Ook zielig voor dat kindquote:
Hij leest alleen slappe aftreksels zoals I love Dickquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja koop je boek van fokkers?
dat kanquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:02 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hij leest alleen slappe aftreksels zoals I love Dick
Nu mag ik je niet bij mij thuis uitnodigen van mijn ouders omdat ze bang zijn dat je de kat steeltquote:
Oh snap ik wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu mag ik je niet bij mij thuis uitnodigen van mijn ouders omdat ze bang zijn dat je de kat steelt
Houd je tyfusbek eensquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:03 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Chloro als je je niet zo fijn voelt dan mag dat hoor
Feels good :$quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zandkorrels zijn eigenlijk hele kleine stukjes glas, denk daar maar eens goed over na.
Nee niemand wil je aanraken, dat is wat anders.quote:
Jij bent wel echt de grootste kutkloon van de afgelopen 2 wekenquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:03 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Chloro als je je niet zo fijn voelt dan mag dat hoor
Hahaha neequote:
Dacht dat dat hetzelfde was ;squote:Op zondag 26 augustus 2018 19:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niemand wil je aanraken, dat is wat anders.
net als je moeder hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:05 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Geen kloon hoor, zou te makkelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |