Ik vind het jammer dat jij niet de negerin bent waar ik kort van heb mogen genietenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Jammer dat je niet blank bent" is idd een heel onschuldige opmerking ja![]()
En dat was een vraag, gast, maar aangezien je al niet snapt dat bovenstaande racistisch was, zijn we wel uitgepraat
Zosk en ik zijn gewoon bff'squote:
Houd je bek gewoon mafkeesquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:35 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Chloro, liefdoen, ook als je het niet snapt
Hahaha hjbquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij niet de negerin bent waar ik kort van heb mogen genieten
Zuchtquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond je grapje leuk dus ik moest lachen? :s
Zosk wil gewoon zn zaad kwijtquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zosk zou wel uit de friendzone willen
Oké dan laten we het hier bijquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat was een vraag, gast, maar aangezien je al niet snapt dat bovenstaande racistisch was, zijn we wel uitgepraat
Jij deed ook goed je best hequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt een haatcampagne van haar
Xerxes zou trots zijn
ik ben team prof hoor, als blanken horen we elkaar te steunenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oké dan laten we het hier bij
Wie niet hahahhaquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zosk zou wel uit de friendzone willen
sowquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben team prof hoor, als blanken horen we elkaar te steunen
Eigenlijk niet he, maar helaasquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je moet er überhaupt niet in geraken.
Go for itquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wel echt behoefte aan idd, vanavond ff fappen
Weet ik niet de bezorger is vermistquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken ik niet
hoeveel bladzijden?
misschien politie bellenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Weet ik niet de bezorger is vermist
blacked weer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wel echt behoefte aan idd, vanavond ff fappen
Wanneer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij deed ook goed je best he
Denk niet dat zij mijn boek hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien politie bellen
Jammer dat jij niet blank bentquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk niet dat zij mijn boek hebben
misschien wel je bezorgerquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk niet dat zij mijn boek hebben
Eens, daarom kom ik niet in de zonquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blank zijn is wel echt lit fam #goat #goals
mensen nemen me alleen niet serieus als ik zeg dat ik van hiphop hou, dat is wel een minpuntquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, daarom kom ik niet in de zon
Komt wel goed Thijsquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen nemen me alleen niet serieus als ik zeg dat ik van hiphop hou, dat is wel een minpunt
Dad ben ik helemaal met jouw eensquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:46 schreef JaNuDitWeer het volgende:
houden van is dan ook zo'n woord.. je luisterd er naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |