Geen idee, op z'n insta story doet hij ook altijd gekke gebaren met zijn mocromatties.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:42 schreef Marsenal het volgende:
Die Ziyech leeft in slowmotion, wat een reacties heeft die gast. Wat bedoelde hij met dag gebaar, dat telefoontje?
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:42 schreef Evertjan het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)het-werelduurrecord/
Frenkie de Jong lost alles voetballend op man. Wat een genot. Ik ben een fan!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wanneer hou jij eens op met deze act?
Geen motivatie joh in dat soort potjesquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Doe dit nou eens tegen de VVV's van deze wereld
Ben jij ooit blij?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Doe dit nou eens tegen de VVV's van deze wereld
Dat is heel naar voor Haggie dan .quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen motivatie joh in dat soort potjes
JAAAAAAquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef KingRoland het volgende:
DAVY BLIJ
IK BLIJ
COCO BLIJ
MEXI BLIJ
ONLO BLIJ
GGMM BLIJ
DP BLIJ
IEDEREEN BLIJ
JAAAAAAAAA
Enige zwakke plek eigenlijk in de selectie.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Mazraoui is vrij ongelukkig vanavond.
gijp is een depressieve gekquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de Ligt erg brede schouders?
Dat joch is gebouwd als een tank.
En Ziyech en Tadic lijken mij elkaar niet zo te haten, zoals Gijp dat zei
Abnormaal postuur voor iemand van zijn leeftijd ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de Ligt erg brede schouders?
Dat joch is gebouwd als een tank.
En Ziyech en Tadic lijken mij elkaar niet zo te haten, zoals Gijp dat zei
Vergeet Huntelaar nietquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Enige zwakke plek eigenlijk in de selectie.
Nu al 5 miljoen waard aldus Real vallodidquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef Adames het volgende:
tagliafico wordt ook per wedstrijd een miljoen meer waard
Elke cent dubbel en dwars waard ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Tadic is toch wel de beste aankoop van de laatste jaren denk ik (na Ziyech). Hij staat er echt meteen. Sinds dag een.²
Heerlijk backie, eerste fatsoenlijke linksback sinds Maxwell denk ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef Adames het volgende:
tagliafico wordt ook per wedstrijd een miljoen meer waard
Eens dat kan niet in dit soort potjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind de jong trouwens vrij dramatisch soms, die nonchalante ballen wat nu al 3/4 keer tot balverlies op domme plekken heeft geleid
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nu al 5 miljoen waard aldus Real vallodid
Donovan Slijngardquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heerlijk backie, eerste fatsoenlijke linksback sinds Maxwell denk ik?
Die scoort vanavond alsnog.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres heeft echt een leuke vriendin
Ja, als je altijd slaperig bent zie je dat niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef franklop het volgende:
Was dat vriendin van Neres naast hem?
Lijkt wel 15
boilesenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heerlijk backie, eerste fatsoenlijke linksback sinds Maxwell denk ik?
Wat heeft dat met euforie te maken? (lol)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat lopen jullie toch euforisch te kletsen man. In potentie is die Frenkie de Jong de beste voetballer op het veld vandaag.²
Jij post ook te veel, beter gaat iemand juist daar wat aan doenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat lopen jullie toch euforisch te kletsen man. In potentie is die Frenkie de Jong de beste voetballer op het veld vandaag.²
Is het die linker of die rechter? Die rechter?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kira Winona.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze scoren sowieso nog wel 1. En uit ook wel. Komt goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hou alsnog mn hart vast voor 2e helft
Ik ook. 2-0 daar en je bent al gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Door die uitgoal zit ik pas bij een 6-1 einduitslag lekker volgende week
Volgens mij is dat z'n moederquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is het die linker of die rechter? Die rechter?
Klopt, een moment van nonchalance en het staat 3-2 en dat is gewoon een kutuitslag thuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hou alsnog mn hart vast voor 2e helft
Nee die advocaatquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is het die linker of die rechter? Die rechter?
Oneensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Jumbo > AH
Jumbo > AH
Jumbo > AH
Jumbo > AH
Jumbo > AH
Jumbo > AH
En dat is allemaal niet buiten de mogelijkheden want Ajax kan daar gewoon geROSTOVed wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ook. 2-0 daar en je bent al gezien
Maar hij is goed. Hij lost ALLES voetballend op. Doet me denken aan wijlen Frank Rijkaard.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij post ook te veel, beter gaat iemand juist daar wat aan doen
Alleen als Kiev echt moet komen wellicht, al hebben we niet veel snelheid voorin.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef Themeparktommy het volgende:
ik verwacht dat Ajax volgende week wel scoort..
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Achter het standbeen langs en gelijk 3 man uitgespeeld
Genot
Hij heeft een Duitse vriendin. Zij mag eerst zeven keer klaarkomen en dan mag hij nog één keertje (lol)quote:
Neresed?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute poppetje toch
Lekker uit elkaar trekken
pump and dumpquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute poppetje toch
Lekker uit elkaar trekken
Zo mooi is het vandaag toch allemaal niet? Wel intens omdat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
NeDErlAnDse pLoeGEn KuNneN GeEn mOOi VoEtBaL sPeLeN
[ afbeelding ]
Ik krijg wel een keiharde plasser van wat Tadic laat zien tot nu toe dit seizoen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo mooi is het vandaag toch allemaal niet? Wel intens omdat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn.
13 in dozijn instagram fitgirlquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:52 schreef Adames het volgende:
nog wat bewegend beeld voor de liefhebber
Ik zie vooral een hoop goede spelers, dat is voor Nederlandse begrippen uniek tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo mooi is het vandaag toch allemaal niet? Wel intens omdat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn.
Onze standaard is heel erg laag op dit momentquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat ik begreep was dat trencin echt wel een maatje groter is dan kievquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:53 schreef TLC het volgende:
Al 6 doelpunten door Nederlandse clubs in Europa, oftewel kijk Feyenoord zo kan t ook
Ziyech speelt ook heerlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg wel een keiharde plasser van wat Tadic laat zien tot nu toe dit seizoen.
Hij heeft voorzover ik kon zien, één keer dom de bal ingeleverd, valt toch wel mee? Natuurlijk is het soms wel kantje boord.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind de jong trouwens vrij dramatisch soms, die nonchalante ballen wat nu al 3/4 keer tot balverlies op domme plekken heeft geleid
Ja dat is wel zo, maar toch spelen ze niet eens allemaal op hun top van hun kunnenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie vooral een hoop goede spelers, dat is voor Nederlandse begrippen uniek tegenwoordig.
Ik vind Ajax best goed/mooi spelen hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk altijd goed spelen. Gewoon omdat hij dingen doet die je zelden ziet bij spelers op dit niveau.quote:
Erg lastig om doorheen te komen wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind Ajax best goed/mooi spelen hoor.
Ik vond hem vorig seizoen vaak genoeg echt heel erg matig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk altijd goed spelen. Gewoon omdat hij dingen doet die je zelden ziet bij spelers op dit niveau.
Verdedigend erg broos. Ondanks 3 van de 4 toch best goede spelers.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind Ajax best goed/mooi spelen hoor.
yupquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snelste Europese goal Ajax sinds die goal van V/d Meyde?
Maar vaak wel één, twee balletjes waar ik voor kijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig seizoen vaak genoeg echt heel erg matig.
Klopt, nu hoeft gelukkig niet meer alles van hem te komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar vaak wel één, twee balletjes waar ik voor kijk.
Ik was al bezig met vloeken dat hij hem beter had moeten inschietenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
VD Beek schiet die bal wel erg matig in.
Vind hem niet zo heel goed spelen. Beetje gestresstquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
VD Beek schiet die bal wel erg matig in.
Ik kan me 3 situaties voor de geest halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:54 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Hij heeft voorzover ik kon zien, één keer dom de bal ingeleverd, valt toch wel mee? Natuurlijk is het soms wel kantje boord.
Was tegen Heracles ook ontzettend matig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind hem niet zo heel goed spelen. Beetje gestresst
Goh dat is nooit eerder gebeurd.quote:
Gijp is wel erg kritisch op Tadic ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:57 schreef Chiappucci het volgende:
Gijp vond Tadic weer niet zo best. Goh.
Heb je helemaal gelijk in jongemanquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we een speler als Frenkie die goede passes aflevert en soms gaat het mis gaan we alsnog klagen. Liever dan maar balletje breed en terug?
Nee, maar gaat ook niet om slechte passes. Gewoon om die achterloze bijna no look gallery tikjes die nergens voor nodig zijn. Moet ie gewoon niet doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we een speler als Frenkie die goede passes aflevert en soms gaat het mis gaan we alsnog klagen. Liever dan maar balletje breed en terug?
zonder geluid is deze waardeloosquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
Om te janken de tijd die men aan analyse besteedt
[ afbeelding ]
Een blunder van keep, van richting veranderd schot en een goal uit buitenspelpositie. Poe poe, knap hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:53 schreef TLC het volgende:
Al 6 doelpunten door Nederlandse clubs in Europa, oftewel kijk Feyenoord zo kan t ook
Emmen thuis, altijd lastigquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:58 schreef TLC het volgende:
Als Ajax nog n goaltje maakt in de tweede helft kunnen ze zich n beetje sparen voor de kraker tegen Emmen.
Mad.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een blunder van keep, van richting veranderd schot en een goal uit buitenspelpositie. Poe poe, knap hoor
boehoequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een blunder van keep, van richting veranderd schot en een goal uit buitenspelpositie. Poe poe, knap hoor
Klopt, maar Ajax dwingt dat wel af.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
doen ze het wel veilig?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
Feyenoord gaat zich zondag laten nemen door Heerenveen
Dat voelen ze toch niet meer zo uitgerekt is dat nuquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
Hoop het niet, dan moeten ze wel door selecterenquote:
Denken dat John de Mol de opperhebreeuw er voor ons vertier zit is behoorlijk naïef. GELD!!!!quote:
Ik wil er nog niet over nadenken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
Heerenveen is ook matig hoor. Denk een gelijkspelletje.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
Bueno?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind Kinder echt een lekkere chocolade
Je bent zelf lekker.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Zo veel waarheid in 1 postquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Akkoord, dat mag ie afleren.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar gaat ook niet om slechte passes. Gewoon om die achterloze bijna no look gallery tikjes die nergens voor nodig zijn. Moet ie gewoon niet doen.
Kom jij vaak in Groningen?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:01 schreef KingRoland het volgende:
In Groningen noemen ze Heerenveen 'Hoerenveen'
Heerenveen is ook niet veel meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:00 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
laat dan gewoon ff een minuut een geil wijf in een paal klimmen ipv deze "analyse".
In Leeuwarden 'DKV'.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben daar één keer geweest.quote:
Nee, moet je nagaan hoe pijnlijk het zal gaan zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen is ook niet veel meer.
Ja, pijnlijk veel knappe vrouwen hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben daar één keer geweest.
Een overschot aan lekkere wijven, was mij echt te intens. Moest echt bijkomen daarvan. De straten roken ook naar parfum
Uitgaan in Groningen is echt fantastisch!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een overschot aan lekkere wijven, was mij echt te intens. Moest echt bijkomen daarvan. De straten roken ook naar parfum
ToornstraGodquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee, moet je nagaan hoe pijnlijk het zal gaan zijn
Kinder kanker. Kikaquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Heb je al veel weten te hosselen?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, pijnlijk veel knappe vrouwen hier.
Jij woont in Groningen?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, pijnlijk veel knappe vrouwen hier.
wat zijn het toch grappige jongensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:01 schreef KingRoland het volgende:
7 dagen per week tot in de vroege uurtjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Uitgaan in Groningen is echt fantastisch!
HAND EN HANDquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
EVERY LITTLE THING IS GONNA BE ALRIGHT
Dat trek ik echt niet denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Uitgaan in Groningen is echt fantastisch!
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef TheVulture het volgende:
De eerste twee drie goals vrij lucky, doodzonde van die corner en dat tegendoelpunt en het blijft achterin toch wel fragiel ogen.... maar so far blij met de score
Hopelijk kunnen ze er nog een of twee bijprikken, want dit Kiev oogt vanavond ook verdedigend zwak, en daar zullen ze anders wel gaan stormen met deze stand. Ik vertrouw de verdediging van Ajax nog niet voldoende om een marge van twee goals te verdedigen
Alsof je keuze hebt. (lol)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat trek ik echt niet denk ik.
Dan kan je niet eens een keuze maken.
Oh shit inderdaad, tijd voor een groter schermquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat z'n moeder
wel een heel erg links alternatief cultuurtje daar, vooral bij vrouwenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo'n linkshater.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wel een heel erg links alternatief cultuurtje daar, vooral bij vrouwen
Blauwe Engel genot.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De illusie van keuze is net zo intens.
Vrouwenoverschot in universiteitsstedenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet er toch een beetje aan wennenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo'n linkshater.
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:06 schreef S0nic het volgende:
Verzamelen PSV en Ajax meer punten voor Nederland ze in de CL groepsfase worden uitgeschakeld dan wanneer ze ver komen in de EL?
nee, maar paar extra punten. CL poulefase doorkomen geeft wel veel.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:06 schreef S0nic het volgende:
Verzamelen PSV en Ajax meer punten voor Nederland ze in de CL groepsfase worden uitgeschakeld dan wanneer ze ver komen in de EL?
Nee waarschijnlijk niet, voor die 4 punten die ze als bonus krijgen staan gelijk aan 2 zeges in de EL, in jouw redenatie winnen ze geen CL-wedstrijd van de 6 en dus scoren ze bij een succesvolle EL-campagne meer puntenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:06 schreef S0nic het volgende:
geen enkele CL wedstrijd winnen, dat deed zelfs Feyenoord nietquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet, voor die 4 punten die ze als bonus krijgen staan gelijk aan 2 zeges in de EL, in jouw redenatie winnen ze geen CL-wedstrijd van de 6 en dus scoren ze bij een succesvolle EL-campagne meer punten
Langsgaan bij je moeder.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wat doen jullie als je wilt lozen maar je maag niet meewerkt?²
Feyenoord - Trencin opzetten en afkijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
sigaartje en een espressoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat valt tegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al veel weten te hosselen?
Ja, al zo’n 8 jaar. Maar dit geheel terzijde.quote:
Een magnum naar binnen werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
Keuzes.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feyenoord - Trencin opzetten en afkijken
Uitloggenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Erg goed ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef skysherrif het volgende:
Tagliafico heeft zijn goede vorm weer te pakken
Fappen met je buik?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah leuk, dacht altijd dat je in de randstad woonde.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat valt tegen.
[..]
Ja, al zo’n 8 jaar. Maar dit geheel terzijde.
Lekker manquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat valt tegen.
[..]
Ja, al zo’n 8 jaar. Maar dit geheel terzijde.
Boulimia gespot!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker autistisch reageren op alle vrouwenquote:
Hoe het vandaag met ajax meezit zou die strafschop dan tegen een net voorbijvliegende duif worden aangeschoten waarna de bal van richting veranderd naast hobbelt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Als ze een pingel tegen krijgen durf ik er trouwens wel geld op te zetten dat Mazraoui hem weer veroorzaakt
'Ja die zou ik doen'quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Lekker autistisch reageren op alle vrouwen
Nou die was niet te vergelijken met die situatie van net hoorquote:
Straks nog balen dat we hem niet voor 50m hebben verkochtquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:14 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar hij kan wel naar Barca!!11!!!1!!
Dat kunnen jij en ik tegenwoordig ookquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:14 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar hij kan wel naar Barca!!11!!!1!!
Als je er voor gaat staan welquote:
Ajax spaart de krachen voor Emmen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zie toch weer een terugval.. snel weer oppakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |