Zo ken ik er nog een paar ahahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die mag niet meer mee doen als de bitch die hij is
je merkt wel dat iedereen snel geagiteerd isquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door al die kut millennials#FreeIwanius
Noem namen of zwijg, feeks.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar ahaha
nou ja, als blanke man heb ik het best zwaar met opkomst van feminisme, asielzoekers enzoquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:45 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Het is allemaal wat makkelijker als je blank bent
Dacht dat het door het warme weer kwam maar het stopt niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je merkt wel dat iedereen snel geagiteerd is
Hjb shrimp dickquote:
nee jk ik lees nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja koop je boek van fokkers?
komt o.a. door al die kloontjes en matig moderatie beleidquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat het door het warme weer kwam maar het stopt niet.
Allemaal zand in de kut.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat het door het warme weer kwam maar het stopt niet.
Nee joh, ben veel te dun...quote:
Schuurt zo lekker en werkt als een scrubquote:
Ja mijn kwaliteitsposts verdwijnen nog wel eens inclusief mijn account en iemand zoals HPLC en Der_Mann mag maar door baggeren.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt o.a. door al die kloontjes en matig moderatie beleid
Wil je wat van mijn vet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee joh, ben veel te dun...
Ik eet vanavond maar een broodje denk ik
Elke dag 5 broodjes knakworst etenquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee joh, ben veel te dun...
Ik eet vanavond maar een broodje denk ik
* weerwolf clubjequote:Op zondag 26 augustus 2018 18:50 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
Het weerwolfclubje van het DEF huis
dan noem je er idd twee, vooral hplc was voor hij structureel hans werd genoemd eens stuk attenter. die jongen heeft te hard gecaredquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mijn kwaliteitsposts verdwijnen nog wel eens inclusief mijn account en iemand zoals HPLC en Der_Mann mag maar door baggeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |