De Mol zakken vullen genotquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Welkom terug..
Tot zo..
-reclame
We zijn het gewend van VI gisteren, 4x reclame genot van 8 minuten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Welkom terug..
Tot zo..
-reclame
Kijk het niet meer sinds de verhuizing. Enkel via YT wat hoogtepuntjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
We zijn het gewend van VI gisteren, 4x reclame genot van 8 minuten.
Niet echt vier kansen die er perse in moeten hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:56 schreef Dejannn het volgende:
Wel weer typerend dat Ajax een strafschop én een kans of vier weet te verprutsen
#freeklaasquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tijd om in te loggen op je andere account klaasweetalles genot
Is dit Poepz0r (de echte)?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Username even naar google kopiëren .
Helaas wel.quote:
na de matchquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tijd om in te loggen op je andere account klaasweetalles genot
We staan 2 - 0 voor in de meest belangrijke statistiek.twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 21:57:2714 - Ajax had 14 shots in the first half v Dynamo Kyiv (2.04 Expected Goals), while conceding only four shots from Dynamo (0.24 xG). Dominating. reageer retweet
Lijkt me wel hequote:
panter slimmerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
Fatima is een tijgertje
[ afbeelding ]
okquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:59 schreef franklop het volgende:
Via Twitter een wedstrijd moeten volgen is toch klote.
Maar gelukkig nu thuis.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:59 schreef skysherrif het volgende:
We staan 2 - 0 voor in de meest belangrijke statistiek.twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 21:57:2714 - Ajax had 14 shots in the first half v Dynamo Kyiv (2.04 Expected Goals), while conceding only four shots from Dynamo (0.24 xG). Dominating. reageer retweet
BLACKEDquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:02 schreef Karina het volgende:
ENige reden om dronemasters te kijken is Remy
Nou, misschien kan jij me vertellen waarom al die voetballertjes er met de mooiste girls vandoor gaan.quote:
Zal wel met geld te maken hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, misschien kan jij me vertellen waarom al die voetballertjes er met de mooiste girls vandoor gaan.²
Da’s goed om te lezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:59 schreef franklop het volgende:
Via Twitter een wedstrijd moeten volgen is toch klote.
Maar gelukkig nu thuis.
Vrouw van Johan Derksen ook alhoewel die eerste van de trap is geflikkerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel met geld te maken hebbenMeestal blijven ze ook niet zo lang. Behalve Bartina.
bier bij CL??quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Pilsjes voor 40 cent volgens iemand in het stadion. Koekoek Kievske prijzen
Ja maar, waar is het gevoel van eigen waarde? Je kan jezelf toch niet in de spiegel aankijken als je weet dat je je body/schoonheid exploiteert voor fast cash?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel met geld te maken hebbenMeestal blijven ze ook niet zo lang. Behalve Bartina.
Dat is zielig. EN die van Van Gaal ook maar die 2 reken ik niet tot voetballers eigenlijk. Trouwens, zullen ook wel spelers met lelijke vrouwen zijn maar die zie je denk ik niet zo vaak in beeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouw van Johan Derksen ook alhoewel die eerste van de trap is geflikkerd
okequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja rond het stadion. Niet tijdens de wedstrijd uiteraard.
*Het Oekraïne.quote:
Ik gok dat ze gewoon niks anders kunnen dan maar een rijke/bekende kerel he. En na de scheiding houd je er nog wat aan over ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja maar, waar is het gevoel van eigen waarde? Je kan jezelf toch niet in de spiegel aankijken als je weet dat je je body/schoonheid exploiteert voor fast cash?²
Eigen waarde? Je zelf elke dag laten neuken door fitte boy met geld en eventueel mag je zn vrienden ook nog naaien, niks mis mee ouwe pikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja maar, waar is het gevoel van eigen waarde? Je kan jezelf toch niet in de spiegel aankijken als je weet dat je je body/schoonheid exploiteert voor fast cash?²
En dan Heineken als sponsor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
picsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze manDie blonde dochter toen boh boh
Nee dan moet je het doen met alcoholvrij bierquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen is hij na een jaar ofzo weer hertrouwd met een golddigger inderdaad. Dat huwelijk heeft ook maar een jaar geduurd. Er is wel nog een dochter geboren binnen dat huwelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouw van Johan Derksen ook alhoewel die eerste van de trap is geflikkerd
Zoals water nat is, en vuur heet is betekent veel geld gewoon een mooie vrouw naast je. Dat zijn keiharde feiten. Er bestaat GEEN voetballer die écht geld heeft en een lelijke vrouw naast zich heeft lopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zielig. EN die van Van Gaal ook maar die 2 reken ik niet tot voetballers eigenlijk. Trouwens, zullen ook wel spelers met lelijke vrouwen zijn maar die zie je denk ik niet zo vaak in beeld.
Dat kunnen vrouwen heel goed. Daarom noemen we ze ook kuthoeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat ze gewoon niks anders kunnen dan maar een rijke/bekende kerel he. En na de scheiding houd je er nog wat aan over ook.
Die nieuwe Dirk Kuytquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef skysherrif het volgende:
De Wit loopt warm, hou op met me hoor
En jeuk hebben ze allemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen heel goed. Daarom noemen we ze ook kuthoeren.
Nou Bartina is/was toch niet echt knap hoor. Wel aardig denk ik. En Koeman is toch we iemand met echt geld gok ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals water nat is, en vuur heet is betekent veel geld gewoon een mooie vrouw naast je. Dat zijn keiharde feiten. Er bestaat GEEN voetballer die écht geld heeft en een lelijke vrouw naast zich heeft lopen.
Jason.²
Koeman heeft ook andere vrouwen gedaan vertelde die laatst toch ergens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Bartina is/was toch niet echt knap hoor. Wel aardig denk ik. En Koeman is toch we iemand met echt geld gok ik.
Ik zeg ook bewust "lelijk". Bartina is niet lelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Bartina is/was toch niet echt knap hoor. Wel aardig denk ik. En Koeman is toch we iemand met echt geld gok ik.
Ook zoiets, dat weten die vrouwen heel goed. Maar met veel cash op de bank wordt het je "vergeven".quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Koeman heeft ook andere vrouwen gedaan vertelde die laatst toch ergens.
NERES HAHAAHAHAquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef JanCees het volgende:
Volgens mij zat er iemand te ruften op de bank
Zelfs Strootman:quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals water nat is, en vuur heet is betekent veel geld gewoon een mooie vrouw naast je. Dat zijn keiharde feiten. Er bestaat GEEN voetballer die écht geld heeft en een lelijke vrouw naast zich heeft lopen.
Jason.²
Ik ken ze niet allemaal hoor zij is de enige die ik weet die niet echt knap is. Nou trouwens als ze veel geld hebben kunnen ze zich makkelijk mooi MAKEN.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg ook bewust "lelijk". Bartina is niet lelijk.²
Peter Crouchquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zelfs Strootman:
https://www.instagram.com/tharapls/
Ze doen er zelf aan mee. Hele gangbangs en al. Je moet maar eens wat boekkies van voetballers lezen, denk dat er veel cuckolds rondlopen in die wereldquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook zoiets, dat weten die vrouwen heel goed. Maar met veel cash op de bank wordt het je "vergeven".²
Kom je er pas vandaag achter dat de mens een walgelijk ras is ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook zoiets, dat weten die vrouwen heel goed. Maar met veel cash op de bank wordt het je "vergeven".²
Die vrouw van Kuyt is geen echte beauty als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jason.²
Daarom X-Men > Mensenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kom je er pas vandaag achter dat de mens een walgelijk ras is ofzo?
Psylockequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom X-Men > Mensen
Wolverinegod
En ze is ook gewoon zijn jeugdvriendin, toen hij nog schilder wilde worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Die vrouw van Kuyt is geen echte beauty als je het mij vraagt
Hier maak je een denkfout.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:10 schreef Karina het volgende:
Die mannen uit Kiev hebben vast geen knappe vrouwen.
We're the future Charles, not them!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom X-Men > Mensen
Wolverinegod
Charles met zijn badmutsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We're the future Charles, not them!
Superheldenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom X-Men > Mensen
Wolverinegod
*Hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:10 schreef Karina het volgende:
Die mannen uit Kiev hebben vast geen knappe vrouwen.
Nee ik doel eerder op dat de "standaard" vrouw in Oekraïne vergeleken met de Nederlandse "standaard" vrouw bloedmooi is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn geen grootverdieners iigMaar jij denkt aan RUssische bruidjes.
ha die Karinaquote:
Ze 'staan' goed maar het is in balbezit ontzettend matig bij Kiev.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax staat gewoon goed. Moeten we T Hag nageven
OH ik denk aan van die vrouwen met superveel makeup en hele korte rokjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee ik doel eerder op dat de "standaard" vrouw in Oekraïne vergeleken met de Nederlandse "standaard" vrouw bloedmooi is.
Dat klopt wel ja en daar heerst nog geen obesitas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OH ik denk aan van die vrouwen met superveel makeup en hele korte rokjes
Idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vroeger deed het dat nog wel eens ja.
Ik teken voor 1-1.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:14 schreef fetX het volgende:
lOl. Dit begint oprecht een kopie van Feyenoord - Trencin
op de paal of lat is wel een verschil met de tweede ring..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Coco. het volgende:
Heel Ajax lijkt wel de personificatie van Luuk de Jong.
Zonder keeper niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Karina het volgende:
VOlgens mij is het nog moeilijker om op de lat te schieten dan in de goal
SOWWWWWWWWWWWWW KOEKOEKquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht niet.
ZO KAN VOETBAL ZIJN!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echt bizar, in de heenwedstrijd gaan de eerste twee met de grootste mazzel erin, vandaag gaat iedere kans op bizarre wijze net mis.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
koekoekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een vrije trap moet er altijd in inderdaad. Oké..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Heeft niets met mee zitten te maken overigens. Moet er gewoon in.
choke incomingquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met CL voetbal maat
Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met CL voetbal maat
Ja? Ik kan het niet hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Latje trappen valt best mee hoor.
die penal wel, deze is pechquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Heeft niets met mee zitten te maken overigens. Moet er gewoon in.
You know what I meanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.
Kiev heeft niks te vertellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef skysherrif het volgende:
Dat ajax ook steeds de afvallende bal heeft is wel een goed signaal.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Ik kan het niet hoorMaar goed ik kan ook niet voetballen sowieso.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met een beetje traptechniek vanaf de 16 wel ja, mits je kunt voetballen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Ik kan het niet hoorMaar goed ik kan ook niet voetballen sowieso.
Ik zie al pepernoten in de supermarkt, maar dat wil nog niet zeggen dat het al sinterklaas is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.
Gebrek aan kwaliteit noemen ze dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echt bizar, in de heenwedstrijd gaan de eerste twee met de grootste mazzel erin, vandaag gaat iedere kans op bizarre wijze net mis.
Nee zo bedoel ik het niet. Maar als hij op de paal gaat moest ie gewoon een stukje naar links/rechts. Heeft niets met mee zitten te maken, gewoon niet goed gemikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vrije trap moet er altijd in inderdaad. Oké..
Vanenburg piep piep.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Maar als hij op de paal gaat moest ie gewoon een stukje naar links/rechts. Heeft niets met mee zitten te maken, gewoon niet goed gemikt.
Binnenkant paal/lat scheelt soms een paar millimeter. Dat heeft alles met meezitten te maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Maar als hij op de paal gaat moest ie gewoon een stukje naar links/rechts. Heeft niets met mee zitten te maken, gewoon niet goed gemikt.
Die Harry is zo'n fucking mongoolquote:
Doei, laffe lul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik geloof niet meer in een stunt, dan kan ik net zo goed wat anders doen.
Fijne avond mannen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Binnenkant paal/lat scheelt soms een paar millimeter. Dat heeft alles met meezitten te maken.
harrygod mooie tijdquote:
een Keuken Kampioen mongoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Die Harry is zo'n fucking mongool
berghuis is beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:19 schreef RipCity het volgende:
Ik zie die tadic voor het eerst maar wat een miskoop
Nee, heeft er puur mee te maken dat je net niet goed mikt. Wanneer begint het "mee zitten" en wanneer eindigt het, met 3mm? 4mm, 5/6/720? Een bal op de paal is gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Binnenkant paal/lat scheelt soms een paar millimeter. Dat heeft alles met meezitten te maken.
Nee soms is het zo’n dag. Net als dat Feyenoord 15 opgelegde kansen mist tegen Trencin en dat tegen Heerenveen van de eerste 5 er 4 ingaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit noemen ze dat.
nooit gevoetbald zekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nee, heeft er puur mee te maken dat je net niet goed mikt. Wanneer begint het "mee zitten" en wanneer eindigt het, met 3mm? 4mm? Een bal op de paal is gewoon niet goed genoeg.
Ah, oké. (lol)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nee, heeft er puur mee te maken dat je net niet goed mikt. Wanneer begint het "mee zitten" en wanneer eindigt het, met 3mm? 4mm? Een bal op de paal is gewoon niet goed genoeg.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:19 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Mazraoui gaat ooit in Frankrijk spelen en dan een blunder maken waarop er een krantenkop "Mazranon!" zal komen
Messcherpe analyse baasquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:19 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Mazraoui gaat ooit in Frankrijk spelen en dan een blunder maken waarop er een krantenkop "Mazranon!" zal komen
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik geloof niet meer in een stunt, dan kan ik net zo goed wat anders doen.
Fijne avond mannen
met zijn rotte knieënquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
We zijn tegenwoordig blij met Mazraoui. Maar man o man, wat was Trabelsi goed zeg.²
Je moeder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:21 schreef Rage_Guy het volgende:
Wie neemt eigenlijk de afwerktrainingen voor zijn rekening?
Volgens Siert krijgt ze een drukke avond.quote:
Voel je niks van. Of doe jij ze op een boterham?quote:
Ze gaat zo het veld in komen zo te zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens Siert krijgt ze een drukke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |