in sherlock zijn ze gay toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:27 schreef I. het volgende:
[..]
Fargo? Suits? Better call Saul? Shooter? Sherlock?
Ook niet een beetje?quote:
Nope. Martin Freeman (die gast uit Fargo) die Watson speelt, heeft daar gewoon een vrouw. En Sherlock zelf is gewoon een beetje gek, maar heeft ook af en toe gewoon een relatie met een vrouw.quote:
is met andere personages toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:31 schreef aloa het volgende:
Ik wacht op het vervolg van once upon a time.
Of is dat er ondertussen al
Heeft nu 7 seizoenen, weet niet waar jij bent afgehaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:31 schreef aloa het volgende:
Ik ben gestopt met kijken toen dat meisje het sprookjesboek kreeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:31 schreef aloa het volgende:
Daar hield het op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken toen dat meisje het sprookjesboek kreeg.
Niet zo heel groot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef HPLC het volgende:
hoe groot is de kans dat ik de 19de plek verspeel?
niet grootquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef HPLC het volgende:
op deze manier niet grootquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef HPLC het volgende:
Ik dacht dat er al een vervolg op gemaakt was maar had er nog niet naar gezocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar hield het op.
Ben wel benieuwd naar het vervolg.
Zeker, zeker. Daarom heet Mycroft nu Mycroft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
sherlock was toch een fok functie?
vervolg is er wel, maar was nog niet op netflixquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al een vervolg op gemaakt was maar had er nog niet naar gezocht.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
sherlock was toch een fok functie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |