abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:16:16 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_181531131
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Zonder keeper niet.
Joh! Dan nog.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181531133
MAAK HEM NOU.
pi_181531134
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef KingRoland het volgende:

[..]

SOWWWWWWWWWWWWW KOEKOEK
Alvast gefeliciteerd met CL voetbal maat :)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:16:30 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181531137
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Heeft niets met mee zitten te maken overigens. Moet er gewoon in.
Een vrije trap moet er altijd in inderdaad. Oké..
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:16:35 #205
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_181531141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Alvast gefeliciteerd met CL voetbal maat :)
choke incoming
graag op anoniem
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:16:42 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181531142
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Joh! Dan nog.
Latje trappen valt best mee hoor.
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:16:48 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_181531147
Nou nu dan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:16:49 #208
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_181531149
Ziyech is een genot om naar te kijken man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_181531154
Ze zijn gewoon aan het trainen daar voorin.
-nee-
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:17:08 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_181531157
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Alvast gefeliciteerd met CL voetbal maat :)
Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:17:15 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_181531160
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Latje trappen valt best mee hoor.
Ja? Ik kan het niet hoor ;) Maar goed ik kan ook niet voetballen sowieso.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181531161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Heeft niets met mee zitten te maken overigens. Moet er gewoon in.
die penal wel, deze is pech
pi_181531164
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.
You know what I mean
pi_181531166
Dat ajax ook steeds de afvallende bal heeft is wel een goed signaal.
pi_181531168
Minuutje of 35 nog..pff
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:17:39 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_181531169
Winst nu levert ook halve ton op ofzo
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_181531176
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef skysherrif het volgende:
Dat ajax ook steeds de afvallende bal heeft is wel een goed signaal.
Kiev heeft niks te vertellen
pi_181531178
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja? Ik kan het niet hoor ;) Maar goed ik kan ook niet voetballen sowieso.

kijk en leer
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:17:52 #219
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_181531180
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat zei je moeder vannacht niet.
:+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:17:58 #220
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181531185
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja? Ik kan het niet hoor ;) Maar goed ik kan ook niet voetballen sowieso.
Met een beetje traptechniek vanaf de 16 wel ja, mits je kunt voetballen. :D
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:17:58 #221
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_181531186
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dit is toch al de CL? Ik hoorde de CL hymne immers.
Ik zie al pepernoten in de supermarkt, maar dat wil nog niet zeggen dat het al sinterklaas is.
graag op anoniem
pi_181531189
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echt bizar, in de heenwedstrijd gaan de eerste twee met de grootste mazzel erin, vandaag gaat iedere kans op bizarre wijze net mis.
Gebrek aan kwaliteit noemen ze dat.
pi_181531196
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Een vrije trap moet er altijd in inderdaad. Oké..
Nee zo bedoel ik het niet. Maar als hij op de paal gaat moest ie gewoon een stukje naar links/rechts. Heeft niets met mee zitten te maken, gewoon niet goed gemikt.
pi_181531198
Inb4 1-0
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:18:23 #225
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_181531203
Nou, ik geloof niet meer in een stunt, dan kan ik net zo goed wat anders doen.

Fijne avond mannen
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')