abonnement Unibet Coolblue
pi_181591052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De eerste shot is tussen 6-9 weken en rond 12 weken gaan baby's naar het kdv? Dood ligt om de hoek op scholen en kinderdagverblijven door de niet-gevaccineerden een groot gevaar voor de maatschappij die lui oftewel de dalits van het westen. Ik begrijp dan niet zo goed waarom je dan nog laat vaccineren als dit risico er is. Wat mij betreft kunnen ze hun rotzooi houden, het spekken van BP die lachen zich dood om de sheeps.
Weet je überhaupt wel waar wanneer voor wordt gevaccineerd?
BMR is pas met 14 maanden. En waarom nog laten vaccineren? Om nog niet ingeënte kinderen te beschermen. Of wil jij door jouw overtuiging je eigen en andermans kind aan ernstige ziekten blootstellen. Dankzij de hoge vaccinatiegraad gaat het hier redelijk goed.
pi_181591211
Sommige mensen zouden echt nooit kinderen moeten krijgen :N
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:48:30 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181591602
Ik zou mijn kinderen wel laten vaccineren. Maar ik wil wel dat dit een keuze blijft.

Ik ben geen fan van nog meer persoonlijke vrijheden afpakken. De VVD mag daar misschien erg op geilen, maar ik niet. Ik probeer 1984 en The Matrix op afstand te houden, maar blijkbaar hebben veel mensen geen moeite met die scenario's.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:52:36 #104
74056 crew  ToT
pi_181591675
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De eerste shot is tussen 6-9 weken en rond 12 weken gaan baby's naar het kdv? Dood ligt om de hoek op scholen en kinderdagverblijven door de niet-gevaccineerden een groot gevaar voor de maatschappij die lui oftewel de dalits van het westen. Ik begrijp dan niet zo goed waarom je dan nog laat vaccineren als dit risico er is. Wat mij betreft kunnen ze hun rotzooi houden, het spekken van BP die lachen zich dood om de sheeps.
Dus jij hebt zoiets van: "Omdat niet iedereen zich laat vaccineren kun je het net zo goed niet doen omdat het dan toch geen nut heeft"?
En hoezo is het rotzooi, als het al jarenlang zeer goed geholpen heeft om polio en andere rottige ziektes hier weg te krijgen en weg te houden?
pi_181591683
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zoontje van een vriend van me was een maand of drie toen hij overleed aan kinkhoest in combinatie met een virusinfectie. Dat zijn natuurlijk hele zeldzame gevallen, maar het komt helaas nog wel degelijk voor in Nederland. Het schijnt dat je je als moeder kunt laten inenten tegen kinkhoest zodat de baby ook al enige resistentie heeft.
Weet je dit zeker? Ik weet dat men nu aan cocooning doet in Nederland. Doordat het kinkhoest vaccin geen blijvende immuniteit geeft zijn veel volwassenen en oudere kinderen gewoon vatbaar, ze zullen er niet echt ziek van worden, maar kunnen wel de ziekte verspreiden. Door ouders en directe familie van babies weer te vaccineren sluit je de meest waarschijnlijke besmettingsroute af. Er is mogelijk wel wat overgebrachte immuniteit via moedermelk, maar meer onderzoek lijkt daar nog nodig.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:53:11 #106
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_181591687
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:02 schreef Unlucky1 het volgende:
Oja. Wakefield stelt ook. Dat het ook en combinatie is van meerdere virussen tegelijk. Dat komt in de realiteit namelijk niet voor. Bof, mazelen, pokken in één. Hiermee belast je zoals ik eerder al aangaf, het immuunsysteem van een kind aanzienlijk. Bof vaccin blijkt nieteens te werken. En CDC is door de FDA hierom naar de rechter gesleept.

Wat ik probeer te zeggen Kimosabesan, is dat Big Oharma je kind gebruikt voor de Monay.
Volgens mij heb jij een verkeerde vaccinatie gehad...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_181592066
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik lees hier veel posts over het CDC en Amerikaanse vaccins. Gebruiken we in Nederland precies hetzelfde vaccin?
Het is wel opmerkelijk dat het BNW geleuter vrijwel altijd uit de VS komt. :D

We zien dat bijvoorbeeld ook in het platte aarde topic. Nederlandse wetenschapssceptici, die somehow alleen maar met Amerikaanse bronnen voor hun ideeën komen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181592143
Als partner van een kinderverpleegkundige die regelmatig bijv. via kinderen van asielzoekers de meest exotische ziektebeelden ziet voorbij komen ben ik een groot voorstander van vaccineren.

Het sterftecijfer van kinderen die sterven na een vaccinatie is vele male lager dan het aantal kinderen wat zal sterven bij een uitbraak van de ziekte waartegen we vaccineren.

Een zeer groot gedeelte van de kinderen die sterven na een vaccinatie hebben een onderliggend gezondheidsprobleem dat op een ander moment ook had opgespeeld.

Er is geen medisch verband tussen vaccinatie en autisme.
pi_181593529
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:20 schreef spiritusbus het volgende:
Sommige mensen zouden echt nooit kinderen moeten krijgen :N
De kerels krijgen ze al niet, wat wil je nog meer.
pi_181593584
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:48 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zou mijn kinderen wel laten vaccineren. Maar ik wil wel dat dit een keuze blijft.

Ik ben geen fan van nog meer persoonlijke vrijheden afpakken. De VVD mag daar misschien erg op geilen, maar ik niet. Ik probeer 1984 en The Matrix op afstand te houden, maar blijkbaar hebben veel mensen geen moeite met die scenario's.
Ik ook niet echter heb maar 1 persoon in the familie met een klomp voet, het had veel erger kunnen zijn, die persoon is inmiddels 67 jr oud, klompvoet door polio, dus het was voorheen ook.

Verplicht riekt mij naar 40 tot 45.
pi_181594151
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:48 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zou mijn kinderen wel laten vaccineren. Maar ik wil wel dat dit een keuze blijft.

Ik ben geen fan van nog meer persoonlijke vrijheden afpakken. De VVD mag daar misschien erg op geilen, maar ik niet. Ik probeer 1984 en The Matrix op afstand te houden, maar blijkbaar hebben veel mensen geen moeite met die scenario's.
Vrijheid gaat w.m.b tot waar je andere mensen om je heen kunt schaden. Willen participeren in een stabiele samenleving komt nu eenmaal met vrijheidsbeperking.

Je sluit trouwens af met een klassieke drogreden, waarin je een situatie tot in het extreme doortrekt. Ik zal em nog even voor je verder trekken: "blijkbaar hebben veel mensen geen moeite met nazi-achtige scenario's waarin bepaalde rassen verplicht worden gesteriliseerd te worden."

Zo, hebben we die Godwin ook weer gehad :7
-
pi_181594210
Overigens, ik zie zo veel gezonde gebitten om me heen en bovendien is dat van mij zo goed, dat het me volstrekt onnodig lijkt om ooit nog es te moeten tandenpoetsen. En Richard Feynman was het, als een bekend tandenpoets-scepticus, met me eens! :7
-
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:55:12 #113
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181594238
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:51 schreef Haushofer het volgende:
Vrijheid gaat w.m.b tot waar je andere mensen om je heen kunt schaden. Willen participeren in een stabiele samenleving komt nu eenmaal met vrijheidsbeperking.
Met die redenatie krijg je natuurlijk "Matrix achtige" toestanden. Vrijheid weg voor veiligheid.
Ik verzet me daar fel tegen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181594334
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Met die redenatie krijg je natuurlijk "Matrix achtige" toestanden. Vrijheid weg voor veiligheid.
Ik verzet me daar fel tegen.
Nee, dat is grote nonsens. Dit principe wordt in veel gevallen al gehandhaafd, en ik zie nog niet de doemscenario's om me heen die jij voorspelt. Jouw vrijheid wordt op heel veel manieren ingeperkt, en van veel van die inperkingen ben je je niet eens bewust.

Zo wordt onze vrijheid ingeperkt door het niet naakt op straat mogen lopen. Ik mag niet met een wapen rondlopen op straat. Ik mag geen bommen maken in mijn eigen huis. Ik mag geen drugslab beginnen. Etc.etc.etc.

Je moet per geval bekijken in hoeverre de vrijheid wordt ingeperkt, en dit afzetten tegen het maatschappelijk belang. Dat blijft natuurlijk altijd een delicate kwestie, maar als je tegen verplichte vaccinatie bent puur op basis van doemscenario's, dan laat je je leiden door irratioenele angst.
-
pi_181594371
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Met die redenatie krijg je natuurlijk "Matrix achtige" toestanden. Vrijheid weg voor veiligheid.
Ik verzet me daar fel tegen.
Je redenering slaat nergens op. Als jij het beschermen van de volksgezondheid als Matrix achtige toestanden ziet kun je net zo goed alle regels opdoeken.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:00:23 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181594373
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:58 schreef Haushofer het volgende:
en ik zie nog niet de doemscenario's om me heen die jij voorspelt.
Inderdaad. Nog niet.
Dit gaat dan ook met babystapjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:02:11 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_181594422
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad. Nog niet.
Dit gaat dan ook met babystapjes.
100+ jaar aan babystapjes?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_181594441
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad. Nog niet.
Dit gaat dan ook met babystapjes.
Je bent neem ik aan ook tegen verkeersregels? Gewoon met 120 door de bebouwde kom raggen. Ja toch? Rood licht? Fuck rood licht.
pi_181594452
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

100+ jaar aan babystapjes?
Vrij reizen voor alle Eu burgers!
Binnen de EU.
pi_181594454
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:00 schreef Harvest89 het volgende:
Inderdaad. Nog niet.
Dit gaat dan ook met babystapjes.
Christelijke eindtijdvoorspellers doen hetzelfde: hun claims onfalsificeerbaar maken en vervolgens onderbuikgevoelens laten spreken.

Open je ff een topic als het zover is?
-
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:04:24 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_181594480
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vrij reizen voor alle Eu burgers!
Binnen de EU.
?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_181594503
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

?
Men kan hier willen veranderen wat men wil, als dan mag men het voor heel de EU doen!
Zo niet denk ik dat het gedoemd is te mislukken.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:06:16 #123
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181594518
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:00 schreef spiritusbus het volgende:
Als jij het beschermen van de volksgezondheid als Matrix achtige toestanden ziet kun je net zo goed alle regels opdoeken.
Oke hier een ander scenario.

Voor het beschermen van de volksgezondheid moet iedereen verplicht in een grote hamsterbal gaan zitten. Zo kunnen we elkaar niet meer aansteken met allerlei enge ziektes. Iedereen die hier tegen is vanwege vrijheidsbeperking, is dus tegen een veilige en stabiele samenleving, en moet gestraft worden. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181594537
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke hier een ander scenario.

Voor het beschermen van de volksgezondheid moet iedereen verplicht in een grote hamsterbal gaan zitten. Zo kunnen we elkaar niet meer aansteken met allerlei enge ziektes. Iedereen die hier tegen is vanwege vrijheidsbeperking, is dus tegen een veilige en stabiele samenleving, en moet gestraft worden. :)
En hoe zit het met de zooi die ze/men van andere planeten mee naar de aarde nemen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2018 12:11:22 ]
pi_181594545
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke hier een ander scenario.

Voor het beschermen van de volksgezondheid moet iedereen verplicht in een grote hamsterbal gaan zitten. Zo kunnen we elkaar niet meer aansteken met allerlei enge ziektes. Iedereen die hier tegen is vanwege vrijheidsbeperking, is dus tegen een veilige en stabiele samenleving, en moet gestraft worden. :)
Het zegt eigenlijk al genoeg dat je je eigen standpunt alleen kunt verdedigen met een ridicuul voorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2018 12:08:48 ]
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:09:17 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_181594583
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke hier een ander scenario.

Voor het beschermen van de volksgezondheid moet iedereen verplicht in een grote hamsterbal gaan zitten. Zo kunnen we elkaar niet meer aansteken met allerlei enge ziektes. Iedereen die hier tegen is vanwege vrijheidsbeperking, is dus tegen een veilige en stabiele samenleving, en moet gestraft worden. :)
En daarom is het een afweging...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:11:24 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181594621
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:06 schreef Harvest89 het volgende:

Oke hier een ander scenario.

Voor het beschermen van de volksgezondheid moet iedereen verplicht in een grote hamsterbal gaan zitten. Zo kunnen we elkaar niet meer aansteken met allerlei enge ziektes. Iedereen die hier tegen is vanwege vrijheidsbeperking, is dus tegen een veilige en stabiele samenleving, en moet gestraft worden. :)
De betere beargumentatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:11:28 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181594622
Stel dat we in de toekomst zelfrijdende auto's hebben. En dat we dus allemaal verplicht zijn om deze auto's automatisch te laten rijden. Zelf rijden mag niet want een computer rijdt natuurlijk veel beter dan een mens. Iemand die toch zelf gaat rijden brengt dan de veiligheid van de samenleving in gevaar, want de kans op ongelukken is dan groter.

Het is deze soort automatisering waar ik echt van moet kotsen. Alsof we robotjes zijn. Wat een nachtmerrie.

Ook weer met deze vaccinatie. Laat mij gewoon zelf kiezen
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:15:19 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181594707
Het wordt er nog niet beter op, qua argumentatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181594736
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:11 schreef Harvest89 het volgende:

Ook weer met deze vaccinatie. Laat mij gewoon zelf kiezen
Juist echter wel een kanttekening dan dring ook geen opvang je kind op daar het evt een risico kan vormen voor de rest van de kinderen!
Zorg er dan ook voor dat, als het zo zou zijn, je kind geen anderen kan besmetten!
pi_181594761
Doodgemakkelijk dus kiest men voor het een dan ook het ander niet!
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:21:48 #132
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181594830
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Juist echter wel een kanttekening dan dring ook geen opvang je kind op daar het evt een risico kan vormen voor de rest van de kinderen!
Zorg er dan ook voor dat, als het zo zou zijn, je kind geen anderen kan besmetten!
Ben jij een Engelsman of Amerikaan of zo?
Niet lullig bedoelt maar je verwisselt alle woorden in een zin. Je reacties lijken op de inhoud van een puzzelboek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181594854
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ben jij een Engelsman of Amerikaan of zo?
Niet lullig bedoelt maar je verwisselt alle woorden in een zin. Je reacties lijken op de inhoud van een puzzelboek.
Jij kunt er iets uit opmaken, daar ik het uit je reactie uitmaak, pijnlijk he?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:29:53 #134
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181595023
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:15 schreef Copycat het volgende:
Het wordt er nog niet beter op, qua argumentatie.
Oke dan meis. :')

Feit is dat steeds meer vrijheden en persoonlijke keuzes worden afgepakt, in de naam van veiligheid.
Dat wordt steeds erger. En wat we nu in deze tijd als extreme vrijheidsbeperking zullen zien, zou wel eens over een pakweg 20/30/50 jaar door de samenleving als compleet normaal worden gezien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:31:55 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181595063
Je aluhoedje zit een beetje strak, knul.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181595069
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke dan meis. :')

Feit is dat steeds meer vrijheden en persoonlijke keuzes worden afgepakt, in de naam van veiligheid.
Dat wordt steeds erger. En wat we nu in deze tijd als extreme vrijheidsbeperking zullen zien, zou wel eens over een pakweg 20/30/50 jaar door de samenleving als compleet normaal worden gezien.
En het had naar mijn mening al 70 jr eerder kunnen komen.

Is het niet al wat die idioot toen wou?
Had men hem door laten rennen had ik dat al gehad, wist ik dus niet beter?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2018 12:33:45 ]
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:37:11 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181595185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:32 schreef john2406 het volgende:
Is het niet al wat die idioot toen wou?
Had men hem door laten rennen had ik dat al gehad, wist ik dus niet beter?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181595251
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke dan meis. :')

Feit is dat steeds meer vrijheden en persoonlijke keuzes worden afgepakt, in de naam van veiligheid.
Dat wordt steeds erger. En wat we nu in deze tijd als extreme vrijheidsbeperking zullen zien, zou wel eens over een pakweg 20/30/50 jaar door de samenleving als compleet normaal worden gezien.
Ik heb nog steeds geen aannemelijk verhaal gehoord waaruit blijkt dat er steeds meer persoonlijke vrijheden worden afgepakt. Oh ja, zogenaamde persoonlijke vrijheden waarmee je anderen tot last bent tellen niet mee.
pi_181595305
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:40 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen aannemelijk verhaal gehoord waaruit blijkt dat er steeds meer persoonlijke vrijheden worden afgepakt. Oh ja, zogenaamde persoonlijke vrijheden waarmee je anderen tot last bent tellen niet mee.
Ik dacht dat mijn oplossing de beste is/was, niet ingeent dan ook geen creche of ander iets, of die welke niet, samen op 1 creche, desnoods in een uiterste achterhoek.
Natuurlijk ook voor de rest van de opleidingen, denk echter dat het niet mag, maar wie ben ik?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2018 12:44:37 ]
pi_181595328
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik dacht dat mijn oplossing de beste is/was, niet ingeent dan ook geen creche of ander iets, of die welke niet, samen op 1 creche, desnoods in een uiterste achterhoek.
Natuurlijk ook voor dat rest van de opleidingen, denk echter dat het niet mag, maar wie ben ik?
Probeer het eens in het Nederlands.
pi_181595540
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:53 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

Weet je dit zeker? Ik weet dat men nu aan cocooning doet in Nederland. Doordat het kinkhoest vaccin geen blijvende immuniteit geeft zijn veel volwassenen en oudere kinderen gewoon vatbaar, ze zullen er niet echt ziek van worden, maar kunnen wel de ziekte verspreiden. Door ouders en directe familie van babies weer te vaccineren sluit je de meest waarschijnlijke besmettingsroute af. Er is mogelijk wel wat overgebrachte immuniteit via moedermelk, maar meer onderzoek lijkt daar nog nodig.
Ik weet dit natuurlijk niet zeker, ik weet dat het aangegeven is door de artsen destijds en dat zijn zwangere zus nog specifiek een vaccinatie heeft genomen voor de zekerheid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:11:28 #142
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181595883
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:29 schreef Harvest89 het volgende:

Dat wordt steeds erger. En wat we nu in deze tijd als extreme vrijheidsbeperking zullen zien, zou wel eens over een pakweg 20/30/50 jaar door de samenleving als compleet normaal worden gezien.
Ja? En?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181596153
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:11 schreef Harvest89 het volgende:
Stel dat we in de toekomst zelfrijdende auto's hebben. En dat we dus allemaal verplicht zijn om deze auto's automatisch te laten rijden. Zelf rijden mag niet want een computer rijdt natuurlijk veel beter dan een mens. Iemand die toch zelf gaat rijden brengt dan de veiligheid van de samenleving in gevaar, want de kans op ongelukken is dan groter.

Het is deze soort automatisering waar ik echt van moet kotsen. Alsof we robotjes zijn. Wat een nachtmerrie.

Ook weer met deze vaccinatie. Laat mij gewoon zelf kiezen
Het lijkt je vooral erg omdat je redeneert vanuit je eigen context. In de jaren '70 zijn er vele maatregelen getroffen om het grote aantal verkeersslachtoffers terug te brengen, met resultaat. Zijn zaken als het verplichten van een gordel en meer en strengere maatregelen en handhaving van alcohol achter het stuur, (naleving) van maximumsnelheden en ga zo maar door vreselijke vrijheidsinperking omdat je niet meer met je zatte harses op de openbare weg mag rondscheuren? Lijkt me niet.
Als over een jaar of 40 wellicht recreatief rijden is verbannen naar circuits, dan is dat waarschijnlijk gewoon heel normaal en vraagt men zich af hoe er vroeger in vredesnaam werd toegestaan dat er zoveel brokken werden gemaakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:40:00 #144
1234 HiZ
Istanbullu
pi_181596491
Met een bepaald type mensen is gewoon geen discussie mogelijk; die zoeken gewoon feiten bij hun overtuiging, en alles wat er niet bij past is verdachte manipulatie.

Dat leer je bijvoorbeeld door 20 jaar te discussiëren met Britten over de EU.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:48:42 #145
62913 Blik
The one and Only!
pi_181596677
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het lijkt je vooral erg omdat je redeneert vanuit je eigen context. In de jaren '70 zijn er vele maatregelen getroffen om het grote aantal verkeersslachtoffers terug te brengen, met resultaat. Zijn zaken als het verplichten van een gordel en meer en strengere maatregelen en handhaving van alcohol achter het stuur, (naleving) van maximumsnelheden en ga zo maar door vreselijke vrijheidsinperking omdat je niet meer met je zatte harses op de openbare weg mag rondscheuren? Lijkt me niet.
Als over een jaar of 40 wellicht recreatief rijden is verbannen naar circuits, dan is dat waarschijnlijk gewoon heel normaal en vraagt men zich af hoe er vroeger in vredesnaam werd toegestaan dat er zoveel brokken werden gemaakt.
Het opleggen van verkeersregels is wel van heel andere orde dan dat de overheid je verplicht om een spuit in je eigen lichaam te laten zetten.

Die nuance zie je hopelijk wel toch?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:32:15 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181597546
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het lijkt je vooral erg omdat je redeneert vanuit je eigen context. In de jaren '70 zijn er vele maatregelen getroffen om het grote aantal verkeersslachtoffers terug te brengen, met resultaat. Zijn zaken als het verplichten van een gordel en meer en strengere maatregelen en handhaving van alcohol achter het stuur, (naleving) van maximumsnelheden en ga zo maar door vreselijke vrijheidsinperking omdat je niet meer met je zatte harses op de openbare weg mag rondscheuren? Lijkt me niet.
Als over een jaar of 40 wellicht recreatief rijden is verbannen naar circuits, dan is dat waarschijnlijk gewoon heel normaal en vraagt men zich af hoe er vroeger in vredesnaam werd toegestaan dat er zoveel brokken werden gemaakt.
Ja maar ben je het niet met me eens dat we met name door automatisering, industrialisering, en steeds strenger wordende regels steeds meer op robotjes beginnen te lijken?

De mens is echt niet gemaakt om te leven op de manier hoe wij nu in deze tijd leven. Dat gevoel heb ik in elk geval wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181597624
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja maar ben je het niet met me eens dat we met name door automatisering, industrialisering, en steeds strenger wordende regels steeds meer op robotjes beginnen te lijken?

De mens is echt niet gemaakt om te leven op de manier hoe wij nu in deze tijd leven. Dat gevoel heb ik in elk geval wel.
Onzin, probeer gewoon eens concrete voorbeelden te geven waaruitbde beperkingen van onze vrijheden blijken.
pi_181597843
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Onzin, probeer gewoon eens concrete voorbeelden te geven waaruitbde beperkingen van onze vrijheden blijken.
Verplichte ID kaart en identificatie, preventief fouilleren, sleepwet, wet orgaandonatie, EPD. Om er maar een paar te noemen. Kan je natuurlijk per punt van vinden wat je vindt, maar het zijn wel degelijk vrijheidsbeperkende maatregelen.

Wie was die Fok!-er ook alweer die in zijn signature links naar topics met door de overheid opgelegde vrijheidsbeperkende maatregelen? Kwam hem vaak genoeg tegen, maar ben zijn naam nu even kwijt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181597862
Een zeer groot gedeelte van de kinderen die sterven na een vaccinatie hebben een onderliggend gezondheidsprobleem dat op een ander moment ook had opgespeeld.
pi_181597881
Ik probeer de discussie terug te brengen naar het onderwerp in plaats van naar de irrationele angsten voor een politiestaat van Harvest89, maar of het lukt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')