Heet je moeder Sperzie Boon hahaquote:
veel stokers hier idd, leer je je echte vrienden kennenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij gooide maar wat graag olie op het vuur destijds
Maar jij bent fake, laat me vallen als je daar zin in hebtquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben team prof hoor, als blanken horen we elkaar te steunen
Dat is toch geweldig mooi manquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij gooide maar wat graag olie op het vuur destijds
ahahah hoe kom je er toch opquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heet je moeder Sperzie Boon haha
Chloro is Bruine Boon
ohjeequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent fake, laat me vallen als je daar zin in hebt
Schud ze zo uit me mouw xDquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahahah hoe kom je er toch op
vlgns mij altijd echt hier tegenwoordig, vroeger kon men nog tegen een stootje, maar nu..quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig mooi man
Ik weet ook niet wanneer jullie echt caren en wanneer niet
Komt door al die kut millennialsquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vlgns mij altijd echt hier tegenwoordig, vroeger kon men nog tegen een stootje, maar nu..
Kusjekroel, Ettopettoquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Samzz. heerlijkste hapje der sc
Zosk zijn negerinquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha en zwarte boon, wie is zwarte boon??? xDD
Pff nee man, dwc natuurlijkquote:
Die mag niet meer mee doen als de bitch die hij isquote:
ja koop je boek van fokkers?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:50 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
Het weerwolfclubje van het DEF huis
haha vakkenvuller xDquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die mag niet meer mee doen als de bitch die hij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |