SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2018 15:25:09 ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haps wordt steeds beter in zijn afwezigheid, een fenomeen wat je wel vaker ziet bij langdurig geblesseerde spelers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haps wordt steeds beter in zijn afwezigheid, een fenomeen wat je wel vaker ziet bij langdurig geblesseerde spelers.
Je kan best erop ingaan.quote:
Gedaan in het vorige topic.quote:
Hoe kan je dan stellen dat Haps een op een prima Tagliafico kan vervangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:40 schreef Elan het volgende:
en zullen we nooit weten hoe Haps het zou doen bij dit Ajax. Dus waar valt er verder over te redetwisten?
Omdat Haps technisch en qua fysiek niet minder is, er echter bij Ajax dusdanig betere spelers om hem zouden heen lopen dat het een gewoon een direct gevolg is van het ander.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe kan je dan stellen dat Haps een op een prima Tagliafico kan vervangen?
Iedereen ziet dat Haps gewoon beter kan voetballen in de dribbelquote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe kan je dan stellen dat Haps een op een prima Tagliafico kan vervangen?
leef jij ook nogquote:
Ik denk dat Feyenoord eigenlijk niet om hem heen kan....gezien de lachwekkende vertoningen van LLarsonquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(lol)
Fr12 reacties altijd genieten! Zitten ongeveer 200 klaassies.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(lol)
je moeder is een klaassiequote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Fr12 reacties altijd genieten! Zitten ongeveer 200 klaassies.
Die blijft dus gewoon.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
Sofyan Amrabat wil weg bij Feyenoord en lijkt zijn gewenste transfer te krijgen. Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam reist Amrabat deze ochtend naar Brugge toe om de laatste details van het contract te regelen, zich te laten keuren om daarna een vierjarig contract te ondertekenen.
Feyenoord zou dan 2,5 miljoen euro ontvangen. De Rotterdamse club betaalde vorig seizoen nog ongeveer vier miljoen aan FC Utrecht om de middenvelder over te nemen.
Topsportklimaat![]()
Het nieuws komt van Krabbedam, je kan het maw met een korrel zout nemen
Is in de CL ook behoorlijk door het ijs gezakt. Niet zo gek dat de clubs niet in de rij staan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:17 schreef satecl het volgende:
Voor Vilhena is trouwens ook wel veel interesse, hé!?Sommige supporters dachten dat hij wel even 11 tot 15 miljoen zou opleveren. Zeer gehypte speler.
Het is ook een hele beperkte voetballer. Alleen wordt opgehemeld wánt Feyenoordjeugd hé. Dan moet het wel wat zijn. Net als Clasie (quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is in de CL ook behoorlijk door het ijs gezakt. Niet zo gek dat de clubs niet in de rij staan.
ik heb net dat achterlijke stukje van krabbendam ook gezien op vi...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
Sofyan Amrabat wil weg bij Feyenoord en lijkt zijn gewenste transfer te krijgen. Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam reist Amrabat deze ochtend naar Brugge toe om de laatste details van het contract te regelen, zich te laten keuren om daarna een vierjarig contract te ondertekenen.
Feyenoord zou dan 2,5 miljoen euro ontvangen. De Rotterdamse club betaalde vorig seizoen nog ongeveer vier miljoen aan FC Utrecht om de middenvelder over te nemen.
Topsportklimaat![]()
Het nieuws komt van Krabbedam, je kan het maw met een korrel zout nemen
Dat is natuurlijk klinklare onzin klaas. Wat ajax heeft gedaan is een investering om prijzen te pakken en championsleague meerdere malen te bereiken. Als ajax, waar ik ze kans toegeef, ooit overwintert in de championsleague met blind en tadic, dan maakt men winst. Bij feyenoord is 1,5 miljoen gewoon zo weggespoeld en daar komt geen rendement meer uit. Het gaat om rendement klaas en ik denk dat tadic en blind voor ajax nog heel veel geld gaan verdienen. Ten eerste door CL-opbrengsten en ten tweede dat men jeugds sneller volwassen kan laten spelen, wat meer transfergelden opbrengt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb net dat achterlijke stukje van krabbendam ook gezien op vi...
die man lult zoveel uit zijn nek niet te geloven...
hier kan je zijn hele debieltje verhaaltje zien...
https://www.vi.nl/video/j(...)-feyenoord-erg-tegen
wat die sufkut van een krabbendam er niet bij verteld is dat ajax voor minmaal 35 miljoen uitgeeft aan tadic en blind en dat geld ook helemaal kwijt is...
want niemand gaat tadic nog ooit kopen...dat is dus 17 miljoen in een bodemloze put gegooid
zelfde geld voor daley blind....20 miljoen in een bodemloze put....want dat gaat ajax ook nooit meer terugkrijgen....
dan valt 1.5 miljoen nog wel mee...
maar ja als je al die transfers van van geel bij elkaar gaat tellen kom je ook tot een absurd bedrag...
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:57 schreef govie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk klinklare onzin klaas. Wat ajax heeft gedaan is een investering om prijzen te pakken en championsleague meerdere malen te bereiken. Als ajax, waar ik ze kans toegeef, ooit overwintert in de championsleague met blind en tadic, dan maakt men winst. Bij feyenoord is 1,5 miljoen gewoon zo weggespoeld en daar komt geen rendement meer uit. Het gaat om rendement klaas en ik denk dat tadic en blind voor ajax nog heel veel geld gaan verdienen. Ten eerste door CL-opbrengsten en ten tweede dat men jeugds sneller volwassen kan laten spelen, wat meer transfergelden opbrengt.
quote:Herstellende Jørgensen laat zich zien op trainingsveld Feyenoord
18.56 uurPraat mee
Herstellende Jørgensen laat zich zien op trainingsveld Feyenoord
Nicolai Jørgensen heeft zich weer laten zien op het trainingsveld van Feyenoord. De Deense spits, die nog altijd herstellende is van een blessure, beperkte zich tot wat loopoefeningen.
Feyenoord trainde donderdag in aanloop naar de uitwedstrijd van zondagmiddag, tegen SC Heerenveen. Daar verscheen dus ook Jørgensen, die volgens de clubwebsite 'onder begeleiding van de medische staf wat loopwerk' deed. De spits sloot na zijn WK-deelname met Denemarken later aan, maar kwam sindsdien nog niet in actie voor de Rotterdammers.
Vorige week hield trainer Giovanni van Bronckhorst - die zelf donderdag overigens ontbrak wegens privé-omstandigheden - zich rondom het thuisduel met AS Trencín nog op de vlakte over de kwetsuur van de Deen. 'Ik hoop binnenkort meer duidelijkheid te hebben over hoelang het nog gaat duren met zijn blessure. Onze medische staf is hard bezig om hem goed te begeleiden.'
Ga toch weg man. Als er één fout gemaakt is de afgelopen 40/45 maanden dan is het wel Boetius terughalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie Boëtius liever blijven dan vertrekken. Hij heeft zich laten gaan, maar eerlijk: in zijn minuten dit seizoen liet ie veel meer dreiging zien dan Berghuis, Larsson en Hankouri bij elkaar. Zijn frustratie in die wedstrijd was niet eens onterecht, hij uitte het alleen verkeerd.
Je kunt niet kapitaal blijven vernietigen.
Alsof Boetius je kapitaal isquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie Boëtius liever blijven dan vertrekken. Hij heeft zich laten gaan, maar eerlijk: in zijn minuten dit seizoen liet ie veel meer dreiging zien dan Berghuis, Larsson en Hankouri bij elkaar. Zijn frustratie in die wedstrijd was niet eens onterecht, hij uitte het alleen verkeerd.
Je kunt niet kapitaal blijven vernietigen.
Amrabat is al een grotere fout gebleken, en dan heb ik het nog niet over Kazim-Richards contracteren...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Als er één fout gemaakt is de afgelopen 40/45 maanden dan is het wel Boetius terughalen.
2 doodsbedreigingen maar...valt reuze mee dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet ramselaar en kuwas aantrekken
Berghuis naar links,voorzetten geven op persie en jorgenson..
Voordat berghuis bij feyenoord speelde (watford tijd)gaf ik het advies op feyenoord.netwerk om berghuis aan te trekken..kreeg 2 doodsbedrigingen van die tokkies omdat ik psv in mn nick had staan![]()
En een ban![]()
Geen woorden maar daden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 07:55 schreef alopio het volgende:
[..]
2 doodsbedreigingen maar...valt reuze mee dus
Ze bedreigden elkaar en hun familie ook met de dood toen Feyenoord eens een potje verloor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet ramselaar en kuwas aantrekken
Berghuis naar links,voorzetten geven op persie en jorgenson..
Voordat berghuis bij feyenoord speelde (watford tijd)gaf ik het advies op feyenoord.netwerk om berghuis aan te trekken..kreeg 2 doodsbedrigingen van die tokkies omdat ik psv in mn nick had staan![]()
En een ban![]()
Van Klaas en zn boertjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 07:55 schreef alopio het volgende:
[..]
2 doodsbedreigingen maar...valt reuze mee dus
Ze zijn daar wel directquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bedreigden elkaar en hun familie ook met de dood toen Feyenoord eens een potje verloor.
NetwerkGoden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |