Herkenbaar en dan vind ik het ook nog gezellig op FOK!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver mn drinken is al een tijdje op maar ik zit zo comfi.
Pff gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef wollah het volgende:
[..]
ik was ook niet sarcastisch hoowwrr
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar en dan vind ik het ook nog gezellig op FOK!
Ja kut leven. Maar ik ga want wil weer chips eten en dan krijg je een droge bek. En van blowen ook. Meteen maar plasje doen. Moeilijk moeilijk.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar en dan vind ik het ook nog gezellig op FOK!
jezus Amaquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut leven. Maar ik ga want wil weer chips eten en dan krijg je een droge bek. En van blowen ook. Meteen maar plasje doen. Moeilijk moeilijk.
werkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie allemaal voor spannends doen dan dit weekend?
First world problems.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut leven. Maar ik ga want wil weer chips eten en dan krijg je een droge bek. En van blowen ook. Meteen maar plasje doen. Moeilijk moeilijk.
FILMquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Ja zeker als je aan de verkeerde kant zitquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef wollah het volgende:
[..]
Jammer dat de grens 300 km lang is. Wel lastig zoeken zo
Oké oké oké.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
totaal geen first world problems dit hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga actief woningen bezichtigen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
kom je dichterbij mij wonen? Wat liev!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga actief woningen bezichtigen.
Je blowt niet, je hebt geen idee hoe zwaar mijn leven nu is.quote:
we leven ook in zo’n tering groot land Eyquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker als je aan de verkeerde kant zit
[..]
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:38 schreef wollah het volgende:
[..]
kom je dichterbij mij wonen? Wat liev!
Doe er wat aan heyquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:39 schreef wollah het volgende:
[..]
we leven ook in zo’n tering groot land Ey
Ik voel met je meequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je blowt niet, je hebt geen idee hoe zwaar mijn leven nu is.
Nieuw bier pakkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver mn drinken is al een tijdje op maar ik zit zo comfi.
Kijk zo mogen we het horenquote:
Ik ga de 2e kamer in en creeer een enclave waar alleen jij en ik wonenquote:[..]
Doe er wat aan hey
Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen we niet ergens onze eigen republiek stichten??quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:41 schreef wollah het volgende:
[..]
Kijk zo mogen we het horen
[..]
Ik ga de 2e kamer in en creeer een enclave waar alleen jij en ik wonen
Klussen, feestje en psv kijken. En verder kinders vermaken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Beste oplossing welquote:
Pics van je babypoesquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:42 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.
Morgen als in, zaterdag, of zondag?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:42 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja met babypoes op schoot zitten, en morgen ben ik jarig.
Laten we met hooivorken Vlieland bestorm en iedereen wegjagen en dan een groot paleis voor jou en mij bouwen waar jij de koningin bent en ik de koning en de hele dag wijn drinken en FOK!kenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens onze eigen republiek stichten??
Straks afterparty in Ypquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit is jouw feestje vriend. Project X is er niks bij.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:44 schreef wollah het volgende:
[..]
Laten we met hooivorken Vlieland bestorm en iedereen wegjagen en dan een groot paleis voor jou en mij bouwen waar jij de koningin bent en ik de koning en de hele dag wijn drinken en FOK!ken
Nee joh. Moet gewoon weer even zitten met mijn fleece-dekentje.quote:
ik kom eraan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Geen privé sauna in je huis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |