abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181399761
blablablabla
pi_181399798
Haps wordt steeds beter in zijn afwezigheid, een fenomeen wat je wel vaker ziet bij langdurig geblesseerde spelers.
Oh.
pi_181399826
Wij hebben ook gewoon een betere selectie dan Ajax én PSV. Het komt er alleen niet uit. Kwestie van vertrouwen en hard werken, dan komt alles goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2018 15:25:09 ]
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:27:54 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181399906
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haps wordt steeds beter in zijn afwezigheid, een fenomeen wat je wel vaker ziet bij langdurig geblesseerde spelers.
:)

De enige die dit niet had was Bilal. Maar eerlijk is eerlijk, die was dan ook niet vaak geblesseerd.
pi_181400073
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
:')
Haps is sowieso nooit echt door de mand gevallen.
Na zijn blessure vorig seizoen ook gewoon prima herpakt en vrijwel alles gewonnen, ondanks dat bijna iedereen iedereen alweer blind in de Malacia-hypetrain was gestapt.
blablablabla
pi_181400094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Is goed Stijn.
Je kan best erop ingaan.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181400218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:35 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Je kan best erop ingaan.
Gedaan in het vorige topic.
Tevens kijk je door een Ajax-bril en zullen we nooit weten hoe Haps het zou doen bij dit Ajax. Dus waar valt er verder over te redetwisten?

Haps moest vorig seizoen gewoon enorm veel persoonlijke fouten en balverlies corrigeren, dat komt als Boetius of Larsson voor je spelen aan de linkerkant en niet Tadic (of Elia) .
blablablabla
pi_181400300
Taglciiaco is net zo kwetsbaar als Haps..

Je kan zo zien dat het geen echte verdedigers zijn..

waarschijnlijk beide ooit begonnen als linksbuiten...vervolgens naar het middenveld en uiteindelijk op de back posities terecht gekomen....

ik heb er op niets op tegen dit soort gemaakte verdedigers....

echte verdedigers kunnen meestal niet voetballen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:55:26 #9
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181400606
Ik vind haps ook een goede speler, kan als hij eens 2 seizoenen gewoon volledig speelt makkelijk een basisplaats veroveren in de premier league. Hij snel, goede voorzet, mooie atletische bouw.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:56:09 #10
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181400623
Zou het pijltje van Haps naar voren, opzij of naar achteren staan?

Tijdens zijn blessure in ieder geval richting de bank.
pi_181400810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:40 schreef Elan het volgende:
en zullen we nooit weten hoe Haps het zou doen bij dit Ajax. Dus waar valt er verder over te redetwisten?

Hoe kan je dan stellen dat Haps een op een prima Tagliafico kan vervangen?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181401037
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Omdat Haps technisch en qua fysiek niet minder is, er echter bij Ajax dusdanig betere spelers om hem zouden heen lopen dat het een gewoon een direct gevolg is van het ander.

Je snapt dit toch zelf wel, moet je kijken wat een aids Haps om zich heen heeft lopen. Hij kan amper een bal (fatsoenlijk) kwijt!
blablablabla
pi_181401040
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Iedereen ziet dat Haps gewoon beter kan voetballen in de dribbel

Taglifico is meer een combinatie speler die via een kaats ofzo dan ineens wel links voorin staat..

wie is nou beter dan?

Ik heb er geen mening over wie er nou beter is....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_181401276
Ik wil gelijk vermelden dat ik Haps niet veel heb zien spelen, waar ik bij Tagliafico gewoon elke minuut heb gezien als Ajax supporter.

Maar ik zie de discussie hier gaan over techniek en dribbelen, we hebben het echter volgens mij nog steeds over linksbacks. Het verdedigende aspect moet voorop staan, al is het voetballende deel natuurlijk steeds belangrijker aan het worden bij backs.

Tagliafico is verdedigend echt enorm sterk. Ondanks zn lengte wint hij merendeel van zn kopduels vanwege perfecte timing en sprongkracht. Verder is hij verdedigend ook enorm fel en snel waardoor hij veel ballen afpakt. Zit door zn felheid er ook wel een keer naast en maakt hierdoor af en toe overtredingen die sneller geel opleveren.

Aanvallend heeft hij een enorm functionele skillset, goede voorzet, goed gevoel voor de 1-2 aangaan en vooral overzicht voor de vrijstaande man.

Nu kan ik over Haps niet zo uitgebreid oordelen als over Nico, maar Haps heeft snelheid als belangrijk wapen, en technisch zag hij er bij AZ best aardig uit. Alleen verdedigend lijkt hij mij juist een stuk minder, in de zin van vooral achteruit lopen 1-1 en veel compenseren met snelheid ipv goede positionering etc.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:44:42 #15
269692 Divje
brr brr patapim
pi_181401752
Boeiend.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_181401881
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:44 schreef Divje het volgende:
Boeiend.
leef jij ook nog
pi_181401972
Wauw, klaasgod _O_

Ik ben nu pas bij gekomen van het lachen. Episch.
pi_181402554
Voor Vilhena is trouwens ook wel veel interesse, hé!? :') Sommige supporters dachten dat hij wel even 11 tot 15 miljoen zou opleveren. Zeer gehypte speler.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 17:49:17 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181403433
Dat klaas zich hier nog durft te vertonen :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181403459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

leef jij ook nog
Op wie richt jij je pijlen dit weekend?
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 18:13:49 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181404039

(lol)
4045
onlogisch
pi_181404084
quote:
Ik denk dat Feyenoord eigenlijk niet om hem heen kan....gezien de lachwekkende vertoningen van LLarson
pi_181404242
quote:
Fr12 reacties altijd genieten! Zitten ongeveer 200 klaassies.
pi_181404291
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:23 schreef satecl het volgende:

[..]

Fr12 reacties altijd genieten! Zitten ongeveer 200 klaassies.
je moeder is een klaassie
pi_181404332
Sofyan Amrabat wil weg bij Feyenoord en lijkt zijn gewenste transfer te krijgen. Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam reist Amrabat deze ochtend naar Brugge toe om de laatste details van het contract te regelen, zich te laten keuren om daarna een vierjarig contract te ondertekenen.

Feyenoord zou dan 2,5 miljoen euro ontvangen. De Rotterdamse club betaalde vorig seizoen nog ongeveer vier miljoen aan FC Utrecht om de middenvelder over te nemen.

Topsportklimaat _O_

Het nieuws komt van Krabbedam, je kan het maw met een korrel zout nemen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 18:29:30 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181404371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
Sofyan Amrabat wil weg bij Feyenoord en lijkt zijn gewenste transfer te krijgen. Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam reist Amrabat deze ochtend naar Brugge toe om de laatste details van het contract te regelen, zich te laten keuren om daarna een vierjarig contract te ondertekenen.

Feyenoord zou dan 2,5 miljoen euro ontvangen. De Rotterdamse club betaalde vorig seizoen nog ongeveer vier miljoen aan FC Utrecht om de middenvelder over te nemen.

Topsportklimaat _O_

Die blijft dus gewoon.
4045
onlogisch
pi_181404480
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:17 schreef satecl het volgende:
Voor Vilhena is trouwens ook wel veel interesse, hé!? :') Sommige supporters dachten dat hij wel even 11 tot 15 miljoen zou opleveren. Zeer gehypte speler.
Is in de CL ook behoorlijk door het ijs gezakt. Niet zo gek dat de clubs niet in de rij staan.
#12 is not for sale!
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 18:38:09 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181404597
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:33 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Is in de CL ook behoorlijk door het ijs gezakt. Niet zo gek dat de clubs niet in de rij staan.
Het is ook een hele beperkte voetballer. Alleen wordt opgehemeld wánt Feyenoordjeugd hé. Dan moet het wel wat zijn. Net als Clasie ( :') )
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 18:38:45 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181404608
De enige 2 goede van de Feyenoordjeugd blijken vooralsnog de Vrij en Wijnaldem te zijn. Die maken het bij grote clubs ook waar.
4045
onlogisch
pi_181404619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef Ali_boo het volgende:

Topsportklimaat _O_

ik heb net dat achterlijke stukje van krabbendam ook gezien op vi...

die man lult zoveel uit zijn nek niet te geloven...

hier kan je zijn hele debieltje verhaaltje zien...

https://www.vi.nl/video/j(...)-feyenoord-erg-tegen

wat die sufkut van een krabbendam er niet bij verteld is dat ajax voor minmaal 35 miljoen uitgeeft aan tadic en blind en dat geld ook helemaal kwijt is...

want niemand gaat tadic nog ooit kopen...dat is dus 17 miljoen in een bodemloze put gegooid

zelfde geld voor daley blind....20 miljoen in een bodemloze put....want dat gaat ajax ook nooit meer terugkrijgen....

dan valt 1.5 miljoen nog wel mee...

maar ja als je al die transfers van van geel bij elkaar gaat tellen kom je ook tot een absurd bedrag...
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:48:07 #31
269692 Divje
brr brr patapim
pi_181404879
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

leef jij ook nog
Zeker! :Y
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:57:54 #32
266972 govie
pi_181405147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb net dat achterlijke stukje van krabbendam ook gezien op vi...

die man lult zoveel uit zijn nek niet te geloven...

hier kan je zijn hele debieltje verhaaltje zien...

https://www.vi.nl/video/j(...)-feyenoord-erg-tegen

wat die sufkut van een krabbendam er niet bij verteld is dat ajax voor minmaal 35 miljoen uitgeeft aan tadic en blind en dat geld ook helemaal kwijt is...

want niemand gaat tadic nog ooit kopen...dat is dus 17 miljoen in een bodemloze put gegooid

zelfde geld voor daley blind....20 miljoen in een bodemloze put....want dat gaat ajax ook nooit meer terugkrijgen....

dan valt 1.5 miljoen nog wel mee...

maar ja als je al die transfers van van geel bij elkaar gaat tellen kom je ook tot een absurd bedrag...
Dat is natuurlijk klinklare onzin klaas. Wat ajax heeft gedaan is een investering om prijzen te pakken en championsleague meerdere malen te bereiken. Als ajax, waar ik ze kans toegeef, ooit overwintert in de championsleague met blind en tadic, dan maakt men winst. Bij feyenoord is 1,5 miljoen gewoon zo weggespoeld en daar komt geen rendement meer uit. Het gaat om rendement klaas en ik denk dat tadic en blind voor ajax nog heel veel geld gaan verdienen. Ten eerste door CL-opbrengsten en ten tweede dat men jeugds sneller volwassen kan laten spelen, wat meer transfergelden opbrengt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181405359
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:57 schreef govie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk klinklare onzin klaas. Wat ajax heeft gedaan is een investering om prijzen te pakken en championsleague meerdere malen te bereiken. Als ajax, waar ik ze kans toegeef, ooit overwintert in de championsleague met blind en tadic, dan maakt men winst. Bij feyenoord is 1,5 miljoen gewoon zo weggespoeld en daar komt geen rendement meer uit. Het gaat om rendement klaas en ik denk dat tadic en blind voor ajax nog heel veel geld gaan verdienen. Ten eerste door CL-opbrengsten en ten tweede dat men jeugds sneller volwassen kan laten spelen, wat meer transfergelden opbrengt.
pi_181405491
quote:
Herstellende Jørgensen laat zich zien op trainingsveld Feyenoord
18.56 uurPraat mee

Herstellende Jørgensen laat zich zien op trainingsveld Feyenoord
Nicolai Jørgensen heeft zich weer laten zien op het trainingsveld van Feyenoord. De Deense spits, die nog altijd herstellende is van een blessure, beperkte zich tot wat loopoefeningen.

Feyenoord trainde donderdag in aanloop naar de uitwedstrijd van zondagmiddag, tegen SC Heerenveen. Daar verscheen dus ook Jørgensen, die volgens de clubwebsite 'onder begeleiding van de medische staf wat loopwerk' deed. De spits sloot na zijn WK-deelname met Denemarken later aan, maar kwam sindsdien nog niet in actie voor de Rotterdammers.

Vorige week hield trainer Giovanni van Bronckhorst - die zelf donderdag overigens ontbrak wegens privé-omstandigheden - zich rondom het thuisduel met AS Trencín nog op de vlakte over de kwetsuur van de Deen. 'Ik hoop binnenkort meer duidelijkheid te hebben over hoelang het nog gaat duren met zijn blessure. Onze medische staf is hard bezig om hem goed te begeleiden.'
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:02:17 #35
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_181406547
Ik zie Boëtius liever blijven dan vertrekken. Hij heeft zich laten gaan, maar eerlijk: in zijn minuten dit seizoen liet ie veel meer dreiging zien dan Berghuis, Larsson en Hankouri bij elkaar. Zijn frustratie in die wedstrijd was niet eens onterecht, hij uitte het alleen verkeerd.

Je kunt niet kapitaal blijven vernietigen.
Makkelijk eerste
pi_181407791
Trencin - AEK Larnaca 1-1
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 20:56:51 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181407903
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie Boëtius liever blijven dan vertrekken. Hij heeft zich laten gaan, maar eerlijk: in zijn minuten dit seizoen liet ie veel meer dreiging zien dan Berghuis, Larsson en Hankouri bij elkaar. Zijn frustratie in die wedstrijd was niet eens onterecht, hij uitte het alleen verkeerd.

Ga toch weg man. Als er één fout gemaakt is de afgelopen 40/45 maanden dan is het wel Boetius terughalen.
4045
onlogisch
pi_181408442
quote:
Oh.
pi_181408801
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:53 schreef PicoMMP het volgende:
Hoppa.
Om je een idee te geven waar Feyenoord staat onder deze trainer!
blablablabla
pi_181408833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Alsof Boetius je kapitaal is :')
blablablabla
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:44:24 #41
474254 GurneyIsBestOke
pi_181413699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Als er één fout gemaakt is de afgelopen 40/45 maanden dan is het wel Boetius terughalen.
Amrabat is al een grotere fout gebleken, en dan heb ik het nog niet over Kazim-Richards contracteren...

Boëtius zijn terugkeer is tot dusver een fout geweest maar ik weet niet of het zin heeft om hem af te schrijven, zeker niet aangezien Feyenoord niet echt in die positie is.
Makkelijk eerste
pi_181416155
Boetius is helemaal geen fout geweest

dat is grote onzin

hij heeft redelijk veel wedstrijden gespeeld waarin hij gewoon goede rendement had vorig seizoen. Zeker aan het begin van het seizoen en aan het eind van hete seizoen. Het probleem met boetius begon vorig seizoen toen hij ineens in de spits moest gaan spelen toen jorngensen geblesseerd was. Geen idee waarom hij daar wilde gaan staan. Hij had gewoon nee moeten zeggen tegen gio. Zelfoverschatting......

Een speler als Bilul kan je pas een fout noemen. Die heeft echt voor dat bedrag dat hij gehaald is nog nooit wat gepresteerd bij Feyenoord.
pi_181416224
Feyenoord moet ramselaar en kuwas aantrekken
Berghuis naar links,voorzetten geven op persie en jorgenson..

Voordat berghuis bij feyenoord speelde (watford tijd)gaf ik het advies op feyenoord.netwerk om berghuis aan te trekken..kreeg 2 doodsbedrigingen van die tokkies omdat ik psv in mn nick had staan _O_

En een ban _O_
pi_181416298
Niet eens met de TT.
Wanbeleid duidt er op dat er wel degelijk een ( weliswaar slecht) beleid zou zijn...
BFF met GGMM
pi_181416775
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:

Voordat berghuis bij feyenoord speelde (watford tijd)gaf ik het advies op feyenoord.netwerk om berghuis aan te trekken..kreeg 2 doodsbedrigingen van die tokkies omdat ik psv in mn nick had staan _O_

En een ban _O_
2 doodsbedreigingen maar...valt reuze mee dus
pi_181416981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:53 schreef PicoMMP het volgende:
:D
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:27:11 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181417038
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:55 schreef alopio het volgende:

[..]

Geen woorden maar daden.
pi_181417058
quote:

En een ban _O_
Ze bedreigden elkaar en hun familie ook met de dood toen Feyenoord eens een potje verloor.

NetwerkGoden
Oh.
pi_181417063
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:55 schreef alopio het volgende:

[..]

Van Klaas en zn boertje _O_
pi_181417083
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze bedreigden elkaar en hun familie ook met de dood toen Feyenoord eens een potje verloor.

NetwerkGoden
Ze zijn daar wel direct _O_

Fr12.nl _O_
pi_181417101
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Van Klaas en zn boertje _O_
Je bent zelf een boertje.
Oh.
pi_181417108
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En daar kwam de thuisploeg nog genadig mee weg.
pi_181417283
quote:

En een ban _O_
jongen

ik heb iedere dag een stuk of 5 doodsbedreigingen

ik heb zelfs een poederbrief ontvangen

regelmatig zie ik verdachte personen achter mij aan lopen

voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb

Ik heb me beveiliging dus opgevoerd naar 5 man
pi_181417292
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jongen

voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb

_O-
Oh.
pi_181417398
quote:

[..]

jongen

Lol
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:16:03 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181417494
quote:

[..]

jongen

me beveiliging.
4045
onlogisch
pi_181417540
quote:

[..]

jongen

Het leven op de Harvard campus gaat niet over rozen zie ik wel.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:25:06 #58
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181417604
Het is jammer dat klaas teveel in z'n eigen act is gaan geloven. Waar hij eerst met afstand de beste troll was, is hij het nu aan het overdoen. Eeuwig jammer.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:29:20 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181417658
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:25 schreef Bugno2 het volgende:
Het is jammer dat klaas teveel in z'n eigen act is gaan geloven. Waar hij eerst met afstand de beste troll was, is hij het nu aan het overdoen. Eeuwig jammer.
ja aan de top komen is 1 ding, er blijven een ander
pi_181417698
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja aan de top komen is 1 ding, er blijven een ander
:)
blablablabla
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:48:49 #61
2796 Rocket Ride
pi_181417941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:25 schreef Bugno2 het volgende:
Act of niet, hij was gisteren wat mij betreft Man of the Match. Goud pijltje omhoog.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:59:42 #62
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181418121
Het Fenomeen

pi_181419145
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Amrabat is al een grotere fout gebleken, en dan heb ik het nog niet over Kazim-Richards contracteren...

Boëtius zijn terugkeer is tot dusver een fout geweest maar ik weet niet of het zin heeft om hem af te schrijven, zeker niet aangezien Feyenoord niet echt in die positie is.
Amrabat is een prima aankoop geweest, als opvolger van Vilhena.
Alleen bleef die laatste alsnog en haal je nu nog eens Clasie binnen. Dat is een beetje overdreven.
pi_181419440
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Alleen bleef die laatste alsnog en haal je nu nog eens Clasie binnen. Dat is een beetje overdreven.
Al hadden we Tapia ook al als vervanger van Vilhena binnengehaald. Amrabat werd meer binnengehaald ter vervaning van El Ahmadi.

Alleen nu El Ahmadi daadwerkelijk vertrok hebben we Clasie gehuurd om dat op te vangen. Daarnaast is Ayoub er ook nog eens bij gekomen op het middenveld, waardoor Amrabat verre van zeker van zijn plek is.

Mijn inziens heeft hij vorig seizoen wel best veel minuten mogen maken maar daarin ook gewoon te weinig gebracht (te weinig anticiperend, moet altijd gaan bedenken wat met de bal te doen zodra hij al in zijn voeten ligt, domme fouten als door het midden uitverdedigen etc). Daarmee heeft hij zijn lagere positie in de pikorde zelf in de hand gewerkt, en misschien heeft dit zelfs wel geleid tot het aanrekken van Ayoub en Clasie. Ik denk dat hij gewoon is gewogen en te licht is bevonden.

Op zich misschien een scoutingsfout, maar er zijn altijd spelers die het stapje net niet kunnen zetten. Wat dat betreft misschien ook wel goed dat er dan een keer duidelijk door wordt geselecteerd. Je kunt je dan alleen wel afvragen waarom dat op andere posities dan niet gebeurt :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_181419583
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Al hadden we Tapia ook al als vervanger van Vilhena binnengehaald. Amrabat werd meer binnengehaald ter vervaning van El Ahmadi.

Alleen nu El Ahmadi daadwerkelijk vertrok hebben we Clasie gehuurd om dat op te vangen. Daarnaast is Ayoub er ook nog eens bij gekomen op het middenveld, waardoor Amrabat verre van zeker van zijn plek is.

Mijn inziens heeft hij vorig seizoen wel best veel minuten mogen maken maar daarin ook gewoon te weinig gebracht (te weinig anticiperend, moet altijd gaan bedenken wat met de bal te doen zodra hij al in zijn voeten ligt, domme fouten als door het midden uitverdedigen etc). Daarmee heeft hij zijn lagere positie in de pikorde zelf in de hand gewerkt, en misschien heeft dit zelfs wel geleid tot het aanrekken van Ayoub en Clasie. Ik denk dat hij gewoon is gewogen en te licht is bevonden.

Op zich misschien een scoutingsfout, maar er zijn altijd spelers die het stapje net niet kunnen zetten. Wat dat betreft misschien ook wel goed dat er dan een keer duidelijk door wordt geselecteerd. Je kunt je dan alleen wel afvragen waarom dat op andere posities dan niet gebeurt :{
Amrabat was nou typisch zo'n speler die gebaat is bij wat continuïteit en ondersteuning.Hoe oud is het kereltje? Net 23 ofzo? Iedereen kon zien dat het er best wel in zat. Al was het maar een prima speler voor Feyenoord-niveau uiteindelijk, dan nog was het goed geweest. Spelers al Schöne en El Ahmadi zorgen voor een beetje continuïteit en vastigheid bij een club.

Je kan nu wel weer een vervanger gaan halen, maar die zul je ook gewoon goed moeten begeleiden. Volgens mij valt of staat alles uiteindelijk met vertrouwen en als je zo'n coach als Gio hebt dan moet het bizar zijn om te zien dat sommigen in het team mogen blijven stuntelen en dat je zelf nooit een periode een kans op je eigen positie hebt gekregen.

Dan kan je zeggen dat zo'n gastje zichzelf overschat, maar het lijkt me volstrekt logisch dat je in zo'n situatie gewoon weg wilt. Je moet aan spelen toekomen op die leeftijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2018 11:04:23 ]
pi_181419652
quote:

[..]

NetwerkGoden
Klinkt als een topforum, tijd dat ik me daar eens ga reggen.

Edit:

Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken. Dat kan helaas even gaan duren.

Lmaonade.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2018 11:07:25 ]
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:19:25 #67
2796 Rocket Ride
pi_181419990
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:05 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Edit:

Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken. Dat kan helaas even gaan duren.

Lmaonade.
Klinkt inderdaad als een gezellige omgeving.

Heb het in het verleden bij andere Feyenoord fora ook wel meegemaakt. Wordt vaak wat minder gerelativeerd en van hart geen moordkuil gemaakt. Tsja.
pi_181420149
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:05 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Edit:

Forums tijdelijk offline

Lmaonade.
Dit staat er al bijna een jaar nu.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:27:15 #69
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181420159
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Amrabat was nou typisch zo'n speler die gebaat is bij wat continuïteit en ondersteuning.Hoe oud is het kereltje? Net 23 ofzo? Iedereen kon zien dat het er best wel in zat. Al was het maar een prima speler voor Feyenoord-niveau uiteindelijk, dan nog was het goed geweest. Spelers al Schöne en El Ahmadi zorgen voor een beetje continuïteit en vastigheid bij een club.

Je kan nu wel weer een vervanger gaan halen, maar die zul je ook gewoon goed moeten begeleiden. Volgens mij valt of staat alles uiteindelijk met vertrouwen en als je zo'n coach als Gio hebt dan moet het bizar zijn om te zien dat sommigen in het team mogen blijven stuntelen en dat je zelf nooit een periode een kans op je eigen positie hebt gekregen.

Dan kan je zeggen dat zo'n gastje zichzelf overschat, maar het lijkt me volstrekt logisch dat je in zo'n situatie gewoon weg wilt. Je moet aan spelen toekomen op die leeftijd.
Deze week net 22 geworden. Dus ze schrijven hem na 1 jaar en een leeftijd van 21 jaar al af.

Gewoon dramatisch werk van van Geel. Hij heeft nooit een kans gehad. Paar invalbeurtjes. En inderdaad: Tapia was al gehaald als vervanger, daarna Amrabat, toen Ayoub en daarna Clasie. En dan gaan de geruchten dat ze ook nog Fer wouden binnen hengelen.

Paniek, pure paniek. En onkunde.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:38:37 #70
2796 Rocket Ride
pi_181420397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

het kereltje?
Alleen in zijn bovenbenen passen al 3 kereltjes. :)

Ik denk dat we in deze zaak nog niet half weten wat er zich heeft afgespeeld. Aan de paar flarden die er toch over zijn losgekomen af te lezen denk ik dat dit gewoon een hele vervelende jongen in de groep was, die zichzelf schromelijk overschat en de teleurstelling over uitblijven van basisplek op een verkeer manier verwerkte.

Dan kun je er maar beter vanaf wezen. Ondanks dat dit wel weer een dure grap is.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:39:42 #71
268491 fetX
pi_181420422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Deze week net 22 geworden. Dus ze schrijven hem na 1 jaar en een leeftijd van 21 jaar al af.

Gewoon dramatisch werk van van Geel. Hij heeft nooit een kans gehad. Paar invalbeurtjes. En inderdaad: Tapia was al gehaald als vervanger, daarna Amrabat, toen Ayoub en daarna Clasie. En dan gaan de geruchten dat ze ook nog Fer wouden binnen hengelen.

Dit laatste zal van Geel nooit toegeven. Die man moet je voor zijn verjaardag een spiegel van 100x100 geven. Het ligt nooit aan hem. Komt altijd wel met een kutverhaal aanzetten.

Een échte kans heeft Amrabat ook niet gehad, maar hij heeft het ook niet laten zien in de minuten die hij wél kreeg. Ayoub heeft nu al meer laten zien.
pi_181420444
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Die man moet je voor zijn verjaardag een spiegel van 100x100 geven.
Centimeter?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:45:04 #73
474254 GurneyIsBestOke
pi_181420561
quote:

En een ban _O_
Heb ook lang op FN gezeten, en die vervolgsite ook. Het is op zich wel jammer, er zaten een flink aantal normale posters, maar ook net te veel volk wat alleen maar bezig was met het uitschelden van anderen. Voeg daarnaast een flinke groep mensen toe van een niveau waar zelfs Klaas om zal lachen, en ook nog een groep vreselijke azijnzeikers die alleen online kwamen als Feyenoord verloor (dat die weggejaagd werden was op zich prettig), en je krijgt een disfunctionele site.

Overigens is de site afgesloten omdat een paar PSV-netwerkers de admin van Ajax-netwerk hadden gehackt.
Makkelijk eerste
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:48:12 #74
474254 GurneyIsBestOke
pi_181420636
quote:

[..]

Dus het was een miskoop, twee miljoen kapitaal vernietigd zonder enige sportieve waarde er aan te hebben overgehouden.
Makkelijk eerste
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:11:04 #75
268491 fetX
pi_181421224
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Heb ook lang op FN gezeten, en die vervolgsite ook. Het is op zich wel jammer, er zaten een flink aantal normale posters, maar ook net te veel volk wat alleen maar bezig was met het uitschelden van anderen. Voeg daarnaast een flinke groep mensen toe van een niveau waar zelfs Klaas om zal lachen, en ook nog een groep vreselijke azijnzeikers die alleen online kwamen als Feyenoord verloor (dat die weggejaagd werden was op zich prettig), en je krijgt een disfunctionele site.

Overigens is de site afgesloten omdat een paar PSV-netwerkers de admin van Ajax-netwerk hadden gehackt.
Het netwerk komt nooit meer terug vermoed ik. Die beheerder geeft geen fuck.
pi_181421244
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Grote onzin

Amrabat en Tapia zijn beide rechtsbenig

Dat werkt gewoon niet op een links middenveld positie

Als Vilhenna vertrekt moet daar gewoon een Linksbenige speler voor komen

En nu zullen wel weer clowns komen die zeggen dat een rechtsbenige daar ook kan spelen...het is allemaal bullshit
pi_181421409
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Vroeger had de officiële supporters vereniging van Feyenoord ook een forum...Ik denk dat ik nu over een jaar of 10-15 geleden praat

Daar was ook een Hetze tegen mij ontstaan

nu kende ik die forum admin heel erg goed

Had ik met hem afgesproken dat we voor de gein het forum een avond plat zouden leggen en dat iedereen die op het forum kwam de
mededeling dit forum is gehackt door de Kromme Bal.op zijn scherm zou krijgen., dat was mijn naam toen..De Kromme Bal.

Waar gebeurd verhaal kan er nu nog om lachen.... :)

Maar de Hetze daarna werd alleen maar groter tegen mij....
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:24:18 #78
266972 govie
pi_181421466
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik hou wel van spelers die voor hun nationaal elftal uitkomen, zo ook tapia en amrabat. Jammer dat een combi van tapia+amrabat+ayoub (en eventueel meer middenvelders) al bij voorbaat wordt afgeschreven.
pi_181421474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vroeger had de officiële supporters vereniging van Feyenoord ook een forum...Ik denk dat ik nu over een jaar of 10-15 geleden praat

Had ik met hem afgesproken dat we voor de gein het forum een avond plat zouden leggen en dat iedereen die op het forum kwam de
mededeling dit forum is gehackt door de Kromme Bal.op zijn scherm zou krijgen., dat was mijn naam toen..De Kromme Bal.

De kromme bal. _O_

Wat een heldennaam.
pi_181421489
quote:

[..]

Kan die admin er ook nog om lachen? Die werd toen bedreigd. Als gevolg hiervan is het hele forum offline gehaald. Bedankt Klaas!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:26:52 #81
269692 Divje
brr brr patapim
pi_181421506
Klaas de online rellert _O_
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:27:06 #82
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181421511
quote:

[..]

Was je ook op ander forum de Kromme Bal?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181421530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Was je ook op ander forum de Kromme Bal?
eehh ja..... :)
pi_181421533

quote:
Exclusief: zo gaat het nieuwe Feyenoordstadion er bij nacht uitzien
Terwijl er nog volop wordt gewerkt aan de plannen voor een nieuw Feyenoordstadion op Zuid, zien kersverse impressies van de toekomstige voetbaltempel het licht. Waar een paar weken geleden het interieur van het complex veel stof deed opwaaien, zullen er eveneens volop reacties komen op de buitenkant van het opvallende bouwwerk, dat op de oever van de Nieuwe Maas moet verrijzen.

https://www.ad.nl/rotterd(...)ht-uitzien~a3800acf/

[ Bericht 11% gewijzigd door Maastoren op 24-08-2018 12:33:52 ]
pi_181421616
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:25 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Kan die admin er ook nog om lachen? Die werd toen bedreigd. Als gevolg hiervan is het hele forum offline gehaald. Bedankt Klaas!
wat was jou naam op dat forum...

misschien gaat er een belletje rinkelen
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:34:21 #86
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181421643
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit laatste zal van Geel nooit toegeven. Die man moet je voor zijn verjaardag een spiegel van 100x100 geven. Het ligt nooit aan hem. Komt altijd wel met een kutverhaal aanzetten.

Een échte kans heeft Amrabat ook niet gehad, maar hij heeft het ook niet laten zien in de minuten die hij wél kreeg. Ayoub heeft nu al meer laten zien.
Onzin. Amrabat viel op het begin juist telkens goed in. Hij moest ook zo snel mogelijk in het Nederlands elftal. Daarna aardig weggezakt maar ook toen prima wedstrijden gespeeld. Willem II uit vorig seizoen was misschien wel onze beste wedstrijd, waar hij uitblonk.

Ik vind het prima dat er op hem is doorgeselecteerd hoor, want ik heb die aankoop nooit begrepen. Maar een echte kans heeft hij nooit gehad, dus snap hem wel. Na aankopen Ayoub en Clasie en geruchten over Fer zou ik ook denken: Tot kijk hier!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:35:56 #87
2796 Rocket Ride
pi_181421671
quote:
Mooi hoor. Maar hier zullen inderdaad wel weer een hoop mensen over vallen. Het is namelijk niet de Kuip en dat kunnen een hoop mensen maar moeilijk loslaten.
pi_181421683
quote:
Technisch directeur Martin van Geel geeft op de Feyenoord-website aan dat de Rotterdammers niet de transfermarkt opgaan. 'We hebben voldoende middenvelders in de selectie, waaronder een aantal jonge zelfopgeleide spelers die we de ruimte willen geven.' Toch ziet de beleidsbepaler Amrabat niet graag gaan. 'Met deze transfersom en de mogelijkheden om in de toekomst nog aanvullende bedragen te ontvangen, hebben we in dit geval deze oplossing gevonden. Niettemin blijft dit een transfer die we bij Feyenoord met tegenzin doen.'
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:39:55 #89
268491 fetX
pi_181421734
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Onzin. Amrabat viel op het begin juist telkens goed in. Hij moest ook zo snel mogelijk in het Nederlands elftal. Daarna aardig weggezakt maar ook toen prima wedstrijden gespeeld. Willem II uit vorig seizoen was misschien wel onze beste wedstrijd, waar hij uitblonk.

Ik vind het prima dat er op hem is doorgeselecteerd hoor, want ik heb die aankoop nooit begrepen. Maar een echte kans heeft hij nooit gehad, dus snap hem wel. Na aankopen Ayoub en Clasie en geruchten over Fer zou ik ook denken: Tot kijk hier!
Ik vond het echt te weinig voor een club als Feyenoord, maar ik vind ook dat hij te snel is afgeschreven.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:43:05 #90
2796 Rocket Ride
pi_181421783
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik vond het echt te weinig voor een club als Feyenoord, maar ik vind ook dat hij te snel is afgeschreven.
Hij is/was niet afgeschreven. Is puur zijn beslissing geweest om hem te peren.
pi_181421795
Nu toornstra nog....
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:45:43 #92
268491 fetX
pi_181421834
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:43 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik bedoel dat hij te weinig kansen heeft gehad. En vaak werd hij ook op de verkeerde positie gezet.
pi_181421875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:43 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar wat daar aan vooraf is gegaan is op zijn zachtst gezegd dubieus te noemen
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_181421877
quote:

[..]

jongen

Duidelijk.... Dus je bent schizofreen.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:54:14 #95
266972 govie
pi_181421975
Klaas de bokkenrijder.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:56:02 #96
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181422011
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:35 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Mooi hoor. Maar hier zullen inderdaad wel weer een hoop mensen over vallen. Het is namelijk niet de Kuip en dat kunnen een hoop mensen maar moeilijk loslaten.
Idd. Prima stadionnetje. Niets meer aan doen.
4045
onlogisch
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:08:11 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181422229
quote:
op zich mooi, de locatie begrijp ik alleen nog steeds niet logistiek gezien dan en het zal een stuk moeilijker worden om de beste grasmat van het land te houden
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:13:32 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181422336
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

op zich mooi, de locatie begrijp ik alleen nog steeds niet logistiek gezien dan en het zal een stuk moeilijker worden om de beste grasmat van het land te houden
Ze gokken echt op een hoger aandeel supporters dat met het OV komt. Het is een risico, maar het moet een iconisch stadion worden dat veel toeristen trekt, dus dan is deze locatie vrij belangrijk.

Er komt volgens mij ook nog een brug vanuit Kralingen dat de situatie iets gaat verbeteren.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:18:14 #99
263417 Keyos
Like a Boss
pi_181422454
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ze gokken echt op een hoger aandeel supporters dat met het OV komt. Het is een risico, maar het moet een iconisch stadion worden dat veel toeristen trekt, dus dan is deze locatie vrij belangrijk.

Er komt volgens mij ook nog een brug vanuit Kralingen dat de situatie iets gaat verbeteren.
Dat laatste zou wel nice zijn, kun je ook je auto nog parkeren aan die kant van het water of met het OV van die kant komen (aangezien de tram daar stopt).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:31:12 #100
262211 hhh38
pi_181422690
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:18 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat laatste zou wel nice zijn, kun je ook je auto nog parkeren aan die kant van het water of met het OV van die kant komen (aangezien de tram daar stopt).
Ik had dit helemaal gemist, maar het is nog beter

https://www.nrc.nl/nieuws(...)enoord-city-a1607996
quote:
De nieuwe coalitie in Rotterdam wil een derde stadsbrug, en voor 2020 een plan voor een nieuwe metrolijn op Zuid van Kralingse Zoom naar Zuidplein. Ook wil de nieuwe coalitie een „definitief positief besluit” nemen over Feyenoord City, de bouw en ontwikkeling van een nieuw voetbalstadion en de omringende wijk.
pi_181422890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik had dit helemaal gemist, maar het is nog beter

https://www.nrc.nl/nieuws(...)enoord-city-a1607996

[..]

O, dat had ik ook gemist ja :D

Ik wist wel dat het plan van die metro (zelfs doorlopend naar Schiedam) bestond, maar dacht dat het was beoordeeld als te duur, maar dit klinkt wel alsof hij er wel gaat komen (tot zuidplein iig)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:19:47 #102
474254 GurneyIsBestOke
pi_181423729
quote:
Spuuglelijk, niet omdat het niet mooi is maar het is niet de Kuip!!! Beter spelen we nog 100 jaar in hetzelfde 100 jaar oude stadion en doen we lekker mee in de subtop van de Eredivisie. AZ is toch een veel leukere concurrent dan Ajax.
Makkelijk eerste
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:22:17 #103
2796 Rocket Ride
pi_181423791
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Spuuglelijk, niet omdat het niet mooi is maar het is niet de Kuip!!! Beter spelen we nog 100 jaar in hetzelfde 100 jaar oude stadion en doen we lekker mee in de subtop van de Eredivisie. AZ is toch een veel leukere concurrent dan Ajax.
Ik snap jouw (en van vele anderen) sentimenten en de moeite om afscheid te nemen van de mooie Kuip en vooral de mooie herinneringen die daar liggen, maar ben het hier zeker niet mee eens. Feyenoord hoort mee te doen met de top van Nederland. Als daarvoor een nieuw stadion nodig is, dan is dat maar zo.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:25:13 #104
474254 GurneyIsBestOke
pi_181423853
Nee maar serieus, echt schitterend. Het is zelfs mooier dan de Kuip. Als dit daadwerkelijk gerealiseerd kan worden en we hier winst uit kunnen halen... dan kan Feyenoord niet alleen nationaal, maar ook internationaal meedoen. Puur op basis van Europese prijzen zijn we nog altijd de nummer 14 van Europa, het zou mooi zijn als we zo ook weer erkend kunnen worden.
Makkelijk eerste
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:29:58 #105
474254 GurneyIsBestOke
pi_181423941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:22 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik snap jouw (en van vele anderen) sentimenten en de moeite om afscheid te nemen van de mooie Kuip en vooral de mooie herinneringen die daar liggen, maar ben het hier zeker niet mee eens. Feyenoord hoort mee te doen met de top van Nederland. Als daarvoor een nieuw stadion nodig is, dan is dat maar zo.
Was ook sarcasme, dacht dat het een beetje duidelijk was toen ik AZ een leukere concurrent noemde dan Ajax :P. Feyenoord hoort nationale top en internationale subtop te zijn, en op die manier presteren we absoluut niet. Ik begrijp ook wel de sentimenten, zeker als je de vergelijking met Ajax maakt (ik vind het Olympisch Stadion en de Meer prachtig en de Arena echt spuuglelijk), maar het is gewoon klaar met de Kuip nu. De sfeer was het afgelopen jaar toch bagger in de Kuip, dan blijft er ineens opvallend weinig over van spelen in de Kuip.
Makkelijk eerste
pi_181424034
quote:

[..]

De grasmat in de arena hebben ze toch ook uiteindelijk wel goed gekregen in vergelijking met die matten die er eerst lagen...

Ik denk dat ze het nu wel onder de knie hebben welke mat geschikt is voor overdekte stadions...
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:40:15 #107
2796 Rocket Ride
pi_181424159
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Was ook sarcasme, dacht dat het een beetje duidelijk was toen ik AZ een leukere concurrent noemde dan Ajax :P
Daar had je me te pakken dan. :)
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:43:56 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181424259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De grasmat in de arena hebben ze toch ook uiteindelijk wel goed gekregen in vergelijking met die matten die er eerst lagen...

Ik denk dat ze het nu wel onder de knie hebben welke mat geschikt is voor overdekte stadions...
Dat kwam omdat van Gaal toen ineens begon over kunstgras in de Arena. Vond hij goed passen bij het technische voetbal van Ajax.

Toen kregen de mannen van het gras ineens heel warm en lag er binnen een half jaar een goed veld. _O-
pi_181424291
Waar staan de pijlen dit weekend op gericht jongens?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:46:53 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181424330
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Naar beneden, waarschijnlijk.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:51:41 #111
2796 Rocket Ride
pi_181424460
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Heerenveen uit met de huidige vorm zal nog een behoorlijk uitdaging worden. Hopen dat Berghuis het op zijn heupen heeft.
pi_181424509
Maher naar AZ, had prima spelertje voor ons geweest op die positie.
blablablabla
pi_181424527
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:54 schreef Elan het volgende:
pi_181424554
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Past helemaal binnen de filosofie ook.
blablablabla
pi_181424680
quote:
En dan moet 450 miljoen kosten....
pi_181424712
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:35 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Tis gewoon een heel saai ontwerp, niet echt de beloofde eye catcher.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:04:16 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181424727
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat kwam omdat van Gaal toen ineens begon over kunstgras in de Arena. Vond hij goed passen bij het technische voetbal van Ajax.

Toen kregen de mannen van het gras ineens heel warm en lag er binnen een half jaar een goed veld. _O-

maar het is nog steeds niet top, ik geloof dat ze er 5 matten per jaar inleggen, de ene keer beter dan de andere, die er nu inligt werd tijdens de hittegolf gelegd en schijnt niet echt lekker te hechten dus zal ook weer snel vervangen worden
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:14:34 #118
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181424953
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:54 schreef Elan het volgende:
Maher is de belichaming van subtop. Typische speler voor een club waarbij resultaten leuk zijn, maar niet perse noodzakelijk.

Ik denk dat je dus gelijk hebt. Maar wil je met Feyenoord weer richting een club met topsport-mentaliteit, moet je dit soort jongens lekker voorbij laten gaan.
pi_181425410
quote:
Mooi hoor, wat mij betreft doen.
Kunnen we gelijk die 2,5 miljoen euro van Amrabat gebruiken om dit stadion te laten bouwen.
pi_181426273
quote:

[..]

Hoezo is het moeilijk daar een goeie grasmat in te leggen?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:14:22 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181426441
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoezo is het moeilijk daar een goeie grasmat in te leggen?
bijna alle stadions waar de overkapping tot aan de grasmat reikt hebben deze problemen
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:57:23 #122
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181427486
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

bijna alle stadions waar de overkapping tot aan de grasmat reikt hebben deze problemen
Komt dat door het gebrek aan zonlicht? Want dat moet tegenwoordig toch eenvoudig op te lossen zijn. Bij PSV hebben ze ook een constructie met speciale lampen die ze regelmatig over het veld hangen.
pi_181427533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

vitesse hebben toch zo een rolding dat ze buiten het stadion het grasmat doordeweeks ligt

of vergis ik me nou
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:01:57 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181427588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

vitesse hebben toch zo een rolding dat ze buiten het stadion het grasmat doordeweeks ligt

of vergis ik me nou
ja dat klopt
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:02:54 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181427601
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Komt dat door het gebrek aan zonlicht? Want dat moet tegenwoordig toch eenvoudig op te lossen zijn. Bij PSV hebben ze ook een constructie met speciale lampen die ze regelmatig over het veld hangen.
ja zonlicht en wind schijnt het probleem te zijn, het ontbreken ervan dan
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:03:36 #126
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181427617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Naar beneden, waarschijnlijk.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:11:00 #127
266972 govie
pi_181427762
Blijf me afvragen hoeveel bouwlobby achter het plan zit. 2 na duurste stadion ter wereld en we spelen al tiental jaren geen rol meer van betekenis in europees verband.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:11:33 #128
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181427770
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja zonlicht en wind schijnt het probleem te zijn, het ontbreken ervan dan
Bij PSV hebben ze dat deels opgelost met een lampenconstructie en door de hoeken van het stadion van een soort lamellen te voorzien, waardoor het toch door waait als ze dat willen.

quote:
PSV deed de afgelopen jaren de nodige inspanning om de speelkwaliteit van de grasmat in het Philips Stadion te verbeteren. Zo plaatste de club lamellen in de uitgebreide hoeken van het stadion. Ook is de grasmat voorzien van een (ondergronds) geavanceerd en geautomatiseerd beluchtings-, bemestings- en bevochtigingsysteem.

Het zichtbare deel van het concept bestaat uit een verrijdbare staalconstructie met wendbare armen die vol hangen met belichtingsarmaturen die in de tuinbouw worden gebruikt. In totaal komen er op het veld van PSV tien mobiele units te staan van 12 bij 22 meter. De belichtingsarmaturen zijn voorzien van Philips-lampen en hangen twee meter boven het veld. De constructie gaat alleen van het veld als er wedstrijden en mogelijke andere activiteiten plaatsvinden.
En hoewel het veld in het Phiipsstadion niet zo goed is als in de Kuip, scoort het toch altijd wel prima.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:13:47 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181427809
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bij PSV hebben ze dat deels opgelost met een lampenconstructie en door de hoeken van het stadion van een soort lamellen te voorzien, waardoor het toch door waait als ze dat willen.

[..]

En hoewel het veld in het Phiipsstadion niet zo goed is als in de Kuip, scoort het toch altijd wel prima.
In de JC Arena doen ze soortgelijke dingen
pi_181427926
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

[..]

In de kuip belichten ze het veld ook gewoon hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:20:57 #131
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181427938
Allemaal Philips lampen, uiteraard.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:26:13 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181428028
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

In de kuip belichten ze het veld ook gewoon hoor :P

SPOILER
maar toch hebben ze toen bij die renovatie rekening gehouden met de grasmat, daarom is die overkapping zo kort
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:31:14 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181428131
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:38:52 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181428276
quote:
PRACHTIG!
pi_181428286
Ik zat een stukje te lezen over de oude verbouwing, die begint wel gelijk lekker _O-
quote:
Rotterdam is trots op het verbouwde Feijenoord-stadion. Feijenoord-supporters mogen er graag op wijzen dat waar Ajax nog jaren voor nodig heeft - een nieuw stadion - hun club in slechts acht maanden gedaan heeft gekregen. Helemaal waar is dit natuurlijk niet - het gaat bij De Kuip om verbouwing en renovatie - maar helemaal ongelijk hebben de Feijenoorders ook niet.
Hij eindigt trouwens ook lekker, zo zie je maar, het is nooit goed :P
quote:
Misschien is dit zo, maar toch wekt de verbouwing van het Feijenoordstadion eerst en vooral de indruk dat de bouwtechniek sinds de jaren dertig alleen maar achteruitgegaan is gegaan. De nieuwe palen en het dak hebben ervoor gezorgd dat de ooit zo elegante Kuip het karakter van een gewone bak heeft gekregen.
Bron
pi_181428551
Boetius wil niet weg...nou dan pleur je hem lekker de tribune op. Dat klote joch past niet in deze selectie. Vorig jaar ook al irritant met Vilhena heel de tijd alles naar elkaar spelen en rendement van 0,0. Opzouten met dit soort pseudo vedettes.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:54:15 #137
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181428609
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Boetius wil niet weg...nou dan pleur je hem lekker de tribune op. Dat klote joch past niet in deze selectie. Vorig jaar ook al irritant met Vilhena heel de tijd alles naar elkaar spelen en rendement van 0,0. Opzouten met dit soort pseudo vedettes.
Nou, laat hem nog maar even blijven. Kan nog van waarde zijn en er is de laatste tijd al genoeg geld door de plee gespoeld.
pi_181428628
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:38 schreef satecl het volgende:

[..]

PRACHTIG!
quote:
,,Er zijn ook voorbeelden van speler die het wel redden. Toornstra, Van der Heijden, Botteghin.
#topsportklimaat.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:59:02 #140
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181428686
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:56 schreef exile79 het volgende:

[..]

[..]

#topsportklimaat.
Wat heeft het stadion met Toornstra te maken?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:04:22 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181428777
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:54 schreef Slobeend het volgende:
Boetius > Larsson
Je oma > Larsson
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:05:25 #142
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181428798
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je oma > Larsson
Jos Brech > BadderHaring
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:06:09 #143
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181428812
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je oma > Larsson
Die leeft niet meer.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:06:41 #144
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181428821
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Die leeft niet meer.
Kun je nagaan.
pi_181428920
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maher is de belichaming van subtop. Typische speler voor een club waarbij resultaten leuk zijn, maar niet perse noodzakelijk.

Ik denk dat je dus gelijk hebt. Maar wil je met Feyenoord weer richting een club met topsport-mentaliteit, moet je dit soort jongens lekker voorbij laten gaan.
Was sarcastisch, maar zal het daar wel weer geweldig gaan doen. Samen met Vejinovic.
blablablabla
pi_181428955
quote:
Waarom moet hij überhaupt weg, heeft hij vrouwtje van Gio geneukt of wat.
blablablabla
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:20:42 #147
266972 govie
pi_181429004
Als je amrabat wegstuurt..... dan ben je een mongool. Het is ook wel typisch voor de situatie bij feyenoord, iemand wegsturen die toch al niet de kans kreeg om systematisch invloed uit te oefenen. Zo, nu is de bozerik weg tesamen met 2,5 miljoen euro en is alles weer okidoki.
pi_181429180
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:20 schreef govie het volgende:
Als je amrabat wegstuurt..... dan ben je een mongool. Het is ook wel typisch voor de situatie bij feyenoord, iemand wegsturen die toch al niet de kans kreeg om systematisch invloed uit te oefenen. Zo, nu is de bozerik weg tesamen met 2,5 miljoen euro en is alles weer okidoki.
Hij.... is... niet... weggestuurd...
pi_181429265
Amrabat is en was niet goed genoeg. Miskoop.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:35:48 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181429306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

eehh ja..... :)
Kan me niet herinneren dat je daar ook zo vaag schreef.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181429532
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat je daar ook zo vaag schreef.
bedoel je soccerquest?

dat was een tijdje het forum van vi geweest...
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:51:51 #152
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181429615
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Was sarcastisch, maar zal het daar wel weer geweldig gaan doen. Samen met Vejinovic.
Het is een bepaald slag spelers dat gewoon goed presteert bij clubs waar de druk net wat minder is. Waar je niet MOET winnen. Er wordt altijd net gedaan alsof Maher zo'n enorm supertalent was, maar dat is hij nooit geweest. Bij AZ was hij een momentenvoetballer en PSV hoopte dat zijn piekniveau zijn vaste niveau kon worden. Dat is altijd een gok, dat zie je nu ook weer bij Ramselaar.

Was Maher naar Ajax of Feyenoord gegaan, dan had hij net zo hard gefaald. En bij AZ zul je zien dat hij zo nu en dan geniaal speelt, waarschijnlijk in de wedstrijden dat AZ niets te verliezen heeft. Tegen PSV, tegen Ajax, tegen directe concurrenten voor de derde plaats.

Larsson is ook zo'n speler, Narsingh was dat ook. Die zitten er gewoon tussen. Kunnen bij een subtopper geniaal presteren omdat ze daar in de luwte spelen, of juist omdat ze vereerd worden binnen de club. Of omdat ze geen verdedigende taken hebben en lekker mogen loeren op hun momentje.
pi_181429688
Larsson past niet in ons systeem. Van Persie en Jorgensen komen in de bal dan loopt hij de trechter in. Gio denkt gewoon niet na. Die redeneert zo van...zo ik zet iedereen op een plekje in mijn 4-3-3 en klaar is kees. Zit totaal geen gedachte in.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:38:19 #154
266972 govie
pi_181430596
de vraag is, als gio+geel met kankervoetbal maar 1 pt pakken tegen nac en heerenveen, vliegen beide heren er dan eindelijk uit?
pi_181430747
Het zal mij niets verbazen als het contract van Gio gewoon wordt verlengd.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:54:41 #156
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_181430854
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:48 schreef Maastoren het volgende:
Het zal mij niets verbazen als het contract van Gio gewoon wordt verlengd.
Natuurlijk, tot Dirk Kuijt hem op gaat volgen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_181431195
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar het is nog steeds niet top, ik geloof dat ze er 5 matten per jaar inleggen
Dat lijkt me wel heel veel.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:13:32 #158
266972 govie
pi_181431220
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:54 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Natuurlijk, tot Dirk Kuijt hem op gaat volgen
Werkt niet. Gewoon een ervaren trainer.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:14:23 #159
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181431232
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Larsson past niet in ons systeem. Van Persie en Jorgensen komen in de bal dan loopt hij de trechter in. Gio denkt gewoon niet na. Die redeneert zo van...zo ik zet iedereen op een plekje in mijn 4-3-3 en klaar is kees. Zit totaal geen gedachte in.
Dat is zeker allemaal waar.

Maar een beetje voetballer kan zich ook onderscheiden in een verkeerd systeem of op een positie die niet passend is.

Althans, dat hoor ik altijd in de discussies over Luuk de Jong en zijn prestaties in het buitenland
pi_181431299
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is zeker allemaal waar.

Maar een beetje voetballer kan zich ook onderscheiden in een verkeerd systeem of op een positie die niet passend is.

Althans, dat hoor ik altijd in de discussies over Luuk de Jong en zijn prestaties in het buitenland
De Jong zit prima met de snelle Lozano en Bergwijn om hem heen. Kan hij zich een beetje de duels aangaan. Bij Feyenoord komt iedereen in de bal, Larsson, Jorgensen, Van Persie, Berghuis Ie-dereen.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:20:57 #161
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181431365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De Jong zit prima met de snelle Lozano en Bergwijn om hem heen. Kan hij zich een beetje de duels aangaan. Bij Feyenoord komt iedereen in de bal, Larsson, Jorgensen, Van Persie, Berghuis Ie-dereen.
Behalve Boetius.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181431487
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:20 schreef PIETR het volgende:

[..]

Behalve Boetius.
Die komt ook in de bal hoor, gaat nooit diep.
pi_181431542
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom moet hij überhaupt weg, heeft hij vrouwtje van Gio geneukt of wat.
Er zal vast veel meer spelen dan wij weten. De trainer-speler relatie staat waarschijnlijk al een tijdje onder druk. Dat JP weigerde om na z'n invalbeurt een training af te werken met de andere reserves kwam natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_181431939
quote:

[..]

jongen

gevaarlijk jij
pi_181431952
quote:

[..]

NetwerkGoden
FR12 is ook genieten
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:57:13 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181432224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

FR12 is ook genieten
Daar keek ik laatst na die pot tegen Trencin en toen waren daar fans meer bezig met hoe ze achter de ploeg zijn blijven staan en YNWA gezongen hadden dan dat Feyenoord een wanprestatie had geleverd (lol)
Oh.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:05:32 #167
266972 govie
pi_181432433
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:20 schreef PIETR het volgende:

[..]

Behalve Boetius.
Matige speler, als je hem in fc utrecht elftal zet valt hij niet op.
pi_181434055
Amrabat vond dat Gio slecht trainde, bezigheidstherapie.

Tsja dat vinden er meer
pi_181434102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar keek ik laatst na die pot tegen Trencin en toen waren daar fans meer bezig met hoe ze achter de ploeg zijn blijven staan en YNWA gezongen hadden dan dat Feyenoord een wanprestatie had geleverd (lol)
https://twitter.com/BestOfFR12

Staan ook goeie tussen _O_
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:16:11 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181434137
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

https://twitter.com/BestOfFR12

Staan ook goeie tussen _O_

Oh.
pi_181434435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:12 schreef macca728 het volgende:
Amrabat vond dat Gio slecht trainde, bezigheidstherapie.

Tsja dat vinden er meer
ik zal mijn mening over hem maar voor me houden, maar het begint met k en eindigt met n
Goed dat hij opgeflikkerd is in ieder geval. De Fifa had hem heeeel lang moeten schorsen.
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:28:19 #172
319979 Fok-it
All is well
pi_181434459
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:27 schreef Symphonic het volgende:

[..]

De Fifa had hem heeeel lang moeten schorsen.
Omdat hij een mening heeft?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181434467
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:27 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik zal mijn mening over hem maar voor me houden, maar het begint met k en eindigt met n
Goed dat hij opgeflikkerd is in ieder geval. De Fifa had hem heeeel lang moeten schorsen.
Whut
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:30:09 #174
319979 Fok-it
All is well
pi_181434510
Alle recht toe. Ze hebben hem ook valse hoop gegeven door te zeggen dat Clasie niet zou komen. Dat is een stuk kwalijker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181434548
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat hij een mening heeft?
nee
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:32:23 #176
319979 Fok-it
All is well
pi_181434561
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:31 schreef Symphonic het volgende:

[..]

nee
Wat dan?
pi_181434677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat dan?
zijn gedrag op het WK was zum kotzen...
En zijn toegevoegde waarde precies nul.
Het heeft Feijenoord een hoopmgeld gekost, maar hij mag nu bij de zuiderburen de boel verstieren.
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:37:21 #178
319979 Fok-it
All is well
pi_181434690
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:36 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist dan waarschijnlijk

Als je die scene bedoelt dat de VAR shit zou zijn, dat was zijn broer
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:37:48 #179
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181434706
quote:

[..]

Het heeft Feijenoord een hoopmgeld gekost, maar hij mag nu bij de zuiderburen de boel verstieren.
Waar doel je precies op? :')
pi_181435156
quote:

[..]

Ok klaas
pi_181435248
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok klaas
wtf bedoel je....met je klaas

amrabat is 10 keer beter dan toornstra

Ik denk dat amrabat weles een beetje dezelfde weg als ruud vormer kan volgen.....
pi_181435318
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
dat is het frustrerende, dat een Gio daar nooit antwoord op heeft waar een Koeman altijd wel met iets inventiefs kwam
pi_181435365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wtf bedoel je....met je klaas

amrabat is 10 keer beter dan toornstra

Ik denk dat amrabat weles een beetje dezelfde weg als ruud vormer kan volgen.....
Vormer heeft wel wat meer dan Amrabat. Die had bij Roda paar jaar gepresteerd. Amrabat heeft 22 wedstrijden bij Utrecht gespeeld, meer een geval Bilal
pi_181435801
Amrabat heeft geen enkele voetballende kwaliteiten. Hij heeft enkel z'n fysiek mee.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 01:17:21 #185
474254 GurneyIsBestOke
pi_181437975
Ja want het middenveld Amrabat-Vilhena-Ahmadi liep afgelopen seizoen echt lekker... dat hij op de plek van Toornstra kon spelen is geen argument. Amrabat paste niet bij Feyenoord en was te middelmatig om zich aan te passen aan Feyenoord. Jammer dan.

Ik denk dat Amrabat niet iemand is bij wiens vertrek we te lang stil moeten staan. Vilhena, Tapia, Clasie en Ayoub hebben we ook op die positie en dat zijn geen mindere spelers.
Makkelijk eerste
pi_181437998
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 01:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja want het middenveld Amrabat-Vilhena-Ahmadi liep afgelopen seizoen echt lekker... dat hij op de plek van Toornstra kon spelen is geen argument. Amrabat paste niet bij Feyenoord en was te middelmatig om zich aan te passen aan Feyenoord. Jammer dan.

Ik denk dat Amrabat niet iemand is bij wiens vertrek we te lang stil moeten staan. Vilhena, Tapia, Clasie en Ayoub hebben we ook op die positie en dat zijn geen mindere spelers.
Daar moet je het mee doen helaas allemaal creatiefloze spelers. Net als Amrabat.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 01:27:41 #187
474254 GurneyIsBestOke
pi_181438087
‘Creativiteit’ is zo’n loos begrip in de voetbalwereld waar iedereen zijn eigen definitie aan geeft.

Alle vier de spelers hebben namelijk kwaliteiten die ik onder ‘creativiteit’ versta.
Makkelijk eerste
pi_181438122
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 01:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘Creativiteit’ is zo’n loos begrip in de voetbalwereld waar iedereen zijn eigen definitie aan geeft.

Alle vier de spelers hebben namelijk kwaliteiten die ik onder ‘creativiteit’ versta.
Nou ik niet. Je creativiteit ligt bij Berghuis en Larsson. Maar dan heb je een spits en middenvelders met extreem veel diepgang nodig. Dat is er ook niet.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 01:48:04 #189
474254 GurneyIsBestOke
pi_181438355
vPersie, vdHeijden, Clasie, Tapia en Jørgensen zijn ook allemaal spelers met enorm veel creativiteit, wat wil zeggen: het creëeren van unieke situaties in het spel en het bedenken van niet voor de hand liggende maar wel werkende oplossingen op het voetbalveld.

VdHeijden en Tapia zijn spelers die geniale dingen bedenken op het veld, acties die je totaal niet verwacht. Ze hebben allebei hun zwakheden, maar ze doen niet het meest voor de hand liggende. Ook Clasie en Jørgensen bedenken soms geniale oplossingen in hun spel. Berghuis daarentegen is altijd best voorspelbaar, hij gaat buitenom, kapt en schiet. Hij doet dit met een excellente techniek en enorm veel balgevoel, maar hij is niet de jongen die iets slims bedenkt als het even niet lukt. Verre van, meestal gaat ie dan domme tackles maken en forceren. Ik zie zelden Berghuis iets doen waarvan ik dacht ‘wow, dit had ik nou niet zien aankomen!’. Larsson is een stuk creatiever, maar mist in zijn spel enorm de drive die Berghuis wel heeft.

En ja, ook Vilhena heb ik bij vlagen betrapt op geniale creativiteit (voorbeeldje: toen hij tegen NEC een vrije trap uit een moeilijke positie over de keeper heen schoot en iedereen daar compleet mee verraste). De speelstijl van Feyenoord is totaal niet creatief nee, maar een behoorlijk deel van de voetballers is dat wel.
Makkelijk eerste
pi_181438407
Nee vd Heijden is een verdediger en Tapia een verdedigende middenvelder die moeten ballen tegen houden.
Ik heb altijd geleerd dat je middenvelder de meest creativite speler is, de zogenaamde nummer 10. Daaromheen bouw je controle en diepgang. Dan is je middenveld compleet. De spits moet scoren en je vleugels moeten op snelheid een mannetje passeren zowel buiten als binnendoor.
Zo moeilijk is het niet toch ? Voor een topclub.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 02:17:29 #191
474254 GurneyIsBestOke
pi_181438710
Als je wil zeggen dat we een ‘creatieve nummer 10’ nodig hebben dan ben ik het natuurlijk met je eens.

Ik wil vooral zeggen dat creativiteit een loos begrip is als je geen duidelijke definitie er aan geeft. Het betekent namelijk niks meer dan het kunnen creëeren van nieuwe concepten en het bedenken van unieke oplossingen. Een kwaliteit die veel Feyenoord-spelers gewoon hebben. Het wordt helaas in de voetbalwereld vaak verward met andere (vaak loze) begrippen.

Maar goed, Gio en Toornstra zijn natuurlijk absoluut niet creatief.
Makkelijk eerste
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 04:52:10 #192
268491 fetX
pi_181439290
Vd Heijden en Tapia geniaal. Ok.
pi_181439383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:59 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat heeft het stadion met Toornstra te maken?
Eh.. Wacht, ik heb de verkeerde gequote, ik reageerde op de post van Gert met deze link.

https://www.ad.nl/dossier(...)-feyenoord~a82a2300/
pi_181439502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vPersie, vdHeijden, Clasie, Tapia en Jørgensen zijn ook allemaal spelers met enorm veel creativiteit, wat wil zeggen: het creëeren van unieke situaties in het spel en het bedenken van niet voor de hand liggende maar wel werkende oplossingen op het voetbalveld.

VdHeijden en Tapia zijn spelers die geniale dingen bedenken op het veld, acties die je totaal niet verwacht. Ze hebben allebei hun zwakheden, maar ze doen niet het meest voor de hand liggende. Ook Clasie en Jørgensen bedenken soms geniale oplossingen in hun spel. Berghuis daarentegen is altijd best voorspelbaar, hij gaat buitenom, kapt en schiet. Hij doet dit met een excellente techniek en enorm veel balgevoel, maar hij is niet de jongen die iets slims bedenkt als het even niet lukt. Verre van, meestal gaat ie dan domme tackles maken en forceren. Ik zie zelden Berghuis iets doen waarvan ik dacht ‘wow, dit had ik nou niet zien aankomen!’. Larsson is een stuk creatiever, maar mist in zijn spel enorm de drive die Berghuis wel heeft.

En ja, ook Vilhena heb ik bij vlagen betrapt op geniale creativiteit (voorbeeldje: toen hij tegen NEC een vrije trap uit een moeilijke positie over de keeper heen schoot en iedereen daar compleet mee verraste). De speelstijl van Feyenoord is totaal niet creatief nee, maar een behoorlijk deel van de voetballers is dat wel.
kan me hier wel behoorlijk in vinden *)

Alleen denk ik dat Berghuis (in vorm) wel regelmatig creatieve oplossingen zoekt in combinaties, 1-2-tjes, korte hakjes etc.

Verder kun je je bij Jan Arie en Tapia afvragen hoe wenselijk hun creatieve gedrag is, en in hoeverre is het onnodig risico nemen in de verdediging. Tapia op het middenveld lijkt me nog altijd wel een goede creatieve toevoeging, omdat hij een impuls heeft om altijd eerst een oplossing vooruit te zoeken, ook als hij daar iets creatiefs voor moet doen :P
pi_181439739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Alle recht toe. Ze hebben hem ook valse hoop gegeven door te zeggen dat Clasie niet zou komen. Dat is een stuk kwalijker
het is allemaal amateuristische bullshit

als je niet tegen concurrentie kan moet je geen profvoetballer worden

denkt amrabat dat hij bij club brugge soms dat hij geen concurrentie zal hebben dan...

het is allemaal media gelul.....
pi_181439895
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

het is allemaal amateuristische bullshit

als je niet tegen concurrentie kan moet je geen profvoetballer worden

denkt amrabat dat hij bij club brugge soms dat hij geen concurrentie zal hebben dan...

het is allemaal media gelul.....
wat is mediagelul?
pi_181439940
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

wat is mediagelul?
Dat ik niet kan geloven dat amrabat naar feyenoord is gegaan waarom er allerlei spelers werden gehaald.......

iedere profvoetballer snapt toch wel dat hij moet vechten voor zijn plek..

is gewoon domme media gelul om amrabat negatief over te laten komen
pi_181441428
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat ik niet kan geloven dat amrabat naar feyenoord is gegaan waarom er allerlei spelers werden gehaald.......

iedere profvoetballer snapt toch wel dat hij moet vechten voor zijn plek..

is gewoon domme media gelul om amrabat negatief over te laten komen
Je gelooft ook niet dat hij een transferverzoek heeft ingediend?

En indien je dat wel gelooft, waarom denk je dat hij dat gedaan heeft dan?
pi_181441479
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je gelooft ook niet dat hij een transferverzoek heeft ingediend?

En indien je dat wel gelooft, waarom denk je dat hij dat gedaan heeft dan?
Dat hij een transferverzoek heeft gedaan weet iedereen nu wel...maar wat heeft dat er mee te maken...hij zat op de bank..hij speelde niet...dat kan je doen...maar dat is wat anders dan gaan klagen dat feyenoord concurrentie haalt...

Cristiiano Ronaldo heeft ook een transferverzoek gedaan....
pi_181441582
Dat gezeik op Amrabat, als zon gastje voor het geld naar een club in het buitenland gaat dan is het ‘onbegrijpelijk, op die leeftijd moet je spelen’. Nu geeft hij zelf aan te willen spelen en dan is het óók niet goed. :')

Iedereen die gevoetbald heeft weet dat het op een gegeven moment soms niet zoveel meer met concurrentie te maken heeft maar met een visie van en relatie met de trainer.

Ik kan me met al die spelers voor dezelfde positie en stuntelende teamgenoten die wél de kans krijgen prima indenken dat Amrabat het wel gezien heeft onder Gio.

Het gebrek aan visie, goed spel en begeleiding van jonge spelers zal ook meespelen bij zo’n gozer die gewoon wil doorgroeien ipv meegaan in de malaise die Feyenoord 1 heet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 10:37:54 ]
pi_181442136
Kan me ook goed voorstellen dat je als speler al snel genoeg hebt van een bepaalde trainer, maar wat niet voor Amrabat pleit is dat hij op het veld nooit heeft laten zien een meerwaarde te zijn voor Feyenoord. Maar ach, wat maakt het allemaal uit. Als ik PSV en met name Ajax bezig zie in Europa en dat vergelijk met het lamlendige zootje van ons dat zich voor lul heeft gezet.. Ben er nog steeds wel klaar mee. Van Heerenveen zie ik ze ook wel verliezen, iedere ploeg die een beetje energie in de wedstrijd stopt kan van dit Feyenoord winnen.
pi_181442180
quote:

[..]

blablablabla
pi_181442226
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan me ook goed voorstellen dat je als speler al snel genoeg hebt van een bepaalde trainer, maar wat niet voor Amrabat pleit is dat hij op het veld nooit heeft laten zien een meerwaarde te zijn voor Feyenoord. Maar ach, wat maakt het allemaal uit. Als ik PSV en met name Ajax bezig zie in Europa en dat vergelijk met het lamlendige zootje van ons dat zich voor lul heeft gezet.. Ben er nog steeds wel klaar mee. Van Heerenveen zie ik ze ook wel verliezen, iedere ploeg die een beetje energie in de wedstrijd stopt kan van dit Feyenoord winnen.
Gio was in april nog louter positief over Amrabat, volgens mij is de onvrede en de verziekte verstandhouding pas ontstaan na het aantrekken van Clasie.
Waarschijnlijk zag hij zichzelf als opvolger van El Ahmadi.

Verder is hij ook wel vaak misbruikt op posities die simpelweg de zijne niet zijn. Om hem daar nou op af te rekenen...
blablablabla
pi_181442289
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Gio was in april nog louter positief over Amrabat, volgens mij is de onvrede en de verziekte verstandhouding pas ontstaan na het aantrekken van Clasie.
Waarschijnlijk zag hij zichzelf als opvolger van El Ahmadi.

Verder is hij ook wel vaak misbruikt op posities die simpelweg de zijne niet zijn. Om hem daar nou op af te rekenen...
Ik vond zijn goals tegen Napoli en Willem II goed maar kan me verder helemaal niets herinneren van deze speler..vind hem gewoon niks bijzonders. Opgeruimd staat netjes.
pi_181442320
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vond zijn goals tegen Napoli en Willem II goed maar kan me verder helemaal niets herinneren van deze speler..vind hem gewoon niks bijzonders. Opgeruimd staat netjes.
Zal hem verder ook niet missen hoor, we hebben 3 anderen lopen die exact hetzelfde kunstje beheersen.
Maar er is wel weer even 2 miljoen weggepleurd.
blablablabla
pi_181442380
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Zal hem verder ook niet missen hoor, we hebben 3 anderen lopen die exact hetzelfde kunstje beheersen.
Maar er is wel weer even 2 miljoen weggepleurd.
Dat is inherent aan de handel in voetballers.. soms maakt een club een klapper en soms pak je verlies op een speler. Daar heeft elke club mee te maken. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel geld Barcelona door de plee spoelt dan springen de tranen je in de ogen. Maar ja die club kan het hebben.
pi_181442392
Kwam trouwens een stukje tegen van een of ander Stadslog van een hele poos geleden wat het probleem toen al prima samenvatte.

quote:
Trechtervoetbal

De wegblijvers hebben zich overigens een hoop ergernis bespaard. Feyenoord speelde erbarmelijk slecht. Er zat geen enkel idee, geen enkele tactiek en geen spitsvondigheid in het spel. Vooral de middenvelders bleven maar lopen met de bal. Amrabat, Vilhena en El Ahmadi imiteerden de bezorgers van Post NL en DHL, door telkens de bal te gaan brengen. Ook buitenspelers Larsson en Berghuis stonden op de middellijn te wachten tot ze de bal in voeten kregen en gingen daarna zinloze dribbels aan naar binnen, de drukte in. Het was trechtervoetbal van het klassieke soort. Toen ik ooit jeugdleider was hadden we ook wel eens spelertjes die maar met de bal bleven lopen. We hadden een beproefd recept om ze dat af te leren. We haalden ze nog voor de rust van het veld, gaven ze een eigen bal en lieten ze achter de dug-out met de bal aan de voet een kwartier lang heen en weer lopen. Misschien moet Gio dat ook eens met zijn middenvelders en vleugelspelers doen

blablablabla
pi_181442490
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:17 schreef Elan het volgende:
Kwam trouwens een stukje tegen van een of ander Stadslog van een hele poos geleden wat het probleem toen al prima samenvatte.

[..]

Het is erg voorspelbaar en je vraagt je af waarom die zogenaamde topvoetballers dit zelf niet doorhebben. Steeds doen ze hetzelfde kunstje
pi_181442538
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Helft van de potjes op niet zijn eigen positie, die slechte wedstrijden onthou je maar zijn niet perse zijn schuld
pi_181442594
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is inherent aan de handel in voetballers.. soms maakt een club een klapper en soms pak je verlies op een speler. Daar heeft elke club mee te maken. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel geld Barcelona door de plee spoelt dan springen de tranen je in de ogen. Maar ja die club kan het hebben.
Amrabat is volgens mij niet door het ijs gezakt, men heeft gewoon besloten Clasie te halen toen de kans zich voor deed, waardoor er voor hem geen plek meer was.

Dat is vrij onnozel als je elke euro in principe moet omdraaien en je eigenlijk naarstig een creatieve middenvelder moet aantrekken.
blablablabla
pi_181442604
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is erg voorspelbaar en je vraagt je af waarom die zogenaamde topvoetballers dit zelf niet doorhebben. Steeds doen ze hetzelfde kunstje
Als je de bal niet kwijt kunt en niemand beweegt, tsja. De buitenspelers moeten aan de lijn staan, wachten stilstaand op de bal en beginnen dan aan altijd hetzelfde probeersel. Het is zo traag en statisch als maar kan zijn.

Voor een tegenstander is het voetbal van Feyenoord natuurlijk heerlijk voorspelbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 11:27:21 ]
pi_181442643
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je de bal niet kwijt kunt en niemand beweegt, tsja. De buitenspelers moeten aan de lijn staan, wachten stilstaand op de bal en beginnen dan aan altijd hetzelfde probeersel. Het is zo traag en statisch als maar kan zijn.

Voor een tegenstander is het voetbal van Feyenoord natuurlijk heerlijk voorspelbaar.
Juist.
Dat heeft behalve met kwaliteit ook gewoon met trainen te maken.
blablablabla
pi_181442791
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Juist.
Dat heeft behalve met kwaliteit ook gewoon met trainen te maken.
Klopt en dat kun je Gio gewoon kwalijk nemen. In het eerste seizoen was het nog wel eens spectaculair, maar dat kwam door de enorme overklassing puur op power. Met Kongolo, Karsdorp, El Ahmadi, Vilhena, Kuyt, Elia had je gewoon spelers die er keihard overheen klapten. Vanuit die kracht en felheid ontstonden genoeg kansen. Je zag toen ook regelmatig rond de 70e minuut dat de tegenstander instortte omdat ze het niet meer konden bijbenen.

Die spelers hebben we nu niet meer, maar je speelt wel nog datzelfde soort voetbal. Alleen nu lijkt het nergens op omdat de spelers het verschil niet kunnen maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 11:36:54 ]
pi_181442830
Trainen ze bij Feyenoord wel ergens op, dode spelmomenten zijn al jaren om te huilen
pi_181443628
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Amrabat is volgens mij niet door het ijs gezakt, men heeft gewoon besloten Clasie te halen toen de kans zich voor deed, waardoor er voor hem geen plek meer was.

Dat is vrij onnozel als je elke euro in principe moet omdraaien en je eigenlijk naarstig een creatieve middenvelder moet aantrekken.
Misschien is Clasie wel gehaald omdat men intern had geconcludeerd dat Amrabat tekort komt. Dat zou zomaar kunnen. Wat dat betreft zou het niet verkeerd zijn als men bij Feyenoord eens kritisch kijkt naar het aankoopbeleid van Van Geel. Af en toe een miskoop is niet te voorkomen, maar bij Feyenoord gebeurt het te vaak.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:44:40 #216
474254 GurneyIsBestOke
pi_181444229
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 07:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

kan me hier wel behoorlijk in vinden *)

Alleen denk ik dat Berghuis (in vorm) wel regelmatig creatieve oplossingen zoekt in combinaties, 1-2-tjes, korte hakjes etc.

Verder kun je je bij Jan Arie en Tapia afvragen hoe wenselijk hun creatieve gedrag is, en in hoeverre is het onnodig risico nemen in de verdediging. Tapia op het middenveld lijkt me nog altijd wel een goede creatieve toevoeging, omdat hij een impuls heeft om altijd eerst een oplossing vooruit te zoeken, ook als hij daar iets creatiefs voor moet doen :P
Fijn dat je het beter hebt gelezen dan enkel een paar woorden eruit pikken en zelf je conclusies vormen.

Ben het inderdaad wel met je eens dat Berghuis ook creatief de combinatie kan opzoeken, voornamelijk als hij de ruimte ervoor heeft en inderdaad de vorm. Bij Larsson is de ruimte ook noodzakelijk en dat is precies zijn valkuil. Larsson zonder ruimte ontbeert vaak de creativiteit om toch nog iets te kunnen forceren.

Ik denk dat het sowieso iets problematisch is van onze buitenspelers, Berghuis uitgezonderd: als JPB of Larsson een slechte wedstrijd speelt, komt er 90 minuten lang niks fatsoenlijks uit. Berghuis speelde vorig seizoen ook bij regelmaat vreselijke wedstrijd en ineens had hij dan toch een beslissende actie.

Ben het ook absoluut met je eens dat het bij regelmaat niet zo wenselijk is dat een verdedigende speler creatieve acties wil maken, maar vBeeks ‘tikkie terug naar de keeper’ is ook janken. Ik vind het juist mooi als een verdediger het goed kan combineren, een verdediger die een aanvallende oplossing ziet is denk ik noodzakelijk voor een creatieve spelopvatting, en ook voor dynamisch positiespel overigens.
Makkelijk eerste
pi_181444468
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien is Clasie wel gehaald omdat men intern had geconcludeerd dat Amrabat tekort komt. Dat zou zomaar kunnen. Wat dat betreft zou het niet verkeerd zijn als men bij Feyenoord eens kritisch kijkt naar het aankoopbeleid van Van Geel. Af en toe een miskoop is niet te voorkomen, maar bij Feyenoord gebeurt het te vaak.
Mwoah hij heeft eigenlijk amper een kans gekregen op zijn eigen positie. Bij Brugge lachen ze zich inmiddels rot om de spelers die wij voor een fooitje laten lopen en daar uitgroeien tot belangrijke basisspelers.
blablablabla
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:14:32 #218
262211 hhh38
pi_181444732
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Precies. Het is tekenend dat er een keer wordt doorgeselecteerd en er weer geklaagd wordt dat ie geen fatsoenlijke kans heeft gekregen. Hij lang genoeg op een positie gespeeld waar ie wel tot z'n recht zou moeten komen om er een oordeel over te vellen.
pi_181444782
Amrabat heeft 21 wedstrijden gespeeld waarvan 7 als rechtsback en hij het grootste gedeelte gewoon prima functioneerde in de rol die hij heeft. Het is geen speler die voor spectakel of doelpunten zorgt, deed hij bij Utrecht ook niet.

Maar zet zijn kansen zich te bewijzen eens af tegen die van een Bilal die 76 wedstrijden in het eerste speelde en vrijwel altijd als een complete drol fungeerde.

Heeft echt helemaal niks met doorselecteren te maken. Hij is ten onrechte afgerekend op fouten gemaakt terwijl hij niet eens op die positie had mogen staan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Elan op 25-08-2018 13:23:50 ]
blablablabla
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:18:32 #220
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181444790
Ik denk dat Amrabat met recht geschokt was over het niveau van de trainingen bij Feyenoord en het gebrek aan systeem.

Dat hij zelf ook niet echt schitterde staat daar los van.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:28:10 #221
262211 hhh38
pi_181444974
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:18 schreef Elan het volgende:
Amrabat heeft 21 wedstrijden gespeeld waarvan 7 als rechtsback en hij het grootste gedeelte gewoon prima functioneerde in de rol die hij heeft. Het is geen speler die voor spectakel of doelpunten zorgt, deed hij bij Utrecht ook niet.

Maar zet zijn kansen zich te bewijzen eens af tegen die van een Bilal die 76 wedstrijden in het eerste speelde en vrijwel altijd als een complete drol fungeerde.

Heeft echt helemaal niks met doorselecteren te maken. Hij is ten onrechte afgerekend op fouten gemaakt terwijl hij niet eens op die positie had mogen staan.
Dus 2/3e was gewoon op z'n eigen plek. Jij vindt dat ie prima functioneerde, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Beperkte voetballer die zich fysiek niet makkelijk van de bal laat zetten maar verder eigenlijk niet veel kan.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:29:34 #222
268491 fetX
pi_181444998
Dat zegt Valentijn Driessen ook. Amrabat stoorde zich blijkbaar aan de manier van trainen. Dit wordt als organisatie natuurlijk gewoon weggehoond.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:33:07 #223
262211 hhh38
pi_181445048
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:29 schreef fetX het volgende:
Dat zegt Valentijn Driessen ook. Amrabat stoorde zich blijkbaar aan de manier van trainen. Dit wordt als organisatie natuurlijk gewoon weggehoond.
En Hamer zegt het ook.

Wel fijn dat onze sterke vermoedens zo een keer bevestigd worden. Iedereen kon al lang zien dat er nergens op getraind werd, maar als oud spelers zich daadwerkelijk uitspreken gaat het balletje wat eerder rollen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:38:09 #224
262211 hhh38
pi_181445109
Voor de liefhebbers zometeen om 14:00 trouwens de Super Cup voor O19. Uitgezonden op YouTube en met deze opstelling:

1. Joey Koorevaar
2. Denzell Hall
3. Noah Lewis
4. Lutsharel Geertruida
5. Ramon Hendriks (C)
6. Achraf el Bouchataoui
7. Crysensio Summerville
8. Wouter Burger
9. Naoufal Bannis
10. Orkun Kökcü
11. Marouan Azarkan
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:39:43 #225
268491 fetX
pi_181445141
Benieuwd naar Geertruida, Kökcü en Bouchataoui.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:42:20 #226
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181445180
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:39 schreef fetX het volgende:
Ik eigenlijk meer in Azarkan. Volgens vele ons grootste talent, ik heb m nog weinig zien spelen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:43:38 #227
268491 fetX
pi_181445200
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik eigenlijk meer in Azarkan. Volgens vele ons grootste talent, ik heb m nog weinig zien spelen.
Tuurlijk, maar ik denk dat die andere 3 dichter tegen het eerste aan zitten. Zou een zegen zijn als Toornstra gewoon eens uit de basis wordt gehaald.
pi_181445833
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:39 schreef fetX het volgende:
dan snap je het niet zo goed

het grootste talent is Azarkan
pi_181445866
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:24:41 #230
262211 hhh38
pi_181445884
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Hij en Summerville zijn hele leuke behendige technische spelertjes, maar daar zijn er meer van geweest in de jeugd. Of ze echt zulke grote talenten zijn moet blijken uit het rendement, ben benieuwd.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:25:48 #231
268491 fetX
pi_181445911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dan snap je het niet zo goed

het grootste talent is Azarkan
Lees even verder dan je neus lang is. Domme mongool
pi_181445938
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Lees even verder dan je neus lang is. Domme mongool
domme mongool daar bedoel je zelf mee waarschijnlijk....
  Forum Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:28:16 #233
35723 crew  GGMM
pi_181445969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lekkere comeback Klaas
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181446145
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zo dan!
pi_181446230
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:18 schreef Elan het volgende:

Ik ben het hier wel mee eens. Hij was 21(!!!).

Iemand van 21 die je voor 4 miljoen koopt selecteer je niet door na 1 seizoen. En als je dat wel doet dan heb je gewoon je werk als trainer niet goed gedaan of heb je de speler niet bekeken voor je hem kocht. Ik geloof er geen reet van dat Amrabat het dramatische niveau van de Eredivisie niet aankan. Het is gewoon iemand die zich is beginnen storen aan het visieloze gedrein van een Gio en wellicht niet op de juiste manier die frustratie om kan zetten in een positieve drive. Gek he voor iemand van 21. Zo'n gast heeft juist begeleiding nodig en een trainer die hem beter maakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 14:43:45 ]
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:43:04 #236
266972 govie
pi_181446253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Lekkere comeback Klaas
Niks mis meej goeie kombek stories.

pi_181446329
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens. Hij was 21(!!!).

Iemand van 21 die je voor 4 miljoen koopt selecteer je niet door na 1 seizoen. En als je dat wel doet dan heb je gewoon je werk als trainer niet goed gedaan of heb je de speler niet bekeken voor je hem kocht. Ik geloof er geen reet van dat Amrabat het dramatische niveau van de Eredivisie niet aankan. Het is gewoon iemand die zich is beginnen storen aan het visieloze gedrein van een Gio en wellicht niet op de juiste manier die frustratie om kan zetten in een positieve drive. Gek he voor iemand van 21. Zo'n gast heeft juist begeleiding nodig en een trainer die hem beter maakt.
IK denk dat van Geel deze speler blind heeft gekocht naar aanleiding van een goed seizoen van utrecht....

Maar Gio wilde hem eigenlijk helemaal niet....dus kwam hij helemaal niet aan spelen toe...
pi_181446353
mooie goal van kokcu
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:48:16 #239
268491 fetX
pi_181446355
Mooie goal van Kokcu. El Bouchataoui speelt ook weer goed. Burger ben ik dus niet zo van onder de indruk.
pi_181446397
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

IK denk dat van Geel deze speler blind heeft gekocht naar aanleiding van een goed seizoen van utrecht....

Maar Gio wilde hem eigenlijk helemaal niet....dus kwam hij helemaal niet aan spelen toe...
Als je zo'n gozer koopt voor 4 miljoen, dan moet je er alles aan doen om hem voor 8 door te kunnen verkopen. Dat betekent dat je hem wel moet gebruiken en als een trainer hem vervolgens niet kan opstellen wegens te veel middenvelders, dan faal je als TD idd keihard.
pi_181446403
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:48 schreef fetX het volgende:
Mooie goal van Kokcu. El Bouchataoui speelt ook weer goed. Burger ben ik dus niet zo van onder de indruk.
Ja dat kan jij wel naar aanLelding van dit potje wel effe analyseren.. :)

Dit soort potjes zeggen mij dus echt geen klote.....

De meest onzichtbare spelers in dit soort potjes zijn misschien in potentie meer geschikt om door te stromen naar de top dan spelers die opvallend spelen....
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:53:21 #242
262211 hhh38
pi_181446426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:48 schreef fetX het volgende:
Ik ook niet, typische hardwerkende middenvelder. Die spits kan er ook niets van trouwens.

Verder spelen ze wel goed.
pi_181446435
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je zo'n gozer koopt voor 4 miljoen, dan moet je er alles aan doen om hem voor 8 door te kunnen verkopen. Dat betekent dat je hem wel moet gebruiken en als een trainer hem vervolgens niet kan opstellen wegens te veel middenvelders, dan faal je als TD idd keihard.
Ik denk dat het gewoon een breedte versterking was

In principie kon hij niet concurreren met Vilhena en KEA. Dus ging het alleen maar om Toornstra uit de basis te spelen.

Gio is verliefd op toornstra.....het maakt geen fuk uit hoe die kut toornstra speelt ....z
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:54:38 #244
268491 fetX
pi_181446442
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja dat kan jij wel naar aanLelding van dit potje wel effe analyseren.. :)

Dit soort potjes zeggen mij dus echt geen klote.....

De meest onzichtbare spelers in dit soort potjes zijn misschien in potentie meer geschikt om door te stromen naar de top dan spelers die opvallend spelen....
Als je een punt probeert te maken, doe het dan goed. Dit komt over als een wanhopige poging.

Ik heb het puur en alleen over deze pot :')
pi_181446461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een breedte versterking was

In principie kon hij niet concurreren met Vilhena en KEA. Dus ging het alleen maar om Toornstra uit de basis te spelen.

Gio is verliefd op toornstra.....het maakt geen fuk uit hoe die kut toornstra speelt ....z
Toornstra is wel een meer aanvallende speler dan Amrabat dus ik denk niet dat hij gehaald is om toornstra uit de basis te spelen. Ik denk dat het de bedoeling was om El Ahmadi te vervangen op termijn.
pi_181446474
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:54 schreef fetX het volgende:

[..]

Als je een punt probeert te maken, doe het dan goed. Dit komt over als een wanhopige poging.

Ik heb het over deze pot :')
ja en ik heb het ook over deze pot...

jij vindt alles wanhopig .....goedkoop scoren daar ben jij goed in.

alles is kut volgens jouw ......
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:59:06 #247
268491 fetX
pi_181446533
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja en ik heb het ook over deze pot...

jij vindt alles wanhopig .....goedkoop scoren daar ben jij goed in.

alles is kut volgens jouw ......
_O-

We worden kampioen.
pi_181446539
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Toornstra is wel een meer aanvallende speler dan Amrabat dus ik denk niet dat hij gehaald is om toornstra uit de basis te spelen. Ik denk dat het de bedoeling was om El Ahmadi te vervangen op termijn.
Als het ging om KEA te vervangen dan is het inderdaad een miskoop geweest want hij mist gewoon die agressiviteit.

IK vind die goser wel een aardige speler maar dan op de plek van toornstra. Toornstra heeft echt helemaal geen fuck met een aanvallende speler te maken...totaal geen techniek

leg jij mij maar is uit waarom toornstra zogenaamd aanvallend is en amrabat dat ook niet zou kunnen

je bedoelt dat toornstra blind naar voren rent...?
Die goser heeft toch nul komma nul techniek om een aanvallende speler te zijn?
Toornstra moet per ongeluk een bal voor zijn voeten krijgen ofzo en dan schiet hij blind op het doel ...meer kan hij niet.
pi_181446544
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:59 schreef fetX het volgende:

[..]

_O-

We worden kampioen.
klopt ik geloof in een kampioenschap....
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:12:58 #250
268491 fetX
pi_181446779
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt ik geloof in een kampioenschap....
Zal het voor je uitleggen: Burger speelt deze pot tot nu toe niet zo goed.
pi_181446820
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:12 schreef fetX het volgende:

[..]

Zal het voor je uitleggen: Burger speelt deze pot tot nu toe niet zo goed.
Op grond waarvan dan niet.......

Burger krijgt bijna geen bal dus speelt hij slecht volgens jou?

:z
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:19:06 #252
268491 fetX
pi_181446891
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op grond waarvan dan niet.......

Burger krijgt bijna geen bal dus speelt hij slecht volgens jou?

:z
Passing niet sterk, loopt niet goed en leest de wedstrijd niet. Werkt hard en verovert zo nu en dan een bal a la Immers, maar dat is het dan ook.

Als je geen bal krijgt, doe je dus iets niet goed :D

Klaasgod.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:24:52 #253
268491 fetX
pi_181447005
Dat is wel zonde, 1-1.
pi_181447007
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dus 2/3e was gewoon op z'n eigen plek. Jij vindt dat ie prima functioneerde, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Beperkte voetballer die zich fysiek niet makkelijk van de bal laat zetten maar verder eigenlijk niet veel kan.
Past dat niet bij zijn taakomschrijving dan?
Hij hoort als een stofzuiger op het middenveld gebruikt te worden. Meer verdedigend dan aanvallend. Met een creatieve aanvallende middenvelder a la Barazite of Labyad er voor waar hij de bal aan kwijt kan. Of flankspelers die niet constant naar binnen trekken.

Als je Larsson en Toornstra niet snel wisselt, en Berghuis daadwerkelijk weer wat meer als rechtsbuiten gaat fungeren zal Clasie ook niet brengen wat men hoopt. Hoe wij al een hele tijd spelen kan echt niet, klopt gewoon tactisch van geen kanten.

Ik vermoed dat men daarom ook nog niet voor Vilhena is gekomen, hij eist wel leuk die goals op maar loopt daardoor wel continu uit positie.
blablablabla
pi_181447098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Passing niet sterk, loopt niet goed en leest de wedstrijd niet. Werkt hard en verovert zo nu en dan een bal a la Immers, maar dat is het dan ook.

Als je geen bal krijgt, doe je dus iets niet goed :D

Klaasgod.
Zo een analyse maakt alleen een blind paard

geen idee waarna jij zit te kijken...
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:30:56 #256
268491 fetX
pi_181447113
Ijzersterke comeback, alweer.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:31:40 #257
268491 fetX
pi_181447128
1-2 :) , Geertruida.

edit: 2-2
edit: en alweer 2-3, Bannis.

[ Bericht 8% gewijzigd door fetX op 25-08-2018 15:48:00 ]
pi_181447727
Die Kokcu moet binnenkort gewoon zijn debuut maken

die is er fysiek ook klaar voor om op het hoogste niveau te spelen..
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:07:41 #259
262211 hhh38
pi_181447886
Mooie veerkracht ^O^
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:10:48 #260
266972 govie
pi_181447952
Zet iemand van deze gozertjes op de plek van toornstra, en het speelt beter.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:21:23 #261
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181448164
Heb zitten kijken. Heel veel Feyenoord 1 materiaal.
pi_181448629
https://www.fr12.nl/nieuw(...)j-zijn-omgegaan.html

Lees maar eens over gebrek aan begeleiding.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:59:04 #263
266972 govie
pi_181448975
Is ramselaar al gesignaleerd in rotterdam? Voor 2,5 miljoen kun je hem wel binnehalen, echt een vangeeltje.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:01:26 #264
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181449028
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:21 schreef PIETR het volgende:
Dat ben je met het huidige niveau van de selectie al gauw hé.
4045
onlogisch
pi_181449192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef govie het volgende:
Is ramselaar al gesignaleerd in rotterdam? Voor 2,5 miljoen kun je hem wel binnehalen, echt een vangeeltje.
Koopje, vervanger van Amrabat :)
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:10:18 #266
266972 govie
pi_181449228
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Koopje, vervanger van Amrabat :)
Ik heb vi van gisteren nog nie gekeken maar ga ervan uit dat hun hetzelfde denken.
pi_181450235
U19 ook weer een prijs.
pi_181456464
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:21 schreef PIETR het volgende:
Vertekend dat beeld niet enorm, omdat de tegenstander ook zwakker is zeg maar.
blablablabla
pi_181456643
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopdt
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:46:16 #270
268491 fetX
pi_181456688
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Is ander niveau natuurlijk, maar je ziet wel echt dat ze talent hebben. Leuk voetbal gezien vanmiddag.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:56:17 #271
266972 govie
pi_181456986
Al een scoop over ramselaar?
pi_181457547
Defensie was wel kwetsbaar bij u19 veel domme fouten. Die Burger kan wel wat worden, beetje een dunne lat maar als hij fysiek wat forser wordt lijkt mij dat een lekkere speler ondanks zijn lengte een behoorlijke techniek.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:11:16 #273
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181459090
Loting Bekert. SPANNNEENDDD!!!
pi_181459343
Veel Eredivisie er nog in..
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:25:03 #275
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181459528
Tegen Gemert ..
pi_181459553
Altijd lastig
pi_181460083
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij en Summerville zijn hele leuke behendige technische spelertjes, maar daar zijn er meer van geweest in de jeugd. Of ze echt zulke grote talenten zijn moet blijken uit het rendement, ben benieuwd.
Summerville is zon bazennaam dat ik gewoon hoop dat ie ster van Feyenoord wordt.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:52:54 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181460085
Een uitwedstrijd zowaar.

#WANBELEID
4045
onlogisch
pi_181460131
VV Gemert moeten we niet onderschatten.
pi_181460149
Van Geel heeft pech, maar koopt ook gewoon te veel eredivisiespelers. obv zondag 19u bord op de schoot scouting. De eredivisiespeler lijst is eindeloos in vergelijking met top-5 clubs.

Waar the fuck is scouting van Feyenoord. Kende Feyenoord Lozano en Sanchez uberhaupt wel?
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:58:35 #281
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181460172
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 23:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Summerville is zon bazennaam dat ik gewoon hoop dat ie ster van Feyenoord wordt.
Goede speler, maar wel een megadwerg.
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 00:00:25 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181460205
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 23:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Er speelt er 1 bij Barça, die is ook niet zo groot.
4045
onlogisch
  zondag 26 augustus 2018 @ 00:51:42 #283
262211 hhh38
pi_181461474
Gemert leuk, dat is bij m'n ouders om de hoek :)

(ja, ik kom uit PSV gebied :{)
pi_181461488
Wat een mazzel had dat PSV weer zeg.
  zondag 26 augustus 2018 @ 00:57:21 #285
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_181461597
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 23:56 schreef WethouderHekking het volgende:
VV Gemert moeten we niet onderschatten.
Als Gio meer dan 3 basisspeler rust geeft (en die kans is erg groot) krijgen we het daar nog moeilijk... ;(
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 26 augustus 2018 @ 07:23:09 #286
266972 govie
pi_181464320
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 23:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

De snor!

pi_181464894
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 07:23 schreef govie het volgende:

[..]

De snor!

[ afbeelding ]
Hij past 8x in dat shirt joh
pi_181465349
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 23:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

AAn de zijkanten moet je ook dwergen hebben

zie Elia...

Berghuis is ook niet zo groot

Aardige speler die summerville....maar dat is toure ook in principe....
pi_181465395
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij past 8x in dat shirt joh
Daar zijn 12 Bengaalse meisjes een week mee bezig geweest.

Niks mis mee.
  zondag 26 augustus 2018 @ 09:46:39 #290
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_181465435
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 23:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Van Geel heeft pech, maar koopt ook gewoon te veel eredivisiespelers. obv zondag 19u bord op de schoot scouting. De eredivisiespeler lijst is eindeloos in vergelijking met top-5 clubs.

Waar the fuck is scouting van Feyenoord. Kende Feyenoord Lozano en Sanchez uberhaupt wel?
Jij denk dat Feyenoord de financiële middelen had om Lozano te halen?
Dit, dus.
pi_181465483
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij denk dat Feyenoord de financiële middelen had om Lozano te halen?
vorig seizoen had het makkelijk gekund

nu moeten ze de aandeelhouders terug betalen en een reserveringen doen voor het nieuwe stadion...

dit seizoen dus niet

maar Lozano was toch 10 miljoen ofzo?
  zondag 26 augustus 2018 @ 09:54:06 #292
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_181465498
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

vorig seizoen had het makkelijk gekund

nu moeten ze de aandeelhouders terug betalen en een reserveringen doen voor het nieuwe stadion...

dit seizoen dus niet

maar Lozano was toch 10 miljoen ofzo?
Wordt door zowel PSV als zijn oude club geen uitspraken over gedaan. Waarschijnlijk is het een bijzondere constructie, aangezien hier in Nederland 8 miljoen wordt gezegd en in Mexico spreken ze van 20 miljoen.
Dit, dus.
pi_181465522
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wordt door zowel PSV als zijn oude club geen uitspraken over gedaan. Waarschijnlijk is het een bijzondere constructie, aangezien hier in Nederland 8 miljoen wordt gezegd en in Mexico spreken ze van 20 miljoen.
geloof ik niet 20 miljoen, zoveel geld had psv helemaal niet vorig seizoen..

Of psv moet straks een groot deel van zijn verkoop gaan inleveren dan kan het wel op 20 miljoen eindigen.....
pi_181465535
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

AAn de zijkanten moet je ook dwergen hebben

zie Elia...

Berghuis is ook niet zo groot

Aardige speler die summerville....maar dat is toure ook in principe....
Elia is geen dwerg
  zondag 26 augustus 2018 @ 09:58:33 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_181465558
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

geloof ik niet 20 miljoen, zoveel geld had psv helemaal niet vorig seizoen..

Of psv moet straks een groot deel van zijn verkoop gaan inleveren dan kan het wel op 20 miljoen eindigen.....
Er zal een dikke doorverkoopclausule in hebben gezeten, gok ik. Maargoed, dan nog is het geen verassing dat Feyenoord niet de spelers kan halen die PSV en met name Ajax wel kunnen halen. Feyenoord komt ook uit een financieel gat.
Dit, dus.
pi_181465564
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Elia is geen dwerg
ja hij is wel tenger gebouwd...

Ik kon eigenlijk dus nooit snappen dat een speler als younes aan de zijkant kon spelen..dat is toch een dik mormel die helemaal niet aan de zijkant thuis hoort...

Buitenspelers moeten naar mijn mening lichtgewichtjes zijn die heel lenig zijn en natuurlijk voldoende techniek moeten hebben...
pi_181465599
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er zal een dikke doorverkoopclausule in hebben gezeten, gok ik. Maargoed, dan nog is het geen verassing dat Feyenoord niet de spelers kan halen die PSV en met name Ajax wel kunnen halen. Feyenoord komt ook uit een financieel gat.
De duurste speler die Feyenoord ooit gehaald heeft is volgens mij Julio Cruz ofzo ....en die was geloof ik tussen de 8-9 miljoen

Ik ben er ook geen voorstander van dat je spelers over de 10 miljoen moet gaan kopen...

Dat past helemaal niet in de Nederlandse markt van inkomsten die clubs hebben en de tv gelden..

Wat ajax doet is gewoon lachwekkend en dat heb ik al een paar keer in hun topic verteld....
  zondag 26 augustus 2018 @ 10:03:46 #298
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_181465622
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De duurste speler die Feyenoord ooit gehaald heeft is volgens mij Julio Cruz ofzo ....en die was geloof ik tussen de 8-9 miljoen

Ik ben er ook geen voorstander van dat je spelers over de 10 miljoen moet gaan kopen...

Dat past helemaal niet in de Nederlandse markt van inkomsten die clubs hebben en de tv gelden..

Wat ajax doet is gewoon lachwekkend en dat heb ik al een paar keer in hun topic verteld....
Tja.. het is een groot risico, dat ben ik met je eens.
Dit, dus.
pi_181465673
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

je bent zelf lachwekkend
  zondag 26 augustus 2018 @ 10:45:42 #300
268491 fetX
pi_181466385
Dat wordt wat vanmiddag!
  zondag 26 augustus 2018 @ 10:45:58 #301
268491 fetX
pi_181466393
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo