gewoon een feitquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kort verhaal en ook heel informatief.
is toch niet raar wat ik zegquote:
Ah oké ik dacht dat ze eenlingen zochten die dat even zelf konden opknappen, weet je eigenlijk wat de gene die het opgelost hadden hebben gekregen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
Het was een redelijk cryptisch geheel idd.Helemaal met die posters in verschillende landen.
Maar er is ook een hele groep mee bezig geweest om dat te ontrafelen zag ik.
Die zijn er zeker. Helaas niet in mijn directe omgeving.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is toch niet raar wat ik zeger zijn toch ook leuke vrouwen?
helaas.. kan altijd nog veranderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die zijn er zeker. Helaas niet in mijn directe omgeving.
Die AIVD puzzels zijn best leuk maar inderdaad het kan zo lang duren voordat je het oplost/verder komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké ik dacht dat ze eenlingen zochten die dat even zelf konden opknappen, weet je eigenlijk wat de gene die het opgelost hadden hebben gekregen?
Soms heb je ook die AIVD kerstpuzzels daar ben ik ook slecht in, los er een enkele op en dan heeft het wel weer lang genoeg geduurd. .
Vriendelike groete Flip.
Ik wil er zelfs voor verhuizen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
helaas.. kan altijd nog veranderen
Ja precies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die AIVD puzzels zijn best leuk maar inderdaad het kan zo lang duren voordat je het oplost/verder komt.
zit je in een dorpse omgeving?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In deze omgeving wonen weinig echt vrouwelijke vrouwen.
Heeeeeeel dorps.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zit je in een dorpse omgeving?
Nee, ik ben hier 2 jaar geleden komen wonenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je altijd daar gewoond of dat niet?
ohh dan is het lastig ja.. en ook als je ouder word in welke setting is er kans dat je een leuk iemand ontmoet meestal via via toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier 2 jaar geleden komen wonen
Op avondjes uit lukt dat best goed. Maar dan ga ik wel even naar de steden in de regio.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohh dan is het lastig ja.. en ook als je ouder word in welke setting is er kans dat je een leuk iemand ontmoet meestal via via toch?
True that, en als je het echt echt echt! Wil dan komen de leuke vrouwen op je padquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op avondjes uit lukt dat best goed. Maar dan ga ik wel even naar de steden in de regio.
En daarnaast is er natuurlijk Fok!
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
True that, en als je het echt echt echt! Wil dan komen de leuke vrouwen op je pad
Uiteindelijk zijn er maar een paar geweest die de laatste paar stappen hebben kunnen oplossen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké ik dacht dat ze eenlingen zochten die dat even zelf konden opknappen, weet je eigenlijk wat de gene die het opgelost hadden hebben gekregen?
Soms heb je ook die AIVD kerstpuzzels daar ben ik ook slecht in, los er een enkele op en dan heeft het wel weer lang genoeg geduurd. .
Vriendelike groete Flip.
Gaaf wel zulke mysterieuze dingen altijd (zolang niet psycho of zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:01 schreef I. het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er maar een paar geweest die de laatste paar stappen hebben kunnen oplossen ja.Geen idee wat ze hebben gekregen nee.
Daar loopt ook altijd een reeks voor hier op FOK!Die AIVD kerstpuzzel. Is ook bijna niet te doen idd.
We mochten niet alleen smileys posten. Posts moesten ook inhoud bevattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]____!!!!!!!!!!!!!!!
jij met je "inhoud"
elke keer zelfde plaatsen wordt ook niet gezien als inhoud...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
We mochten niet alleen smileys posten. Posts moesten ook inhoud bevatten
Ik blijf erom grinnikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
We mochten niet alleen smileys posten. Posts moesten ook inhoud bevatten
Zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gaaf wel zulke mysterieuze dingen altijd (zolang niet psycho of zo).
Atenciosamente Flip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |