Moet je eens voor een kale versie van Android gaan.. Went veel sneller.. Google Pixel / Nexus, of Oneplus. Motorola heeft meestal ook wel een vrij neutrale Android versie. Allemaal veel praktischer in gebruik als je niet van veel rare fratsen houdt.quote:
Qua posts bedoel je of hier in het spel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Moentje heeft nu wel een mooie score
Drieperdepiep ook wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Moentje heeft nu wel een mooie score
Spel, 1616quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Qua posts bedoel je of hier in het spel?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
En aangezien ik toch moentje niet voorbij ga, kan je jezelf bolken moentje en deze score houden
Ja iets van 800 heb ik nuquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt de 1000 binnen bereik.
Al een tijdje geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
hey er is een waarschuwing bij gekomen dit gaat niet goed zo![]()
Përshëndetje të përzemërta Flip.
Die is er al ruim een weekquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Weekje terug.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Blossom Bubbles and Buttercupquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
power pufffff
კეთილი სურვილებით Flip.
quote:
quote:
Ah okéquote:
Turks brood, jonge kaas, Turkse worst, plakjes tomaat, en aioli.quote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:32 schreef I. het volgende:
[..]
Turks brood, jonge kaas, Turkse worst, plakjes tomaat, en aioli.
Kwam het net toevallig tegen.
https://outmijnkeuken.nl/2017/04/11/turkse-tosti/
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ziet er zeker lekker uit.Turkse tosti.
ziet er wel lekker uitquote:
wat voor?quote:
dat zegt niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ziet er wel lekker uit
親切的問候 Flip.
vaak wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat voor?
Srdačni pozdravi Flip.
Ozithobayo Flip.quote:
Big american texasquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat voor?
Srdačni pozdravi Flip.
ah lekkerquote:
Ja je moet er eigenlijk bij vermelden wat voor pizza je hebt gegeten of zal etenquote:
California. Met tonijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Er lag ook een met vis....maar toch maar niet
zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja je moet er eigenlijk bij vermelden wat voor pizza je hebt gegeten of zal eten
Anders krijg je die vraag toch
Aaah chipsquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:40 schreef I. het volgende:
[..]
Is ook wel weer eens lekkerMaar heb ook wel erg zin in een frikandel speciaal xxl
Die zag ik laatst ook jaquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaah chipsdat wilde ik eerst zeggen
Maar dan xl
zekerquote:
later monetjuhquote:
Het was een redelijk cryptisch geheel idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zeker
wel aardig lastig damn![]()
of je moet je er lang in vastbijten
Salutări calde Flip.
zou wel teleurstellend zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:10 schreef Flippiee het volgende:
Jongens wat nou als ik valsspeel en het topic even sluit. Hoe haal ik dev anders in
gewoon doen, hoe denk je dat ik altijd won?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:10 schreef Flippiee het volgende:
Jongens wat nou als ik valsspeel en het topic even sluit. Hoe haal ik dev anders in
Ja maar jouw momenten waren nog enigszins logisch getimed ('s nachts?)quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon doen, hoe denk je dat ik altijd won?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon doen, hoe denk je dat ik altijd won?
deze reeks is een tijdje op slot geweest en toen heeft meneer dus gewoon doodleuk doorgepostquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar jouw momenten waren nog enigszins logisch getimed ('s nachts?)
Ja, ik haalde mijn punten binnen tussen 4 en 7. Toen lag iedereen te slapen. En er was nog geen I.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar jouw momenten waren nog enigszins logisch getimed ('s nachts?)
Ik zie dus al waar het probleem zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik haalde mijn punten binnen tussen 4 en 7. Toen lag iedereen te slapen. En er was nog geen I.
Hmmm Dan moet ik ook maar een blauw kleurtje krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik haalde mijn punten binnen tussen 4 en 7. Toen lag iedereen te slapen. En er was nog geen I.
paar minuten onder water blijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmmm Dan moet ik ook maar een blauw kleurtje krijgen.
Dat gaat niet werken. Ik heb te veel vet en ga daardoor drijvenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
paar minuten onder water blijven.
je zusje drijft ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Ik heb te veel vet en ga daardoor drijven
Vervelend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben ik idd nog steeds teleurgesteld over.
heyquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zo eindelijk beetje normaal weer (zover dat kan) 😎
straksquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je al een biertje? Of nog ff wachten
Was je niet normaal dan chick? 😱quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zo eindelijk beetje normaal weer (zover dat kan) 😎
welke vrouw wel 👻quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was je niet normaal dan chick? 😱
mooi tijdstip.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als alles volgens schema verloopt trek ik om 21.00 de eerste open
ahh nog ff geduld 👏quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als alles volgens schema verloopt trek ik om 21.00 de eerste open
Ah mannen, dat zegt genoeg 😄quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Helamaal gek gemaakt door die mannen 👻
Welke mannen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Helamaal gek gemaakt door die mannen 👻
I knowquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij snapt datgot your back 🙏🕺🏿
allemaal! Nee even serieus heb het licht gezien dacht opeens sommige zijn wel heel leukquote:
Zo laat pas ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik net mijn avondeten op
Vertel....quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
allemaal! Nee even serieus heb het licht gezien dacht opeens sommige zijn wel heel leuk
Kort verhaal en ook heel informatief.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is wat ik wou vertellen
gewoon een feitquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kort verhaal en ook heel informatief.
is toch niet raar wat ik zegquote:
Ah oké ik dacht dat ze eenlingen zochten die dat even zelf konden opknappen, weet je eigenlijk wat de gene die het opgelost hadden hebben gekregen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
Het was een redelijk cryptisch geheel idd.Helemaal met die posters in verschillende landen.
Maar er is ook een hele groep mee bezig geweest om dat te ontrafelen zag ik.
Die zijn er zeker. Helaas niet in mijn directe omgeving.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is toch niet raar wat ik zeger zijn toch ook leuke vrouwen?
helaas.. kan altijd nog veranderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die zijn er zeker. Helaas niet in mijn directe omgeving.
Die AIVD puzzels zijn best leuk maar inderdaad het kan zo lang duren voordat je het oplost/verder komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké ik dacht dat ze eenlingen zochten die dat even zelf konden opknappen, weet je eigenlijk wat de gene die het opgelost hadden hebben gekregen?
Soms heb je ook die AIVD kerstpuzzels daar ben ik ook slecht in, los er een enkele op en dan heeft het wel weer lang genoeg geduurd. .
Vriendelike groete Flip.
Ik wil er zelfs voor verhuizen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
helaas.. kan altijd nog veranderen
Ja precies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die AIVD puzzels zijn best leuk maar inderdaad het kan zo lang duren voordat je het oplost/verder komt.
zit je in een dorpse omgeving?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In deze omgeving wonen weinig echt vrouwelijke vrouwen.
Heeeeeeel dorps.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zit je in een dorpse omgeving?
Nee, ik ben hier 2 jaar geleden komen wonenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je altijd daar gewoond of dat niet?
ohh dan is het lastig ja.. en ook als je ouder word in welke setting is er kans dat je een leuk iemand ontmoet meestal via via toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier 2 jaar geleden komen wonen
Op avondjes uit lukt dat best goed. Maar dan ga ik wel even naar de steden in de regio.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohh dan is het lastig ja.. en ook als je ouder word in welke setting is er kans dat je een leuk iemand ontmoet meestal via via toch?
True that, en als je het echt echt echt! Wil dan komen de leuke vrouwen op je padquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op avondjes uit lukt dat best goed. Maar dan ga ik wel even naar de steden in de regio.
En daarnaast is er natuurlijk Fok!
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
True that, en als je het echt echt echt! Wil dan komen de leuke vrouwen op je pad
Uiteindelijk zijn er maar een paar geweest die de laatste paar stappen hebben kunnen oplossen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké ik dacht dat ze eenlingen zochten die dat even zelf konden opknappen, weet je eigenlijk wat de gene die het opgelost hadden hebben gekregen?
Soms heb je ook die AIVD kerstpuzzels daar ben ik ook slecht in, los er een enkele op en dan heeft het wel weer lang genoeg geduurd. .
Vriendelike groete Flip.
Gaaf wel zulke mysterieuze dingen altijd (zolang niet psycho of zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:01 schreef I. het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er maar een paar geweest die de laatste paar stappen hebben kunnen oplossen ja.Geen idee wat ze hebben gekregen nee.
Daar loopt ook altijd een reeks voor hier op FOK!Die AIVD kerstpuzzel. Is ook bijna niet te doen idd.
We mochten niet alleen smileys posten. Posts moesten ook inhoud bevattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]____!!!!!!!!!!!!!!!
jij met je "inhoud"
elke keer zelfde plaatsen wordt ook niet gezien als inhoud...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
We mochten niet alleen smileys posten. Posts moesten ook inhoud bevatten
Ik blijf erom grinnikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
We mochten niet alleen smileys posten. Posts moesten ook inhoud bevatten
Zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gaaf wel zulke mysterieuze dingen altijd (zolang niet psycho of zo).
Atenciosamente Flip.
die stond er toch al heel lang in?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
nootjes UI staat nog steeds niet in OP
sta er ook niet inquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die stond er toch al heel lang in?![]()
З повагою Flip.
nopequote:
nadat alles weg was nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die stond er toch al heel lang in?![]()
З повагою Flip.
ah moet je even aan haags vragen als die niet mobiel zit en anderes even wachten tot I weer lapo heeftquote:
idd, dat wordt stokslagenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:08 schreef Homijn het volgende:
Geen inhoudelijke post? Schandalig gewoon.
ah okéquote:
Haags is er 00:00 pas weer. Je kan het beter aan Flippiee vragen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah moet je even aan haags vragen als die niet mobiel zit en anderes even wachten tot I weer lapo heeft
கைண்ட் குறித்து Flip.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voorlopig heb wel al een echtgenote hier in het topic. Dat was een goed begin.
ah ja die kan dat altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:12 schreef I. het volgende:
[..]
Haags is er 00:00 pas weer. Je kan het beter aan Flippiee vragen.
Het schijnt de toekomst te zijn. Ik heb dus nog hoop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]dat is zelfs next level relatie
Met stokslagen zal die de komende maanden niet vergeten en dan kan jij nog enigszins puntjes pakkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een ban voor de komende 3 uur en 47 minuten
Tijdje niet meer gezien al inderdaadquote:
ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Wie wordt de winnaar van September
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik hoorde dat we Homijn moesten blokken?
hoorde het ook maarquote:
moet niet, maar mag je doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van mij mag dat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
kijk nu dat dark web en iets over wk kampioenen maar verveelt een beetje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee sorry. Ik moet van de week ook eens kijken naar een nieuwe serie.
ga ik kijken als het seizoen van you better call saul over is.quote:
Ik heb nog 5 afleveringen van Scrubs te kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kijk nu dat dark web en iets over wk kampioenen maar verveelt een beetje.
in sherlock zijn ze gay toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:27 schreef I. het volgende:
[..]
Fargo? Suits? Better call Saul? Shooter? Sherlock?
Ook niet een beetje?quote:
Nope. Martin Freeman (die gast uit Fargo) die Watson speelt, heeft daar gewoon een vrouw. En Sherlock zelf is gewoon een beetje gek, maar heeft ook af en toe gewoon een relatie met een vrouw.quote:
is met andere personages toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:31 schreef aloa het volgende:
Ik wacht op het vervolg van once upon a time.
Of is dat er ondertussen al
Heeft nu 7 seizoenen, weet niet waar jij bent afgehaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:31 schreef aloa het volgende:
Ik ben gestopt met kijken toen dat meisje het sprookjesboek kreeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:31 schreef aloa het volgende:
Daar hield het op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken toen dat meisje het sprookjesboek kreeg.
Niet zo heel groot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef HPLC het volgende:
hoe groot is de kans dat ik de 19de plek verspeel?
niet grootquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef HPLC het volgende:
op deze manier niet grootquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef HPLC het volgende:
Ik dacht dat er al een vervolg op gemaakt was maar had er nog niet naar gezocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar hield het op.
Ben wel benieuwd naar het vervolg.
Zeker, zeker. Daarom heet Mycroft nu Mycroft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
sherlock was toch een fok functie?
vervolg is er wel, maar was nog niet op netflixquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al een vervolg op gemaakt was maar had er nog niet naar gezocht.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
sherlock was toch een fok functie?
Ok hoe heet die dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:37 schreef aloa het volgende:
[..]
vervolg is er wel, maar was nog niet op netflix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |