Goed idee!quote:
Welkom GGMM. Ik heb een stelling over roken maar ik weet niet of je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, met zijn gewicht zal het niet lang duren.
Ga je gang Stijn, ik ben wel thuis in dat onderwerp, dus ik heb daar vast een mening over.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Welkom GGMM. Ik heb een stelling over roken maar ik weet niet of je daar zin in hebt.
Dit kan linea rectum (hue hue) op een tegeltje! Prachtig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel kennis van zaken me nog nooit tegengehouden heeft om ergens een mening over te hebben.
Ik word namelijk enorm moe van de ''breng de tabaksindustrie voor de rechter'' lobby. Ik ga mij uitleven.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je gang Stijn, ik ben wel thuis in dat onderwerp, dus ik heb daar vast een mening over.
Alhoewel kennis van zaken me nog nooit tegengehouden heeft om ergens een mening over te hebben.
Schroom niet de website hucows.com in je stelling te verwerken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word namelijk enorm moe van de ''breng de tabaksindustrie voor de rechter'' lobby. Ik ga mij uitleven.
Daar zitten alleen maar klapjosties. (In ONZ iets minder)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kan ik dit topic beter in KLB openen voor de vorm.
ALs je serieuze reacties wilt, is KLB echt de laatste plaats om een topic te openen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kan ik dit topic beter in KLB openen voor de vorm.
Wat is dit maat? Probeer je nu je eigen zwaktes op mij af te schuiven?quote:
vooral de mods daar hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar klapjosties. (In ONZ iets minder)
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 'jullie' doelde je op Onlogisch?
Ga 2 kapsalons eten, dikkequote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit maat? Probeer je nu je eigen zwaktes op mij af te schuiven?
Wat ongelooflijk goedkoop zeg
stuur door danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:07 schreef onlogisch het volgende:
Overigens JC, ik kreeg zojuist het raarste filmpje ooit toegezonden. En ik heb er een hoop gezien.
Je werkt tegenwoordig voor hucows.com? Slimme keuze.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schroom niet de website hucows.com in je stelling te verwerken.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb wel nog regelmatig zin in een sigaret maar kan er makkelijk vanaf blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |