abonnement Unibet Coolblue
pi_181490825
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Sinds een jaar of zes stelt Scouting Nederland VOG's verplicht. Afgelopen zaterdag stond er een stukje in de Telegraaf dat de toekenning ervan door Justitie niet bepaald foutloos is.
Mijn VOG is gevraagd toen ik basisleiding werd bij Scouting en zal ook vast wel gevraagd gaan worden als ik meedoe met een andere activiteit van Scouting Nederland. Het is niet dat zoiets regelmatig gecontroleerd of vernieuwd moet worden.

Maar dat probleem heb je overal: sportverenigingen, scholen, zorginstellingen, kinderopvang etc. Er zullen altijd rotte appels zijn.
  maandag 27 augustus 2018 @ 08:56:31 #204
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_181490830
Haha, wat matig dat ie ergens in Spanje in een hutje zat. Je hoopt toch een beetje op een Bear Grylls

Terugkijkend is het niet heel gek dat hij zijn Google-sporen niet heeft uitgewist, hij had blijkbaar niets met die technieken.

Mooi dat ze hem zo snel hebben gepakt w/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 27 augustus 2018 @ 08:57:06 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181490836
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:51 schreef Sigaartje het volgende:
Wel schandalig dat deze man 20 jaar heeft rondgelopen en iedereen heeft laten rotten.
Je verwacht zulk gedrag niet, van een kindermoordenaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181490840
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:53 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hangt van het bewijs af natuurlijk, maar wat publiekelijk is gemaakt is er weinig tot geen bewijs voor hoe Nicky Verstappen precies om het leven is gebracht en wat er verder met hem is gebeurd. Hopelijk heeft de politie ook nog bewijs achtergehouden, anders kan het inderdaad een erg lastige zaak worden vrees ik.
Het zou wel ongelofelijk tragisch zijn als er zonder verklaring onvoldoende bewijs is om hem te veroordelen.
pi_181490841
Sorry, maar ik moet even: HAHAHAHAHAHAHA

Ben je 20 jaar van je leven bezig met een plan om te verdwijnen als ze er eindelijk achter komen. Dan is het zover en verdwijn je. Om dan vervolgens binnen 4 dagen opgepakt te worden.

Wat een kneus. Hoe heeft zo iemand zo lang onder de radar kunnen blijven vraag je je af.

Maar lijkt me wel dat hij graag de aandacht wil, anders had ie allang aan een boom gehangen.

Voor de rest: helemaal top dat we hem hebben, kan er eindelijk recht gesproken worden *O*
pi_181490893
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 00:07 schreef Moti het volgende:
Petertje is ook directeur van een advocatenkantoor..dus hoeft hij het niet alleen van zijn tvSchnabbels te hebben zoals iemand ergens aangaf.
En voetbalmakelaar. Is de zaakwaarnemer van vele jeugdspelers.
pi_181490935
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:01 schreef bamibij het volgende:

[..]

En voetbalmakelaar. Is de zaakwaarnemer van vele jeugdspelers.
Dan is hij dus een pedofiel volgens velen hier.
pi_181490958
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:53 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hangt van het bewijs af natuurlijk, maar wat publiekelijk is gemaakt is er weinig tot geen bewijs voor hoe Nicky Verstappen precies om het leven is gebracht en wat er verder met hem is gebeurd. Hopelijk heeft de politie ook nog bewijs achtergehouden, anders kan het inderdaad een erg lastige zaak worden vrees ik.
ben ik ook bang voor.
pi_181490959
Er zijn ook sporen van twee andere personen gevonden. Ik ben benieuwd of de namen van die twee nu boven water gaan komen. Het zou kunnen dat niet Jos maar een van die anderen de moordenaar is of dat Jos de schuld bij de anderen gaat neerleggen.
pi_181490995
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:57 schreef GereDathan het volgende:
Sorry, maar ik moet even: HAHAHAHAHAHAHA

Ben je 20 jaar van je leven bezig met een plan om te verdwijnen als ze er eindelijk achter komen. Dan is het zover en verdwijn je. Om dan vervolgens binnen 4 dagen opgepakt te worden.

Wat een kneus. Hoe heeft zo iemand zo lang onder de radar kunnen blijven vraag je je af.

Maar lijkt me wel dat hij graag de aandacht wil, anders had ie allang aan een boom gehangen.

Voor de rest: helemaal top dat we hem hebben, kan er eindelijk recht gesproken worden *O*
Emotioneel reageren op dit :') en hoe kom je erbij dat hij zich 20 jaar heeft voorbereid hierop? Bushcrafting is gewoon een hobby namelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 09:12:22 #213
163650 Greys
pi_181491031
Volgens Telegraaf zei de tipgever dat het een soort commune was wat hij woonde. Toch niet die ene van dat dansfilmpje dan, met die man die erop leek?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:13:35 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491048
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:12 schreef Greys het volgende:
Volgens Telegraaf zei de tipgever dat het een soort commune was wat hij woonde. Toch niet die ene van dat dansfilmpje dan, met die man die erop leek?
Nee, die was in Frankrijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181491062
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:09 schreef wuuht het volgende:

[..]

Emotioneel reageren op dit :') en hoe kom je erbij dat hij zich 20 jaar heeft voorbereid hierop? Bushcrafting is gewoon een hobby namelijk.
Omdat dat zo is.
pi_181491065
quote:
Jos B., de verdachte in de zaak Nicky Verstappen, is aangehouden in Spanje. Dat meldt de politie in Limburg. Hij zit vast in een Spaanse cel en zal worden uitgeleverd aan Nederland.

De politie kwam hem op het spoor na een tip van een getuige. Die had hem herkend aan de hand van de foto's die afgelopen woensdag zijn verspreid. Peter R. de Vries meldt dat B. bij Barcelona is aangehouden. Volgens de verslaggever sliep hij in een kleine tent en werd hij in een open veld opgepakt.

Woensdag maakte de politie bekend dat er een doorbraak was in de zaak en dat er een verdachte in beeld was, de 55-jarige B.
Jos B.

De NOS heeft de afgelopen dagen de volledige naam van Jos B. gebruikt in de berichtgeving en hem herkenbaar in beeld gebracht. Nu B. is opgepakt, is er geen reden meer om hem herkenbaar in beeld te brengen en zijn naam voluit te gebruiken. B. is een verdachte van een strafbaar feit en we behandelen hem hetzelfde als andere verdachten.
Hij was spoorloos sinds februari dit jaar, toen er voor het laatst contact met hem was. In april gaf zijn familie hem op als vermist.

De Nederlandse politie weet nog niet wanneer B. wordt uitgeleverd, omdat de Spaanse politie de regie heeft. De tiplijn blijft open omdat de politie nog steeds informatie zoekt om een zo goed mogelijk beeld te krijgen.

Tussen 10.00 uur en 12.00 uur komt de hoofdofficier van justitie met meer informatie.
https://nos.nl/artikel/22(...)icky-verstappen.html
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 09:15:59 #217
163650 Greys
pi_181491070
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, die was in Frankrijk.
Ah dank. Ik was het kwijt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181491079
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Omdat dat zo is.
Je kent hem?
pi_181491087
quote:
Snap die redenatie niet zo. Iedereen weet nu waar de B voor staat toch.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181491088
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:16 schreef grimselman het volgende:

[..]

Je kent hem?
Ja. Jij?
pi_181491110
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja. Jij?
Nee
pi_181491184
De tipgever was woonachtig in de regio en had Jos daar enkele malen gezien en gesproken. In Juli en voor het laatst begin Augustus.
pi_181491244
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:16 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Snap die redenatie niet zo. Iedereen weet nu waar de B voor staat toch.
Mwah, ik wel, maar mijn vrouw bijvoorbeeld niet, die boeit de zaak niet. Over twee jaar als de gemiddelde nederlander hem is vergeten zal er nog wel eens een krantenberichtje over hem komen, dan is het wel weer logisch dat hij anoniem gehouden wordt, om zijn rechten te beschermen.
-nee-
pi_181491255
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Mwah, ik wel, maar mijn vrouw bijvoorbeeld niet, die boeit de zaak niet. Over twee jaar als de gemiddelde nederlander hem is vergeten zal er nog wel eens een krantenberichtje over hem komen, dan is het wel weer logisch dat hij anoniem gehouden wordt, om zijn rechten te beschermen.
Hij is niet anoniem gehouden.

Je kunt niet iemand met terugwerkende kracht nog anoniem maken hé :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181491262
De gouden tip kwam van Erik, die niet met zijn echte naam in de krant wil en ook verder buiten de publiciteit wil blijven. Hij stond wel sinds zaterdag in contact met De Telegraaf. Deze krant hield de tip stil om het politie-onderzoek niet te frustreren.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-tip-over-jos-brech
Dus toen wij hier gisteren zaten te brainstormen, was hij al gevonden!
pi_181491273
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hij is niet anoniem gehouden.

Je kunt niet iemand met terugwerkende kracht nog anoniem maken hé :D
Tuurlijk wel, als je ophoudt met zijn achternaam gebruiken vergeten mensen het weer vanzelf.
-nee-
pi_181491304
Om 10.00 uur begint in Maastricht een persconferentie van de politie en het Openbaar Ministerie (OM).
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:35:10 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491356
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:29 schreef Loekie1 het volgende:
De gouden tip kwam van Erik, die niet met zijn echte naam in de krant wil en ook verder buiten de publiciteit wil blijven. Hij stond wel sinds zaterdag in contact met De Telegraaf. Deze krant hield de tip stil om het politie-onderzoek niet te frustreren.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-tip-over-jos-brech
Dus toen wij hier gisteren zaten te brainstormen, was hij al gevonden!
Noem je dat speculeren hier nou werkelijk brainstormen? :D

Heb je ook "tips" doorgespeeld aan de politie, of wat? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:36:49 #229
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_181491383
Heeft ie al bekend ?

Wa(n)t ik las in de tipkrant, was dat hij - Jos in het bos - gewoon vakantie aan het vieren was, sprak omstandig met (bekende) passanten en bevond zich in (de omgeving van) een gemeenschappelijk gebruikt vakantiehuis. Gezien de herkenning lijkt mij dat de verdachte z'n uiterlijk & voorkomen & lifestyle niet heeft aangepast.

Wanneer je echt op de run bent, ga je dat in mijn beleving niet doen of dat zo aanpakken en blijf je ver van elk contact met anderen. Maar goed, ik ben niet op de vlucht, ben geen bushmaster en zou ook niet echt weten hoe ik langer dan een week onder de alspiedende radar kan blijven. Een toekomst voortaan levend van gevangen ratjes en bedorven noten, is ook niet mijn Hof van Eden.

Wel fijn dat hij nu ondervraagd kan worden over zijn where-abouts.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:37:28 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491392
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:23 schreef grimselman het volgende:
De tipgever was woonachtig in de regio en had Jos daar enkele malen gezien en gesproken. In Juli en voor het laatst begin Augustus.
Ah, dat verklaart al eea.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181491414
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Noem je dat speculeren hier nou werkelijk brainstormen? :D

Heb je ook "tips" doorgespeeld aan de politie, of wat? :')
Hij was dus inderdaad dichterbij dan we dachten wat ik al zei.
pi_181491449
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij was dus inderdaad dichterbij dan we dachten wat ik al zei.
:')
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:41:39 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491470
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij was dus inderdaad dichterbij dan we dachten wat ik al zei.
Had je ook niet gezegd dat hij misschien wel op de Brunsummerhei was? Als je maar van alles roept is er vanzelf wel iets goed natuurlijk, net als Roemenië, Polen, Thailand en Peru goed hadden kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181491486
Uit dat verslag over de vakantie in Pakistan of Peru kwam naar voren dat hij het liet afweten bij afwassen en klussen, oftewel het is een vrij lui persoon en dan is het verklaarbaar dat hij geen moeite heeft gedaan om in de bush bush een onderkomen te maken voor langere tijd. Veel te veel werk. In de kou zitten had hij ook geen trek in. Google zoekopdracht verwijderen, was te ingewikkeld.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:43:09 #235
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181491499
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:32 schreef Loekie1 het volgende:
Om 10.00 uur begint in Maastricht een persconferentie van de politie en het Openbaar Ministerie (OM).
Iemand een linkje naar de livefeed?

EDIT

https://www.rtlnieuws.nl/(...)arrestatie-jos-brech

[ Bericht 17% gewijzigd door VenusFlyTrap op 27-08-2018 09:44:27 (zie edit) ]
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:45:08 #236
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_181491535
Hoe vindt de uitlevering naar Nederland straks plaats? In een politieauto afgevoerd, en welke? Een Spaanse of Nederlandse?

In het vliegtuig? En hoe moet ik dat dan zien? Geboeid en met wat agenten rond zijn stoel met een reguliere vlucht in het vliegtuig? Of vliegen ze met een sprciale vlucht? Of gewoon lekker in ruimbagage proppen?

Of lekker terugwandelen met gezelschap van een paar agenten? >:)
pi_181491549
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had je ook niet gezegd dat hij misschien wel op de Brunsummerhei was? Als je maar van alles roept is er vanzelf wel iets goed natuurlijk, net als Roemenië, Polen, Thailand en Peru goed hadden kunnen zijn.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik noemde wel Spanje en jullie niet. En hij was figuurlijk gezien dichtbij!
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:46:07 #238
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181491555
Ik denk gewoon in het vliegtuig, geboeid en links en rechts van hem een klerenkast (2 Nederlandse agenten).
pi_181491568
Is het eigenlijk zeker dat hij de dader is? Als hij gewoon op vakantie was en niet echt op de vlucht, is hij misschien wel onschuldig. Of is dat helemaal onmogelijk? Wel onwaarschijnlijk, dat begrijp ik.
pi_181491574
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:45 schreef Claude_Viole het volgende:
Hoe vindt de uitlevering naar Nederland straks plaats? In een politieauto afgevoerd, en welke? Een Spaanse of Nederlandse?

In het vliegtuig? En hoe moet ik dat dan zien? Geboeid en met wat agenten rond zijn stoel met een reguliere vlucht in het vliegtuig? Of vliegen ze met een sprciale vlucht? Of gewoon lekker in ruimbagage proppen?

Of lekker terugwandelen met gezelschap van een paar agenten? >:)
Gewoon met het vliegtuig natuurlijk. Lijnvluchtje.
pi_181491595
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:42 schreef Loekie1 het volgende:
Uit dat verslag over de vakantie in Pakistan of Peru kwam naar voren dat hij het liet afweten bij afwassen en klussen, oftewel het is een vrij lui persoon en dan is het verklaarbaar dat hij geen moeite heeft gedaan om in de bush bush een onderkomen te maken voor langere tijd. Veel te veel werk. In de kou zitten had hij ook geen trek in. Google zoekopdracht verwijderen, was te ingewikkeld.
Typisch voor iemand die zn eigen hut in elkaar zet.
pi_181491602
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Is het eigenlijk zeker dat hij de dader is? Als hij gewoon op vakantie was en niet echt op de vlucht, is hij misschien wel onschuldig. Of is dat helemaal onmogelijk? Wel onwaarschijnlijk, dat begrijp ik.
Is pas zeker als hij bekent of veroordeeld wordt.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:49:31 #243
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181491615
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:45 schreef Claude_Viole het volgende:
Hoe vindt de uitlevering naar Nederland straks plaats? In een politieauto afgevoerd, en welke? Een Spaanse of Nederlandse?

In het vliegtuig? En hoe moet ik dat dan zien? Geboeid en met wat agenten rond zijn stoel met een reguliere vlucht in het vliegtuig? Of vliegen ze met een sprciale vlucht? Of gewoon lekker in ruimbagage proppen?

Of lekker terugwandelen met gezelschap van een paar agenten? >:)
ze zullen hem wel in een kooi stoppen
pi_181491618
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Is het eigenlijk zeker dat hij de dader is? Als hij gewoon op vakantie was en niet echt op de vlucht, is hij misschien wel onschuldig. Of is dat helemaal onmogelijk? Wel onwaarschijnlijk, dat begrijp ik.
Een half jaar op vakantie zonder een spoor achter te laten? Hij was op vakantie maar zou met drie weken zich weer melden. Het overlijden van zijn moeder niets laten horen enz.

Realy?
pi_181491635
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:49 schreef nanuk het volgende:

[..]

Een half jaar op vakantie zonder een spoor achter te laten? Hij was op vakantie maar zou met drie weken zich weer melden. Het overlijden van zijn moeder niets laten horen enz.

Realy?
Nou kom je weer met speculaties aan, die ik zelf ook wel kan verzinnen. Maar ik bedoel of het al feitelijk vastgesteld is. Door het DNA of zo.
pi_181491644
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:36 schreef Vallon het volgende:
Heeft ie al bekend ?

Wa(n)t ik las in de tipkrant, was dat hij - Jos in het bos - gewoon vakantie aan het vieren was, sprak omstandig met (bekende) passanten en bevond zich in (de omgeving van) een gemeenschappelijk gebruikt vakantiehuis. Gezien de herkenning lijkt mij dat de verdachte z'n uiterlijk & voorkomen & lifestyle niet heeft aangepast.

Wanneer je echt op de run bent, ga je dat in mijn beleving niet doen of dat zo aanpakken en blijf je ver van elk contact met anderen. Maar goed, ik ben niet op de vlucht, ben geen bushmaster en zou ook niet echt weten hoe ik langer dan een week onder de alspiedende radar kan blijven. Een toekomst voortaan levend van gevangen ratjes en bedorven noten, is ook niet mijn Hof van Eden.

Wel fijn dat hij nu ondervraagd kan worden over zijn where-abouts.
Volgens mij dacht Jos veilig te zijn zolang ze zijn dna niet af konden nemen en heeft hij er nooit rekening mee gehouden dat zijn naam en foto in het nieuws kwamen. Dan maakt het niet uit als je met wat Nederlanders in Spanje gaat praten
pi_181491657
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:36 schreef Vallon het volgende:
Heeft ie al bekend ?

Wa(n)t ik las in de tipkrant, was dat hij - Jos in het bos - gewoon vakantie aan het vieren was, sprak omstandig met (bekende) passanten en bevond zich in (de omgeving van) een gemeenschappelijk gebruikt vakantiehuis. Gezien de herkenning lijkt mij dat de verdachte z'n uiterlijk & voorkomen & lifestyle niet heeft aangepast.

Wanneer je echt op de run bent, ga je dat in mijn beleving niet doen of dat zo aanpakken en blijf je ver van elk contact met anderen. Maar goed, ik ben niet op de vlucht, ben geen bushmaster en zou ook niet echt weten hoe ik langer dan een week onder de alspiedende radar kan blijven. Een toekomst voortaan levend van gevangen ratjes en bedorven noten, is ook niet mijn Hof van Eden.

Wel fijn dat hij nu ondervraagd kan worden over zijn where-abouts.
Misschien dat hij dacht: 'laat ik het datgene doen wat ze niet verwachten, namelijk: enkel naar een ander land gaan, maar niet veel aan mijzelf veranderen'. En laten wel wel wezen: hij is nu weliswaar opgepakt, maar hij heeft het nog best uitgehouden.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:52:13 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181491666
Fijn dat hij met goed speurwerk van de Fok!brigade snel opgepakt is kunnen worden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:53:28 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491684
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:45 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik noemde wel Spanje en jullie niet. En hij was figuurlijk gezien dichtbij!
Je beschikte over informatie over de dader?
Moet dat bij de politie gemeld worden of heb je dat zelf al gedaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:53:48 #250
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181491691
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Misschien dat hij dacht: 'laat ik het datgene doen wat ze niet verwachten, namelijk: enkel naar een ander land gaan, maar niet veel aan mijzelf veranderen'. En laten wel wel wezen: hij is nu weliswaar opgepakt, maar hij heeft het nog best uitgehouden.
Toch bijna een week ja

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:55:10 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491712
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:51 schreef grimselman het volgende:

[..]

Volgens mij dacht Jos veilig te zijn zolang ze zijn dna niet af konden nemen en heeft hij er nooit rekening mee gehouden dat zijn naam en foto in het nieuws kwamen. Dan maakt het niet uit als je met wat Nederlanders in Spanje gaat praten
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181491729
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Wat een bullshit, leg mij eens uit waarom hij zonder aanleiding als een zwerver in Spanje is gaan wonen? En denk je dat hij zo dom is dat hij niet weet hoe DNA werkt?
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:56:53 #253
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_181491744
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:51 schreef grimselman het volgende:

[..]

Volgens mij dacht Jos veilig te zijn zolang ze zijn dna niet af konden nemen en heeft hij er nooit rekening mee gehouden dat zijn naam en foto in het nieuws kwamen. Dan maakt het niet uit als je met wat Nederlanders in Spanje gaat praten
Lijkt mij nogal naïef. Z'n DNA zullen ze vast al (indirect) hebben verkregen en gaat het er nu om dat zeker te stellen
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:51 schreef grimselman het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Jos veilig te zijn zolang ze zijn dna niet af konden nemen en heeft hij er nooit rekening mee gehouden dat zijn naam en foto in het nieuws kwamen. Dan maakt het niet uit als je met wat Nederlanders in Spanje gaat praten
Tamelijk naïef, nu moet ik zeggen dat in fora rondhangen je wereldbeeld wat beïnvloed. :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien dat hij dacht: 'laat ik het datgene doen wat ze niet verwachten, namelijk: enkel naar een ander land gaan, maar niet veel aan mijzelf veranderen'. En laten wel wel wezen: hij is nu weliswaar opgepakt, maar hij heeft het nog best uitgehouden.
Ik vraag mij of hij "op de vlucht was" of meer een recalcitrante houding vertoonde van jullie zoeken het maar uit met je (overheids)regels. Ik zit in het bos.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_181491751
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:52 schreef Dven het volgende:
Fijn dat hij met goed speurwerk van de Fok!brigade snel opgepakt is kunnen worden.
Inderdaad!
Ben benieuwd of we straks tijdens de persconferentie nog een bedankje richting mensen als Loekie krijgen, die hebben toch een essentiële bijdrage geleverd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:58:08 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491770
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:56 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat een bullshit, leg mij eens uit waarom hij zonder aanleiding als een zwerver in Spanje is gaan wonen?
De aanleiding lijkt me duidelijk, maar zolang ze zijn DNA niet hadden zou hij niet gezocht worden.
En kennelijk dacht hij dat ze zijn DNA niet zouden krijgen als hij dat niet zou afstaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181491798
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je verwacht zulk gedrag niet, van een kindermoordenaar.
Onschuldigheidspresumptie zegt jou niets?
pi_181491804
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:59 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Onschuldigheidspresumptie zegt jou niets?
nuance verwachten op FOK! :')
pi_181491825

:')
pi_181491830
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:56 schreef Vallon het volgende:

[..]

Lijkt mij nogal naïef. Z'n DNA zullen ze vast al (indirect) hebben verkregen en gaat het er nu om dat zeker te stellen

[..]

Tamelijk naïef, nu moet ik zeggen dat in fora rondhangen je wereldbeeld wat beïnvloed. :P

[..]

Ik vraag mij of hij "op de vlucht was" of meer een recalcitrante houding vertoonde van jullie zoeken het maar uit met je (overheids)regels. Ik zit in het bos.
Ik denk dat hij er geen rekening mee heeft gehouden dat zijn dna ook op andere wijze verkregen kon worden. Misschien niet al te snugger maar als hij dat wel wist dan is zijn verblijf in Spanje nog minder snugger
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:02:39 #261
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181491861
Jos B. :X
pi_181491880
quote:
wie is die boswachter
pi_181491881
quote:
Wie is die man? :')
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:03:58 #264
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181491884
Jos B.weg ermee
pi_181491890
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:03 schreef robijnwasverzachter het volgende:

[..]

wie is die boswachter
de oom van Jos
pi_181491904
“WE GOT HIM!”
SOONY
pi_181491920
quote:
Kiek een bushcrafter!
SOONY
pi_181491922
Persco gaat nergens over
pi_181491924
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:56 schreef Vallon het volgende:

[..]

Lijkt mij nogal naïef. Z'n DNA zullen ze vast al (indirect) hebben verkregen en gaat het er nu om dat zeker te stellen

[..]

Tamelijk naïef, nu moet ik zeggen dat in fora rondhangen je wereldbeeld wat beïnvloed. :P

[..]

Ik vraag mij of hij "op de vlucht was" of meer een recalcitrante houding vertoonde van jullie zoeken het maar uit met je (overheids)regels. Ik zit in het bos.
Ah zo. Ja dat kan. Maar zou dat toch wel erg bijzonder vinden. Lijkt mij niet dat hij zat te wachten op een gevangenisstraf.
pi_181491935
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:36 schreef Vallon het volgende:
Heeft ie al bekend ?

Wa(n)t ik las in de tipkrant, was dat hij - Jos in het bos - gewoon vakantie aan het vieren was, sprak omstandig met (bekende) passanten en bevond zich in (de omgeving van) een gemeenschappelijk gebruikt vakantiehuis. Gezien de herkenning lijkt mij dat de verdachte z'n uiterlijk & voorkomen & lifestyle niet heeft aangepast.

Wanneer je echt op de run bent, ga je dat in mijn beleving niet doen of dat zo aanpakken en blijf je ver van elk contact met anderen. Maar goed, ik ben niet op de vlucht, ben geen bushmaster en zou ook niet echt weten hoe ik langer dan een week onder de alspiedende radar kan blijven. Een toekomst voortaan levend van gevangen ratjes en bedorven noten, is ook niet mijn Hof van Eden.

Wel fijn dat hij nu ondervraagd kan worden over zijn where-abouts.
Hij heeft zich 20 jaar lang onschendbaar geacht. Kwam overal mee weg. Waarom zou hij dan nog moeite doen, er kan hem toch niets gebeuren?
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:06:38 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491938
Eland noemde het "betrokken bij de moord" :X
Tenminste; zo stond het in de ondertiteling...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:08:49 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491975
Die NOS-verslaggever kan ook zo bij de Telegraaf aan de slag, als het al verdacht is als mensen heel Europa door trekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:10:09 #273
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_181491994
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:49 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ze zullen hem wel in een kooi stoppen
En in elke dorp & stad rondrijden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_181491996
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou kom je weer met speculaties aan, die ik zelf ook wel kan verzinnen. Maar ik bedoel of het al feitelijk vastgesteld is. Door het DNA of zo.
Ik heb het alleen over bijna een half jaar vermist zijn wat jij vakantie durft te noemen.
pi_181492012
Wanneer kunnen we de officiële tenlastelegging inzien?
En het uitleveringsverzoek?
Zijn die dingen openbaar?
pi_181492036
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Typisch voor iemand die zn eigen hut in elkaar zet.
The Crow bestond toch al?
pi_181492042
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:06 schreef Leandra het volgende:
Eland noemde het "betrokken bij de moord" :X
Tenminste; zo stond het in de ondertiteling...
Volgens mij zei die "bij zijn dood"?
pi_181492049
Nog iets nieuws gemeld?
pi_181492060
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef westwoodblvd het volgende:
Nog iets nieuws gemeld?
Nope.
pi_181492071
Gelukkig heeft ze niet de loftrompet geluid voor het politieonderzoek.
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:14:21 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181492082
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef Drxx het volgende:

[..]

Volgens mij zei die "bij zijn dood"?
Dat is dan mooi, wel nasty dat de ondertiteling op zo'n essentiële uitspraak dan fout was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:15:12 #282
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_181492094
Jos Brech wordt vandaag voorgeleid voor de rechtbank in Barcelona. Dat meldt de Spaanse krant La Vanguardia. Volgens de krant zou de 55-jarige verdachte van de moord op Nicky Verstappen al in de komende dagen aan Nederland kunnen worden uitgeleverd
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_181492101
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Toch bijna een week ja

:')
20 jaar.
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:16:06 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181492110
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef Loekie1 het volgende:
Gelukkig heeft ze niet de loftrompet geluid voor het politieonderzoek.
Het is ‘de loftrompet steken’.
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:18:09 #285
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181492134
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

20 jaar.
Vanaf het moment dat hij gezocht werd niet he.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181492143
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:12 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

The Crow bestond toch al?
Old Crow is opgezet door Erik Versantvoort. Jos B was daar pas een half jaar bij betrokken als beheerder. Daarvoor waarschijnlijk als gebruiker van de hut
  Forum Admin maandag 27 augustus 2018 @ 10:21:21 #287
35723 crew  GGMM
pi_181492181
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef Loekie1 het volgende:
Gelukkig heeft ze niet de loftrompet geluid voor het politieonderzoek.
de loftrompet geluid :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:22:21 #288
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_181492196
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:03 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wie is die man? :')
meneer Haenen. Freelance cameraman met zijn eigen bedrijfje track'88.http://www.track88.nl Zijn zoon Hub is politiewoordvoerder.
Net efkes anges
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 10:24:03 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181492223
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef Loekie1 het volgende:
Gelukkig heeft ze niet de loftrompet geluid voor het politieonderzoek.
Wat? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2018 @ 10:31:18 #290
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181492339
quote:
Staat die gozer nou die microfoons te fotograferen? :? 8)7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:32:12 #291
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181492354
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef Loekie1 het volgende:
Gelukkig heeft ze niet de loftrompet geluid voor het politieonderzoek.
Nee, maar heeft ze de klok gestoken dan?
pi_181492381
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat hij gezocht werd niet he.
Buiten schot blijven.
pi_181492382
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Staat die gozer nou die microfoons te fotograferen? :? 8)7
Hihihi de rollen omgedraaid.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2018 @ 10:34:06 #294
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181492410
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hihihi de rollen omgedraaid.
Voor het familiealbum, ja, toen gaf opa een persconferentie voor wel 10 microfoons. :N
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181492445
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')