Er staat geen tijd bij. Dit had je net zo goed zojuist kunnen doen. Derhalve sta je gewoon voor lul, lul.quote:
Ja, want er is niet te zien in welk topic dit is op welk moment.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat geen tijd bij. Dit had je net zo goed zojuist kunnen doen. Derhalve sta je gewoon voor lul, lul.
Dun vooral. Heeft ie misschien boulimia?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GGMM hoe oud is die kat van je? Ziet eruit als een jong beestje.
2 jaaf ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GGMM hoe oud is die kat van je? Ziet eruit als een jong beestje.
Hij heeft wel de goudvissen van rene opgegeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dun vooral. Heeft ie misschien boulimia?
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind dat hij iig wel een leuk kleurtje heeft. Hoe heet ie?
Bedankt maat.quote:
Adolf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind dat hij iig wel een leuk kleurtje heeft. Hoe heet ie?
Drizzt is een speciale jongen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken. Die vogels van Drizzt heten blijkbaar Morty en Tarrel.
Ik hoop van ganse harte dat Tarrel weer een of ander gaming-personage is en niet opgedroogd wc papier wat in je konthaar blijft hangen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken. Die vogels van Drizzt heten blijkbaar Morty en Tarrel.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:53 schreef GGMM het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Jan, en ik heb ernstige tarrel problemen. Ik heb sinds een tijdje enorm veel last van de opgedroogde stukjes poep tussen mijn billetjes. Ik heb ze er proberen af te schrapen, maar ik vind ze tegenwoordig ook in mijn onderbroek. Laatst vond mijn moeder er ook eentje terug in de was. Bij gym in de kleedkamers zeggen ze dat ik een vervelende stront lucht heb. Ik ben al naar de dokter geweest, die gaf me een brouwseltje tegen de tarrels. Maar dit helpt helaas niet . Hebben jullie een optie?
Met vriendelijke groeten,
Jan Tarrel
Hopla!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jojo en ik zitten weer eens op één lijn. Fok mobiel genot.
Hartverwarmend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.Zoals ik voor jou de lastige vragen ontweek vanmiddag doe jij dat nu voor mij.
Dit is wat vriendschap is.
Ja ik kon de eerste tijd vd zwangerschap alleen meedoen met alle conditietrainingen enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel kut als je dat 9 maanden+ niet kunt doen. Ik baal al bij een lichte blessure.
Dan had het om mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kon de eerste tijd vd zwangerschap alleen meedoen met alle conditietrainingen enzo.
Nou leuk.
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had het om mij niet gehoeven.
Ik hoop met je mee! Dan ben je kilo's ook zo weer kwijt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies.![]()
Hoop dat ik net zo snel als de vorige keer weer op het veld sta.
Ja dat is wel te hopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Dan ben je kilo's ook zo weer kwijt.
lol leukequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is net als de politie in een actiefilm die op zijn einde loopt. De held van de film heeft alles al geregeld, en daar zijn ze dan hoor....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is net als de politie in een actiefilm die op zijn einde loopt. De held van de film heeft alles al geregeld, en daar zijn ze dan hoor....
Blauw vinkje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Bij wie heb ik allemaal een blauw vinkje?
wordt je weer mod?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Bij wie heb ik allemaal een blauw vinkje?
DAT IS EEN GROEN VINKJEquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat je diegene als ‘vriend’ op FOK! hebt.
Wist niet eens dat dát kon. Maar nee dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
door de bal niet in het doel te schietenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe kan Ajax nog steeds niet gescoord hebben..
Uitmuntend. Ik ben net thuis en aan het eten as we speak, namelijk kip, kidneybonen en twee speltboterhammen met sambal.quote:
Ah, werkt dat zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
door de bal niet in het doel te schieten
GEEN idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?
Abonnement nemenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?
Latertje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Uitmuntend. Ik ben net thuis en aan het eten as we speak, namelijk kip, kidneybonen en twee speltboterhammen met sambal.
Taliquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was aan het sporten, zou je eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Hey maat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was aan het sporten, zou je eens moeten proberen.
Ik kijk dinamo covfevequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Gisteren geweest. Mokerveel spierpijn weer
Niet over voetbal in deze sc. Dat doe je maar ergens anders.quote:
Excuus. Hoop voor jou wel op een mooi resultaat morgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet over voetbal in deze sc. Dat doe je maar ergens anders.
Had er wel 1 in gekund ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ja mooi.
Ze hadden moeten winnen op zich.
Wel 3 ookquote:
(Proficiat met deze, meer dan, terechte uitslag)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excuus. Hoop voor jou wel op een mooi resultaat morgen.
Ja dat zei je moe.. Klopt ja, ach had niet gedacht dat ze 3 ronden zouden overleven. Mooi man.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Proficiat met deze, meer dan, terechte uitslag)
Ik ben veel groter en heb geen bril. Voor de rest: spot on.quote:
Hoe weet jij hoe groot die gozer isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben veel groter en heb geen bril. Voor de rest: spot on.
Lans het is alweer ontstokenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben veel groter en heb geen bril. Voor de rest: spot on.
Bedankt makker, het had minstens 0-8 moeten zijn. Wat een kansen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb t niet gezien maar ben blij voor mn maat @ajacied422
Ik las iets over een geweldige panna. Hopelijk krijg ik de gif nog te zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bedankt makker, het had minstens 0-8 moeten zijn. Wat een kansen.
Slechte grap. In 2010/11 voor het eerst en 2014/15 voor het laatst (lol).quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor een jong iemand zoals Stijn waarschijnlijk de 1e keer dat hij Ajax in de CL ziet spelen. Toch leuk om een keer mee te maken.
https://twitter.com/finalthrd/status/1034538336659144705quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las iets over een geweldige panna. Hopelijk krijg ik de gif nog te zien
Koekoekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/finalthrd/status/1034538336659144705
Deze
Wij negers kennen elkaar allemaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe groot die gozer is
Is het een lieve buurvrouw?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:24 schreef O_o_ het volgende:
Volgens mij kwam de benedenbuurvrouw zojuist klaar.
Ik weet het niet, verder dan een vriendelijk goeiedag gaan onze gesprekken normaliter niet als ik haar tegenkom in het trappenhuis. Al moest ze laatst naar de dierenarts, vandaar dat ze met een kooi in haar handen stond. Ik kon alleen niet zien wat er in het molentje of onder het hooi zat, maar ik vermoed een hamster of een cavia.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Is het een lieve buurvrouw?
Wat vind jij van mensen met een hamster of cavia?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, verder dan een vriendelijk goeiedag gaan onze gesprekken normaliter niet als ik haar tegenkom in het trappenhuis. Al moest ze laatst naar de dierenarts, vandaar dat ze met een kooi in haar handen stond. Ik kon alleen niet zien wat er in het molentje of onder het hooi zat, maar ik vermoed een hamster of een cavia.
Zo lang ze niet dezelfde paringsdrift als een hamster of een cavia hebben kan het er mee door. Anders moeten ze dood.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen met een hamster of cavia?
Wat een radicale insteek van je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zo lang ze niet dezelfde paringsdrift als een hamster of een cavia hebben kan het er mee door. Anders moeten ze dood.
Mijn buurvrouw moet dood.
Prima dag weer maatjes.quote:i Top 100 van dinsdag 28 augustus 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 0221 JR-Style-93
19. 0191 GGMM
25. 0149 maxi-mus
32. 0137 Doublepain
33. 0135 onlogisch
38. 0126 Tarado
39. 0123 KingRoland
41. 0117 Jojoortje
50. 0092 Wereldgozer
58. 0081 Coco.(Vriend van de show)
61. 0079 Charlotte3 (RIP)
62. 0078 JanCees
81. 0061 KnutdeIJsbeer
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb al 3 bakken op. Wel even genoeg voor vandaag.
Rustaaaaahhgquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb al 3 bakken op. Wel even genoeg voor vandaag.
Lekke bezig maatquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd vriend, geen stress
Leuk, wat ga je klussen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Dagje vrij vandaag
Klusgenot beste genot
hangt een beetje van de klus afquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Dagje vrij vandaag
Klusgenot beste genot
Verder met de lichtstraat. Spots erin en planken aan de onderkant van de lichtstraat waar de spots in komen.quote:
je had er toch al 4quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:56 schreef kapiteintje het volgende:
Tarado moet het feestje weer verpesten
genot!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Dagje vrij vandaag
Klusgenot beste genot
ik hou niet van vieze handenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je opmerking over klussen bedoel ik.
Dat is vervelend voor je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb last van een stijve nek. Vannacht met de deur open geslapen. Pure ellende
Wat houdt het eerste verband met het tweede?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb last van een stijve nek. Vannacht met de deur open geslapen. Pure ellende
Hier was er wel meer stijfquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Je hoort toch wel eens dat je een kou op je spieren kan krijgen. Misschien is dat het!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat houdt het eerste verband met het tweede?
Dat is erg vervelend. Sterkte maat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Waarom slaap je dan met een deur open?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoort toch wel eens dat je een kou op je spieren kan krijgen. Misschien is dat het!
Bedankt makker!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend. Sterkte maat.
Is je mijn postgedrag nooit opgevallen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom slaap je dan met een deur open?
Je doet een gooi naar een tweede mindere dag op rij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is je mijn postgedrag nooit opgevallen?
Ik hou van open deuren.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je doet een gooi naar een tweede mindere dag op rij.
Dit is geen sterk begin, inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je doet een gooi naar een tweede mindere dag op rij.
Bedankt dat je deze komma, gebruikt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is geen sterk begin, inderdaad.
Maar ik reken erop dat Onlogisch zich herpakt.
Hij is niet voor niets het forumbeest.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is geen sterk begin, inderdaad.
Maar ik reken erop dat Onlogisch zich herpakt.
Hallo johannes.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets het forumbeest.
Het blijft een vreemd verhaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:54 schreef O_o_ het volgende:
Als je bed in het halletje staat en met de voordeur open slaapt kan ik mij een stijve nek voorstellen, van een slaapkamerdeur open krijg je geen stijve nek.
De slaapkamerdeur was dicht. De deur naar het balkon was openquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:54 schreef O_o_ het volgende:
Als je bed in het halletje staat en met de voordeur open slaapt kan ik mij een stijve nek voorstellen, van een slaapkamerdeur open krijg je geen stijve nek.
Ben je naar een flat verhuisd?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De slaapkamerdeur was dicht. De deur naar het balkon was open
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets het forumbeest.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Soms droom ik erover om ook een forumbeest te worden.
Ik droom er soms van dat ik jouw kat een keer kan ontmoetenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Soms droom ik erover om ook een forumbeest te worden.
Nee. Als je een beetje zelfrespect hebt ga je niet in een huis met een balkon wonen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een huis kan geen balkon hebben
Jezus N1ek-.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee. Als je een beetje zelfrespect hebt ga je niet in een huis met een balkon wonen.
Misschien is het een golfbeweging.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak me wat zorgen om deze ontwikkeling johannes. Kan je dit misschien een beetje toelichten?
[ afbeelding ]
Jawel, maar niet zoiets.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Mag ik geen dromen hebben?
Er kan maar één forumbeest zijn. Tenzij je Onlo van de troon wil stoten? We zouden hem toch minder plagen?quote:
Dat was absoluut niet mijn intentie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er kan maar één forumbeest zijn. Tenzij je Onlo van de troon wil stoten? We zouden hem toch minder plagen?
werd tijdquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:20 schreef Masterminded het volgende:
De vakantie zit er zo officieel op, mensen.
Ik zie net de goal van sd huescaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:20 schreef Masterminded het volgende:
Dit is niet een letterlijk beest, maar meer een titel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje raar allemaal, in de natuur zijn toch ook meerdere beesten
Op dit mooie forum is er ook plek voor meerdere beesten, en bij beesten denk je toch al snel aan Onlogisch en GGMM.
Stijn, tijd voor Vuelta topoverleg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:20 schreef Masterminded het volgende:
Startgeld : ¤ 778.666quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn, tijd voor Vuelta topoverleg.
Eigenlijk denk ik dat er weer een mongolenvlucht komt van een man of 15, wat denk jij?
lekker man, 3 weken kijken en dan weet je al dat die pool van sky op het eind wint.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn, tijd voor Vuelta topoverleg.
Eigenlijk denk ik dat er weer een mongolenvlucht komt van een man of 15, wat denk jij?
Dan onderschat je de zwaarte van de Giro en de Vuelta enorm.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker man, 3 weken kijken en dan weet je al dat die pool van sky op het eind wint.
Ik dacht dat het een verwijzing was naar beestachtig postgedrag, zulk gedrag valt lastig te monopoliseren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet een letterlijk beest, maar meer een titel.
Al snap ik je verwarring.
Een normaal mens eet inderdaad niet vier hamburgers.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet een letterlijk beest, maar meer een titel.
Al snap ik je verwarring.
Nee hoor, de gt's zijn een grote shitshow.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan onderschat je de zwaarte van de Giro en de Vuelta enorm.
Denk dat die tekort komt in het hooggebergte. Anders had hij in de Tour ook wel langer bergop gevolgd als hij dat aan kon.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker man, 3 weken kijken en dan weet je al dat die pool van sky op het eind wint.
Ik heb gisteren bij een Grieks restaurant gegeten, heerlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een normaal mens eet inderdaad niet vier hamburgers.
skybots aan en hij redt het wel. Al zagen ze er gister niet geweldig uit, maar zal wel deel show zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat die tekort komt in het hooggebergte. Anders had hij in de Tour ook wel langer bergop gevolgd als hij dat aan kon.
Wat een leuk feitjequote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij een Grieks restaurant gegeten, heerlijk
Niet bij zo'n grillhuis, maar met echte maaltijden.
Wat ontzettend leuk!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat enig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Had je weer met 'm afgesproken en kwam je niet opdagen?
Maar even serieus, in je eentje?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als kwiat de Vuelta wint stuur ik je een pak melkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
skybots aan en hij redt het wel. Al zagen ze er gister niet geweldig uit, maar zal wel deel show zijn.
Uh.. ja inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
GGMM probeert te redden wat er te redden valt.
Wat leukquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Surf eens naar de website van Intratuin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys, ik zoek van die kweekbakjes, plastic maar dan met van die sleuven aan de zijkant zodat de wortels er tussendoor kunnen groeien. Hoe noem je dat soort kweekbakjes? Want al googlend kom ik alleen maar van die dichte plastic kweekpotjes tegen
Heb je geen schaar ?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Boys, ik zoek van die kweekbakjes, plastic maar dan met van die sleuven aan de zijkant zodat de wortels er tussendoor kunnen groeien. Hoe noem je dat soort kweekbakjes? Want al googlend kom ik alleen maar van die dichte plastic kweekpotjes tegen
griekse blaarkop yoghurtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat leuk
Hadden ze wel blaarkopmelk?
Waarom niet? Is geen asbest hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil in een plastic bakje gaan zitten knippen?
Wiet is voor smerige paupersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Onlo zullen we volgend jaar een wietgroeiwedstrijd doen
https://www.bakker.com/nl-nl/p/nature-kweekbak-set-M57977quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Eensquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wiet is voor smerige paupers
Stifado gehad?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze grootouders sliepen onder een ongeisoleerd dak met -15 en jij hebt al een stijve nek als je de deur open laat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Maat gaat t alweer wat beter?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een morgensessie fortnite
Hebben jullie dezelfde grootouders?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze grootouders sliepen onder een ongeisoleerd dak met -15 en jij hebt al een stijve nek als je de deur open laat.
Ik teel alleen maar pepers. Wellicht 1 wietplant omdat ik het proces leuk vindquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Onlo zullen we volgend jaar een wietgroeiwedstrijd doen
Onlo is wel mijn broeder maar dan van een andere moeder (en vader)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben jullie dezelfde grootouders?
dank jequote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Goddelijke delicatesse
Gefeliciteerd nog trouwens
Tik 'm aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlo is wel mijn broeder maar dan van een andere moeder (en vader)
Ok, Erik Ten Hag.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik teel alleen maar pepers. Wellicht 1 wietplant omdat ik het proces leuk vind
Eh ja nou eh ja ok dus eh ja proces eh enne ja daar heb je als trainer mee te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:49 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Erik ten Hag. Ik vind het ook wel een aandoenlijke man.
Bedankt voor het meedenken makker. Maar ik bedoel dit :quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.bakker.com/nl-nl/p/nature-kweekbak-set-M57977
Heb je geen schaarquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken makker. Maar ik bedoel dit :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:49 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Erik ten Hag. Ik vind het ook wel een aandoenlijke man.
Scharen ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel, maar deze zijn duidelijk dus te koop.
Ja sorry, het is inderdaad een sulletje, maar ach, hij doet ook maar zijn best om er iets van te maken in dit leven!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM kan beter even 5 minuten adempauze nemen om tot zichzelf te komen. Verder steun ik mijn makker GGMM natuurlijk ook in deze tijden.
Daar kan ik ook sympathie voor opbrengen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, het is inderdaad een sulletje, maar ach, hij doet ook maar zijn best om er iets van te maken in dit leven!
Ik zou naar het tuincentrum gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel, maar deze zijn duidelijk dus te koop.
Broodje tomaat mozzarella pesto rucolaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik straks maken voor de lunts.
fruit en wat kwark.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik straks maken voor de lunts.
Kijk saind snapt tquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Broodje tomaat mozzarella pesto rucola
Dat corpulente hoeft van mij nou niet directquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik leg er zelf altijd nog spek op maar dat is optioneel
Vandaar dat ik zeg dat het optioneel isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat corpulente hoeft van mij nou niet direct
Wow bedankt makkerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg dat het optioneel is
Je mag het allemaal zelf weten
Je mag hem zelf inkoppenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
Nu gaat Saind heel hard nog een extra ingredient gillen.
Ach ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch geen lunchwaardig gerecht napo...
Gember op die spekpannenkoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Basilicum ofzo
dat zit al in de pestoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Basilicum ofzo
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg om lunch.
Kan je iets beter je best doen?
Basilicum sowiesoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
Basilicum is overigens geniaal op goed krokant gebakken spek Saind
Jij googlet beter dan ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden. Aliexpressgoden
Ik hoop dat je die persoon direct uit je keuken geflikkerd hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Basilicum sowieso
Iemand vroeg me tijdens het koken laatst of ik basilicum lekker vond
Had me nooit gerealiseerd dat het een optie is dat niet lekker te vinden
Ik ga liever naar de SC BBQ bij L_L in zijn achtertuin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in charge bij de SC bbq in Saind zn voortuin
ja het enige nadeel is dat het moeilijk te bewaren isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verrek, maar echt puur basilicum op je spek is ook lekker.
SC bbq?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in charge bij de SC bbq in Saind zn voortuin
Altijd paar potjes in de tuinquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het enige nadeel is dat het moeilijk te bewaren is
ja die heb ik nou net niet en planten binnen ook niet want de katten maken er gehakt vanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd paar potjes in de tuin
Die dingen kosten een euro ofzo bij de Lidl en houden het best lang vol
bessenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
Jongens welk fruit is er nu in seizoen
Sowieso pruimen. Moet nog 1 soort fruit hebben die het goed doet in bier
Dacht druiven maar weet niet of je gewoon bij druivenboer aan kunt kloppen voor kratje ofzo
Sorry, ik eet alleen gezond.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
Zouden we eens moeten doen boys. Beetje pulled pork en saté vreten
Peer, perzik, kiwi, bramen, perzik, nectarinesquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
Dacht druiven maar weet niet of je gewoon bij druivenboer aan kunt kloppen voor kratje ofzo
ik dacht dat het juist nu de tijd is voor rode bessen (van de koude grond)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Is 't daar niet al laat voor? Ben niet zo op de hoogte geef ik toe hoor
Je zit nu wel op eind aug, kan je goed de rest nog opkopen.quote:
Ik neem aan dat jij hebt meebetaald aan de crowdfunding actie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
Heb plantje op balkon, gaat tot nu toe prima. Maar zonder plantje idd lastig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het enige nadeel is dat het moeilijk te bewaren is
Ik geef godverdomme geen cent aan die oplichtersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hebt meebetaald aan de crowdfunding actie?
Peer?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:13 schreef Saind het volgende:
Naja ik knal van de week wel gewoon langs wat boomgaarden bij m'n ouders en koop alles wat er goed uit ziet
Als jullie je kaarten goed spelen mag je proeven van het resultaat. Het wordt 50/50 Girardin en Lindemans lambiek, 20 liter met pruimen en 20 liter met iets anders
Ik had al heel vroeg rode jeneverbessen ivm dat warme weer. Echt al begin juli ofzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat het juist nu de tijd is voor rode bessen (van de koude grond)
Bramen? Die zijn perfect rijp nu.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Doet het volgens mij niet zo goed in bier
Als dat zo is ga ik ff 10 kilo scoren, fucking lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bramen? Die zijn perfect rijp nu.
dat zijn aalbessen toch, geen jeneverquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had al heel vroeg rode jeneverbessen ivm dat warme weer. Echt al begin juli ofzo.
Dadelijk komt de thuiszorg mn billen wassenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat gaat t alweer wat beter?
Ik zou eens gaan overleggen met je voedingsspecialist.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kipsaté als ongezond bestempelen
Ik sta paraatquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan overleggen met je voedingsspecialist.
Done.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:24 schreef Saind het volgende:
Voor etensadvies kun je me altijd dm'en
Wel 2 kapsalons?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:29 schreef GGMM het volgende:
Als gevolg van het advies dat ik van Saind heb gekregen zal ik geen 4 XXL-burgers achter elkaar gaan opeten.
Dat heb ik nog niet gevraagd.quote:
Zal wel bij Jan Cees in de buurt zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:33 schreef Saind het volgende:
Waar een klein landje groot in kan zijn!
http://www.hucows.com/
Gewoon in Noord-Holland
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:35 schreef napoleonfour het volgende:
wtf
http://www.steelbound.co.uk/product/hucow-mask/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |