Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie allemaal voor spannends doen dan dit weekend?
Kunnen we niet ergens onze eigen republiek stichten??quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:41 schreef wollah het volgende:
[..]
Kijk zo mogen we het horen
[..]
Ik ga de 2e kamer in en creeer een enclave waar alleen jij en ik wonen
Klussen, feestje en psv kijken. En verder kinders vermaken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie allemaal voor spannends doen dan dit weekend?
Beste oplossing welquote:
Pics van je babypoesquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:42 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.
Morgen als in, zaterdag, of zondag?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:42 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.
Laten we met hooivorken Vlieland bestorm en iedereen wegjagen en dan een groot paleis voor jou en mij bouwen waar jij de koningin bent en ik de koning en de hele dag wijn drinken en FOK!kenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens onze eigen republiek stichten??
Straks afterparty in Ypquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit is jouw feestje vriend. Project X is er niks bij.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Laten we met hooivorken Vlieland bestorm en iedereen wegjagen en dan een groot paleis voor jou en mij bouwen waar jij de koningin bent en ik de koning en de hele dag wijn drinken en FOK!ken
Nee joh. Moet gewoon weer even zitten met mijn fleece-dekentje.quote:
ik kom eraan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Geen privé sauna in je huis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |