quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:25 schreef I. het volgende:
[..]
Zo is 't. Die koppijn krijg ik wel ergens anders van.
112quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heeft mijn buurman nou echt ineens keihard muziek aangezet in zijn huis? Wat een teringdebiel.
dat magquote:
zeer mooi tijdstip welquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heeft mijn buurman nou echt ineens keihard muziek aangezet in zijn huis? Wat een teringdebiel.
Misschien komt ze elke dag uit de kroegquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:30 schreef I. het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw stampt altijd rond 4:00 's nachts door haar woonkamer heen. Blijkbaar loopt ze op stompjes of alleen op d'r hakken, want het dreunt het hele huis door.
Dan moet ze wel van ver komen, geen enkele kroeg hier in deze regio van Friesland is tot zo laat open.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Misschien komt ze elke dag uit de kroeg
Maar dan heb je het ook over Frieslandquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dan moet ze wel van ver komen, geen enkele kroeg hier in deze regio van Friesland is tot zo laat open.
Frieslandquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dan moet ze wel van ver komen, geen enkele kroeg hier in deze regio van Friesland is tot zo laat open.
Ik wist niet eens dat daar kroegen waren johquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over Friesland
Dit dus ookquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar kroegen waren joh
Wat een lamlul johquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ben echt pissig nu want mijn raam zit vlakbij bij zijn woonkamer. En hem erop aanspreken heeft geen nut want hij is 100% dronken en dan is het een ontzettende klootzak. 112 heb ik ook geen zin in, drama dit dat.
Ander land, andere openingstijden hé.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over Friesland
112 is wel echt de meest eenvoudige en effectieve oplossing. Simpel belletje van twee minuten en ze maken er werk van. In het meest gunstige geval.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ben echt pissig nu want mijn raam zit vlakbij bij zijn woonkamer. En hem erop aanspreken heeft geen nut want hij is 100% dronken en dan is het een ontzettende klootzak. 112 heb ik ook geen zin in, drama dit dat.
Hoelang van te voren is visumaanvraag als ik een keer met I. wil chillen?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ander land, andere openingstijden hé.
Man man man.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar kroegen waren joh
Jaartje, gebeurt nog allemaal met de hand hé, en met paard en wagen van het ene naar het andere kantoor.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Hoelang van te voren is visumaanvraag als ik een keer met I. wil chillen?
Zo is't.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:39 schreef wollah het volgende:
[..]
Hey maar dankzij jullie heb ik wel verse melk bij de cornflakes morgen ochtend
Trusten Amaquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo poging doen tot slapen. Slaap lekker lieverds.
Challasquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo poging doen tot slapen. Slaap lekker lieverds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |