hahaatjesquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mijn kwaliteitsposts verdwijnen nog wel eens inclusief mijn account en iemand zoals HPLC en Der_Mann mag maar door baggeren.
Ja klopt, jij kon ook niet weten dat het zo uit de klauwen zou lopenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig mooi man
Ik weet ook niet wanneer jullie echt caren en wanneer niet
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee joh, ben veel te dun...
Ik eet vanavond maar een broodje denk ik
dus jullie schuldquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan noem je er idd twee, vooral hplc was voor hij structureel hans werd genoemd eens stuk attenter. die jongen heeft te hard gecared
Als je niet drinkt val je nog sneller af.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
Moet echt beginnen met if na mijn vakantie
hoezoquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je maar niet zo'n watje zijn
wat is er mis met de aldi danquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:59 schreef JaNuDitWeer het volgende:
beetje kwaliteit voedsel mensen, dan maakt het niet zoveel uit hoeveel je eet. Maar stop met die aldi rommel
Ik steun jequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zandkorrels zijn eigenlijk hele kleine stukjes glas, denk daar maar eens goed over na.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schuurt zo lekker en werkt als een scrub
Als het buiten de vakantie was gebeurd dan was het nooit zo ver gegaan, nu heeft ze tijd over om te muggenziften.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt, jij kon ook niet weten dat het zo uit de klauwen zou lopen
If? Ben je de v vergeten?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ja misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het buiten de vakantie was gebeurd dan was het nooit zo ver gegaan, nu heeft ze tijd over om te muggenziften.
Ook zielig voor dat kindquote:
Hij leest alleen slappe aftreksels zoals I love Dickquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja koop je boek van fokkers?
dat kanquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:02 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hij leest alleen slappe aftreksels zoals I love Dick
Nu mag ik je niet bij mij thuis uitnodigen van mijn ouders omdat ze bang zijn dat je de kat steeltquote:
Oh snap ik wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu mag ik je niet bij mij thuis uitnodigen van mijn ouders omdat ze bang zijn dat je de kat steelt
Houd je tyfusbek eensquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:03 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Chloro als je je niet zo fijn voelt dan mag dat hoor
Feels good :$quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zandkorrels zijn eigenlijk hele kleine stukjes glas, denk daar maar eens goed over na.
Nee niemand wil je aanraken, dat is wat anders.quote:
Jij bent wel echt de grootste kutkloon van de afgelopen 2 wekenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:03 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Chloro als je je niet zo fijn voelt dan mag dat hoor
Hahaha neequote:
Dacht dat dat hetzelfde was ;squote:Op zondag 26 augustus 2018 19:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niemand wil je aanraken, dat is wat anders.
net als je moeder hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:05 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Geen kloon hoor, zou te makkelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |