Je hebt geen goed tegenargument hé?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ja doei, zo kun je elk gevaar wel dood relativeren.
Dat is ethisch nogal lastigquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad exact wat ik wil zeggen.
Valt weinig te argumenten tegen idioterie. Als jij het vervoeren van kinderen op één zet met het niet-vaccineren van kinderen ben je niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt geen goed tegenargument hé?
Ieder kind eigendom van de staatquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad exact wat ik wil zeggen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ieder kind eigendom van de staat
Dat heb ik niet gezegd. Je moet wel goed lezen hoor, poepie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Valt weinig te argumenten tegen idioterie. Als jij het vervoeren van kinderen op één zet met het niet-vaccineren van kinderen ben je niet helemaal lekker.
Korten op kinderbijslag lijkt me wat praktischer dan een kind gedwongen injecteren.quote:
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Korten op kinderbijslag lijkt me wat praktischer dan een kind gedwongen injecteren.
Je maakt een grapje toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die bestaan voor kinderen niet. Waar haal je dat vandaan?
Is wel vaker zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:19 schreef manny het volgende:
Gek eigenlijk dat een VVD'er met dit verhaal komt. Tamelijk extreme overheidsbemoeienis is dit. Maar goed ze maken zich ook al druk over de kleding die men draagt. Vrij ver van het liberale gedachtengoed afgedreven op sommige punten.
Dat bestaat wel, met voorwaarden uiteraard, maar dat geldt voor elk recht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die bestaan voor kinderen niet. Waar haal je dat vandaan?
In Amsterdam zijn 't anti-vaxxxersquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:06 schreef Postbus100 het volgende:
Lelijk woord trouwens : anti-vaxxers. Waar komen die x'en nou weer vandaan? Waarom geen anti-vaccers of anti-vacsers?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn 't anti-vaxxxers
In Rotterdam anti-va020ers zeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn 't anti-vaxxxers
Vanaf nu welquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Rotterdam anti-va020ers zeker.
Ik wist het ook niet maar een paar dagen geleden vertelde Leandra mij dat het uit Amerika is overgenomen. Daar is het woord voor het eerst in 2009 gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:06 schreef Postbus100 het volgende:
Lelijk woord trouwens : anti-vaxxers. Waar komen die x'en nou weer vandaan? Waarom geen anti-vaccers of anti-vacsers?
Laten we nou niet doen alsof ouders compleet vrij zijn in wat ze wel/niet met hun kinderen mogen doen. Dat is absoluut niet het geval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ieder kind eigendom van de staat
Zelfbeschikking voor kinderen? Nee, ik maak geen grapje: recht op zelfbeschikking voor kinderen bestaat niet.quote:
Alleen in hoogst uitzonderlijke gevallen... zoals euthanasie bij terminaal zieke kinderen. En zelfs in die gevallen is het meer de beleefdheid van het aan die kinderen vragen dan dat ze werkelijk iets te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:49 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat bestaat wel, met voorwaarden uiteraard, maar dat geldt voor elk recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |