Bij jou zou ik toch niets voelen dus is oke zoquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou alleen van roomblanke der blanke boys dus dit wordt m niet
Maar het is Chloroquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou echt een keer een grens trekken je laat je altijd gebruiken als boksbal
Dat betwijfel ik, is nog strak van onderquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou zou ik toch niets voelen dus is oke zo
Na een weekje groeit het meestal wel weer redelijk dicht iddquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, is nog strak van onder
"Jammer dat je niet blank bent" is idd een heel onschuldige opmerking jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor jou ja, maar dat was niets meer dan een onschuldige opmerking waarbij jij het nodig vond een hetze op touw te zetten en het nodig vond om mij de stempel racist mee te geven.
Nee, die dm dat je beweert dat ik naar doe en in feite zeg dat ik je óf negeer óf lullig tegen je doe.
Beetje een crush?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet verliefd geweest op iemand
Ik vind het jammer dat jij niet de negerin bent waar ik kort van heb mogen genietenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Jammer dat je niet blank bent" is idd een heel onschuldige opmerking ja![]()
En dat was een vraag, gast, maar aangezien je al niet snapt dat bovenstaande racistisch was, zijn we wel uitgepraat
Zosk en ik zijn gewoon bff'squote:
Houd je bek gewoon mafkeesquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:35 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Chloro, liefdoen, ook als je het niet snapt
Hahaha hjbquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij niet de negerin bent waar ik kort van heb mogen genieten
Zuchtquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond je grapje leuk dus ik moest lachen? :s
Zosk wil gewoon zn zaad kwijtquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zosk zou wel uit de friendzone willen
Oké dan laten we het hier bijquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat was een vraag, gast, maar aangezien je al niet snapt dat bovenstaande racistisch was, zijn we wel uitgepraat
Jij deed ook goed je best hequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt een haatcampagne van haar
Xerxes zou trots zijn
ik ben team prof hoor, als blanken horen we elkaar te steunenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oké dan laten we het hier bij
Wie niet hahahhaquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zosk zou wel uit de friendzone willen
sowquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben team prof hoor, als blanken horen we elkaar te steunen
Eigenlijk niet he, maar helaasquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je moet er überhaupt niet in geraken.
Go for itquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wel echt behoefte aan idd, vanavond ff fappen
Weet ik niet de bezorger is vermistquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken ik niet
hoeveel bladzijden?
misschien politie bellenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Weet ik niet de bezorger is vermist
blacked weer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wel echt behoefte aan idd, vanavond ff fappen
Wanneer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij deed ook goed je best he
Denk niet dat zij mijn boek hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien politie bellen
Jammer dat jij niet blank bentquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk niet dat zij mijn boek hebben
misschien wel je bezorgerquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk niet dat zij mijn boek hebben
Eens, daarom kom ik niet in de zonquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blank zijn is wel echt lit fam #goat #goals
mensen nemen me alleen niet serieus als ik zeg dat ik van hiphop hou, dat is wel een minpuntquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, daarom kom ik niet in de zon
Komt wel goed Thijsquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen nemen me alleen niet serieus als ik zeg dat ik van hiphop hou, dat is wel een minpunt
Dad ben ik helemaal met jouw eensquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:46 schreef JaNuDitWeer het volgende:
houden van is dan ook zo'n woord.. je luisterd er naar
Heet je moeder Sperzie Boon hahaquote:
veel stokers hier idd, leer je je echte vrienden kennenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij gooide maar wat graag olie op het vuur destijds
Maar jij bent fake, laat me vallen als je daar zin in hebtquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben team prof hoor, als blanken horen we elkaar te steunen
Dat is toch geweldig mooi manquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij gooide maar wat graag olie op het vuur destijds
ahahah hoe kom je er toch opquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heet je moeder Sperzie Boon haha
Chloro is Bruine Boon
ohjeequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent fake, laat me vallen als je daar zin in hebt
Schud ze zo uit me mouw xDquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahahah hoe kom je er toch op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |