Eens, was het niet dat er ook nog zoiets is als een leerplicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:05 schreef T-D het volgende:
[..]
Als je niet wil inenten, prima. Maar dan moet jouw kind uitgesloten worden van scholen, kinderdagverblijven enzovoort enzovoort.
Enige kennis van het vaccinatieprogramma is wel handig.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:31 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Als jouw zoon is ingeënt wat voor risico loopt hij nog?
Leerplicht mag geen excuus zijn om kinderen te confronteren met ongevaccineerd zweefteefgebroedquote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eens, was het niet dat er ook nog zoiets is als een leerplicht.
Een onwil om je kinderen te vaccineren mag natuurlijk nooit een manier worden om kinderen te onttrekken aan de leerplicht.
Klopt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leerplicht mag geen excuus zijn om kinderen te confronteren met ongevaccineerd zweefteefgebroed
Wij zijn het een keer eens, dat zegt genoeg denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Klopt.
Kortom: de leerplicht impliceert een vaccinatieplicht.
Overigens zou ik ook zonder leerplicht wel voor een vaccinatieplicht zijn, puur op grond van het feit dat ik het niet vaccineren van kinderen zou uitleggen als verwaarlozing, vergelijkbaar met het onthouden van medische zorg.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij zijn het een keer eens, dat zegt genoeg denk ik
Was die bewust niet gevaccineerd? Biblebelt?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:03 schreef Blueheeler het volgende:
In mijn (aangetrouwde) familie zit ook een poliopatient. Je hebt echt geen idee wat dat met iemand doet. Een leven compleet verwoest omdat de ouders niet wilde inenten. Heel verdrietig word ik er van.
Biblebelt inderdaad, heel triest.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Was die bewust niet gevaccineerd? Biblebelt?
Verschrikkelijk. Zoiets vergeef je je ouders toch nooit denk ik. Vraag me af hoe je dit dan interpreteert als godvrezende, een straf van God?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:07 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Biblebelt inderdaad, heel triest.
Erm, what? Dit hele gebeuren bijvoorbeeld gemist een paar jaar terug?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:17 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Verplichten of niet is het onderwerp en verplichten vind ik de grootst mogelijke enge onzin. Het dient zotezien alleen de nkomsten van de medische industrie. Er bestaan namelijk talloze virussen waar geen verplichte commerciele vaccin voor bestaat. Waar zie je uitbraken of grote gevolgen door sterfte. Vaccinatiegekte loopt nu dus echt verder uit de hand.
Zoontje van een vriend van me was een maand of drie toen hij overleed aan kinkhoest in combinatie met een virusinfectie. Dat zijn natuurlijk hele zeldzame gevallen, maar het komt helaas nog wel degelijk voor in Nederland. Het schijnt dat je je als moeder kunt laten inenten tegen kinkhoest zodat de baby ook al enige resistentie heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:03 schreef Blueheeler het volgende:
Unlucky1 ik raad je aan om EenVandaag terug te kijken.
Ik kan mezelf maar niet voorstellen dat ouders het risico willen lopen dat hun kinderen polio krijgen.
In mijn (aangetrouwde) familie zit ook een poliopatient. Je hebt echt geen idee wat dat met iemand doet. Een leven compleet verwoest omdat de ouders niet wilde inenten. Heel verdrietig word ik er van.
Kun je die talloze virussen opnoemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:17 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Er bestaan namelijk talloze virussen waar geen verplichte commerciele vaccin voor bestaat.
Argumenten op, dus ga je ridiculiseren. In dit topic is dus geen ruimte voor discussie. Fijne dag nog.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:52 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Hallo Lavenderr
Wat beloven die Zionistische meesters van je?
Goede vraag waar je nooit een helder antwoord op krijgt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:31 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/vaccinatieschemaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goede vraag waar je nooit een helder antwoord op krijgt.
Niks. Het is mij helemaal duidelijk. Je slingert wat losse flodders de ruimte in, die je niet kunt onderbouwen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is hier nou zo moeilijk aan?
De kans op overlijden is ongeveer 100%.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:31 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ik hou van multiple choice.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ben je compleet achterlijk of doe je alsof?
De eerste shot is tussen 6-9 weken en rond 12 weken gaan baby's naar het kdv? Dood ligt om de hoek op scholen en kinderdagverblijven door de niet-gevaccineerden een groot gevaar voor de maatschappij die lui oftewel de dalits van het westen. Ik begrijp dan niet zo goed waarom je dan nog laat vaccineren als dit risico er is. Wat mij betreft kunnen ze hun rotzooi houden, het spekken van BP die lachen zich dood om de sheeps.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:08 schreef T-D het volgende:
[..]
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/vaccinatieschema
Verduidelijkt dit een en ander voor je? Baby's gaan doorgaans rond de 12 weken naar het kinderdagverblijf, als daar een met mazelen (bijvoorbeeld) besmet kind rondloopt lopen de kleinste gewoon risico.
Je klinkt echt zo dom elke keer als je dat roeptquote:
Simpel, omdat het een goedkope en veilige manier is om heel veel ziekte en de daarbij komende narigheid te voorkomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De eerste shot is tussen 6-9 weken en rond 12 weken gaan baby's naar het kdv? Dood ligt om de hoek op scholen en kinderdagverblijven door de niet-gevaccineerden een groot gevaar voor de maatschappij die lui oftewel de dalits van het westen. Ik begrijp dan niet zo goed waarom je dan nog laat vaccineren als dit risico er is. Wat mij betreft kunnen ze hun rotzooi houden, het spekken van BP die lachen zich dood om de sheeps.
One sheep, two sheeps!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:35 schreef ems. het volgende:
Je klinkt echt zo dom elke keer als je dat roeptTe meer omdat je alleen maar je youtube vriendjes napraat.
Daar heb je Mr Toad en de rest van de entourage.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Je klinkt echt zo dom elke keer als je dat roeptTe meer omdat je alleen maar je youtube vriendjes napraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |