Vrouw van Johan Derksen ook alhoewel die eerste van de trap is geflikkerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel met geld te maken hebbenMeestal blijven ze ook niet zo lang. Behalve Bartina.
bier bij CL??quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Pilsjes voor 40 cent volgens iemand in het stadion. Koekoek Kievske prijzen
Ja maar, waar is het gevoel van eigen waarde? Je kan jezelf toch niet in de spiegel aankijken als je weet dat je je body/schoonheid exploiteert voor fast cash?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel met geld te maken hebbenMeestal blijven ze ook niet zo lang. Behalve Bartina.
Dat is zielig. EN die van Van Gaal ook maar die 2 reken ik niet tot voetballers eigenlijk. Trouwens, zullen ook wel spelers met lelijke vrouwen zijn maar die zie je denk ik niet zo vaak in beeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouw van Johan Derksen ook alhoewel die eerste van de trap is geflikkerd
okequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja rond het stadion. Niet tijdens de wedstrijd uiteraard.
*Het Oekraïne.quote:
Ik gok dat ze gewoon niks anders kunnen dan maar een rijke/bekende kerel he. En na de scheiding houd je er nog wat aan over ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja maar, waar is het gevoel van eigen waarde? Je kan jezelf toch niet in de spiegel aankijken als je weet dat je je body/schoonheid exploiteert voor fast cash?²
Eigen waarde? Je zelf elke dag laten neuken door fitte boy met geld en eventueel mag je zn vrienden ook nog naaien, niks mis mee ouwe pikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja maar, waar is het gevoel van eigen waarde? Je kan jezelf toch niet in de spiegel aankijken als je weet dat je je body/schoonheid exploiteert voor fast cash?²
En dan Heineken als sponsor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
picsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze manDie blonde dochter toen boh boh
Nee dan moet je het doen met alcoholvrij bierquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen is hij na een jaar ofzo weer hertrouwd met een golddigger inderdaad. Dat huwelijk heeft ook maar een jaar geduurd. Er is wel nog een dochter geboren binnen dat huwelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouw van Johan Derksen ook alhoewel die eerste van de trap is geflikkerd
Zoals water nat is, en vuur heet is betekent veel geld gewoon een mooie vrouw naast je. Dat zijn keiharde feiten. Er bestaat GEEN voetballer die écht geld heeft en een lelijke vrouw naast zich heeft lopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zielig. EN die van Van Gaal ook maar die 2 reken ik niet tot voetballers eigenlijk. Trouwens, zullen ook wel spelers met lelijke vrouwen zijn maar die zie je denk ik niet zo vaak in beeld.
Dat kunnen vrouwen heel goed. Daarom noemen we ze ook kuthoeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat ze gewoon niks anders kunnen dan maar een rijke/bekende kerel he. En na de scheiding houd je er nog wat aan over ook.
Die nieuwe Dirk Kuytquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef skysherrif het volgende:
De Wit loopt warm, hou op met me hoor
En jeuk hebben ze allemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen heel goed. Daarom noemen we ze ook kuthoeren.
Nou Bartina is/was toch niet echt knap hoor. Wel aardig denk ik. En Koeman is toch we iemand met echt geld gok ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals water nat is, en vuur heet is betekent veel geld gewoon een mooie vrouw naast je. Dat zijn keiharde feiten. Er bestaat GEEN voetballer die écht geld heeft en een lelijke vrouw naast zich heeft lopen.
Jason.²
Koeman heeft ook andere vrouwen gedaan vertelde die laatst toch ergens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Bartina is/was toch niet echt knap hoor. Wel aardig denk ik. En Koeman is toch we iemand met echt geld gok ik.
Ik zeg ook bewust "lelijk". Bartina is niet lelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Bartina is/was toch niet echt knap hoor. Wel aardig denk ik. En Koeman is toch we iemand met echt geld gok ik.
Ook zoiets, dat weten die vrouwen heel goed. Maar met veel cash op de bank wordt het je "vergeven".quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Koeman heeft ook andere vrouwen gedaan vertelde die laatst toch ergens.
NERES HAHAAHAHAquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef JanCees het volgende:
Volgens mij zat er iemand te ruften op de bank
Zelfs Strootman:quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals water nat is, en vuur heet is betekent veel geld gewoon een mooie vrouw naast je. Dat zijn keiharde feiten. Er bestaat GEEN voetballer die écht geld heeft en een lelijke vrouw naast zich heeft lopen.
Jason.²
Ik ken ze niet allemaal hoor zij is de enige die ik weet die niet echt knap is. Nou trouwens als ze veel geld hebben kunnen ze zich makkelijk mooi MAKEN.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg ook bewust "lelijk". Bartina is niet lelijk.²
Peter Crouchquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zelfs Strootman:
https://www.instagram.com/tharapls/
Ze doen er zelf aan mee. Hele gangbangs en al. Je moet maar eens wat boekkies van voetballers lezen, denk dat er veel cuckolds rondlopen in die wereldquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook zoiets, dat weten die vrouwen heel goed. Maar met veel cash op de bank wordt het je "vergeven".²
Kom je er pas vandaag achter dat de mens een walgelijk ras is ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook zoiets, dat weten die vrouwen heel goed. Maar met veel cash op de bank wordt het je "vergeven".²
Die vrouw van Kuyt is geen echte beauty als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jason.²
Daarom X-Men > Mensenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kom je er pas vandaag achter dat de mens een walgelijk ras is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |