ik krijg het juist altijd warm van smokenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Moet gewoon weer even zitten met mijn fleece-dekentje.
Moet nog nieuwe draaien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
ik krijg het juist altijd warm van smoken
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Nee geintje hoor, ben echt tering lui.
Ramen altijd volledig beslagen zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Geen privé sauna in je huis hebben
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Doorgewinterd smokertje dit hoor. Daar hou ik wel van
In de winter hier wel wat sneller, anders is het écht zo een vrieskist.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die gaat in de winter al zelden aan hier
Ja dan teken ik allemaal mooie vrouwen in het glas en dan ga ik daarop fappenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ramen altijd volledig beslagen zeker.
wat cutequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Babypoes gaat maar niet slapen
Het echte leven.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja dan teken ik allemaal mooie vrouwen in het glas en dan ga ik daarop fappen
Je moet toch wat he. Binnenkort nog vaker want ik ga mijn vriendin dumpen volgende weekquote:
Oooooooommgmgmwfnkwqmqquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Sow. Daar doe je nogal luchtig over.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Je moet toch wat he. Binnenkort nog vaker want ik ga mijn vriendin dumpen volgende week
OMGquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Lang verhaal en zo en lang over nagedacht. Uiteindelijk moet je naar je hart luistenen denk ikquote:
Dat vond ik ook al.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ouderwetse gezelligheid
quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:56 schreef wollah het volgende:
Ja jongens wij zijn de smaakmakers van FOK!
Nu nog wel ja. Als wij straks op Vlieland wonen overleggen we alles samen JAAA!!!?!?quote:
Helemaal mee eens. Als 't niet werkt, dan werkt 't niet.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Lang verhaal en zo en lang over nagedacht. Uiteindelijk moet je naar je hart luistenen denk ik
Life goes onquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:57 schreef I. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als 't niet werkt, dan werkt 't niet.
Idd. Misschien dat ik morgen wel ff R&P topicje open want ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen. Ben tot nu toe alleen nog maar gedumptquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:59 schreef I. het volgende:
[..]
Precies dat. Zonde om daar dan nog in vast te blijven hangen.
Nee kijk ook Netflix.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:59 schreef I. het volgende:
Zou Ama nog gewoon 30 posts terug 'aahwwwwwww' denkend zitten kijken naar dat katje?
Ben daarin ook geen ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:00 schreef wollah het volgende:
[..]
Idd. Misschien dat ik morgen wel ff R&P topicje open want ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen. Ben tot nu toe alleen nog maar gedumpt
Aww. Wel lief dat je daar over nadenkt en het niet gewoon 'even' via Whatsapp doetquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:00 schreef wollah het volgende:
[..]
Idd. Misschien dat ik morgen wel ff R&P topicje open want ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen. Ben tot nu toe alleen nog maar gedumpt
Ja die gaan sws komen maar jaquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ben daarin ook geen ervaringsdeskundige.Maarreh, beware of the trolls.
Ja heb dat zelf al 2x gehad en is niet echt heel fijn en zoiets te lezen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww. Wel lief dat je daar over nadenkt en het niet gewoon 'even' via Whatsapp doet
Ik kijk Lockup.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:04 schreef I. het volgende:
[..]
Ah.Nog steeds druk films aan het kijken? Of inmiddels bezig met een serie?
Gewoon keihard TR'en die bitches.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja die gaan sws komen maar ja![]()
Heb jij ook een dinnetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |