Er staat geen tijd bij. Dit had je net zo goed zojuist kunnen doen. Derhalve sta je gewoon voor lul, lul.quote:
Ja, want er is niet te zien in welk topic dit is op welk moment.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat geen tijd bij. Dit had je net zo goed zojuist kunnen doen. Derhalve sta je gewoon voor lul, lul.
Dun vooral. Heeft ie misschien boulimia?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GGMM hoe oud is die kat van je? Ziet eruit als een jong beestje.
2 jaaf ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GGMM hoe oud is die kat van je? Ziet eruit als een jong beestje.
Hij heeft wel de goudvissen van rene opgegeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dun vooral. Heeft ie misschien boulimia?
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind dat hij iig wel een leuk kleurtje heeft. Hoe heet ie?
Bedankt maat.quote:
Adolf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind dat hij iig wel een leuk kleurtje heeft. Hoe heet ie?
Drizzt is een speciale jongen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken. Die vogels van Drizzt heten blijkbaar Morty en Tarrel.
Ik hoop van ganse harte dat Tarrel weer een of ander gaming-personage is en niet opgedroogd wc papier wat in je konthaar blijft hangen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken. Die vogels van Drizzt heten blijkbaar Morty en Tarrel.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:53 schreef GGMM het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Jan, en ik heb ernstige tarrel problemen. Ik heb sinds een tijdje enorm veel last van de opgedroogde stukjes poep tussen mijn billetjes. Ik heb ze er proberen af te schrapen, maar ik vind ze tegenwoordig ook in mijn onderbroek. Laatst vond mijn moeder er ook eentje terug in de was. Bij gym in de kleedkamers zeggen ze dat ik een vervelende stront lucht heb. Ik ben al naar de dokter geweest, die gaf me een brouwseltje tegen de tarrels. Maar dit helpt helaas niet . Hebben jullie een optie?
Met vriendelijke groeten,
Jan Tarrel
Hopla!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jojo en ik zitten weer eens op één lijn. Fok mobiel genot.
Hartverwarmend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.Zoals ik voor jou de lastige vragen ontweek vanmiddag doe jij dat nu voor mij.
Dit is wat vriendschap is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |