ik krijg het juist altijd warm van smokenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Moet gewoon weer even zitten met mijn fleece-dekentje.
Moet nog nieuwe draaien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
ik krijg het juist altijd warm van smoken
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Nee geintje hoor, ben echt tering lui.
Ramen altijd volledig beslagen zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Geen privé sauna in je huis hebben
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Doorgewinterd smokertje dit hoor. Daar hou ik wel van
In de winter hier wel wat sneller, anders is het écht zo een vrieskist.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die gaat in de winter al zelden aan hier
Ja dan teken ik allemaal mooie vrouwen in het glas en dan ga ik daarop fappenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ramen altijd volledig beslagen zeker.
wat cutequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Babypoes gaat maar niet slapen
Het echte leven.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja dan teken ik allemaal mooie vrouwen in het glas en dan ga ik daarop fappen
Je moet toch wat he. Binnenkort nog vaker want ik ga mijn vriendin dumpen volgende weekquote:
Oooooooommgmgmwfnkwqmqquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Sow. Daar doe je nogal luchtig over.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Je moet toch wat he. Binnenkort nog vaker want ik ga mijn vriendin dumpen volgende week
OMGquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef T-D het volgende:
[..]
Zaterdag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |