nog vaker want ik ga mijn vriendin dumpen volgende week
OMGquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Lang verhaal en zo en lang over nagedacht. Uiteindelijk moet je naar je hart luistenen denk ikquote:
Dat vond ik ook al.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ouderwetse gezelligheid
quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:56 schreef wollah het volgende:
Ja jongens wij zijn de smaakmakers van FOK!
Nu nog wel ja. Als wij straks op Vlieland wonen overleggen we alles samen JAAA!!!?!?quote:
Helemaal mee eens. Als 't niet werkt, dan werkt 't niet.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Lang verhaal en zo en lang over nagedacht. Uiteindelijk moet je naar je hart luistenen denk ik
Life goes onquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:57 schreef I. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als 't niet werkt, dan werkt 't niet.
Idd. Misschien dat ik morgen wel ff R&P topicje open want ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen. Ben tot nu toe alleen nog maar gedumptquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:59 schreef I. het volgende:
[..]
Precies dat. Zonde om daar dan nog in vast te blijven hangen.
Nee kijk ook Netflix.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:59 schreef I. het volgende:
Zou Ama nog gewoon 30 posts terug 'aahwwwwwww' denkend zitten kijken naar dat katje?
Ben daarin ook geen ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:00 schreef wollah het volgende:
[..]
Idd. Misschien dat ik morgen wel ff R&P topicje open want ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen. Ben tot nu toe alleen nog maar gedumpt
Aww. Wel lief dat je daar over nadenkt en het niet gewoon 'even' via Whatsapp doetquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:00 schreef wollah het volgende:
[..]
Idd. Misschien dat ik morgen wel ff R&P topicje open want ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen. Ben tot nu toe alleen nog maar gedumpt
Ja die gaan sws komen maar jaquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ben daarin ook geen ervaringsdeskundige.Maarreh, beware of the trolls.
Ja heb dat zelf al 2x gehad en is niet echt heel fijn en zoiets te lezen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww. Wel lief dat je daar over nadenkt en het niet gewoon 'even' via Whatsapp doet
Ik kijk Lockup.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:04 schreef I. het volgende:
[..]
Ah.Nog steeds druk films aan het kijken? Of inmiddels bezig met een serie?
Gewoon keihard TR'en die bitches.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja die gaan sws komen maar ja![]()
Heb jij ook een dinnetje?
Daarom. Dus goed en tof van je dat je er over nadenktquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja heb dat zelf al 2x gehad en is niet echt heel fijn en zoiets te lezen.
Ook niks mis meequote:Op zaterdag 1 september 2018 02:05 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon keihard TR'en die bitches.
Nope.
Dit bericht doet me echt goed Flipquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom. Dus goed en tof van je dat je er over nadenkt
Graag gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit bericht doet me echt goed Flipwaarvoor dank.
Single zijn is ook wel chill ja. Bij mij vooral toen ik nog veel ging stappen trouwensquote:
Er zijn best veel seizoenen online, heb er echt al zoveel van gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, docu-serie dus. Ziet er wel interessant uit.Even toegevoegd aan m'n lijstje.
Stappen is niet mijn ding, maar ik heb genoeg dingen te doen joh.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:12 schreef wollah het volgende:
[..]
Single zijn is ook wel chill ja. Bij mij vooral toen ik nog veel ging stappen trouwens
Zie het idd. Blijft wel fascinerend, zulke docu's.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn best veel seizoenen online, heb er echt al zoveel van gezien.
Ja die is ook goed.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:18 schreef I. het volgende:
Zie ook door het zoeken naar lockup een docu tevoorschijn komen over Fritzl.
Ook prima tochh. Iedereen zijn ding. Genoeg andere dingen waar je plezier uit kan halen plus je ligt niet elke keer tot 4 uur smiddags met koppijn op bedquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:17 schreef I. het volgende:
[..]
Stappen is niet mijn ding, maar ik heb genoeg dingen te doen joh.
Zo is 't. Die koppijn krijg ik wel ergens anders van.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Ook prima tochh. Iedereen zijn ding. Genoeg andere dingen waar je plezier uit kan halen plus je ligt niet elke keer tot 4 uur smiddags met koppijn op bed
Prima tijdstip ook wel om keihard los te gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heeft mijn buurman nou echt ineens keihard muziek aangezet in zijn huis? Wat een teringdebiel.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:25 schreef I. het volgende:
[..]
Zo is 't. Die koppijn krijg ik wel ergens anders van.
112quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heeft mijn buurman nou echt ineens keihard muziek aangezet in zijn huis? Wat een teringdebiel.
dat magquote:
zeer mooi tijdstip welquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Misschien komt ze elke dag uit de kroegquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:30 schreef I. het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw stampt altijd rond 4:00 's nachts door haar woonkamer heen. Blijkbaar loopt ze op stompjes of alleen op d'r hakken, want het dreunt het hele huis door.
Dan moet ze wel van ver komen, geen enkele kroeg hier in deze regio van Friesland is tot zo laat open.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Misschien komt ze elke dag uit de kroeg
Maar dan heb je het ook over Frieslandquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dan moet ze wel van ver komen, geen enkele kroeg hier in deze regio van Friesland is tot zo laat open.
Frieslandquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dan moet ze wel van ver komen, geen enkele kroeg hier in deze regio van Friesland is tot zo laat open.
Ik wist niet eens dat daar kroegen waren johquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over Friesland
Dit dus ookquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar kroegen waren joh
Wat een lamlul johquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ben echt pissig nu want mijn raam zit vlakbij bij zijn woonkamer. En hem erop aanspreken heeft geen nut want hij is 100% dronken en dan is het een ontzettende klootzak. 112 heb ik ook geen zin in, drama dit dat.
Ander land, andere openingstijden hé.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over Friesland
112 is wel echt de meest eenvoudige en effectieve oplossing. Simpel belletje van twee minuten en ze maken er werk van. In het meest gunstige geval.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ben echt pissig nu want mijn raam zit vlakbij bij zijn woonkamer. En hem erop aanspreken heeft geen nut want hij is 100% dronken en dan is het een ontzettende klootzak. 112 heb ik ook geen zin in, drama dit dat.
Hoelang van te voren is visumaanvraag als ik een keer met I. wil chillen?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ander land, andere openingstijden hé.
Man man man.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar kroegen waren joh
Jaartje, gebeurt nog allemaal met de hand hé, en met paard en wagen van het ene naar het andere kantoor.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Hoelang van te voren is visumaanvraag als ik een keer met I. wil chillen?
Zo is't.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:39 schreef wollah het volgende:
[..]
Hey maar dankzij jullie heb ik wel verse melk bij de cornflakes morgen ochtend
Trusten Amaquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo poging doen tot slapen. Slaap lekker lieverds.
Challasquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Slaap lekker lieve Ama. Kom alsjeblieft vaker langsquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |