Psylockequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom X-Men > Mensen
Wolverinegod

En ze is ook gewoon zijn jeugdvriendin, toen hij nog schilder wilde worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Die vrouw van Kuyt is geen echte beauty als je het mij vraagt

Hier maak je een denkfout.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:10 schreef Karina het volgende:
Die mannen uit Kiev hebben vast geen knappe vrouwen.

We're the future Charles, not them!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom X-Men > Mensen
Wolverinegod

Charles met zijn badmutsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We're the future Charles, not them!

Superheldenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom X-Men > Mensen
Wolverinegod

*Hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:10 schreef Karina het volgende:
Die mannen uit Kiev hebben vast geen knappe vrouwen.

Nee ik doel eerder op dat de "standaard" vrouw in Oekraïne vergeleken met de Nederlandse "standaard" vrouw bloedmooi is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn geen grootverdieners iigMaar jij denkt aan RUssische bruidjes.

ha die Karinaquote:

Ze 'staan' goed maar het is in balbezit ontzettend matig bij Kiev.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax staat gewoon goed. Moeten we T Hag nageven

OH ik denk aan van die vrouwen met superveel makeup en hele korte rokjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee ik doel eerder op dat de "standaard" vrouw in Oekraïne vergeleken met de Nederlandse "standaard" vrouw bloedmooi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |