Doet ie ook ehehehequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij kan nu lekker wel rondsletten![]()
![]()
Klopt, ik kan dat gewoon doenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij kan nu lekker wel rondsletten![]()
![]()
Zo naïef alsof hij een slet kiest en dan niet gaat neuken als hij zonder haar op vakantie is.quote:
Voor jou ja, maar dat was niets meer dan een onschuldige opmerking waarbij jij het nodig vond een hetze op touw te zetten en het nodig vond om mij de stempel racist mee te geven.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel goed in de schuld bij mij leggen maar laten we het gewoon houden dat jouw racistische uitlating richting mij al de doodsteek was. En met 'rare dm' bedoel je zeker die dm waarin ik vroeg wat je dwars zat, ga nou niet doen alsof ik je echt rare dm's stuur.
quote:
Hahahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Vooral met die nieuw gevestigde studenten in stad holy moly zoveel juweeltjes die je wil laten smashen
Wanneer is jouw pubertijd voorbijquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Vooral met die nieuw gevestigde studenten in stad holy moly zoveel juweeltjes die je wil laten smashen
Echt een haatcampagne van haarquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor jou ja, maar dat was niets meer dan een onschuldige opmerking waarbij jij het nodig vond een hetze op touw te zetten en het nodig vond om mij de stempel racist mee te geven.
Nee, die dm dat je beweert dat ik naar doe en in feite zeg dat ik je óf negeer óf lullig tegen je doe.
Tegen Chloro?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je weer lullig, net ook al met je as if
Let eens op je woorden manquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo naïef alsof hij een slet kiest en dan niet gaat neuken als hij zonder haar op vakantie is.![]()
Ach, misschien is ze veranderdquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo naïef alsof hij een slet kiest en dan niet gaat neuken als hij zonder haar op vakantie is.![]()
Jij doet sowieso altijd lullig tegen mij jaquote:
Ik vond je grapje leuk dus ik moest lachen? :squote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tegen mij, na die verjaardagskaart had ik wel gewoon steun verwacht de komende tijd.
Let eens op je voedingsinname zeugquote:
Ja van onder sowieso hahaquote:
Laatste keer dat ik lullig tegen jou deed is al een hele tijd geleden hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet sowieso altijd lullig tegen mij ja
Komt omdat hij verliefd is en zich geen houding weet te gevenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet sowieso altijd lullig tegen mij ja
Sow koekoekquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja van onder sowieso haha
Echo echo echo...
Op wie?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Komt omdat hij verliefd is en zich geen houding weet te geven
Toch al wel vier minuten jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik lullig tegen jou deed is al een hele tijd geleden hoor
wat heb je besteldquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
Bezorger heeft echt pech als hij vandaag nog komt ik blijf niet de hele dag mijn kleren aanhouden
Ik hou alleen van roomblanke der blanke boys dus dit wordt m nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:26 schreef Catkiller het volgende:
Zosk probeerde het met een negerin maar dat was niks dus nu zoekt hij een tintje minder, Opso.
Als je tijd en zin hebt DM hem dan.
Voel ik hier spanningenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor jou ja, maar dat was niets meer dan een onschuldige opmerking waarbij jij het nodig vond een hetze op touw te zetten en het nodig vond om mij de stempel racist mee te geven.
Nee, die dm dat je beweert dat ik naar doe en in feite zeg dat ik je óf negeer óf lullig tegen je doe.
Bij jou zou ik toch niets voelen dus is oke zoquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou alleen van roomblanke der blanke boys dus dit wordt m niet
Maar het is Chloroquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou echt een keer een grens trekken je laat je altijd gebruiken als boksbal
Dat betwijfel ik, is nog strak van onderquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou zou ik toch niets voelen dus is oke zo
Na een weekje groeit het meestal wel weer redelijk dicht iddquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, is nog strak van onder
"Jammer dat je niet blank bent" is idd een heel onschuldige opmerking jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje een crush?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet verliefd geweest op iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |