SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2018 15:25:09 ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haps wordt steeds beter in zijn afwezigheid, een fenomeen wat je wel vaker ziet bij langdurig geblesseerde spelers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haps wordt steeds beter in zijn afwezigheid, een fenomeen wat je wel vaker ziet bij langdurig geblesseerde spelers.
Je kan best erop ingaan.quote:
Gedaan in het vorige topic.quote:
Hoe kan je dan stellen dat Haps een op een prima Tagliafico kan vervangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:40 schreef Elan het volgende:
en zullen we nooit weten hoe Haps het zou doen bij dit Ajax. Dus waar valt er verder over te redetwisten?
Omdat Haps technisch en qua fysiek niet minder is, er echter bij Ajax dusdanig betere spelers om hem zouden heen lopen dat het een gewoon een direct gevolg is van het ander.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe kan je dan stellen dat Haps een op een prima Tagliafico kan vervangen?
Iedereen ziet dat Haps gewoon beter kan voetballen in de dribbelquote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe kan je dan stellen dat Haps een op een prima Tagliafico kan vervangen?
leef jij ook nogquote:
Ik denk dat Feyenoord eigenlijk niet om hem heen kan....gezien de lachwekkende vertoningen van LLarsonquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(lol)
Fr12 reacties altijd genieten! Zitten ongeveer 200 klaassies.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(lol)
je moeder is een klaassiequote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Fr12 reacties altijd genieten! Zitten ongeveer 200 klaassies.
Die blijft dus gewoon.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
Sofyan Amrabat wil weg bij Feyenoord en lijkt zijn gewenste transfer te krijgen. Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam reist Amrabat deze ochtend naar Brugge toe om de laatste details van het contract te regelen, zich te laten keuren om daarna een vierjarig contract te ondertekenen.
Feyenoord zou dan 2,5 miljoen euro ontvangen. De Rotterdamse club betaalde vorig seizoen nog ongeveer vier miljoen aan FC Utrecht om de middenvelder over te nemen.
Topsportklimaat![]()
Het nieuws komt van Krabbedam, je kan het maw met een korrel zout nemen
Is in de CL ook behoorlijk door het ijs gezakt. Niet zo gek dat de clubs niet in de rij staan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:17 schreef satecl het volgende:
Voor Vilhena is trouwens ook wel veel interesse, hé!?Sommige supporters dachten dat hij wel even 11 tot 15 miljoen zou opleveren. Zeer gehypte speler.
Het is ook een hele beperkte voetballer. Alleen wordt opgehemeld wánt Feyenoordjeugd hé. Dan moet het wel wat zijn. Net als Clasie (quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is in de CL ook behoorlijk door het ijs gezakt. Niet zo gek dat de clubs niet in de rij staan.
ik heb net dat achterlijke stukje van krabbendam ook gezien op vi...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
Sofyan Amrabat wil weg bij Feyenoord en lijkt zijn gewenste transfer te krijgen. Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam reist Amrabat deze ochtend naar Brugge toe om de laatste details van het contract te regelen, zich te laten keuren om daarna een vierjarig contract te ondertekenen.
Feyenoord zou dan 2,5 miljoen euro ontvangen. De Rotterdamse club betaalde vorig seizoen nog ongeveer vier miljoen aan FC Utrecht om de middenvelder over te nemen.
Topsportklimaat![]()
Het nieuws komt van Krabbedam, je kan het maw met een korrel zout nemen
Dat is natuurlijk klinklare onzin klaas. Wat ajax heeft gedaan is een investering om prijzen te pakken en championsleague meerdere malen te bereiken. Als ajax, waar ik ze kans toegeef, ooit overwintert in de championsleague met blind en tadic, dan maakt men winst. Bij feyenoord is 1,5 miljoen gewoon zo weggespoeld en daar komt geen rendement meer uit. Het gaat om rendement klaas en ik denk dat tadic en blind voor ajax nog heel veel geld gaan verdienen. Ten eerste door CL-opbrengsten en ten tweede dat men jeugds sneller volwassen kan laten spelen, wat meer transfergelden opbrengt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb net dat achterlijke stukje van krabbendam ook gezien op vi...
die man lult zoveel uit zijn nek niet te geloven...
hier kan je zijn hele debieltje verhaaltje zien...
https://www.vi.nl/video/j(...)-feyenoord-erg-tegen
wat die sufkut van een krabbendam er niet bij verteld is dat ajax voor minmaal 35 miljoen uitgeeft aan tadic en blind en dat geld ook helemaal kwijt is...
want niemand gaat tadic nog ooit kopen...dat is dus 17 miljoen in een bodemloze put gegooid
zelfde geld voor daley blind....20 miljoen in een bodemloze put....want dat gaat ajax ook nooit meer terugkrijgen....
dan valt 1.5 miljoen nog wel mee...
maar ja als je al die transfers van van geel bij elkaar gaat tellen kom je ook tot een absurd bedrag...
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:57 schreef govie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk klinklare onzin klaas. Wat ajax heeft gedaan is een investering om prijzen te pakken en championsleague meerdere malen te bereiken. Als ajax, waar ik ze kans toegeef, ooit overwintert in de championsleague met blind en tadic, dan maakt men winst. Bij feyenoord is 1,5 miljoen gewoon zo weggespoeld en daar komt geen rendement meer uit. Het gaat om rendement klaas en ik denk dat tadic en blind voor ajax nog heel veel geld gaan verdienen. Ten eerste door CL-opbrengsten en ten tweede dat men jeugds sneller volwassen kan laten spelen, wat meer transfergelden opbrengt.
quote:Herstellende Jørgensen laat zich zien op trainingsveld Feyenoord
18.56 uurPraat mee
Herstellende Jørgensen laat zich zien op trainingsveld Feyenoord
Nicolai Jørgensen heeft zich weer laten zien op het trainingsveld van Feyenoord. De Deense spits, die nog altijd herstellende is van een blessure, beperkte zich tot wat loopoefeningen.
Feyenoord trainde donderdag in aanloop naar de uitwedstrijd van zondagmiddag, tegen SC Heerenveen. Daar verscheen dus ook Jørgensen, die volgens de clubwebsite 'onder begeleiding van de medische staf wat loopwerk' deed. De spits sloot na zijn WK-deelname met Denemarken later aan, maar kwam sindsdien nog niet in actie voor de Rotterdammers.
Vorige week hield trainer Giovanni van Bronckhorst - die zelf donderdag overigens ontbrak wegens privé-omstandigheden - zich rondom het thuisduel met AS Trencín nog op de vlakte over de kwetsuur van de Deen. 'Ik hoop binnenkort meer duidelijkheid te hebben over hoelang het nog gaat duren met zijn blessure. Onze medische staf is hard bezig om hem goed te begeleiden.'
Ga toch weg man. Als er één fout gemaakt is de afgelopen 40/45 maanden dan is het wel Boetius terughalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie Boëtius liever blijven dan vertrekken. Hij heeft zich laten gaan, maar eerlijk: in zijn minuten dit seizoen liet ie veel meer dreiging zien dan Berghuis, Larsson en Hankouri bij elkaar. Zijn frustratie in die wedstrijd was niet eens onterecht, hij uitte het alleen verkeerd.
Je kunt niet kapitaal blijven vernietigen.
Alsof Boetius je kapitaal isquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie Boëtius liever blijven dan vertrekken. Hij heeft zich laten gaan, maar eerlijk: in zijn minuten dit seizoen liet ie veel meer dreiging zien dan Berghuis, Larsson en Hankouri bij elkaar. Zijn frustratie in die wedstrijd was niet eens onterecht, hij uitte het alleen verkeerd.
Je kunt niet kapitaal blijven vernietigen.
Amrabat is al een grotere fout gebleken, en dan heb ik het nog niet over Kazim-Richards contracteren...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Als er één fout gemaakt is de afgelopen 40/45 maanden dan is het wel Boetius terughalen.
2 doodsbedreigingen maar...valt reuze mee dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet ramselaar en kuwas aantrekken
Berghuis naar links,voorzetten geven op persie en jorgenson..
Voordat berghuis bij feyenoord speelde (watford tijd)gaf ik het advies op feyenoord.netwerk om berghuis aan te trekken..kreeg 2 doodsbedrigingen van die tokkies omdat ik psv in mn nick had staan![]()
En een ban![]()
Geen woorden maar daden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 07:55 schreef alopio het volgende:
[..]
2 doodsbedreigingen maar...valt reuze mee dus
Ze bedreigden elkaar en hun familie ook met de dood toen Feyenoord eens een potje verloor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Voordat berghuis bij feyenoord speelde (watford tijd)gaf ik het advies op feyenoord.netwerk om berghuis aan te trekken..kreeg 2 doodsbedrigingen van die tokkies omdat ik psv in mn nick had staan![]()
En een ban![]()
Van Klaas en zn boertjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 07:55 schreef alopio het volgende:
[..]
2 doodsbedreigingen maar...valt reuze mee dus
Ze zijn daar wel directquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bedreigden elkaar en hun familie ook met de dood toen Feyenoord eens een potje verloor.
NetwerkGoden
jongenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:
En een ban![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jongen
ik heb iedere dag een stuk of 5 doodsbedreigingen
ik heb zelfs een poederbrief ontvangen
regelmatig zie ik verdachte personen achter mij aan lopen
voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb
Ik heb me beveiliging dus opgevoerd naar 5 man
Lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jongen
voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb
me beveiliging.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jongen
Het leven op de Harvard campus gaat niet over rozen zie ik wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jongen
ja aan de top komen is 1 ding, er blijven een anderquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:25 schreef Bugno2 het volgende:
Het is jammer dat klaas teveel in z'n eigen act is gaan geloven. Waar hij eerst met afstand de beste troll was, is hij het nu aan het overdoen. Eeuwig jammer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja aan de top komen is 1 ding, er blijven een ander
Act of niet, hij was gisteren wat mij betreft Man of the Match. Goud pijltje omhoog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:25 schreef Bugno2 het volgende:
Het is jammer dat klaas teveel in z'n eigen act is gaan geloven. Waar hij eerst met afstand de beste troll was, is hij het nu aan het overdoen. Eeuwig jammer.
Amrabat is een prima aankoop geweest, als opvolger van Vilhena.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Amrabat is al een grotere fout gebleken, en dan heb ik het nog niet over Kazim-Richards contracteren...
Boëtius zijn terugkeer is tot dusver een fout geweest maar ik weet niet of het zin heeft om hem af te schrijven, zeker niet aangezien Feyenoord niet echt in die positie is.
Al hadden we Tapia ook al als vervanger van Vilhena binnengehaald. Amrabat werd meer binnengehaald ter vervaning van El Ahmadi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Amrabat is een prima aankoop geweest, als opvolger van Vilhena.
Alleen bleef die laatste alsnog en haal je nu nog eens Clasie binnen. Dat is een beetje overdreven.
Amrabat was nou typisch zo'n speler die gebaat is bij wat continuïteit en ondersteuning.Hoe oud is het kereltje? Net 23 ofzo? Iedereen kon zien dat het er best wel in zat. Al was het maar een prima speler voor Feyenoord-niveau uiteindelijk, dan nog was het goed geweest. Spelers al Schöne en El Ahmadi zorgen voor een beetje continuïteit en vastigheid bij een club.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Al hadden we Tapia ook al als vervanger van Vilhena binnengehaald. Amrabat werd meer binnengehaald ter vervaning van El Ahmadi.
Alleen nu El Ahmadi daadwerkelijk vertrok hebben we Clasie gehuurd om dat op te vangen. Daarnaast is Ayoub er ook nog eens bij gekomen op het middenveld, waardoor Amrabat verre van zeker van zijn plek is.
Mijn inziens heeft hij vorig seizoen wel best veel minuten mogen maken maar daarin ook gewoon te weinig gebracht (te weinig anticiperend, moet altijd gaan bedenken wat met de bal te doen zodra hij al in zijn voeten ligt, domme fouten als door het midden uitverdedigen etc). Daarmee heeft hij zijn lagere positie in de pikorde zelf in de hand gewerkt, en misschien heeft dit zelfs wel geleid tot het aanrekken van Ayoub en Clasie. Ik denk dat hij gewoon is gewogen en te licht is bevonden.
Op zich misschien een scoutingsfout, maar er zijn altijd spelers die het stapje net niet kunnen zetten. Wat dat betreft misschien ook wel goed dat er dan een keer duidelijk door wordt geselecteerd. Je kunt je dan alleen wel afvragen waarom dat op andere posities dan niet gebeurt
Klinkt als een topforum, tijd dat ik me daar eens ga reggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bedreigden elkaar en hun familie ook met de dood toen Feyenoord eens een potje verloor.
NetwerkGoden
Klinkt inderdaad als een gezellige omgeving.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Klinkt als een topforum, tijd dat ik me daar eens ga reggen.
Edit:
Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken. Dat kan helaas even gaan duren.
Lmaonade.
Dit staat er al bijna een jaar nu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Klinkt als een topforum, tijd dat ik me daar eens ga reggen.
Edit:
Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken. Dat kan helaas even gaan duren.
Lmaonade.
Deze week net 22 geworden. Dus ze schrijven hem na 1 jaar en een leeftijd van 21 jaar al af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Amrabat was nou typisch zo'n speler die gebaat is bij wat continuïteit en ondersteuning.Hoe oud is het kereltje? Net 23 ofzo? Iedereen kon zien dat het er best wel in zat. Al was het maar een prima speler voor Feyenoord-niveau uiteindelijk, dan nog was het goed geweest. Spelers al Schöne en El Ahmadi zorgen voor een beetje continuïteit en vastigheid bij een club.
Je kan nu wel weer een vervanger gaan halen, maar die zul je ook gewoon goed moeten begeleiden. Volgens mij valt of staat alles uiteindelijk met vertrouwen en als je zo'n coach als Gio hebt dan moet het bizar zijn om te zien dat sommigen in het team mogen blijven stuntelen en dat je zelf nooit een periode een kans op je eigen positie hebt gekregen.
Dan kan je zeggen dat zo'n gastje zichzelf overschat, maar het lijkt me volstrekt logisch dat je in zo'n situatie gewoon weg wilt. Je moet aan spelen toekomen op die leeftijd.
Alleen in zijn bovenbenen passen al 3 kereltjes.quote:
Dit laatste zal van Geel nooit toegeven. Die man moet je voor zijn verjaardag een spiegel van 100x100 geven. Het ligt nooit aan hem. Komt altijd wel met een kutverhaal aanzetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Deze week net 22 geworden. Dus ze schrijven hem na 1 jaar en een leeftijd van 21 jaar al af.
Gewoon dramatisch werk van van Geel. Hij heeft nooit een kans gehad. Paar invalbeurtjes. En inderdaad: Tapia was al gehaald als vervanger, daarna Amrabat, toen Ayoub en daarna Clasie. En dan gaan de geruchten dat ze ook nog Fer wouden binnen hengelen.
Paniek, pure paniek. En onkunde.
Centimeter?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die man moet je voor zijn verjaardag een spiegel van 100x100 geven.
Heb ook lang op FN gezeten, en die vervolgsite ook. Het is op zich wel jammer, er zaten een flink aantal normale posters, maar ook net te veel volk wat alleen maar bezig was met het uitschelden van anderen. Voeg daarnaast een flinke groep mensen toe van een niveau waar zelfs Klaas om zal lachen, en ook nog een groep vreselijke azijnzeikers die alleen online kwamen als Feyenoord verloor (dat die weggejaagd werden was op zich prettig), en je krijgt een disfunctionele site.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:
En een ban![]()
Dus het was een miskoop, twee miljoen kapitaal vernietigd zonder enige sportieve waarde er aan te hebben overgehouden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen bleef die laatste alsnog en haal je nu nog eens Clasie binnen. Dat is een beetje overdreven.
Het netwerk komt nooit meer terug vermoed ik. Die beheerder geeft geen fuck.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ook lang op FN gezeten, en die vervolgsite ook. Het is op zich wel jammer, er zaten een flink aantal normale posters, maar ook net te veel volk wat alleen maar bezig was met het uitschelden van anderen. Voeg daarnaast een flinke groep mensen toe van een niveau waar zelfs Klaas om zal lachen, en ook nog een groep vreselijke azijnzeikers die alleen online kwamen als Feyenoord verloor (dat die weggejaagd werden was op zich prettig), en je krijgt een disfunctionele site.
Overigens is de site afgesloten omdat een paar PSV-netwerkers de admin van Ajax-netwerk hadden gehackt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Grote onzinquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Al hadden we Tapia ook al als vervanger van Vilhena binnengehaald. Amrabat werd meer binnengehaald ter vervaning van El Ahmadi.
Alleen nu El Ahmadi daadwerkelijk vertrok hebben we Clasie gehuurd om dat op te vangen. Daarnaast is Ayoub er ook nog eens bij gekomen op het middenveld, waardoor Amrabat verre van zeker van zijn plek is.
Mijn inziens heeft hij vorig seizoen wel best veel minuten mogen maken maar daarin ook gewoon te weinig gebracht (te weinig anticiperend, moet altijd gaan bedenken wat met de bal te doen zodra hij al in zijn voeten ligt, domme fouten als door het midden uitverdedigen etc). Daarmee heeft hij zijn lagere positie in de pikorde zelf in de hand gewerkt, en misschien heeft dit zelfs wel geleid tot het aanrekken van Ayoub en Clasie. Ik denk dat hij gewoon is gewogen en te licht is bevonden.
Op zich misschien een scoutingsfout, maar er zijn altijd spelers die het stapje net niet kunnen zetten. Wat dat betreft misschien ook wel goed dat er dan een keer duidelijk door wordt geselecteerd. Je kunt je dan alleen wel afvragen waarom dat op andere posities dan niet gebeurt
Vroeger had de officiële supporters vereniging van Feyenoord ook een forum...Ik denk dat ik nu over een jaar of 10-15 geleden praatquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ook lang op FN gezeten, en die vervolgsite ook. Het is op zich wel jammer, er zaten een flink aantal normale posters, maar ook net te veel volk wat alleen maar bezig was met het uitschelden van anderen. Voeg daarnaast een flinke groep mensen toe van een niveau waar zelfs Klaas om zal lachen, en ook nog een groep vreselijke azijnzeikers die alleen online kwamen als Feyenoord verloor (dat die weggejaagd werden was op zich prettig), en je krijgt een disfunctionele site.
Overigens is de site afgesloten omdat een paar PSV-netwerkers de admin van Ajax-netwerk hadden gehackt.
Ik hou wel van spelers die voor hun nationaal elftal uitkomen, zo ook tapia en amrabat. Jammer dat een combi van tapia+amrabat+ayoub (en eventueel meer middenvelders) al bij voorbaat wordt afgeschreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Deze week net 22 geworden. Dus ze schrijven hem na 1 jaar en een leeftijd van 21 jaar al af.
Gewoon dramatisch werk van van Geel. Hij heeft nooit een kans gehad. Paar invalbeurtjes. En inderdaad: Tapia was al gehaald als vervanger, daarna Amrabat, toen Ayoub en daarna Clasie. En dan gaan de geruchten dat ze ook nog Fer wouden binnen hengelen.
Paniek, pure paniek. En onkunde.
De kromme bal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vroeger had de officiële supporters vereniging van Feyenoord ook een forum...Ik denk dat ik nu over een jaar of 10-15 geleden praat
Daar was ook een Hetze tegen mij ontstaan
nu kende ik die forum admin heel erg goed
Had ik met hem afgesproken dat we voor de gein het forum een avond plat zouden leggen en dat iedereen die op het forum kwam de
mededeling dit forum is gehackt door de Kromme Bal.op zijn scherm zou krijgen., dat was mijn naam toen..De Kromme Bal.
Waar gebeurd verhaal kan er nu nog om lachen....![]()
Maar de Hetze daarna werd alleen maar groter tegen mij....
Kan die admin er ook nog om lachen? Die werd toen bedreigd. Als gevolg hiervan is het hele forum offline gehaald. Bedankt Klaas!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vroeger had de officiële supporters vereniging van Feyenoord ook een forum...Ik denk dat ik nu over een jaar of 10-15 geleden praat
Had ik met hem afgesproken dat we voor de gein het forum een avond plat zouden leggen en dat iedereen die op het forum kwam de
mededeling dit forum is gehackt door de Kromme Bal.op zijn scherm zou krijgen., dat was mijn naam toen..De Kromme Bal.
Was je ook op ander forum de Kromme Bal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eehh ja.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je ook op ander forum de Kromme Bal?
quote:Exclusief: zo gaat het nieuwe Feyenoordstadion er bij nacht uitzien
Terwijl er nog volop wordt gewerkt aan de plannen voor een nieuw Feyenoordstadion op Zuid, zien kersverse impressies van de toekomstige voetbaltempel het licht. Waar een paar weken geleden het interieur van het complex veel stof deed opwaaien, zullen er eveneens volop reacties komen op de buitenkant van het opvallende bouwwerk, dat op de oever van de Nieuwe Maas moet verrijzen.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ht-uitzien~a3800acf/
wat was jou naam op dat forum...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan die admin er ook nog om lachen? Die werd toen bedreigd. Als gevolg hiervan is het hele forum offline gehaald. Bedankt Klaas!
Onzin. Amrabat viel op het begin juist telkens goed in. Hij moest ook zo snel mogelijk in het Nederlands elftal. Daarna aardig weggezakt maar ook toen prima wedstrijden gespeeld. Willem II uit vorig seizoen was misschien wel onze beste wedstrijd, waar hij uitblonk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit laatste zal van Geel nooit toegeven. Die man moet je voor zijn verjaardag een spiegel van 100x100 geven. Het ligt nooit aan hem. Komt altijd wel met een kutverhaal aanzetten.
Een échte kans heeft Amrabat ook niet gehad, maar hij heeft het ook niet laten zien in de minuten die hij wél kreeg. Ayoub heeft nu al meer laten zien.
Mooi hoor. Maar hier zullen inderdaad wel weer een hoop mensen over vallen. Het is namelijk niet de Kuip en dat kunnen een hoop mensen maar moeilijk loslaten.quote:
quote:Technisch directeur Martin van Geel geeft op de Feyenoord-website aan dat de Rotterdammers niet de transfermarkt opgaan. 'We hebben voldoende middenvelders in de selectie, waaronder een aantal jonge zelfopgeleide spelers die we de ruimte willen geven.' Toch ziet de beleidsbepaler Amrabat niet graag gaan. 'Met deze transfersom en de mogelijkheden om in de toekomst nog aanvullende bedragen te ontvangen, hebben we in dit geval deze oplossing gevonden. Niettemin blijft dit een transfer die we bij Feyenoord met tegenzin doen.'
Ik vond het echt te weinig voor een club als Feyenoord, maar ik vind ook dat hij te snel is afgeschreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Onzin. Amrabat viel op het begin juist telkens goed in. Hij moest ook zo snel mogelijk in het Nederlands elftal. Daarna aardig weggezakt maar ook toen prima wedstrijden gespeeld. Willem II uit vorig seizoen was misschien wel onze beste wedstrijd, waar hij uitblonk.
Ik vind het prima dat er op hem is doorgeselecteerd hoor, want ik heb die aankoop nooit begrepen. Maar een echte kans heeft hij nooit gehad, dus snap hem wel. Na aankopen Ayoub en Clasie en geruchten over Fer zou ik ook denken: Tot kijk hier!
Hij is/was niet afgeschreven. Is puur zijn beslissing geweest om hem te peren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het echt te weinig voor een club als Feyenoord, maar ik vind ook dat hij te snel is afgeschreven.
Ik bedoel dat hij te weinig kansen heeft gehad. En vaak werd hij ook op de verkeerde positie gezet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:43 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij is/was niet afgeschreven. Is puur zijn beslissing geweest om hem te peren.
Tuurlijk, maar wat daar aan vooraf is gegaan is op zijn zachtst gezegd dubieus te noemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:43 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij is/was niet afgeschreven. Is puur zijn beslissing geweest om hem te peren.
Duidelijk.... Dus je bent schizofreen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jongen
Idd. Prima stadionnetje. Niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:35 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mooi hoor. Maar hier zullen inderdaad wel weer een hoop mensen over vallen. Het is namelijk niet de Kuip en dat kunnen een hoop mensen maar moeilijk loslaten.
op zich mooi, de locatie begrijp ik alleen nog steeds niet logistiek gezien dan en het zal een stuk moeilijker worden om de beste grasmat van het land te houdenquote:
Ze gokken echt op een hoger aandeel supporters dat met het OV komt. Het is een risico, maar het moet een iconisch stadion worden dat veel toeristen trekt, dus dan is deze locatie vrij belangrijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich mooi, de locatie begrijp ik alleen nog steeds niet logistiek gezien dan en het zal een stuk moeilijker worden om de beste grasmat van het land te houden
Dat laatste zou wel nice zijn, kun je ook je auto nog parkeren aan die kant van het water of met het OV van die kant komen (aangezien de tram daar stopt).quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze gokken echt op een hoger aandeel supporters dat met het OV komt. Het is een risico, maar het moet een iconisch stadion worden dat veel toeristen trekt, dus dan is deze locatie vrij belangrijk.
Er komt volgens mij ook nog een brug vanuit Kralingen dat de situatie iets gaat verbeteren.
Ik had dit helemaal gemist, maar het is nog beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel nice zijn, kun je ook je auto nog parkeren aan die kant van het water of met het OV van die kant komen (aangezien de tram daar stopt).
quote:De nieuwe coalitie in Rotterdam wil een derde stadsbrug, en voor 2020 een plan voor een nieuwe metrolijn op Zuid van Kralingse Zoom naar Zuidplein. Ook wil de nieuwe coalitie een „definitief positief besluit” nemen over Feyenoord City, de bouw en ontwikkeling van een nieuw voetbalstadion en de omringende wijk.
O, dat had ik ook gemist jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal gemist, maar het is nog beter
https://www.nrc.nl/nieuws(...)enoord-city-a1607996
[..]
Spuuglelijk, niet omdat het niet mooi is maar het is niet de Kuip!!! Beter spelen we nog 100 jaar in hetzelfde 100 jaar oude stadion en doen we lekker mee in de subtop van de Eredivisie. AZ is toch een veel leukere concurrent dan Ajax.quote:
Ik snap jouw (en van vele anderen) sentimenten en de moeite om afscheid te nemen van de mooie Kuip en vooral de mooie herinneringen die daar liggen, maar ben het hier zeker niet mee eens. Feyenoord hoort mee te doen met de top van Nederland. Als daarvoor een nieuw stadion nodig is, dan is dat maar zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spuuglelijk, niet omdat het niet mooi is maar het is niet de Kuip!!! Beter spelen we nog 100 jaar in hetzelfde 100 jaar oude stadion en doen we lekker mee in de subtop van de Eredivisie. AZ is toch een veel leukere concurrent dan Ajax.
Was ook sarcasme, dacht dat het een beetje duidelijk was toen ik AZ een leukere concurrent noemde dan Ajaxquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:22 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik snap jouw (en van vele anderen) sentimenten en de moeite om afscheid te nemen van de mooie Kuip en vooral de mooie herinneringen die daar liggen, maar ben het hier zeker niet mee eens. Feyenoord hoort mee te doen met de top van Nederland. Als daarvoor een nieuw stadion nodig is, dan is dat maar zo.
De grasmat in de arena hebben ze toch ook uiteindelijk wel goed gekregen in vergelijking met die matten die er eerst lagen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich mooi, de locatie begrijp ik alleen nog steeds niet logistiek gezien dan en het zal een stuk moeilijker worden om de beste grasmat van het land te houden
Daar had je me te pakken dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was ook sarcasme, dacht dat het een beetje duidelijk was toen ik AZ een leukere concurrent noemde dan Ajax
Dat kwam omdat van Gaal toen ineens begon over kunstgras in de Arena. Vond hij goed passen bij het technische voetbal van Ajax.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De grasmat in de arena hebben ze toch ook uiteindelijk wel goed gekregen in vergelijking met die matten die er eerst lagen...
Ik denk dat ze het nu wel onder de knie hebben welke mat geschikt is voor overdekte stadions...
Naar beneden, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Waar staan de pijlen dit weekend op gericht jongens?
Heerenveen uit met de huidige vorm zal nog een behoorlijk uitdaging worden. Hopen dat Berghuis het op zijn heupen heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Waar staan de pijlen dit weekend op gericht jongens?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:54 schreef Elan het volgende:
Maher naar AZ, had prima spelertje voor ons geweest op die positie.
Tis gewoon een heel saai ontwerp, niet echt de beloofde eye catcher.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:35 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mooi hoor. Maar hier zullen inderdaad wel weer een hoop mensen over vallen. Het is namelijk niet de Kuip en dat kunnen een hoop mensen maar moeilijk loslaten.
maar het is nog steeds niet top, ik geloof dat ze er 5 matten per jaar inleggen, de ene keer beter dan de andere, die er nu inligt werd tijdens de hittegolf gelegd en schijnt niet echt lekker te hechten dus zal ook weer snel vervangen wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat kwam omdat van Gaal toen ineens begon over kunstgras in de Arena. Vond hij goed passen bij het technische voetbal van Ajax.
Toen kregen de mannen van het gras ineens heel warm en lag er binnen een half jaar een goed veld.
Maher is de belichaming van subtop. Typische speler voor een club waarbij resultaten leuk zijn, maar niet perse noodzakelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:54 schreef Elan het volgende:
Maher naar AZ, had prima spelertje voor ons geweest op die positie.
Mooi hoor, wat mij betreft doen.quote:
Hoezo is het moeilijk daar een goeie grasmat in te leggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
bijna alle stadions waar de overkapping tot aan de grasmat reikt hebben deze problemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoezo is het moeilijk daar een goeie grasmat in te leggen?
Komt dat door het gebrek aan zonlicht? Want dat moet tegenwoordig toch eenvoudig op te lossen zijn. Bij PSV hebben ze ook een constructie met speciale lampen die ze regelmatig over het veld hangen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
bijna alle stadions waar de overkapping tot aan de grasmat reikt hebben deze problemen
vitesse hebben toch zo een rolding dat ze buiten het stadion het grasmat doordeweeks ligtquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
bijna alle stadions waar de overkapping tot aan de grasmat reikt hebben deze problemen
ja dat kloptquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vitesse hebben toch zo een rolding dat ze buiten het stadion het grasmat doordeweeks ligt
of vergis ik me nou
ja zonlicht en wind schijnt het probleem te zijn, het ontbreken ervan danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Komt dat door het gebrek aan zonlicht? Want dat moet tegenwoordig toch eenvoudig op te lossen zijn. Bij PSV hebben ze ook een constructie met speciale lampen die ze regelmatig over het veld hangen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Naar beneden, waarschijnlijk.
Bij PSV hebben ze dat deels opgelost met een lampenconstructie en door de hoeken van het stadion van een soort lamellen te voorzien, waardoor het toch door waait als ze dat willen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja zonlicht en wind schijnt het probleem te zijn, het ontbreken ervan dan
En hoewel het veld in het Phiipsstadion niet zo goed is als in de Kuip, scoort het toch altijd wel prima.quote:PSV deed de afgelopen jaren de nodige inspanning om de speelkwaliteit van de grasmat in het Philips Stadion te verbeteren. Zo plaatste de club lamellen in de uitgebreide hoeken van het stadion. Ook is de grasmat voorzien van een (ondergronds) geavanceerd en geautomatiseerd beluchtings-, bemestings- en bevochtigingsysteem.
Het zichtbare deel van het concept bestaat uit een verrijdbare staalconstructie met wendbare armen die vol hangen met belichtingsarmaturen die in de tuinbouw worden gebruikt. In totaal komen er op het veld van PSV tien mobiele units te staan van 12 bij 22 meter. De belichtingsarmaturen zijn voorzien van Philips-lampen en hangen twee meter boven het veld. De constructie gaat alleen van het veld als er wedstrijden en mogelijke andere activiteiten plaatsvinden.
In de JC Arena doen ze soortgelijke dingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij PSV hebben ze dat deels opgelost met een lampenconstructie en door de hoeken van het stadion van een soort lamellen te voorzien, waardoor het toch door waait als ze dat willen.
[..]
En hoewel het veld in het Phiipsstadion niet zo goed is als in de Kuip, scoort het toch altijd wel prima.
In de kuip belichten ze het veld ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij PSV hebben ze dat deels opgelost met een lampenconstructie en door de hoeken van het stadion van een soort lamellen te voorzien, waardoor het toch door waait als ze dat willen.
[..]
En hoewel het veld in het Phiipsstadion niet zo goed is als in de Kuip, scoort het toch altijd wel prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
In de kuip belichten ze het veld ook gewoon hoormaar toch hebben ze toen bij die renovatie rekening gehouden met de grasmat, daarom is die overkapping zo kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij eindigt trouwens ook lekker, zo zie je maar, het is nooit goedquote:Rotterdam is trots op het verbouwde Feijenoord-stadion. Feijenoord-supporters mogen er graag op wijzen dat waar Ajax nog jaren voor nodig heeft - een nieuw stadion - hun club in slechts acht maanden gedaan heeft gekregen. Helemaal waar is dit natuurlijk niet - het gaat bij De Kuip om verbouwing en renovatie - maar helemaal ongelijk hebben de Feijenoorders ook niet.
Bronquote:Misschien is dit zo, maar toch wekt de verbouwing van het Feijenoordstadion eerst en vooral de indruk dat de bouwtechniek sinds de jaren dertig alleen maar achteruitgegaan is gegaan. De nieuwe palen en het dak hebben ervoor gezorgd dat de ooit zo elegante Kuip het karakter van een gewone bak heeft gekregen.
Nou, laat hem nog maar even blijven. Kan nog van waarde zijn en er is de laatste tijd al genoeg geld door de plee gespoeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Boetius wil niet weg...nou dan pleur je hem lekker de tribune op. Dat klote joch past niet in deze selectie. Vorig jaar ook al irritant met Vilhena heel de tijd alles naar elkaar spelen en rendement van 0,0. Opzouten met dit soort pseudo vedettes.
quote:
#topsportklimaat.quote:,,Er zijn ook voorbeelden van speler die het wel redden. Toornstra, Van der Heijden, Botteghin.
Wat heeft het stadion met Toornstra te maken?quote:
Was sarcastisch, maar zal het daar wel weer geweldig gaan doen. Samen met Vejinovic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maher is de belichaming van subtop. Typische speler voor een club waarbij resultaten leuk zijn, maar niet perse noodzakelijk.
Ik denk dat je dus gelijk hebt. Maar wil je met Feyenoord weer richting een club met topsport-mentaliteit, moet je dit soort jongens lekker voorbij laten gaan.
Waarom moet hij überhaupt weg, heeft hij vrouwtje van Gio geneukt of wat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:31 schreef Gert het volgende:
Van Bronckhorst: Boëtius wil niet weg bij Feyenoord
(AD)
Hij.... is... niet... weggestuurd...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:20 schreef govie het volgende:
Als je amrabat wegstuurt..... dan ben je een mongool. Het is ook wel typisch voor de situatie bij feyenoord, iemand wegsturen die toch al niet de kans kreeg om systematisch invloed uit te oefenen. Zo, nu is de bozerik weg tesamen met 2,5 miljoen euro en is alles weer okidoki.
Kan me niet herinneren dat je daar ook zo vaag schreef.quote:
bedoel je soccerquest?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat je daar ook zo vaag schreef.
Het is een bepaald slag spelers dat gewoon goed presteert bij clubs waar de druk net wat minder is. Waar je niet MOET winnen. Er wordt altijd net gedaan alsof Maher zo'n enorm supertalent was, maar dat is hij nooit geweest. Bij AZ was hij een momentenvoetballer en PSV hoopte dat zijn piekniveau zijn vaste niveau kon worden. Dat is altijd een gok, dat zie je nu ook weer bij Ramselaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Was sarcastisch, maar zal het daar wel weer geweldig gaan doen. Samen met Vejinovic.
Natuurlijk, tot Dirk Kuijt hem op gaat volgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:48 schreef Maastoren het volgende:
Het zal mij niets verbazen als het contract van Gio gewoon wordt verlengd.
Dat lijkt me wel heel veel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het is nog steeds niet top, ik geloof dat ze er 5 matten per jaar inleggen
Werkt niet. Gewoon een ervaren trainer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Natuurlijk, tot Dirk Kuijt hem op gaat volgen
Dat is zeker allemaal waar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Larsson past niet in ons systeem. Van Persie en Jorgensen komen in de bal dan loopt hij de trechter in. Gio denkt gewoon niet na. Die redeneert zo van...zo ik zet iedereen op een plekje in mijn 4-3-3 en klaar is kees. Zit totaal geen gedachte in.
De Jong zit prima met de snelle Lozano en Bergwijn om hem heen. Kan hij zich een beetje de duels aangaan. Bij Feyenoord komt iedereen in de bal, Larsson, Jorgensen, Van Persie, Berghuis Ie-dereen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is zeker allemaal waar.
Maar een beetje voetballer kan zich ook onderscheiden in een verkeerd systeem of op een positie die niet passend is.
Althans, dat hoor ik altijd in de discussies over Luuk de Jong en zijn prestaties in het buitenland
Behalve Boetius.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
De Jong zit prima met de snelle Lozano en Bergwijn om hem heen. Kan hij zich een beetje de duels aangaan. Bij Feyenoord komt iedereen in de bal, Larsson, Jorgensen, Van Persie, Berghuis Ie-dereen.
Er zal vast veel meer spelen dan wij weten. De trainer-speler relatie staat waarschijnlijk al een tijdje onder druk. Dat JP weigerde om na z'n invalbeurt een training af te werken met de andere reserves kwam natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom moet hij überhaupt weg, heeft hij vrouwtje van Gio geneukt of wat.
gevaarlijk jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jongen
FR12 is ook genietenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NetwerkGoden
Daar keek ik laatst na die pot tegen Trencin en toen waren daar fans meer bezig met hoe ze achter de ploeg zijn blijven staan en YNWA gezongen hadden dan dat Feyenoord een wanprestatie had geleverd (lol)quote:
Matige speler, als je hem in fc utrecht elftal zet valt hij niet op.quote:
https://twitter.com/BestOfFR12quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar keek ik laatst na die pot tegen Trencin en toen waren daar fans meer bezig met hoe ze achter de ploeg zijn blijven staan en YNWA gezongen hadden dan dat Feyenoord een wanprestatie had geleverd (lol)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://twitter.com/BestOfFR12
Staan ook goeie tussen
ik zal mijn mening over hem maar voor me houden, maar het begint met k en eindigt met nquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:12 schreef macca728 het volgende:
Amrabat vond dat Gio slecht trainde, bezigheidstherapie.
Tsja dat vinden er meer
Omdat hij een mening heeft?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De Fifa had hem heeeel lang moeten schorsen.
Whutquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal mijn mening over hem maar voor me houden, maar het begint met k en eindigt met n
Goed dat hij opgeflikkerd is in ieder geval. De Fifa had hem heeeel lang moeten schorsen.
Wat dan?quote:
zijn gedrag op het WK was zum kotzen...quote:
Dat heb ik gemist dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn gedrag op het WK was zum kotzen...
Waar doel je precies op?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En zijn toegevoegde waarde precies nul.
Het heeft Feijenoord een hoopmgeld gekost, maar hij mag nu bij de zuiderburen de boel verstieren.
Ok klaasquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het heeft Feijenoord een hoopmgeld gekost, maar hij mag nu bij de zuiderburen de boel verstieren.
wtf bedoel je....met je klaasquote:
dat is het frustrerende, dat een Gio daar nooit antwoord op heeft waar een Koeman altijd wel met iets inventiefs kwamquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Larsson past niet in ons systeem. Van Persie en Jorgensen komen in de bal dan loopt hij de trechter in. Gio denkt gewoon niet na. Die redeneert zo van...zo ik zet iedereen op een plekje in mijn 4-3-3 en klaar is kees. Zit totaal geen gedachte in.
Vormer heeft wel wat meer dan Amrabat. Die had bij Roda paar jaar gepresteerd. Amrabat heeft 22 wedstrijden bij Utrecht gespeeld, meer een geval Bilalquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf bedoel je....met je klaas
amrabat is 10 keer beter dan toornstra
Ik denk dat amrabat weles een beetje dezelfde weg als ruud vormer kan volgen.....
Daar moet je het mee doen helaas allemaal creatiefloze spelers. Net als Amrabat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 01:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja want het middenveld Amrabat-Vilhena-Ahmadi liep afgelopen seizoen echt lekker... dat hij op de plek van Toornstra kon spelen is geen argument. Amrabat paste niet bij Feyenoord en was te middelmatig om zich aan te passen aan Feyenoord. Jammer dan.
Ik denk dat Amrabat niet iemand is bij wiens vertrek we te lang stil moeten staan. Vilhena, Tapia, Clasie en Ayoub hebben we ook op die positie en dat zijn geen mindere spelers.
Nou ik niet. Je creativiteit ligt bij Berghuis en Larsson. Maar dan heb je een spits en middenvelders met extreem veel diepgang nodig. Dat is er ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 01:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘Creativiteit’ is zo’n loos begrip in de voetbalwereld waar iedereen zijn eigen definitie aan geeft.
Alle vier de spelers hebben namelijk kwaliteiten die ik onder ‘creativiteit’ versta.
Eh.. Wacht, ik heb de verkeerde gequote, ik reageerde op de post van Gert met deze link.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat heeft het stadion met Toornstra te maken?
kan me hier wel behoorlijk in vindenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vPersie, vdHeijden, Clasie, Tapia en Jørgensen zijn ook allemaal spelers met enorm veel creativiteit, wat wil zeggen: het creëeren van unieke situaties in het spel en het bedenken van niet voor de hand liggende maar wel werkende oplossingen op het voetbalveld.
VdHeijden en Tapia zijn spelers die geniale dingen bedenken op het veld, acties die je totaal niet verwacht. Ze hebben allebei hun zwakheden, maar ze doen niet het meest voor de hand liggende. Ook Clasie en Jørgensen bedenken soms geniale oplossingen in hun spel. Berghuis daarentegen is altijd best voorspelbaar, hij gaat buitenom, kapt en schiet. Hij doet dit met een excellente techniek en enorm veel balgevoel, maar hij is niet de jongen die iets slims bedenkt als het even niet lukt. Verre van, meestal gaat ie dan domme tackles maken en forceren. Ik zie zelden Berghuis iets doen waarvan ik dacht ‘wow, dit had ik nou niet zien aankomen!’. Larsson is een stuk creatiever, maar mist in zijn spel enorm de drive die Berghuis wel heeft.
En ja, ook Vilhena heb ik bij vlagen betrapt op geniale creativiteit (voorbeeldje: toen hij tegen NEC een vrije trap uit een moeilijke positie over de keeper heen schoot en iedereen daar compleet mee verraste). De speelstijl van Feyenoord is totaal niet creatief nee, maar een behoorlijk deel van de voetballers is dat wel.
het is allemaal amateuristische bullshitquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Alle recht toe. Ze hebben hem ook valse hoop gegeven door te zeggen dat Clasie niet zou komen. Dat is een stuk kwalijker
wat is mediagelul?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is allemaal amateuristische bullshit
als je niet tegen concurrentie kan moet je geen profvoetballer worden
denkt amrabat dat hij bij club brugge soms dat hij geen concurrentie zal hebben dan...
het is allemaal media gelul.....
Dat ik niet kan geloven dat amrabat naar feyenoord is gegaan waarom er allerlei spelers werden gehaald.......quote:
Je gelooft ook niet dat hij een transferverzoek heeft ingediend?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat ik niet kan geloven dat amrabat naar feyenoord is gegaan waarom er allerlei spelers werden gehaald.......
iedere profvoetballer snapt toch wel dat hij moet vechten voor zijn plek..
is gewoon domme media gelul om amrabat negatief over te laten komen
Dat hij een transferverzoek heeft gedaan weet iedereen nu wel...maar wat heeft dat er mee te maken...hij zat op de bank..hij speelde niet...dat kan je doen...maar dat is wat anders dan gaan klagen dat feyenoord concurrentie haalt...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je gelooft ook niet dat hij een transferverzoek heeft ingediend?
En indien je dat wel gelooft, waarom denk je dat hij dat gedaan heeft dan?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gio was in april nog louter positief over Amrabat, volgens mij is de onvrede en de verziekte verstandhouding pas ontstaan na het aantrekken van Clasie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan me ook goed voorstellen dat je als speler al snel genoeg hebt van een bepaalde trainer, maar wat niet voor Amrabat pleit is dat hij op het veld nooit heeft laten zien een meerwaarde te zijn voor Feyenoord. Maar ach, wat maakt het allemaal uit. Als ik PSV en met name Ajax bezig zie in Europa en dat vergelijk met het lamlendige zootje van ons dat zich voor lul heeft gezet.. Ben er nog steeds wel klaar mee. Van Heerenveen zie ik ze ook wel verliezen, iedere ploeg die een beetje energie in de wedstrijd stopt kan van dit Feyenoord winnen.
Ik vond zijn goals tegen Napoli en Willem II goed maar kan me verder helemaal niets herinneren van deze speler..vind hem gewoon niks bijzonders. Opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio was in april nog louter positief over Amrabat, volgens mij is de onvrede en de verziekte verstandhouding pas ontstaan na het aantrekken van Clasie.
Waarschijnlijk zag hij zichzelf als opvolger van El Ahmadi.
Verder is hij ook wel vaak misbruikt op posities die simpelweg de zijne niet zijn. Om hem daar nou op af te rekenen...
Zal hem verder ook niet missen hoor, we hebben 3 anderen lopen die exact hetzelfde kunstje beheersen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond zijn goals tegen Napoli en Willem II goed maar kan me verder helemaal niets herinneren van deze speler..vind hem gewoon niks bijzonders. Opgeruimd staat netjes.
Dat is inherent aan de handel in voetballers.. soms maakt een club een klapper en soms pak je verlies op een speler. Daar heeft elke club mee te maken. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel geld Barcelona door de plee spoelt dan springen de tranen je in de ogen. Maar ja die club kan het hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal hem verder ook niet missen hoor, we hebben 3 anderen lopen die exact hetzelfde kunstje beheersen.
Maar er is wel weer even 2 miljoen weggepleurd.
quote:Trechtervoetbal
De wegblijvers hebben zich overigens een hoop ergernis bespaard. Feyenoord speelde erbarmelijk slecht. Er zat geen enkel idee, geen enkele tactiek en geen spitsvondigheid in het spel. Vooral de middenvelders bleven maar lopen met de bal. Amrabat, Vilhena en El Ahmadi imiteerden de bezorgers van Post NL en DHL, door telkens de bal te gaan brengen. Ook buitenspelers Larsson en Berghuis stonden op de middellijn te wachten tot ze de bal in voeten kregen en gingen daarna zinloze dribbels aan naar binnen, de drukte in. Het was trechtervoetbal van het klassieke soort. Toen ik ooit jeugdleider was hadden we ook wel eens spelertjes die maar met de bal bleven lopen. We hadden een beproefd recept om ze dat af te leren. We haalden ze nog voor de rust van het veld, gaven ze een eigen bal en lieten ze achter de dug-out met de bal aan de voet een kwartier lang heen en weer lopen. Misschien moet Gio dat ook eens met zijn middenvelders en vleugelspelers doen
Het is erg voorspelbaar en je vraagt je af waarom die zogenaamde topvoetballers dit zelf niet doorhebben. Steeds doen ze hetzelfde kunstjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:17 schreef Elan het volgende:
Kwam trouwens een stukje tegen van een of ander Stadslog van een hele poos geleden wat het probleem toen al prima samenvatte.
[..]
Helft van de potjes op niet zijn eigen positie, die slechte wedstrijden onthou je maar zijn niet perse zijn schuldquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan me ook goed voorstellen dat je als speler al snel genoeg hebt van een bepaalde trainer, maar wat niet voor Amrabat pleit is dat hij op het veld nooit heeft laten zien een meerwaarde te zijn voor Feyenoord. Maar ach, wat maakt het allemaal uit. Als ik PSV en met name Ajax bezig zie in Europa en dat vergelijk met het lamlendige zootje van ons dat zich voor lul heeft gezet.. Ben er nog steeds wel klaar mee. Van Heerenveen zie ik ze ook wel verliezen, iedere ploeg die een beetje energie in de wedstrijd stopt kan van dit Feyenoord winnen.
Amrabat is volgens mij niet door het ijs gezakt, men heeft gewoon besloten Clasie te halen toen de kans zich voor deed, waardoor er voor hem geen plek meer was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de handel in voetballers.. soms maakt een club een klapper en soms pak je verlies op een speler. Daar heeft elke club mee te maken. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel geld Barcelona door de plee spoelt dan springen de tranen je in de ogen. Maar ja die club kan het hebben.
Als je de bal niet kwijt kunt en niemand beweegt, tsja. De buitenspelers moeten aan de lijn staan, wachten stilstaand op de bal en beginnen dan aan altijd hetzelfde probeersel. Het is zo traag en statisch als maar kan zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is erg voorspelbaar en je vraagt je af waarom die zogenaamde topvoetballers dit zelf niet doorhebben. Steeds doen ze hetzelfde kunstje
Juist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je de bal niet kwijt kunt en niemand beweegt, tsja. De buitenspelers moeten aan de lijn staan, wachten stilstaand op de bal en beginnen dan aan altijd hetzelfde probeersel. Het is zo traag en statisch als maar kan zijn.
Voor een tegenstander is het voetbal van Feyenoord natuurlijk heerlijk voorspelbaar.
Klopt en dat kun je Gio gewoon kwalijk nemen. In het eerste seizoen was het nog wel eens spectaculair, maar dat kwam door de enorme overklassing puur op power. Met Kongolo, Karsdorp, El Ahmadi, Vilhena, Kuyt, Elia had je gewoon spelers die er keihard overheen klapten. Vanuit die kracht en felheid ontstonden genoeg kansen. Je zag toen ook regelmatig rond de 70e minuut dat de tegenstander instortte omdat ze het niet meer konden bijbenen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist.
Dat heeft behalve met kwaliteit ook gewoon met trainen te maken.
Misschien is Clasie wel gehaald omdat men intern had geconcludeerd dat Amrabat tekort komt. Dat zou zomaar kunnen. Wat dat betreft zou het niet verkeerd zijn als men bij Feyenoord eens kritisch kijkt naar het aankoopbeleid van Van Geel. Af en toe een miskoop is niet te voorkomen, maar bij Feyenoord gebeurt het te vaak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Amrabat is volgens mij niet door het ijs gezakt, men heeft gewoon besloten Clasie te halen toen de kans zich voor deed, waardoor er voor hem geen plek meer was.
Dat is vrij onnozel als je elke euro in principe moet omdraaien en je eigenlijk naarstig een creatieve middenvelder moet aantrekken.
Fijn dat je het beter hebt gelezen dan enkel een paar woorden eruit pikken en zelf je conclusies vormen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
kan me hier wel behoorlijk in vinden
Alleen denk ik dat Berghuis (in vorm) wel regelmatig creatieve oplossingen zoekt in combinaties, 1-2-tjes, korte hakjes etc.
Verder kun je je bij Jan Arie en Tapia afvragen hoe wenselijk hun creatieve gedrag is, en in hoeverre is het onnodig risico nemen in de verdediging. Tapia op het middenveld lijkt me nog altijd wel een goede creatieve toevoeging, omdat hij een impuls heeft om altijd eerst een oplossing vooruit te zoeken, ook als hij daar iets creatiefs voor moet doen
Mwoah hij heeft eigenlijk amper een kans gekregen op zijn eigen positie. Bij Brugge lachen ze zich inmiddels rot om de spelers die wij voor een fooitje laten lopen en daar uitgroeien tot belangrijke basisspelers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is Clasie wel gehaald omdat men intern had geconcludeerd dat Amrabat tekort komt. Dat zou zomaar kunnen. Wat dat betreft zou het niet verkeerd zijn als men bij Feyenoord eens kritisch kijkt naar het aankoopbeleid van Van Geel. Af en toe een miskoop is niet te voorkomen, maar bij Feyenoord gebeurt het te vaak.
Precies. Het is tekenend dat er een keer wordt doorgeselecteerd en er weer geklaagd wordt dat ie geen fatsoenlijke kans heeft gekregen. Hij lang genoeg op een positie gespeeld waar ie wel tot z'n recht zou moeten komen om er een oordeel over te vellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is Clasie wel gehaald omdat men intern had geconcludeerd dat Amrabat tekort komt. Dat zou zomaar kunnen. Wat dat betreft zou het niet verkeerd zijn als men bij Feyenoord eens kritisch kijkt naar het aankoopbeleid van Van Geel. Af en toe een miskoop is niet te voorkomen, maar bij Feyenoord gebeurt het te vaak.
Dus 2/3e was gewoon op z'n eigen plek. Jij vindt dat ie prima functioneerde, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Beperkte voetballer die zich fysiek niet makkelijk van de bal laat zetten maar verder eigenlijk niet veel kan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:18 schreef Elan het volgende:
Amrabat heeft 21 wedstrijden gespeeld waarvan 7 als rechtsback en hij het grootste gedeelte gewoon prima functioneerde in de rol die hij heeft. Het is geen speler die voor spectakel of doelpunten zorgt, deed hij bij Utrecht ook niet.
Maar zet zijn kansen zich te bewijzen eens af tegen die van een Bilal die 76 wedstrijden in het eerste speelde en vrijwel altijd als een complete drol fungeerde.
Heeft echt helemaal niks met doorselecteren te maken. Hij is ten onrechte afgerekend op fouten gemaakt terwijl hij niet eens op die positie had mogen staan.
En Hamer zegt het ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:29 schreef fetX het volgende:
Dat zegt Valentijn Driessen ook. Amrabat stoorde zich blijkbaar aan de manier van trainen. Dit wordt als organisatie natuurlijk gewoon weggehoond.
Ik eigenlijk meer in Azarkan. Volgens vele ons grootste talent, ik heb m nog weinig zien spelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:39 schreef fetX het volgende:
Benieuwd naar Geertruida, Kökcü en Bouchataoui.
Tuurlijk, maar ik denk dat die andere 3 dichter tegen het eerste aan zitten. Zou een zegen zijn als Toornstra gewoon eens uit de basis wordt gehaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik eigenlijk meer in Azarkan. Volgens vele ons grootste talent, ik heb m nog weinig zien spelen.
dan snap je het niet zo goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:39 schreef fetX het volgende:
Benieuwd naar Geertruida, Kökcü en Bouchataoui.
Hij en Summerville zijn hele leuke behendige technische spelertjes, maar daar zijn er meer van geweest in de jeugd. Of ze echt zulke grote talenten zijn moet blijken uit het rendement, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik eigenlijk meer in Azarkan. Volgens vele ons grootste talent, ik heb m nog weinig zien spelen.
Lees even verder dan je neus lang is. Domme mongoolquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan snap je het niet zo goed
het grootste talent is Azarkan
domme mongool daar bedoel je zelf mee waarschijnlijk....quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Lees even verder dan je neus lang is. Domme mongool
Lekkere comeback Klaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
domme mongool daar bedoel je zelf mee waarschijnlijk....
Zo dan!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
domme mongool daar bedoel je zelf mee waarschijnlijk....
Ik ben het hier wel mee eens. Hij was 21(!!!).quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:18 schreef Elan het volgende:
Amrabat heeft 21 wedstrijden gespeeld waarvan 7 als rechtsback en hij het grootste gedeelte gewoon prima functioneerde in de rol die hij heeft. Het is geen speler die voor spectakel of doelpunten zorgt, deed hij bij Utrecht ook niet.
Maar zet zijn kansen zich te bewijzen eens af tegen die van een Bilal die 76 wedstrijden in het eerste speelde en vrijwel altijd als een complete drol fungeerde.
Heeft echt helemaal niks met doorselecteren te maken. Hij is ten onrechte afgerekend op fouten gemaakt terwijl hij niet eens op die positie had mogen staan.
Niks mis meej goeie kombek stories.quote:
IK denk dat van Geel deze speler blind heeft gekocht naar aanleiding van een goed seizoen van utrecht....quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens. Hij was 21(!!!).
Iemand van 21 die je voor 4 miljoen koopt selecteer je niet door na 1 seizoen. En als je dat wel doet dan heb je gewoon je werk als trainer niet goed gedaan of heb je de speler niet bekeken voor je hem kocht. Ik geloof er geen reet van dat Amrabat het dramatische niveau van de Eredivisie niet aankan. Het is gewoon iemand die zich is beginnen storen aan het visieloze gedrein van een Gio en wellicht niet op de juiste manier die frustratie om kan zetten in een positieve drive. Gek he voor iemand van 21. Zo'n gast heeft juist begeleiding nodig en een trainer die hem beter maakt.
Als je zo'n gozer koopt voor 4 miljoen, dan moet je er alles aan doen om hem voor 8 door te kunnen verkopen. Dat betekent dat je hem wel moet gebruiken en als een trainer hem vervolgens niet kan opstellen wegens te veel middenvelders, dan faal je als TD idd keihard.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK denk dat van Geel deze speler blind heeft gekocht naar aanleiding van een goed seizoen van utrecht....
Maar Gio wilde hem eigenlijk helemaal niet....dus kwam hij helemaal niet aan spelen toe...
Ja dat kan jij wel naar aanLelding van dit potje wel effe analyseren..quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:48 schreef fetX het volgende:
Mooie goal van Kokcu. El Bouchataoui speelt ook weer goed. Burger ben ik dus niet zo van onder de indruk.
Ik ook niet, typische hardwerkende middenvelder. Die spits kan er ook niets van trouwens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:48 schreef fetX het volgende:
Mooie goal van Kokcu. El Bouchataoui speelt ook weer goed. Burger ben ik dus niet zo van onder de indruk.
Ik denk dat het gewoon een breedte versterking wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo'n gozer koopt voor 4 miljoen, dan moet je er alles aan doen om hem voor 8 door te kunnen verkopen. Dat betekent dat je hem wel moet gebruiken en als een trainer hem vervolgens niet kan opstellen wegens te veel middenvelders, dan faal je als TD idd keihard.
Als je een punt probeert te maken, doe het dan goed. Dit komt over als een wanhopige poging.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat kan jij wel naar aanLelding van dit potje wel effe analyseren..![]()
Dit soort potjes zeggen mij dus echt geen klote.....
De meest onzichtbare spelers in dit soort potjes zijn misschien in potentie meer geschikt om door te stromen naar de top dan spelers die opvallend spelen....
Toornstra is wel een meer aanvallende speler dan Amrabat dus ik denk niet dat hij gehaald is om toornstra uit de basis te spelen. Ik denk dat het de bedoeling was om El Ahmadi te vervangen op termijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een breedte versterking was
In principie kon hij niet concurreren met Vilhena en KEA. Dus ging het alleen maar om Toornstra uit de basis te spelen.
Gio is verliefd op toornstra.....het maakt geen fuk uit hoe die kut toornstra speelt ....z
ja en ik heb het ook over deze pot...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je een punt probeert te maken, doe het dan goed. Dit komt over als een wanhopige poging.
Ik heb het over deze pot
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja en ik heb het ook over deze pot...
jij vindt alles wanhopig .....goedkoop scoren daar ben jij goed in.
alles is kut volgens jouw ......
Als het ging om KEA te vervangen dan is het inderdaad een miskoop geweest want hij mist gewoon die agressiviteit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toornstra is wel een meer aanvallende speler dan Amrabat dus ik denk niet dat hij gehaald is om toornstra uit de basis te spelen. Ik denk dat het de bedoeling was om El Ahmadi te vervangen op termijn.
klopt ik geloof in een kampioenschap....quote:
Zal het voor je uitleggen: Burger speelt deze pot tot nu toe niet zo goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt ik geloof in een kampioenschap....
Op grond waarvan dan niet.......quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal het voor je uitleggen: Burger speelt deze pot tot nu toe niet zo goed.
Passing niet sterk, loopt niet goed en leest de wedstrijd niet. Werkt hard en verovert zo nu en dan een bal a la Immers, maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op grond waarvan dan niet.......
Burger krijgt bijna geen bal dus speelt hij slecht volgens jou?
Past dat niet bij zijn taakomschrijving dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus 2/3e was gewoon op z'n eigen plek. Jij vindt dat ie prima functioneerde, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Beperkte voetballer die zich fysiek niet makkelijk van de bal laat zetten maar verder eigenlijk niet veel kan.
Zo een analyse maakt alleen een blind paardquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Passing niet sterk, loopt niet goed en leest de wedstrijd niet. Werkt hard en verovert zo nu en dan een bal a la Immers, maar dat is het dan ook.
Als je geen bal krijgt, doe je dus iets niet goed![]()
Klaasgod.
Dat ben je met het huidige niveau van de selectie al gauw hé.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:21 schreef PIETR het volgende:
Heb zitten kijken. Heel veel Feyenoord 1 materiaal.
Koopje, vervanger van Amrabatquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef govie het volgende:
Is ramselaar al gesignaleerd in rotterdam? Voor 2,5 miljoen kun je hem wel binnehalen, echt een vangeeltje.
Ik heb vi van gisteren nog nie gekeken maar ga ervan uit dat hun hetzelfde denken.quote:
Vertekend dat beeld niet enorm, omdat de tegenstander ook zwakker is zeg maar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:21 schreef PIETR het volgende:
Heb zitten kijken. Heel veel Feyenoord 1 materiaal.
Klopdtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertekend dat beeld niet enorm, omdat de tegenstander ook zwakker is zeg maar.
Is ander niveau natuurlijk, maar je ziet wel echt dat ze talent hebben. Leuk voetbal gezien vanmiddag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertekend dat beeld niet enorm, omdat de tegenstander ook zwakker is zeg maar.
Summerville is zon bazennaam dat ik gewoon hoop dat ie ster van Feyenoord wordt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij en Summerville zijn hele leuke behendige technische spelertjes, maar daar zijn er meer van geweest in de jeugd. Of ze echt zulke grote talenten zijn moet blijken uit het rendement, ben benieuwd.
Goede speler, maar wel een megadwerg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Summerville is zon bazennaam dat ik gewoon hoop dat ie ster van Feyenoord wordt.
Er speelt er 1 bij Barça, die is ook niet zo groot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Goede speler, maar wel een megadwerg.
Als Gio meer dan 3 basisspeler rust geeft (en die kans is erg groot) krijgen we het daar nog moeilijk...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:56 schreef WethouderHekking het volgende:
VV Gemert moeten we niet onderschatten.
De snor!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Summerville is zon bazennaam dat ik gewoon hoop dat ie ster van Feyenoord wordt.
AAn de zijkanten moet je ook dwergen hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Goede speler, maar wel een megadwerg.
Jij denk dat Feyenoord de financiële middelen had om Lozano te halen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Van Geel heeft pech, maar koopt ook gewoon te veel eredivisiespelers. obv zondag 19u bord op de schoot scouting. De eredivisiespeler lijst is eindeloos in vergelijking met top-5 clubs.
Waar the fuck is scouting van Feyenoord. Kende Feyenoord Lozano en Sanchez uberhaupt wel?
vorig seizoen had het makkelijk gekundquote:Op zondag 26 augustus 2018 09:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denk dat Feyenoord de financiële middelen had om Lozano te halen?
Wordt door zowel PSV als zijn oude club geen uitspraken over gedaan. Waarschijnlijk is het een bijzondere constructie, aangezien hier in Nederland 8 miljoen wordt gezegd en in Mexico spreken ze van 20 miljoen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vorig seizoen had het makkelijk gekund
nu moeten ze de aandeelhouders terug betalen en een reserveringen doen voor het nieuwe stadion...
dit seizoen dus niet
maar Lozano was toch 10 miljoen ofzo?
geloof ik niet 20 miljoen, zoveel geld had psv helemaal niet vorig seizoen..quote:Op zondag 26 augustus 2018 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt door zowel PSV als zijn oude club geen uitspraken over gedaan. Waarschijnlijk is het een bijzondere constructie, aangezien hier in Nederland 8 miljoen wordt gezegd en in Mexico spreken ze van 20 miljoen.
Elia is geen dwergquote:Op zondag 26 augustus 2018 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
AAn de zijkanten moet je ook dwergen hebben
zie Elia...
Berghuis is ook niet zo groot
Aardige speler die summerville....maar dat is toure ook in principe....
Er zal een dikke doorverkoopclausule in hebben gezeten, gok ik. Maargoed, dan nog is het geen verassing dat Feyenoord niet de spelers kan halen die PSV en met name Ajax wel kunnen halen. Feyenoord komt ook uit een financieel gat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 09:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof ik niet 20 miljoen, zoveel geld had psv helemaal niet vorig seizoen..
Of psv moet straks een groot deel van zijn verkoop gaan inleveren dan kan het wel op 20 miljoen eindigen.....
ja hij is wel tenger gebouwd...quote:
De duurste speler die Feyenoord ooit gehaald heeft is volgens mij Julio Cruz ofzo ....en die was geloof ik tussen de 8-9 miljoenquote:Op zondag 26 augustus 2018 09:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zal een dikke doorverkoopclausule in hebben gezeten, gok ik. Maargoed, dan nog is het geen verassing dat Feyenoord niet de spelers kan halen die PSV en met name Ajax wel kunnen halen. Feyenoord komt ook uit een financieel gat.
Tja.. het is een groot risico, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 26 augustus 2018 10:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De duurste speler die Feyenoord ooit gehaald heeft is volgens mij Julio Cruz ofzo ....en die was geloof ik tussen de 8-9 miljoen
Ik ben er ook geen voorstander van dat je spelers over de 10 miljoen moet gaan kopen...
Dat past helemaal niet in de Nederlandse markt van inkomsten die clubs hebben en de tv gelden..
Wat ajax doet is gewoon lachwekkend en dat heb ik al een paar keer in hun topic verteld....
je bent zelf lachwekkendquote:Op zondag 26 augustus 2018 10:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De duurste speler die Feyenoord ooit gehaald heeft is volgens mij Julio Cruz ofzo ....en die was geloof ik tussen de 8-9 miljoen
Ik ben er ook geen voorstander van dat je spelers over de 10 miljoen moet gaan kopen...
Dat past helemaal niet in de Nederlandse markt van inkomsten die clubs hebben en de tv gelden..
Wat ajax doet is gewoon lachwekkend en dat heb ik al een paar keer in hun topic verteld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |