Ja ik kon de eerste tijd vd zwangerschap alleen meedoen met alle conditietrainingen enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel kut als je dat 9 maanden+ niet kunt doen. Ik baal al bij een lichte blessure.
Dan had het om mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kon de eerste tijd vd zwangerschap alleen meedoen met alle conditietrainingen enzo.
Nou leuk.
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had het om mij niet gehoeven.
Ik hoop met je mee! Dan ben je kilo's ook zo weer kwijt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies.![]()
Hoop dat ik net zo snel als de vorige keer weer op het veld sta.
Ja dat is wel te hopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Dan ben je kilo's ook zo weer kwijt.
lol leukequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is net als de politie in een actiefilm die op zijn einde loopt. De held van de film heeft alles al geregeld, en daar zijn ze dan hoor....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is net als de politie in een actiefilm die op zijn einde loopt. De held van de film heeft alles al geregeld, en daar zijn ze dan hoor....
Blauw vinkje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Bij wie heb ik allemaal een blauw vinkje?
wordt je weer mod?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Bij wie heb ik allemaal een blauw vinkje?
DAT IS EEN GROEN VINKJEquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat je diegene als ‘vriend’ op FOK! hebt.
Wist niet eens dat dát kon. Maar nee dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |