Een vrije trap moet er altijd in inderdaad. Oké..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Heeft niets met mee zitten te maken overigens. Moet er gewoon in.
choke incomingquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met CL voetbal maat
Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met CL voetbal maat
Ja? Ik kan het niet hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Latje trappen valt best mee hoor.
die penal wel, deze is pechquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Heeft niets met mee zitten te maken overigens. Moet er gewoon in.
You know what I meanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.
Kiev heeft niks te vertellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef skysherrif het volgende:
Dat ajax ook steeds de afvallende bal heeft is wel een goed signaal.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Ik kan het niet hoorMaar goed ik kan ook niet voetballen sowieso.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht niet.
Met een beetje traptechniek vanaf de 16 wel ja, mits je kunt voetballen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Ik kan het niet hoorMaar goed ik kan ook niet voetballen sowieso.
Ik zie al pepernoten in de supermarkt, maar dat wil nog niet zeggen dat het al sinterklaas is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.
Gebrek aan kwaliteit noemen ze dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echt bizar, in de heenwedstrijd gaan de eerste twee met de grootste mazzel erin, vandaag gaat iedere kans op bizarre wijze net mis.
Nee zo bedoel ik het niet. Maar als hij op de paal gaat moest ie gewoon een stukje naar links/rechts. Heeft niets met mee zitten te maken, gewoon niet goed gemikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vrije trap moet er altijd in inderdaad. Oké..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |