Er staat geen tijd bij. Dit had je net zo goed zojuist kunnen doen. Derhalve sta je gewoon voor lul, lul.quote:
Ja, want er is niet te zien in welk topic dit is op welk moment.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat geen tijd bij. Dit had je net zo goed zojuist kunnen doen. Derhalve sta je gewoon voor lul, lul.
Dun vooral. Heeft ie misschien boulimia?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GGMM hoe oud is die kat van je? Ziet eruit als een jong beestje.
2 jaaf ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GGMM hoe oud is die kat van je? Ziet eruit als een jong beestje.
Hij heeft wel de goudvissen van rene opgegeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dun vooral. Heeft ie misschien boulimia?
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind dat hij iig wel een leuk kleurtje heeft. Hoe heet ie?
Bedankt maat.quote:
Adolf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind dat hij iig wel een leuk kleurtje heeft. Hoe heet ie?
Drizzt is een speciale jongen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken. Die vogels van Drizzt heten blijkbaar Morty en Tarrel.
Ik hoop van ganse harte dat Tarrel weer een of ander gaming-personage is en niet opgedroogd wc papier wat in je konthaar blijft hangen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken. Die vogels van Drizzt heten blijkbaar Morty en Tarrel.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:53 schreef GGMM het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Jan, en ik heb ernstige tarrel problemen. Ik heb sinds een tijdje enorm veel last van de opgedroogde stukjes poep tussen mijn billetjes. Ik heb ze er proberen af te schrapen, maar ik vind ze tegenwoordig ook in mijn onderbroek. Laatst vond mijn moeder er ook eentje terug in de was. Bij gym in de kleedkamers zeggen ze dat ik een vervelende stront lucht heb. Ik ben al naar de dokter geweest, die gaf me een brouwseltje tegen de tarrels. Maar dit helpt helaas niet . Hebben jullie een optie?
Met vriendelijke groeten,
Jan Tarrel
Hopla!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jojo en ik zitten weer eens op één lijn. Fok mobiel genot.
Hartverwarmend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.Zoals ik voor jou de lastige vragen ontweek vanmiddag doe jij dat nu voor mij.
Dit is wat vriendschap is.
Ja ik kon de eerste tijd vd zwangerschap alleen meedoen met alle conditietrainingen enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel kut als je dat 9 maanden+ niet kunt doen. Ik baal al bij een lichte blessure.
Dan had het om mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kon de eerste tijd vd zwangerschap alleen meedoen met alle conditietrainingen enzo.
Nou leuk.
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had het om mij niet gehoeven.
Ik hoop met je mee! Dan ben je kilo's ook zo weer kwijt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies.![]()
Hoop dat ik net zo snel als de vorige keer weer op het veld sta.
Ja dat is wel te hopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Dan ben je kilo's ook zo weer kwijt.
lol leukequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is net als de politie in een actiefilm die op zijn einde loopt. De held van de film heeft alles al geregeld, en daar zijn ze dan hoor....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is net als de politie in een actiefilm die op zijn einde loopt. De held van de film heeft alles al geregeld, en daar zijn ze dan hoor....
Blauw vinkje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Bij wie heb ik allemaal een blauw vinkje?
wordt je weer mod?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Bij wie heb ik allemaal een blauw vinkje?
DAT IS EEN GROEN VINKJEquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat je diegene als ‘vriend’ op FOK! hebt.
Wist niet eens dat dát kon. Maar nee dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
door de bal niet in het doel te schietenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe kan Ajax nog steeds niet gescoord hebben..
Uitmuntend. Ik ben net thuis en aan het eten as we speak, namelijk kip, kidneybonen en twee speltboterhammen met sambal.quote:
Ah, werkt dat zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
door de bal niet in het doel te schieten
GEEN idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?
Abonnement nemenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?
Latertje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Uitmuntend. Ik ben net thuis en aan het eten as we speak, namelijk kip, kidneybonen en twee speltboterhammen met sambal.
Taliquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was aan het sporten, zou je eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Hey maat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was aan het sporten, zou je eens moeten proberen.
Ik kijk dinamo covfevequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Gisteren geweest. Mokerveel spierpijn weer
Niet over voetbal in deze sc. Dat doe je maar ergens anders.quote:
Excuus. Hoop voor jou wel op een mooi resultaat morgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet over voetbal in deze sc. Dat doe je maar ergens anders.
Had er wel 1 in gekund ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ja mooi.
Ze hadden moeten winnen op zich.
Wel 3 ookquote:
(Proficiat met deze, meer dan, terechte uitslag)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excuus. Hoop voor jou wel op een mooi resultaat morgen.
Ja dat zei je moe.. Klopt ja, ach had niet gedacht dat ze 3 ronden zouden overleven. Mooi man.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Proficiat met deze, meer dan, terechte uitslag)
Ik ben veel groter en heb geen bril. Voor de rest: spot on.quote:
Hoe weet jij hoe groot die gozer isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben veel groter en heb geen bril. Voor de rest: spot on.
Lans het is alweer ontstokenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben veel groter en heb geen bril. Voor de rest: spot on.
Bedankt makker, het had minstens 0-8 moeten zijn. Wat een kansen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb t niet gezien maar ben blij voor mn maat @ajacied422
Ik las iets over een geweldige panna. Hopelijk krijg ik de gif nog te zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bedankt makker, het had minstens 0-8 moeten zijn. Wat een kansen.
Slechte grap. In 2010/11 voor het eerst en 2014/15 voor het laatst (lol).quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor een jong iemand zoals Stijn waarschijnlijk de 1e keer dat hij Ajax in de CL ziet spelen. Toch leuk om een keer mee te maken.
https://twitter.com/finalthrd/status/1034538336659144705quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las iets over een geweldige panna. Hopelijk krijg ik de gif nog te zien
Koekoekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/finalthrd/status/1034538336659144705
Deze
Wij negers kennen elkaar allemaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe groot die gozer is
Is het een lieve buurvrouw?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:24 schreef O_o_ het volgende:
Volgens mij kwam de benedenbuurvrouw zojuist klaar.
Ik weet het niet, verder dan een vriendelijk goeiedag gaan onze gesprekken normaliter niet als ik haar tegenkom in het trappenhuis. Al moest ze laatst naar de dierenarts, vandaar dat ze met een kooi in haar handen stond. Ik kon alleen niet zien wat er in het molentje of onder het hooi zat, maar ik vermoed een hamster of een cavia.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Is het een lieve buurvrouw?
Wat vind jij van mensen met een hamster of cavia?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, verder dan een vriendelijk goeiedag gaan onze gesprekken normaliter niet als ik haar tegenkom in het trappenhuis. Al moest ze laatst naar de dierenarts, vandaar dat ze met een kooi in haar handen stond. Ik kon alleen niet zien wat er in het molentje of onder het hooi zat, maar ik vermoed een hamster of een cavia.
Zo lang ze niet dezelfde paringsdrift als een hamster of een cavia hebben kan het er mee door. Anders moeten ze dood.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen met een hamster of cavia?
Wat een radicale insteek van je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zo lang ze niet dezelfde paringsdrift als een hamster of een cavia hebben kan het er mee door. Anders moeten ze dood.
Mijn buurvrouw moet dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |