Met dat soort lui in je samenleving is het een wonder dat de Middeleeuwen ooit zijn geëindigd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja, want de mazelen doormaken is zo goed voor een kind
Tot twee jaar erna nog een verzwakt imuunsysteem. En de bof, rodehond en polio ook maar lekker zn gang laten gaan
Wat een wappies zeg.
Geen enkele, het hele rijtje aan fabels over vaccins wordt weer braaf opgelepeld door het clowntje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In welke vaccins die in Nederland worden gebruikt zit dat spul?
Polio?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja, want de mazelen doormaken is zo goed voor een kind
Tot twee jaar erna nog een verzwakt imuunsysteem. En de bof, rodehond en polio ook maar lekker zn gang laten gaan
Wat een wappies zeg.
Sommige inentingen werken in 1% van de gevallen niet. Daarom is het nog steeds van belang dat de ziekte zich niet kan verspreiden. Daarvoor is dat 95%-niveau belangrijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Veruit de meeste kinderen zijn toch ingeënt dus die gevaarlijke ziektes komen amper voor. Daarnaast zijn ze juist tegen die ziektes ingeënt.
Precies, vandaar ook mijn vraag aan deze kenner.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen enkele, het hele rijtje aan fabels over vaccins wordt weer braaf opgelepeld door het clowntje.
Inteelt en overbefokkingquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:49 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen in Afrikaanse landen wel dood aan bepaalde ziekten als ze het krijgen maar hier zo goed als niet?
Inentingen?
Nee.
Wier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:40 schreef Igen het volgende:
De grens lijkt me te liggen bij dingen waar kinderen dood aan kunnen gaan of ernstig misvormd door kunnen raken. Alhoewel zelfs dat laatste al erg gevoelig lag bij bijv. die vega-moeder wiens kind door het vega-rauwkost-eten een groeistoornis had.
Ja dat at ze vast ook.quote:
Nogmaals, in welke in Nederland gebruikte vaccins zit dat spul?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:06 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Aluminium formaldahyde Kwik in een baby pompen, is geen Russische roulette?
Waar haal je toch die bizarre vergelijkingen vandaan? Vaccinatie is een onderdeel van de volksgezondheid, niet van de gezondheid van een enkel individu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
En ouders die kinderen alleen maar fastfood geven worden door de overheid verplicht groenten te serveren?
Je moet bij Piet zijn over die vergelijking.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar haal je toch die bizarre vergelijkingen vandaan? Vaccinatie is een onderdeel van de volksgezondheid, niet van de gezondheid van een enkel individu.
Ok, maar het maakt het niet minder onzin.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet bij Piet zijn over die vergelijking.
Ik vond het inderdaad ook een onzinnige vergelijking. Net als de vergelijking met autogordels of bloedtransfusies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, maar het maakt het niet minder onzin.
Tja, dan blijft er niet veel over he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad ook een onzinnige vergelijking. Net als de vergelijking met autogordels of bloedtransfusies.
Je kletst nog steeds uit je nekquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:06 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Als jij maar wat blijft roepen zonder onderbouwing blijk ik zeggen dat je maar wat roept zonder onderbouwing, ofwel, je lult maar wat, je kletst uit je nek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:00 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook geen argumenten geven of mijn comments weerleggen. Kei van je Piet.
Jij pompt toch ook water in je lichaam of heb ik het mis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:06 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Heb je door dat het een compleet lulverhaal is waar ze niets concreets zeggen over wat de risico’s zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe bijvoorbeeld antroposofen er tegenaan kijken vind ik niet eens zo gek:
[..]
Ik heb hem al twee keer gevraagd de vaccins te noemen waar dat goedje in zou zitten, maar het blijft angstvallig stil.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kletst nog steeds uit je nek
Welke regering wil dit precies?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:15 schreef theunderdog het volgende:
Een regering die in de zak zit van pharma, en dwangvaccinatie wil doorvoeren.
Hoe gaat de wet heten, wet-mengele?
DE regering, dat zegt unlucky toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke regering wil dit precies?
Binnenkort ook aan jouw voordeur. De ambtenaar met de injectienaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:15 schreef theunderdog het volgende:
Een regering die in de zak zit van pharma, en dwangvaccinatie wil doorvoeren.
Hoe gaat de wet heten, wet-mengele?
Dijkhof doet zijn best het te realiseren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke regering wil dit precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |