Goed voor de toch al niet bijster positieve beeldvorming.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Straks ook al acties bij PSV - BATE.
moeten ze helemaal zelf weten.quote:
Mijn zwager, die werkt bij de politie, heeft elke week 2 nachtdiensten. Dat helpt ook niet echt he?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor de toch al niet bijster positieve beeldvorming.
Is toch drie keer niks man.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moeten ze helemaal zelf weten.
Hoe krijg je anders iets voor elkaar in Den Haag? Let het ons uit oh wijze Elan. Blijkbaar helpt het niet schrijven van boetes niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch drie keer niks man.
Lekker hardwerkende burgers hinderen, hebben ze daar geen eed voor afgezworen?
misschien politici hinderen ipv arbeidersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe krijg je anders iets voor elkaar in Den Haag? Let het ons uit oh wijze Elan. Blijkbaar helpt het niet schrijven van boetes niet.
Dan de actie verhuizen naar den haag cs.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien politici hinderen ipv arbeiders
Alsof dit gaat helpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe krijg je anders iets voor elkaar in Den Haag? Let het ons uit oh wijze Elan. Blijkbaar helpt het niet schrijven van boetes niet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien politici hinderen ipv arbeiders
Waarom een treinstation. Ga lekker het desbetreffende ministerie blokkeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan de actie verhuizen naar den haag cs.
Dat zijn stakingen, hé. Het is geen protestactie. Stakingen maken impact, protestacties bijna niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom een treinstation. Ga lekker het desbetreffende ministerie blokkeren.
jahoor, als er nu iets gebeurt is de minister verantwoordelijk.quote:
??quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat zijn stakingen, hé. Het is geen protestactie. Stakingen maken impact, protestacties bijna niet.
Wat zou er moeten gebeuren dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jahoor, als er nu iets gebeurt is de minister verantwoordelijk.
tijd voor protest is al voorbij. Volgende grote doelgroep kan wel eens de (sociale) advocatuur zijn.quote:
steekpartij e.d.quote:
@napoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:46 schreef Elan het volgende:
Gevarenzone
Met de actie wordt zowel de stad Utrecht als het Centraal Station bestempeld als ‘gevarenzone’, die burgers zogenaamd betreden op eigen risico. De keuze voor Utrecht Centraal moet volgens de politiebond worden gezien als een statement voor alle stations van Nederland.
Kan dit juridisch zomaar?
Ik neem aan dat jij gaat juichen voor PSV vanavondquote:
Dat denk ik niet. Volgens mij kan alleen de burgervader dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:46 schreef Elan het volgende:
Gevarenzone
Met de actie wordt zowel de stad Utrecht als het Centraal Station bestempeld als ‘gevarenzone’, die burgers zogenaamd betreden op eigen risico. De keuze voor Utrecht Centraal moet volgens de politiebond worden gezien als een statement voor alle stations van Nederland.
Kan dit juridisch zomaar?
Burgervader, blijft een mooi woord.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Volgens mij kan alleen de burgervader dat.
geen chips wel met avondetenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij gaat juichen voor PSV vanavond(met chips)
Hallo makker.quote:
Doe het niet! Je hebt nog een heel leven voor je.quote:
zo van hoempapa is hetquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kom binnen zonder hoempapapapapapa.
Althans, dat versta ik. Wat een tyfusplaat zeg.
Mwa, met zijn gewicht zal het niet lang duren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe het niet! Je hebt nog een heel leven voor je.
Nou enquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe het niet! Je hebt nog een heel leven voor je.
Oh dat maakt het inderdaad meteen een stuk minder tyfus.quote:
Mwoah, zeker niet van mij.quote:
jeetje zegquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, met zijn gewicht zal het niet lang duren.
Inderdaad. Wie schuiven we de schuld in de schoenen? Ik zou in eerste instantie een van de mods aanwijzen.quote:
Charlotte.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie schuiven we de schuld in de schoenen? Ik zou in eerste instantie een van de mods aanwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |