abonnement Unibet Coolblue
pi_181417101
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Van Klaas en zn boertje _O_
Je bent zelf een boertje.
Oh.
pi_181417108
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

:D
En daar kwam de thuisploeg nog genadig mee weg.
pi_181417283
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet ramselaar en kuwas aantrekken
Berghuis naar links,voorzetten geven op persie en jorgenson..

Voordat berghuis bij feyenoord speelde (watford tijd)gaf ik het advies op feyenoord.netwerk om berghuis aan te trekken..kreeg 2 doodsbedrigingen van die tokkies omdat ik psv in mn nick had staan _O_

En een ban _O_
jongen

ik heb iedere dag een stuk of 5 doodsbedreigingen

ik heb zelfs een poederbrief ontvangen

regelmatig zie ik verdachte personen achter mij aan lopen

voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb

Ik heb me beveiliging dus opgevoerd naar 5 man
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181417292
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jongen

ik heb iedere dag een stuk of 5 doodsbedreigingen

ik heb zelfs een poederbrief ontvangen

regelmatig zie ik verdachte personen achter mij aan lopen

voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb

Ik heb me beveiliging dus opgevoerd naar 5 man
_O-
Oh.
pi_181417398
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jongen

ik heb iedere dag een stuk of 5 doodsbedreigingen

ik heb zelfs een poederbrief ontvangen

regelmatig zie ik verdachte personen achter mij aan lopen

voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb

Ik heb me beveiliging dus opgevoerd naar 5 man
Lol
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:16:03 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181417494
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jongen

ik heb iedere dag een stuk of 5 doodsbedreigingen

ik heb zelfs een poederbrief ontvangen

regelmatig zie ik verdachte personen achter mij aan lopen

voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb

Ik heb me beveiliging dus opgevoerd naar 5 man
me beveiliging.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181417540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jongen

ik heb iedere dag een stuk of 5 doodsbedreigingen

ik heb zelfs een poederbrief ontvangen

regelmatig zie ik verdachte personen achter mij aan lopen

voor me deur staat er al een tijdje iemand met een verrekijker richting mijn raam te staren, hij denkt dat ik dat nog steeds niet in de gaten heb

Ik heb me beveiliging dus opgevoerd naar 5 man
Het leven op de Harvard campus gaat niet over rozen zie ik wel.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:25:06 #58
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181417604
Het is jammer dat klaas teveel in z'n eigen act is gaan geloven. Waar hij eerst met afstand de beste troll was, is hij het nu aan het overdoen. Eeuwig jammer.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:29:20 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181417658
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:25 schreef Bugno2 het volgende:
Het is jammer dat klaas teveel in z'n eigen act is gaan geloven. Waar hij eerst met afstand de beste troll was, is hij het nu aan het overdoen. Eeuwig jammer.
ja aan de top komen is 1 ding, er blijven een ander
pi_181417698
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja aan de top komen is 1 ding, er blijven een ander
:)
blablablabla
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:48:49 #61
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181417941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:25 schreef Bugno2 het volgende:
Het is jammer dat klaas teveel in z'n eigen act is gaan geloven. Waar hij eerst met afstand de beste troll was, is hij het nu aan het overdoen. Eeuwig jammer.
Act of niet, hij was gisteren wat mij betreft Man of the Match. Goud pijltje omhoog.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:59:42 #62
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181418121
Het Fenomeen


Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181419145
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Amrabat is al een grotere fout gebleken, en dan heb ik het nog niet over Kazim-Richards contracteren...

Boëtius zijn terugkeer is tot dusver een fout geweest maar ik weet niet of het zin heeft om hem af te schrijven, zeker niet aangezien Feyenoord niet echt in die positie is.
Amrabat is een prima aankoop geweest, als opvolger van Vilhena.
Alleen bleef die laatste alsnog en haal je nu nog eens Clasie binnen. Dat is een beetje overdreven.
pi_181419440
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Amrabat is een prima aankoop geweest, als opvolger van Vilhena.
Alleen bleef die laatste alsnog en haal je nu nog eens Clasie binnen. Dat is een beetje overdreven.
Al hadden we Tapia ook al als vervanger van Vilhena binnengehaald. Amrabat werd meer binnengehaald ter vervaning van El Ahmadi.

Alleen nu El Ahmadi daadwerkelijk vertrok hebben we Clasie gehuurd om dat op te vangen. Daarnaast is Ayoub er ook nog eens bij gekomen op het middenveld, waardoor Amrabat verre van zeker van zijn plek is.

Mijn inziens heeft hij vorig seizoen wel best veel minuten mogen maken maar daarin ook gewoon te weinig gebracht (te weinig anticiperend, moet altijd gaan bedenken wat met de bal te doen zodra hij al in zijn voeten ligt, domme fouten als door het midden uitverdedigen etc). Daarmee heeft hij zijn lagere positie in de pikorde zelf in de hand gewerkt, en misschien heeft dit zelfs wel geleid tot het aanrekken van Ayoub en Clasie. Ik denk dat hij gewoon is gewogen en te licht is bevonden.

Op zich misschien een scoutingsfout, maar er zijn altijd spelers die het stapje net niet kunnen zetten. Wat dat betreft misschien ook wel goed dat er dan een keer duidelijk door wordt geselecteerd. Je kunt je dan alleen wel afvragen waarom dat op andere posities dan niet gebeurt :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_181419583
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Al hadden we Tapia ook al als vervanger van Vilhena binnengehaald. Amrabat werd meer binnengehaald ter vervaning van El Ahmadi.

Alleen nu El Ahmadi daadwerkelijk vertrok hebben we Clasie gehuurd om dat op te vangen. Daarnaast is Ayoub er ook nog eens bij gekomen op het middenveld, waardoor Amrabat verre van zeker van zijn plek is.

Mijn inziens heeft hij vorig seizoen wel best veel minuten mogen maken maar daarin ook gewoon te weinig gebracht (te weinig anticiperend, moet altijd gaan bedenken wat met de bal te doen zodra hij al in zijn voeten ligt, domme fouten als door het midden uitverdedigen etc). Daarmee heeft hij zijn lagere positie in de pikorde zelf in de hand gewerkt, en misschien heeft dit zelfs wel geleid tot het aanrekken van Ayoub en Clasie. Ik denk dat hij gewoon is gewogen en te licht is bevonden.

Op zich misschien een scoutingsfout, maar er zijn altijd spelers die het stapje net niet kunnen zetten. Wat dat betreft misschien ook wel goed dat er dan een keer duidelijk door wordt geselecteerd. Je kunt je dan alleen wel afvragen waarom dat op andere posities dan niet gebeurt :{
Amrabat was nou typisch zo'n speler die gebaat is bij wat continuïteit en ondersteuning.Hoe oud is het kereltje? Net 23 ofzo? Iedereen kon zien dat het er best wel in zat. Al was het maar een prima speler voor Feyenoord-niveau uiteindelijk, dan nog was het goed geweest. Spelers al Schöne en El Ahmadi zorgen voor een beetje continuïteit en vastigheid bij een club.

Je kan nu wel weer een vervanger gaan halen, maar die zul je ook gewoon goed moeten begeleiden. Volgens mij valt of staat alles uiteindelijk met vertrouwen en als je zo'n coach als Gio hebt dan moet het bizar zijn om te zien dat sommigen in het team mogen blijven stuntelen en dat je zelf nooit een periode een kans op je eigen positie hebt gekregen.

Dan kan je zeggen dat zo'n gastje zichzelf overschat, maar het lijkt me volstrekt logisch dat je in zo'n situatie gewoon weg wilt. Je moet aan spelen toekomen op die leeftijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2018 11:04:23 ]
pi_181419652
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze bedreigden elkaar en hun familie ook met de dood toen Feyenoord eens een potje verloor.

NetwerkGoden
Klinkt als een topforum, tijd dat ik me daar eens ga reggen.

Edit:

Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken. Dat kan helaas even gaan duren.


Lmaonade.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2018 11:07:25 ]
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:19:25 #67
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181419990
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:05 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Klinkt als een topforum, tijd dat ik me daar eens ga reggen.

Edit:

Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken. Dat kan helaas even gaan duren.


Lmaonade.
Klinkt inderdaad als een gezellige omgeving.

Heb het in het verleden bij andere Feyenoord fora ook wel meegemaakt. Wordt vaak wat minder gerelativeerd en van hart geen moordkuil gemaakt. Tsja.
pi_181420149
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:05 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Klinkt als een topforum, tijd dat ik me daar eens ga reggen.

Edit:

Forums tijdelijk offline
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken. Dat kan helaas even gaan duren.


Lmaonade.
Dit staat er al bijna een jaar nu.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:27:15 #69
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181420159
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Amrabat was nou typisch zo'n speler die gebaat is bij wat continuïteit en ondersteuning.Hoe oud is het kereltje? Net 23 ofzo? Iedereen kon zien dat het er best wel in zat. Al was het maar een prima speler voor Feyenoord-niveau uiteindelijk, dan nog was het goed geweest. Spelers al Schöne en El Ahmadi zorgen voor een beetje continuïteit en vastigheid bij een club.

Je kan nu wel weer een vervanger gaan halen, maar die zul je ook gewoon goed moeten begeleiden. Volgens mij valt of staat alles uiteindelijk met vertrouwen en als je zo'n coach als Gio hebt dan moet het bizar zijn om te zien dat sommigen in het team mogen blijven stuntelen en dat je zelf nooit een periode een kans op je eigen positie hebt gekregen.

Dan kan je zeggen dat zo'n gastje zichzelf overschat, maar het lijkt me volstrekt logisch dat je in zo'n situatie gewoon weg wilt. Je moet aan spelen toekomen op die leeftijd.
Deze week net 22 geworden. Dus ze schrijven hem na 1 jaar en een leeftijd van 21 jaar al af.

Gewoon dramatisch werk van van Geel. Hij heeft nooit een kans gehad. Paar invalbeurtjes. En inderdaad: Tapia was al gehaald als vervanger, daarna Amrabat, toen Ayoub en daarna Clasie. En dan gaan de geruchten dat ze ook nog Fer wouden binnen hengelen.

Paniek, pure paniek. En onkunde.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:38:37 #70
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181420397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

het kereltje?
Alleen in zijn bovenbenen passen al 3 kereltjes. :)

Ik denk dat we in deze zaak nog niet half weten wat er zich heeft afgespeeld. Aan de paar flarden die er toch over zijn losgekomen af te lezen denk ik dat dit gewoon een hele vervelende jongen in de groep was, die zichzelf schromelijk overschat en de teleurstelling over uitblijven van basisplek op een verkeer manier verwerkte.

Dan kun je er maar beter vanaf wezen. Ondanks dat dit wel weer een dure grap is.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:39:42 #71
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181420422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Deze week net 22 geworden. Dus ze schrijven hem na 1 jaar en een leeftijd van 21 jaar al af.

Gewoon dramatisch werk van van Geel. Hij heeft nooit een kans gehad. Paar invalbeurtjes. En inderdaad: Tapia was al gehaald als vervanger, daarna Amrabat, toen Ayoub en daarna Clasie. En dan gaan de geruchten dat ze ook nog Fer wouden binnen hengelen.

Paniek, pure paniek. En onkunde.
Dit laatste zal van Geel nooit toegeven. Die man moet je voor zijn verjaardag een spiegel van 100x100 geven. Het ligt nooit aan hem. Komt altijd wel met een kutverhaal aanzetten.

Een échte kans heeft Amrabat ook niet gehad, maar hij heeft het ook niet laten zien in de minuten die hij wél kreeg. Ayoub heeft nu al meer laten zien.
pi_181420444
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Die man moet je voor zijn verjaardag een spiegel van 100x100 geven.
Centimeter?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:45:04 #73
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181420561
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet ramselaar en kuwas aantrekken
Berghuis naar links,voorzetten geven op persie en jorgenson..

Voordat berghuis bij feyenoord speelde (watford tijd)gaf ik het advies op feyenoord.netwerk om berghuis aan te trekken..kreeg 2 doodsbedrigingen van die tokkies omdat ik psv in mn nick had staan _O_

En een ban _O_
Heb ook lang op FN gezeten, en die vervolgsite ook. Het is op zich wel jammer, er zaten een flink aantal normale posters, maar ook net te veel volk wat alleen maar bezig was met het uitschelden van anderen. Voeg daarnaast een flinke groep mensen toe van een niveau waar zelfs Klaas om zal lachen, en ook nog een groep vreselijke azijnzeikers die alleen online kwamen als Feyenoord verloor (dat die weggejaagd werden was op zich prettig), en je krijgt een disfunctionele site.

Overigens is de site afgesloten omdat een paar PSV-netwerkers de admin van Ajax-netwerk hadden gehackt.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:48:12 #74
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181420636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Amrabat is een prima aankoop geweest, als opvolger van Vilhena.
Alleen bleef die laatste alsnog en haal je nu nog eens Clasie binnen. Dat is een beetje overdreven.
Dus het was een miskoop, twee miljoen kapitaal vernietigd zonder enige sportieve waarde er aan te hebben overgehouden.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:11:04 #75
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181421224
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Heb ook lang op FN gezeten, en die vervolgsite ook. Het is op zich wel jammer, er zaten een flink aantal normale posters, maar ook net te veel volk wat alleen maar bezig was met het uitschelden van anderen. Voeg daarnaast een flinke groep mensen toe van een niveau waar zelfs Klaas om zal lachen, en ook nog een groep vreselijke azijnzeikers die alleen online kwamen als Feyenoord verloor (dat die weggejaagd werden was op zich prettig), en je krijgt een disfunctionele site.

Overigens is de site afgesloten omdat een paar PSV-netwerkers de admin van Ajax-netwerk hadden gehackt.
Het netwerk komt nooit meer terug vermoed ik. Die beheerder geeft geen fuck.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')