Het was een redelijk cryptisch geheel idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zeker
wel aardig lastig damn![]()
of je moet je er lang in vastbijten
Salutări calde Flip.
zou wel teleurstellend zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:10 schreef Flippiee het volgende:
Jongens wat nou als ik valsspeel en het topic even sluit. Hoe haal ik dev anders in
gewoon doen, hoe denk je dat ik altijd won?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:10 schreef Flippiee het volgende:
Jongens wat nou als ik valsspeel en het topic even sluit. Hoe haal ik dev anders in
Ja maar jouw momenten waren nog enigszins logisch getimed ('s nachts?)quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon doen, hoe denk je dat ik altijd won?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon doen, hoe denk je dat ik altijd won?
deze reeks is een tijdje op slot geweest en toen heeft meneer dus gewoon doodleuk doorgepostquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar jouw momenten waren nog enigszins logisch getimed ('s nachts?)
Ja, ik haalde mijn punten binnen tussen 4 en 7. Toen lag iedereen te slapen. En er was nog geen I.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar jouw momenten waren nog enigszins logisch getimed ('s nachts?)
Ik zie dus al waar het probleem zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik haalde mijn punten binnen tussen 4 en 7. Toen lag iedereen te slapen. En er was nog geen I.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |