Goed voor de toch al niet bijster positieve beeldvorming.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Straks ook al acties bij PSV - BATE.
moeten ze helemaal zelf weten.quote:
Mijn zwager, die werkt bij de politie, heeft elke week 2 nachtdiensten. Dat helpt ook niet echt he?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor de toch al niet bijster positieve beeldvorming.
Is toch drie keer niks man.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moeten ze helemaal zelf weten.
Hoe krijg je anders iets voor elkaar in Den Haag? Let het ons uit oh wijze Elan. Blijkbaar helpt het niet schrijven van boetes niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch drie keer niks man.
Lekker hardwerkende burgers hinderen, hebben ze daar geen eed voor afgezworen?
misschien politici hinderen ipv arbeidersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe krijg je anders iets voor elkaar in Den Haag? Let het ons uit oh wijze Elan. Blijkbaar helpt het niet schrijven van boetes niet.
Dan de actie verhuizen naar den haag cs.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien politici hinderen ipv arbeiders
Alsof dit gaat helpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe krijg je anders iets voor elkaar in Den Haag? Let het ons uit oh wijze Elan. Blijkbaar helpt het niet schrijven van boetes niet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien politici hinderen ipv arbeiders
Waarom een treinstation. Ga lekker het desbetreffende ministerie blokkeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan de actie verhuizen naar den haag cs.
Dat zijn stakingen, hé. Het is geen protestactie. Stakingen maken impact, protestacties bijna niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom een treinstation. Ga lekker het desbetreffende ministerie blokkeren.
jahoor, als er nu iets gebeurt is de minister verantwoordelijk.quote:
??quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat zijn stakingen, hé. Het is geen protestactie. Stakingen maken impact, protestacties bijna niet.
Wat zou er moeten gebeuren dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jahoor, als er nu iets gebeurt is de minister verantwoordelijk.
tijd voor protest is al voorbij. Volgende grote doelgroep kan wel eens de (sociale) advocatuur zijn.quote:
steekpartij e.d.quote:
@napoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:46 schreef Elan het volgende:
Gevarenzone
Met de actie wordt zowel de stad Utrecht als het Centraal Station bestempeld als ‘gevarenzone’, die burgers zogenaamd betreden op eigen risico. De keuze voor Utrecht Centraal moet volgens de politiebond worden gezien als een statement voor alle stations van Nederland.
Kan dit juridisch zomaar?
Ik neem aan dat jij gaat juichen voor PSV vanavondquote:
Dat denk ik niet. Volgens mij kan alleen de burgervader dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:46 schreef Elan het volgende:
Gevarenzone
Met de actie wordt zowel de stad Utrecht als het Centraal Station bestempeld als ‘gevarenzone’, die burgers zogenaamd betreden op eigen risico. De keuze voor Utrecht Centraal moet volgens de politiebond worden gezien als een statement voor alle stations van Nederland.
Kan dit juridisch zomaar?
Burgervader, blijft een mooi woord.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Volgens mij kan alleen de burgervader dat.
geen chips wel met avondetenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij gaat juichen voor PSV vanavond(met chips)
Hallo makker.quote:
Doe het niet! Je hebt nog een heel leven voor je.quote:
zo van hoempapa is hetquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kom binnen zonder hoempapapapapapa.
Althans, dat versta ik. Wat een tyfusplaat zeg.
Mwa, met zijn gewicht zal het niet lang duren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe het niet! Je hebt nog een heel leven voor je.
Nou enquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe het niet! Je hebt nog een heel leven voor je.
Oh dat maakt het inderdaad meteen een stuk minder tyfus.quote:
Mwoah, zeker niet van mij.quote:
jeetje zegquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, met zijn gewicht zal het niet lang duren.
Inderdaad. Wie schuiven we de schuld in de schoenen? Ik zou in eerste instantie een van de mods aanwijzen.quote:
Charlotte.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie schuiven we de schuld in de schoenen? Ik zou in eerste instantie een van de mods aanwijzen.
Goed idee!quote:
Welkom GGMM. Ik heb een stelling over roken maar ik weet niet of je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, met zijn gewicht zal het niet lang duren.
Ga je gang Stijn, ik ben wel thuis in dat onderwerp, dus ik heb daar vast een mening over.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Welkom GGMM. Ik heb een stelling over roken maar ik weet niet of je daar zin in hebt.
Dit kan linea rectum (hue hue) op een tegeltje! Prachtig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel kennis van zaken me nog nooit tegengehouden heeft om ergens een mening over te hebben.
Ik word namelijk enorm moe van de ''breng de tabaksindustrie voor de rechter'' lobby. Ik ga mij uitleven.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je gang Stijn, ik ben wel thuis in dat onderwerp, dus ik heb daar vast een mening over.
Alhoewel kennis van zaken me nog nooit tegengehouden heeft om ergens een mening over te hebben.
Schroom niet de website hucows.com in je stelling te verwerken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word namelijk enorm moe van de ''breng de tabaksindustrie voor de rechter'' lobby. Ik ga mij uitleven.
Daar zitten alleen maar klapjosties. (In ONZ iets minder)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kan ik dit topic beter in KLB openen voor de vorm.
ALs je serieuze reacties wilt, is KLB echt de laatste plaats om een topic te openen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kan ik dit topic beter in KLB openen voor de vorm.
Wat is dit maat? Probeer je nu je eigen zwaktes op mij af te schuiven?quote:
vooral de mods daar hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar klapjosties. (In ONZ iets minder)
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 'jullie' doelde je op Onlogisch?
Ga 2 kapsalons eten, dikkequote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit maat? Probeer je nu je eigen zwaktes op mij af te schuiven?
Wat ongelooflijk goedkoop zeg
stuur door danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:07 schreef onlogisch het volgende:
Overigens JC, ik kreeg zojuist het raarste filmpje ooit toegezonden. En ik heb er een hoop gezien.
Je werkt tegenwoordig voor hucows.com? Slimme keuze.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schroom niet de website hucows.com in je stelling te verwerken.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb wel nog regelmatig zin in een sigaret maar kan er makkelijk vanaf blijven.
Doe maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan 'm in de app gooien, maar dat zal niet gewaardeerd worden gok ik zo
stuur gewoon via WhatsApp danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt me niet in dank afgenomen. Wil je 'm pm hebben?
oh is goed hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil ook een pmquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is via whatsapp.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil ook een pm
of dm als mn pm vol zit
Heeft het met koeien te maken?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef onlogisch het volgende:
Het is wachten op de 'wtf' reacties van nap & JC
Dat noemen ze..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef JanCees het volgende:
Snap niet dat je een hoofd gaat eten
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef JanCees het volgende:
Snap niet dat je een hoofd gaat eten
zou het sowieso niet koken maar gewoon aan het spitquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, er lag ook een been in. Daar zou ik mee beginnen.
7/10quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat noemen ze..
een HOOFDgerechtHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
We hebben hier te maken met een kennerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou het sowieso niet koken maar gewoon aan het spit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |