Geen idee, op z'n insta story doet hij ook altijd gekke gebaren met zijn mocromatties.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:42 schreef Marsenal het volgende:
Die Ziyech leeft in slowmotion, wat een reacties heeft die gast. Wat bedoelde hij met dag gebaar, dat telefoontje?
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:42 schreef Evertjan het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)het-werelduurrecord/
Frenkie de Jong lost alles voetballend op man. Wat een genot. Ik ben een fan!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wanneer hou jij eens op met deze act?
Geen motivatie joh in dat soort potjesquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Doe dit nou eens tegen de VVV's van deze wereld
Ben jij ooit blij?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Doe dit nou eens tegen de VVV's van deze wereld
Dat is heel naar voor Haggie dan .quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen motivatie joh in dat soort potjes
JAAAAAAquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef KingRoland het volgende:
DAVY BLIJ
IK BLIJ
COCO BLIJ
MEXI BLIJ
ONLO BLIJ
GGMM BLIJ
DP BLIJ
IEDEREEN BLIJ
JAAAAAAAAA
Enige zwakke plek eigenlijk in de selectie.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Mazraoui is vrij ongelukkig vanavond.
gijp is een depressieve gekquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de Ligt erg brede schouders?
Dat joch is gebouwd als een tank.
En Ziyech en Tadic lijken mij elkaar niet zo te haten, zoals Gijp dat zei
Abnormaal postuur voor iemand van zijn leeftijd ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de Ligt erg brede schouders?
Dat joch is gebouwd als een tank.
En Ziyech en Tadic lijken mij elkaar niet zo te haten, zoals Gijp dat zei
Vergeet Huntelaar nietquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Enige zwakke plek eigenlijk in de selectie.
Nu al 5 miljoen waard aldus Real vallodidquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef Adames het volgende:
tagliafico wordt ook per wedstrijd een miljoen meer waard
Elke cent dubbel en dwars waard ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Tadic is toch wel de beste aankoop van de laatste jaren denk ik (na Ziyech). Hij staat er echt meteen. Sinds dag een.²
Heerlijk backie, eerste fatsoenlijke linksback sinds Maxwell denk ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef Adames het volgende:
tagliafico wordt ook per wedstrijd een miljoen meer waard
Eens dat kan niet in dit soort potjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind de jong trouwens vrij dramatisch soms, die nonchalante ballen wat nu al 3/4 keer tot balverlies op domme plekken heeft geleid
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nu al 5 miljoen waard aldus Real vallodid
Donovan Slijngardquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heerlijk backie, eerste fatsoenlijke linksback sinds Maxwell denk ik?
Die scoort vanavond alsnog.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres heeft echt een leuke vriendin
Ja, als je altijd slaperig bent zie je dat niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef franklop het volgende:
Was dat vriendin van Neres naast hem?
Lijkt wel 15
boilesenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Heerlijk backie, eerste fatsoenlijke linksback sinds Maxwell denk ik?
Wat heeft dat met euforie te maken? (lol)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat lopen jullie toch euforisch te kletsen man. In potentie is die Frenkie de Jong de beste voetballer op het veld vandaag.²
Jij post ook te veel, beter gaat iemand juist daar wat aan doenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat lopen jullie toch euforisch te kletsen man. In potentie is die Frenkie de Jong de beste voetballer op het veld vandaag.²
Is het die linker of die rechter? Die rechter?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kira Winona.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze scoren sowieso nog wel 1. En uit ook wel. Komt goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hou alsnog mn hart vast voor 2e helft
Ik ook. 2-0 daar en je bent al gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Door die uitgoal zit ik pas bij een 6-1 einduitslag lekker volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |